3.
Pomen reciklirane embalaže pri prodaji izdelkov Radenska, d.d.Anja Pintarič, 2014, diplomsko delo/naloga
Opis: Diplomska naloga obravnava vlogo ter pomen in vpliv embalaže na več različnih vidikov: na okolje, na kupne navade potrošnika, na onesnaževanje okolja in podnebne razmere. Od odločitve potrošnika je odvisna količina odpadne embalaže in njen vpliv na onesnaževanje okolja, ki predstavlja danes velik problem in narekuje skrben premislek potrošnika pri izbiri ustrezne vrste embalaže. Diplomska naloga opredeljuje embalažo na več različnih načinov. Na začetku so opredeljeni splošni pojmi, vezani na pojem embalaža. V drugem, praktičnem delu pa se posvetimo obstoječemu stanju Radenske, d. d., kolikšna je nabava določene embalaže, kako poteka polnjenje plastenk in steklenic, ter kakšna je sama prodaja embalaže. Glede na te podatke je narejena kritična analiza in prenova obstoječega stanja. Glavni cilj diplomske naloge je bil raziskati, kakšen vpliv ima embalaža na samo odločitev potrošnika, predlagati racionalizacijo poslovanja v podjetju. Rezultati raziskave kažejo, da se ljudje v veliki meri odločajo za nakup izdelkov v plastenkah zaradi ugodne cene in praktičnosti.
Rešitev problema bi bila v spodbudah povratne in nepovratne embalaže, tako da bi v Sloveniji uvedli takso na povratno in nepovratno embalažo, kot je to praksa v preostalih državah Evropske unije.
Ključne besede: nakup, okolje, plastična in steklena embalaža, zahteve trga
Objavljeno v DKUM: 22.01.2015; Ogledov: 1585; Prenosov: 158
Celotno besedilo (919,90 KB)