| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
REORGANIZACIJA EMBALIRANJA MLEKA V PODJETJU MLEKARNA CELEIA D.O.O.
Kristjan Toman, 2011, diplomsko delo

Opis: V tem diplomskem delu smo predstavili embaliranje in reorganizacijo embaliranja mleka v podjetju Mlekarna Celeia d. o. o. Glavno vprašanje, ki nas spremlja skozi celotno delo, je, kako in katero embalažo uporabiti v teh časih za embaliranje mleka, da zadostimo visokim zahtevam ekologije, hkrati pa ne izgubljamo preveč denarja na račun boljše embalaže. V prvem delu smo na splošno opisali embalažo, njene funkcije, naloge, lastnosti in njen razvoj od začetka pojavljanja embalaže, pa vse do danes, ko si brez nje ne znamo več predstavljati življenja. V drugem delu pa smo analizirali sedanji proces proizvodnje oziroma embaliranja mleka v tetrapake, ter predstavili njegove prednosti in slabosti. V zadnjem delu smo predstavili prenovo procesa obstoječega sistema, naredili primerjavo med starim in novim sistemom embaliranja mleka, ter podali predloge za rešitev problema.
Ključne besede: embalaža, tetrapak, steklenica, mleko
Objavljeno: 18.10.2011; Ogledov: 1378; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

2.
EKSPERIMENTALNO PREVERJANJE VPLIVA BARV STEKLENICE IN ETIKETE NA ZAZNAVANJE VINA
Barbara Muhič, 2012, diplomsko delo

Opis: Svet se nam prikazuje le po svetlobi in barvi. Barve obdajajo naša življenja povsod. Posamezne barve imajo pomen in na nas vplivajo različno. Vpliv barv je lahko pozitiven ali negativen. S pomočjo barv z okolja prejemamo različne signale in informacije. Zaznavanje kot proces omogoča, da informacije sprejemamo, zbiramo, obdelamo in razlagamo, si ustvarimo podobo sveta, ki nas obdaja. Posamezniki enake dražljaje zaznavamo različno. Embalaža je zaščita izdelka, ob tem pa predstavlja proizvajalca, vsebino, blagovno znamko in informira odjemalca. Videz embalaže naredi vtis, element embalaže je tudi barva z estetskim učinkom in sporočilnostjo. Namen diplomskega seminarja je v teoretičnem delu spoznati pomen posameznih barv in ugotoviti vpliv barv na zaznavanje izdelka. V raziskavi, ki je sestavljena iz ankete in eksperimenta, pa ugotoviti najprimernejšo embalažo (barva steklenice in etikete) za posamezne vrste vin in vpliv embalaže na zaznavanje izdelka. Ugotovila sem, da videz embalaže vpliva na zaznavanje izdelka. Sodelujoči so enako vino v različnih embalažah zaznavali različno. Vino, ki je imelo višje ocene za videz embalaže, je imelo v večini višje ocene tudi za barvo, vonj in okus vina.
Ključne besede: barve, zaznavanje, embalaža, steklenica, etiketa, vino
Objavljeno: 14.12.2012; Ogledov: 1261; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (954,08 KB)

3.
Racionalizacija embalaže za vodo
Petra Lapuh, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu sta predstavljena problem uporabe plastenk ob pitju mineralne vode in strmenje k racionalni uporabi le-teh. Embalaža je predstavljena kot pomemben dejavnik, poudarki so namenjeni steklu in plastiki. Steklena embalaža je predstavljena kot idealen material za pitje vode, saj ne vpliva na zdravje ljudi in v primerjavi s plastično embalažo manj škoduje okolju. Plastična embalaža za embaliranje vode ima poleg svojih slabosti tudi prednosti, zaradi katerih bo vedno prisotna na trgu. Kot primer dobre slovenske prakse embalažnih materialov za pitje vode je predstavljena izvirska voda Zala z lažjo plastenko. Kot racionalna rešitev problematike je v delu predstavljena steklenička Flaška, ki je prav tako slovenski produkt. Izvedena je anketa, ki zajema uporabo embalirane vode in vode iz domačega vodovoda, ločevanje odpadne embalaže ter vpliv embalažnih materialov na zdravje ljudi. Rezultati prikazujejo, da večina anketirancev uživa vodo iz domačega vodovoda, pravilno ločuje plastenke in steklenice; le polovica anketiranih pa se zaveda nevarnega vpliva plastenk na zdravje človeka.
Ključne besede: embalaža, steklenica, plastenka, voda
Objavljeno: 30.01.2015; Ogledov: 660; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

4.
Razvoj prenosne steklenice z možnostjo hlajenja
Alen Auer, 2015, diplomsko delo

Opis: V času globalizacije in vse večjih družbenih razlik, v katerih živimo, si lahko podjetja zagotovijo razvoj in napredek zgolj z vlaganjem v nove, drugačne izdelke. Z vizijo, ustvariti izdelek z še ne videno funkcijo, ki bo uporabnikom izboljšala in olajšala vsakdan, smo se v timu, zbranem pri predmetu Razvoj izdelka, odločili razviti prenosno steklenico, ki nam bo na enostaven a učinkovit način hladila vsebino steklenice. V diplomski nalogi je predstavljen naš lasten doprinos pri poteku razvoja izdelka, dodatno pa so predstavljene vmesne stopnje ter pasti, ki se pojavljajo pri načrtovanju izdelka, ki se začne z golo idejo.
Ključne besede: Razvoj izdelka, prenosna steklenica, projektni pristop, tehnični koncept izdelka, marketinški koncept izdelka, tritan.
Objavljeno: 27.10.2015; Ogledov: 583; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

5.
ANALIZA PODATKOV ZA TRŽENJE PAMETNE STEKLENICE
Edmond Plava, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen razvoj programske rešitve za pametno steklenico, s katero bodo uporabniki lahko spremljali količino dnevno zaužite tekočine in pravilnost uživanja tekočine glede na njihov življenjski stil in fizične značilnosti. Cilj diplomske naloge je podati predlog programske rešitve pametne steklenice, na podlagi katere bo lastnik produkta lahko zasnoval nadaljnji razvoj, in ugotoviti, ali obstaja interes posameznikov za nakup pametne steklenice s predpostavljeno tržno ceno. V anketi smo analizirali zanimanje športno aktivnih oseb za rešitev, ki jo ponuja pametna steklenica. V opredelitvi pametne steklenice smo definirali osnovne funkcionalnosti pametne steklenice in z analizo ankete potrdili obstoj interesa za nakup pametne steklenice. V uvodu je predstavljeno, kakšen problem rešuje pametna steklenica, okolje izdelave, metode in omejitve diplomske naloge. V osrednjem delu so izpostavljene predlagane funkcionalnosti programske rešitve in predstavljena analiza raziskave. V zaključku so podane končne ugotovitve, na podlagi katerih je mogoče sklepati, da je nadaljnji razvoj steklenice upravičen. V raziskavi smo ugotovili, da je sprejemljiva cena pametne steklenice le malenkost višja od lastne cene, kar je nižje od ciljev podjetja. Prav tako smo ugotovili, da je največji delež zainteresiranih za nakup v segmentu vsestranskih entuziastov, v segmentu tistih, ki jih zanima samo šport, je takih petina, med racionalnimi kupci pa le peščica. Končna ugotovitev je, da je možno razviti ustrezno programsko rešitev, ki bo izpolnila pričakovanja potencialnih kupcev pametne steklenice.
Ključne besede: pametna steklenica, pametne naprave, zdravje, dehidracija, programska rešitev, anketa
Objavljeno: 27.05.2016; Ogledov: 575; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici