| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 200
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
POUČEVANJE POUKA NARAVOSLOVJA IN TEHNIKE Z UPORABO KVIZOV IN UGANK
VALENTINA MERNIK, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Med sodobne oblike poučevanja pouka naravoslovje in tehnika, lahko vključimo tudi uporabo kvizov in ugank, zato so v prvih straneh diplomskega dela povzete glavne značilnosti ugank in kvizov ter predstavljene in s primeri ponazorjene različne vrste ugank in kvizov. Primeri se nanašajo na uporabo pri pouku naravoslovja in tehnike. Diplomska naloga vsebuje tudi uporabo kvizov in ugank v funkcijah pridobivanja, razširjanja, utrjevanja in preverjanja znanja. V tem kontekstu se diplomsko delo d
Ključne besede: kvizi, uganke, naravoslovje in tehnika, priprave, razredna stopnja
Objavljeno: 23.04.2009; Ogledov: 4756; Prenosov: 557
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

6.
ROČNA DELA KOT INTERESNA DEJAVNOST V OŠ
Simona Žiberna, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Poučevanje ročnih spretnosti se v šolah pojavi s šolskim zakonom o obveznem obiskovanju osnovne šole leta 1869. Učenci so pridobivali znanje rokodelstva na različnih področjih, kot npr. lesarstvo, oblikovanje iz gline ter papirja, šivanje, kvačkanje, pletenje, vozlanje, vezenje itd. Nekatere navedene ročne spretnosti tudi danes zasledimo v učnih načrtih za devetletno osnovno šolo, predvsem pri tehniki, naravoslovju ter likovni vzgoji. Kvačkanje, vezenje ter vozlanje pa so ročne spretnosti, ki so sčasoma izgubile veljavo in popolnoma izginile iz učnih načrtov, pridobivanje znanja teh spretnosti pa se pojavlja le še v obliki interesne dejavnosti, kjer je le-ta organizirana. V diplomskem delu smo predstavili ročne spretnosti, makrame, vezenje in kvačkanje ter psihološke, pedagoško-didaktične in zgodovinske vidike o interesni dejavnosti ročna dela. Zaradi zbranih informacij o ročnih spretnostih, smo se v diplomskem delu odločili raziskati število delujočih interesnih dejavnosti po posameznih osnovnih šolah Dolenjske in Bele Krajine. Tako smo v empiričnem delu ugotavljali število delujočih interesnih dejavnosti ročna dela na Dolenjskem in v Beli Krajini, njihov program, število in starost učencev, udeleženih v interesno dejavnost, način pridobivanja materialov ter razloge za pomanjkanje le-teh po osnovnih šolah. Rezultati so nam pokazali, da je interesnih dejavnosti z razvijanjem ročnih spretnosti in obenem razvijanjem čuta za slovensko narodno kulturo in tradicijo veliko manj, kakor bi si na razredni stopnji želeli. V iskanju rešitve te problematike, smo izdelali didaktični model letne priprave interesne dejavnosti ročna dela, ki predstavlja le eno izmed mnogih načinov širjenja interesa ročnih spretnosti med mladimi.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE Interesna dejavnost, učenci, razredna stopnja, ročna dela
Objavljeno: 25.03.2009; Ogledov: 5731; Prenosov: 629
.pdf Celotno besedilo (5,06 MB)

7.
DELO NA PROSTEM V 1. RAZREDIH ZASAVSKIH OSNOVNIH ŠOL PRI PREDMETU SPOZNAVANJE OKOLJA
Bojana Šergan, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Delo na prostem v 1. razredih zasavskih osnovnih šol pri predmetu spoznavanje okolja so v teoretičnem delu opisani šolski sistemi in šolska obveznost po drugih državah, predstavljen je razvoj osnovnega šolstva in dela na prostem v Zasavju v preteklosti, možni načini organizacije in izvedbe dela izven učilnice ter možna izbira vsebin, ki jih lahko izvajamo na prostem v 1. razredih. V empiričnem delu je zajeto in izdelano mnenje učiteljev o delu na prostem. Rezultati kažejo, da imajo učitelji 1. razredov na vseh zasavskih osnovnih šolah in podružnicah, ki so bili zajeti v raziskavo, podobne poglede na izvajanje in učinkovitost dela na prostem. Kljub rezultatom nas je zanimalo, kako prvošolci funkcionirajo pri delu izven zidov šolske zgradbe. Zato je v praktičnem delu predstavljena dejavnost na temo bližnja okolja, ki smo jo izvedli z otroki. To dejavnost in še mnoge druge lahko vključimo v vzgojno-izobraževalni proces vsake šole in s tem dolgoročno pripomoremo k nadaljnjemu vseživljenjskemu izobraževanju.
Ključne besede: učenci, razredna stopnja, spoznavanje okolja, Zasavje, delo na prostem
Objavljeno: 08.04.2009; Ogledov: 2850; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (2,67 MB)

8.
ANALIZA NAJGOSPODARNEJŠE UPORABE ZEMLJIŠČA ZA OCENO UPRAVIČENOSTI NAKUPA ZEMLJIŠČA
Mateja Goljat, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je opredeljen pojem analize najgospodarnejše uporabe zemljišča in predstavljena metodologija izračuna po načelu najgospodarnejše uporabe za ugotavljanje najvišje vrednosti zemljišča. Opisane so pravne podlage za graditev objektov in metode evalvacije, v sklopu katerih so podrobneje predstavljene dinamične metode, kot osnova za presojanje upravičenosti investicij. Nepremičnine predstavljajo obliko investicije od katere pričakujemo koristi. Vsa podana teoretična izhodišča so predstavljena na praktičnem primeru stavbnega zemljišča v Mariboru.
Ključne besede: analiza najgospodarnejše uporabe, investicija, nepremičnine, gradnja objektov za trg, metode evalvacije, statične metode evalvacije, dinamične metode evalvacije, neto sedanja vrednost, interna stopnja donosa, analiza donosnosti, analiza občutljivosti
Objavljeno: 23.12.2009; Ogledov: 4286; Prenosov: 732
.pdf Celotno besedilo (5,18 MB)

9.
PROCES RAZVOJA IN UVAJANJA NOVEGA IZDELKA GLEDE NA ZAHTEVE AVTOMOBILSKE INDUSTRIJE
Zlatko Fratar, 2009, diplomsko delo

Opis: Postati dobavitelj avtomobilski industriji pomeni upoštevanje pravil, zahtev ter izpolnjevanje standardov, ki veljajo na tem področju ali drugače, ni dovolj le narediti skladen proizvod, temveč je potrebno tudi razumevanje zahtev za pripravo vzorčne dokumentacije. V diplomski nalogi predstavljam dva modela vzorčenja, ki temeljita na osnovnih standardih in sicer:  nemški model: osnovne zahteve in smernice so podane v standardu VDA2: Sicherung der Qualität von Lieferungen; uporabo in izpolnjevanje zahtevajo predvsem nemški kupci  anglo - ameriški model: temelji na standardu PPAP (Production Part Approval Process) V prvem delu diplomskega dela podajam teoretična znanja in razlago zahtev obeh modelov vzorčenja, v drugem pa predstavim uvedbo in razvoj novega proizvoda (planiranje razvoja, priprava dokumentacije, vzorčenje, serijska proizvodnja) v proizvodni proces v podjetju Hygal d.o.o. Rezultat diplomskega dela je pridobitev odobritve kupca za proizvod Säte, začetek serijske proizvodnje in posledično uvrstitev na listo dobaviteljev kupcu v avtomobilski industriji, kar za podjetje predstavlja nova naročila, posledično pa rast in razvoj podjetja, zaposlovanje novih sodelavcev, kot tudi vlaganja v nove tehnologije.
Ključne besede: Zahteve kupca, proizvod, vzorčenje, stopnja vzorčenja, dokumentacija, rezultati, krovni list, rezultati preiskusov, FMEA, plan kontrole, PPAP, EMPB, odobritev prvih kosov, sposobnost stroja, sposobnost procesa, preventivne metode, diagram poteka
Objavljeno: 08.04.2009; Ogledov: 4289; Prenosov: 1326
.pdf Celotno besedilo (3,58 MB)

10.
ODNOS OSNOVNOŠOLCEV DO HRANE
Monika Čeh, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Temeljni namen uživanja hrane je dopolniti kemijske elemente, ki sestavljajo celice in tkiva človeškega telesa (Walker, 2004). Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu definiramo in opisujemo zdravo prehrano ter razlagamo, kakšen pomen ima le-ta na posameznikovo zdravje. Podrobneje nakazujemo načrtovanje dnevnih obrokov ter predstavljamo vrste alternativnih oblik prehranjevanja. V empiričnem delu diplomskega dela ugotavljamo, kakšno znanje imajo učenci različnih starosti o prehrani ter kakšna je vloga staršev in šole pri oblikovanju prehranjevalnih navad učencev.
Ključne besede: Ključne besede: zdrava prehrana, motnje hranjenja, prehranjevalne navade, osnovna šola, razredna stopnja.
Objavljeno: 15.04.2009; Ogledov: 3806; Prenosov: 658
.pdf Celotno besedilo (3,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici