| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 64
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza varnosti sistema authq
Maša Završnik, 2023, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo se poglobili v analizo varnosti sistema AuthQ, ki je vstopil na trg kot odgovor na naraščajočo potrebo po rešitvah na področju digitalne varnosti. V današnjem hitro napredujočem digitalnem okolju, ko tehnološki mejniki padajo skoraj vsak dan, se postavlja nujno vprašanje, kako zagotoviti, da novi inovativni produkti, kot je AuthQ, ne samo izpolnjujejo, ampak presegajo najvišje standarde varnosti in zaupanja. Spletne grožnje nenehno nastajajo, zato je nujno, da se vsi vidiki sistema temeljito preverijo in ovrednotijo, še preden se produkt ponudi v uporabo. Naša prva naloga je bila prepoznati ključne standarde, ki jih AuthQ mora doseči, da bi se lahko učinkovito certificiral in svojim uporabnikom zagotovil visoko stopnjo zaupanja. Hkrati smo analizirali raznovrstne pristope za testiranje varnosti sistema, saj le testiranje omogoča odkritje morebitnih ranljivosti in njihovo pravočasno odpravo. Takšen pristop zagotavlja, da AuthQ ni le obetaven na papirju, ampak ima trdno podlago za svoj razvoj. Nadaljnja faza je obsegala varnostno analizo sistema, ki je zajemala prepoznavanje morebitnih groženj, oceno tveganja in analizo po metodologiji DREAD. To nam je omogočilo jasen vpogled v morebitne šibke točke sistema in kritična področja, ki zahtevajo posebno pozornost. Celosten pristop k analizi varnosti nam omogoča, da zaznamo morebitne težave in se ustrezno pripravimo na njihovo reševanje. S končnimi sklepi in podprto s SWOT-analizo smo se lotili vprašanja prihodnjega razvoja AuthQ. Ugotovili smo, da je ta produkt perspektiven in vreden nadaljnjega razvoja v okolju, kjer je varnost ključna. Obenem smo se zavedali, da se pojavljajo izzivi, ki zahtevajo preudarnost in strategijo. Prilagajanje zakonodaji, sodelovanje s strokovnjaki za testiranje in vzdrževanje certifikacij so ključni elementi, ki bodo omogočili AuthQ, da ostane odgovor na zahtevne izzive digitalne dobe tudi v prihodnosti.
Ključne besede: standardi kakovosti, eIDAS, varnost na spletu, SSL-certifikati
Objavljeno v DKUM: 01.12.2023; Ogledov: 398; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

2.
Primerjalna analiza standardov kakovosti za medicinske pripomočke in dentalne zlitine
Jelena Manojlović Antić, 2023, magistrsko delo

Opis: Ključno vlogo pri zagotavljanju varnosti in kakovosti medicinskih pripomočkov, med katere spadajo tudi dentalne zlitine, igrajo zakoni in regulative. Pri tem pa imajo pomembno vlogo tudi standardi, ki služijo kot smernice in spodbujajo kakovost, strokovnost, izboljšujejo procese, povečujejo varnost pacientov in spodbujajo zaupanje v zobozdravstveno dejavnost. Namen zaključnega dela je bil, da skozi analizo standardov SIST EN ISO 13485 in SIST EN ISO 22674 prikažemo pomembnost le-teh in na kakšen način vplivajo na kakovost dentalnih zlitin ter posledično na varnost in zadovoljstvo pacientov. Preučili smo strokovno in znanstveno literaturo s področja obravnavane tematike in v teoretičnem delu uporabljali metodo analize in kompilacije, ki temelji na literaturi, izpiskih, citatih in navedbah drugih avtorjev, ter deskriptivno metodo, s katero opisujemo in interpretiramo najpomembnejše pojme s preučevanega področja. V empiričnem delu smo kot najbolj ustrezen raziskovalni pristop izbrali primerjalno analizo. Oba standarda smo podrobneje opisali in analizirali, nato pa zaradi lažje in preglednejše obdelave podatkov izvedli še tabelarično primerjavo. Ugotovili smo, da slovenska zakonodaja uspešno regulira področje medicinskih pripomočkov. Prav tako smo ugotovili, da vsi, ki so vključeni v izdelavo zobno protetičnih izdelkov, sledijo smernicam primerjanih standardov ISO. Z upoštevanjem teh standardov se doseže visoka raven kakovosti, zanesljivosti in varnosti medicinskih pripomočkov ter s tem prispeva k izboljšanju zdravja in dobremu počutju pacientov.
Ključne besede: standardi kakovosti, medicinski pripomočki, varnost medicinskih pripomočkov, dentalne zlitine
Objavljeno v DKUM: 10.11.2023; Ogledov: 410; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

3.
Kakovostna nastanitev : temelj celovite kakovosti doživetja destinacije
Saša Zupan Korže, 2023, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Turistične nastanitve (TN) spadajo med temeljne infrastrukturne elemente sekundarne ponudbe v turistični destinaciji (TD). Na njihov fizični izgled, obseg storitev in kakovost vplivajo geografske, socialne, gradbene in ekonomske posebnosti geografskega območja oziroma TD, v katerem se nahajajo. Zaradi navedenih razlik je razumevanje njihove kakovosti težko poenotiti, še težje pa postaviti turistovo doživetje destinacije na isti imenovalec. Namen prispevka je predstaviti, kako lahko razumemo kakovost TN in kako jo presojamo. Izhajamo iz splošnih razsežnosti kakovosti v turizmu in kakovostne TD, ki jih prenesemo v sektor TN, ter iz posebnih standardov kakovosti, oblikovanih izključno za TN. Za boljše razumevanje TN najprej predstavimo njihovo heterogenost in nekatere razvojne smernice v tem podsektorju turizma, ki sooblikujejo njihov razvoj (npr. nove oblike TN, vpliv tehnologije na doživetje v TN, trend trajnostnega poslovanja). Študija potrjuje, da kakovostni standardi TN predstavljajo pomembno trženjsko orodje ne le za posamezno TN, temveč tudi za TD, ki s pomočjo kakovosti TN promovira kakovost destinacije kot celote.
Ključne besede: turistične nastanitve, turistično doživetje, kakovost storitev, destinacije, standardi kakovosti
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 370; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (29,07 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
KAKOVOST STORITEV LEKARNIŠKE DEJAVNOSTI NA URI-SOČA
Tjaša Lahovič, 2020, magistrsko delo

Opis: Izhodišča: Kakovost storitev zaznavajo in ocenjujejo »porabniki storitev (npr. pacienti)« ter predstavlja razliko med pričakovano in dejansko prejeto storitvijo. Kakovost storitev lekarniške dejavnosti je temelj uspešnega zdravljenja. V vseh državah EU ima visoko raven ne glede na obseg liberalizacije. Posledica so visoki poklicni standardi v farmacevtski dejavnosti. Zanimalo nas je, kakšna je kakovost dejavnosti, zadovoljstvo uporabnikov z lekarniško dejavnostjo in zadovoljstvo uporabnikov z lekarniškim osebjem. Metode dela: Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Na podlagi domače in tuje strokovne literature smo proučili in analizirali kakovost storitev lekarniške dejavnosti na Univerzitetnem rehabilitacijskem inštitutu Republike Slovenije - Soča. Z uporabo statističnih testov smo preverili konsistentnost posameznih sklopov vprašalnika, kakor tudi veljavnost merskih lestvic. Pri spremenljivkah smo opravili analizo opisne statistike in testirali normalnost porazdelitve s pomočjo Kolmorogov-Smirnovega testa. V nadaljevanju smo s parametričnimi in neparametričnimi testi preverili postavljene hipoteze (H1–H3), ki obravnavajo stopnjo zadovoljstva s kakovostjo lekarniške storitve. Rezultati: Pridobljeni rezultati izvedenih statističnih testov nam povedo, da so vrednosti višje od testne vrednosti. Izvedli smo tudi neparametrične teste, s katerimi smo preverili vrednost mediane in uspešno zavrgli ničelno domnevo. Na podlagi rezultatov lahko potrdimo zastavljene raziskovalne hipoteze. Zaključek: Ugotovitve raziskave predstavljajo pomembno izhodišče za oblikovanje rešitev s področja izboljšanja kakovosti storitev lekarniške dejavnosti in lekarniškega osebja.
Ključne besede: kazalniki kakovosti, standardi kakovosti, merjenje kakovosti, zadovoljstvo, lekarna, lekarniško osebje
Objavljeno v DKUM: 30.10.2020; Ogledov: 855; Prenosov: 0

5.
Zagotavljanje kakovosti in varnosti pacienta z omejenimi kadrovskimi in materialnimi resursi v bolnišničnem okolju
Anita Vogrinčič Černezel, 2018, magistrsko delo

Opis: Teoretična izhodišča: Pomanjkanje ustreznih kadrovskih normativov v zdravstveni negi je pereč problem, ki je v slovenskem prostoru prisoten že nekaj časa. Svetovna gospodarska kriza pa je razmera še zaostrila. Posledica je bilo sprejetje Zakona o uravnoteženju javnih financ, ki je posegel tudi na področje zaposlovanja v zdravstvu in zdravstveni negi. Zdravstvena nega je s tem bila postavljena pred velik izziv. Na eni strani so posamezni zavodi začeli uvajati sistem vodenja kakovosti in varnosti, na drugi strani pa so se soočali s pomanjkanjem ustreznega kadra. Namen: V magistrskem delu smo skušali prikazati ali je sploh možno in na kakšen način je možno zagotoviti kakovostno in varno obravnavo pacientov ob pomanjkanju kadrovskih in materialnih virov. Teoretični del magistrskega dela kratko povzema načine doseganja kakovosti in varnosti, v empiričnem delu pa skušamo ugotoviti, kako zdravstveni delavci vidijo pomanjkanje kadra in materiala potrebnega za delo, obenem pa želimo ugotoviti ali sistem vodenja kakovosti dejansko omogoča kakovostno in varno obravnavo uporabnikov zdravstvenih storitev. Raziskovalna metodologija: Uporabili smo kvantitatvno raziskovalno metodo. Anketni vprašalnik smo razdelili na več vsebinskih sklopov. S pomočjo Likertkve lestvice smo preverili stopnjo strinjanja respondetov s posameznimi trditvami. Podatke smo obdelali z opisnimi in inferenčnimi statističnimi metodami, uporabili smo osnovne opisne statistike. Na posamezne oddelke v Splošni bolnišnici Murska Sobota, smo razdelili anketne vprašalnike med zaposlene v zdravstveni negi. Razdeljenih je bilo 150 vprašalnikov, od tega jih je bilo izpolnjenih in vrnjenih 125. Rezultati: Rezultati raziskave kažejo, da zaposleni poznajo sistem vodenja kakovosti v bolnišnici, tako, da smo prvo hipotezo lahko potrdili. Respondenti niso enotni v mnenju, da imajo na razpolago vse potrebne pripomočke za izvajanje kakovostne in varne zdravstvene nege, zato druge hipoteze v celoti ne moremo potrditi. Diskusija: Iz rezultatov raziskave sledi, da je sistem vodenja kakovosti v bolnišnici zastavljen tako, da zaposleni dobijo informacije potrebne za kakovostno in varno obravnavo pacientov, vendar pa bo potrebno z dodatnimi ukrepi doseči, da bodo zaposleni izvajali zdravstveno nego s sodobnimi materiali, ki bodo stalno na razpolago.
Ključne besede: Kakovost, varnost, standardi zdravstvene nege, kategorizacija, dokumentacija, klinične poti, kazalci kakovosti, sodobni materiali, kader
Objavljeno v DKUM: 13.07.2018; Ogledov: 2079; Prenosov: 442
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

6.
Informacijska podpora sistemu managementa kakovosti v podjetju Ledinek Engineering d.o.o.
Patricija Verbič, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: V današnjem času si podjetja prizadevajo izboljšati svojo kakovost in skrajšati čas dela. Problem nastane, ko ne obvladujejo svojih tveganj, ali jih poznajo in jih ne upoštevajo pri svojem delu. Standard SIST EN ISO 9001:2015 se osredotoča na predvidevanje in obvladovanje tveganj v vseh poslovnih procesih. V skladu s tem, smo v podjetju pripravili programsko rešitev, s katero bi predvidevali in obvladovali možna tveganja. Z učinkovitim obvladovanjem tveganj, bi lahko prihranili čas in denar. Glavni motiv za certifikacijo ISO standarda so predvsem zahteve tujih poslovnih partnerjev, ki želijo skleniti posel ob zahtevi, da podjetje deluje v skladu s SIST EN ISO 9001. Management kakovosti in informacijska podpora delujeta sinergijsko, kar potrjuje več raziskav, ki so na kratko opisane v magistrskem delu.
Ključne besede: Kakovost, Standardi SIST EN ISO 9001:2015, Management kakovosti, Informacijski sistem, Programski jeziki, Programska oprema
Objavljeno v DKUM: 22.06.2018; Ogledov: 1640; Prenosov: 195
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

7.
IZBOLJŠANJE KAKOVOSTI SERVISNE STORITVE V PODJETJU PROCHROM-COMP D.O.O.
Aleš Fabjan, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen diplomskega dela je raziskati možnosti izboljšanja kakovosti servisne storitve v podjetju Prochrom-Comp, d. o. o., in na podlagi spoznanj pripraviti iztočnice za potrebne spremembe. V podjetju se poleg prodaje ukvarjajo tudi s servisno storitvijo. Dosedanje delo v podjetju poteka večinoma na bazi programske opreme Microsoft Office, kar pa v današnjih časih in v današnjem delovnem tempu ne zadostuje več. Predstavili bomo prednosti uporabe sistema upravljanja odnosov s strankami, saj v tem vidimo priložnost za konkurenčno prednost na trgu. V podjetju se zaenkrat še niso ukvarjali z možnostjo vpeljave standardov, zato bomo v diplomskem delu predstavili tudi glavne standarde ISO, za katere smatramo, da bi jim koristili v želji po izboljšanju kakovosti storitev. Prikazali bomo osnove za razumevanje, kateri dejavniki vse vplivajo na kakovost storitve ter kako lahko le-te merimo. Ker v podjetju še niso analizirali kakovosti svojih storitev, smo v diplomskem delu prikazali naslednje modele merjenja kakovosti: model vrzeli, model SERVQUAL in model vzajemnega odnosa med izvajalcem in porabnikom. V podjetju se torej srečujejo tudi z uveljavljanjem popravil v garancijskem roku, zato smo predstavili zahteve in določila zakona o varstvu potrošnikov. Prochrom-Comp, d. o. o., nima zapisanih ter določenih poslovnih procesov, zato smo opisali proces servisne storitve, v zaključku pa smo podali predloge sprememb in izboljšav. Skupaj bomo sestavili anketni vprašalnik po sistemu SERVQUAL, ki bo v nadaljevanju omogočal izboljšati določene vrzeli, ki v podjetju sigurno obstajajo.
Ključne besede: kakovost storitev, izboljšanje kakovosti, merjenje kakovosti, standardi ISO
Objavljeno v DKUM: 14.11.2016; Ogledov: 1348; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

8.
ANALIZA KAKOVOSTI STORITVE V KLICNEM CENTRU PODJETJA ASSISTANCE CORIS D.O.O.
Jelena Komnenić, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V podjetju Assistance CORIS d.o.o. se vsakodnevno izvrši približno 6000 dohodnih klicev in še enkrat toliko izhodnih, v poletni sezoni tudi do 100 % več. V sklopu tega je potrebno konstantno stremeti k najvišji stopnji kakovosti opravljanja storitve. Periodično striktno preverjanje kakovosti je obvezno in nujno potrebno, v kolikor želi podjetje še naprej zadovoljevati potrebe svojih uporabnikov v polnem pomenu besede. Orodje, s katerimi so v podjetju izvajali preverjanje kakovosti, je upoštevalo le splošen del izvajanja storitev. Z novimi kadri in novimi produkti se je razvila tudi potreba po zamenjavi orodja za preverjanje kakovosti. Zavedati se moramo, da je glavna usmeritev klicnega centra sprejemanje klicev, a pred tem se v podjetju odvijejo številni drugi procesi, s pomočjo katerih se sprejem klica sploh lahko udejanji. Na podlagi tega lahko zaključimo, da je v preverjanje kakovosti storitve potrebno vključiti popolnoma vse, od vodstva do vseh oddelke in vseh njihovih aktivnosti v sklopu poslovnih procesov, od same priprave dokumentacije oz. platforme do izvedene končne storitve – opravljenega klica. V podjetju Assistance CORIS d.o.o. so za potrebe zagotavljanja kakovosti zavezani k vsakoletni presoji po ISO standardu. Referenčni standard za njihov sistem vodenja kakovosti je ISO 9001:2008 in so v fazi prehoda na ISO 9001:2015. Kljub močnim aktivnostim se je izkazalo, da se stopnja kakovosti storitev s prihodom novih zaposlenih niža. Visoka stopnja fluktuacije je skupna vsem klicnim centrom. Zaznali so, da je problem nastal zaradi nerednega in necelovitega preverjanja kakovosti. V ta namen smo se skupaj odločili, da začnemo z analizo kakovosti storitev s posnetkom trenutnega stanja. Na podlagi zbranih izsledkov analize bomo izboljšali obstoječi način in orodje preverjanja kakovosti, ki bo temeljil na podrobnejšem pristopu. Težava, na katero smo naleteli, je narava dela, saj je klicni center v stanju neprekinjene pripravljenosti 24/7, kar pomeni, da ni nikakršne možnosti aktivnega sočasnega izobraževanja vseh operaterjev oziroma vpletenih v proces. Druga težava je zavezanost k uporabi globalnega orodja za preverjanje kakovosti, ki ga predpisuje matično podjetje iz Francije, ki ga zaradi razlik v paleti nudenih storitev ni možno v popolnosti upoštevati v podjetju Assistance CORIS d.o.o. Rešitev vidimo v nadgradnji obstoječega načina ter v delni integraciji globalnega orodja, ki ga zahteva principal. Naša naloga je obe komponenti povezati v smiselno celoto in jo sistemsko vpeljati v proces dela.
Ključne besede: Klicni center, kakovost storitve, presoja kakovosti, opredelitev pojma storitev, ISO standardi
Objavljeno v DKUM: 12.10.2016; Ogledov: 1675; Prenosov: 157
.pdf Celotno besedilo (2,73 MB)

9.
PRIPRAVA SMERNIC ZA OBLIKOVANJE SISTEMA ZAGOTAVLJANJA KAKOVOSTI V VZGOJNEM ZAVODU PLANINA
Marjan Mrhar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen diplomskega dela je analizirati stanje managementa kakovosti in pripraviti smernice za oblikovanje managementa kakovosti v Vzgojnem zavodu Planina. Vzgojni zavod Planina opravlja svoje poslanstvo vzgoje in izobraževanja otrok in mladostnikov s tako imenovanimi kombiniranimi motnjami – to so motnje vedenja in osebnosti, lažje motnje v duševnem razvoju ter v vedno več primerih diagnosticirane psihiatrične motnje in sumi na duševno bolezen. Vzgojni zavod Planina izvaja program osnovne šole s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom intri programe nižjega poklicnega izobraževanja, in sicer: pomočnik v tehnoloških procesih, obdelovalec lesa in pomočnik v biotehniki in oskrbi. V diplomskem delu smo najpej opredelili teoretična izhodišča kakovosti, sistema managementa kakovosti, procesnega pristopa v šolstvu in standardov ISO 9001. Še posebej smo analizirali standard ISO 9001:2015, saj smo na osnovi standarda podali ustrezne rešitve za organizacijo. V empiričnem delu smo si zadali cilj, da s pomočjo vprašalnika samoevalviramo kakovost dela v Vzgojnem zavodu Planina, analiziramo stanje in ugotovimo, na katerih področjih moramo kakovost dela še izboljšati ter podamo smernice za nadalnje delo. V drugem delu diplomske naloge smo s pomočjo vprašalnika podrobno analizirali stanje dela, počutja in motiviranosti zaposlenih učiteljev v Vzgojnem zavodu Planina. Ugotavljali smo, ali so se učitelji kdaj srečali s pojmom kakovosti, kaj kakovost pomeni, zanimalo nas je ali so učitelji seznanjeni s standardom ISO 9001 itd. Vprašalnik smo nato analizirali in predlagali ustrezne rešitve, predvsem na osnovi standarda ISO 9001:2015 ter podali ustrezne smernice za nadalnje delo.
Ključne besede: - kakovost, - zagotavljanje kakovosti, - standardi ISO 9001, - posnetek stanja, smernice, predlogi, - management kakovosti v šolstvu.
Objavljeno v DKUM: 30.05.2016; Ogledov: 1209; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

10.
Analiza razvrščanja stroškov kakovosti na primeru treh podjetij v dejavnosti predelave aluminija
Danijela Ravnjak, 2015, magistrsko delo

Opis: Podjetja poslujejo v stalno spreminjajočem se okolju, in če želijo preživeti, morajo biti sposobna ustvarjati takšne proizvode ali storitve, ki jim konkurenca ne bo sposobna slediti. Glavna prednost podjetja je, da si ustvari ugled, kateremu bodo odjemalci zaupali in verjeli v kakovost proizvodov ali storitev. Kakovost proizvodov in storitev je glavni vir, ki prinaša podjetju dobiček ter konkurenčno prednost pred ostalimi podjetji na trgu. Če pa želijo podjetja proizvajati in prodajati kakovostne proizvode ali storitve, so s tem povezani tudi stroški, to so tako imenovani stroški kakovosti poslovanja ali učinkov, ki se morajo obvladovati, podjetja pa morajo ob optimalnem višanju kakovosti skrbeti tudi za nižanje stroškov na področjih, kjer je to moč storiti. Magistrsko delo je nastalo na podlagi spoznanja, da je kakovost tista, ki omogoča podjetjem obstoj in razvoj na trgu. Z zagotavljanjem in izboljševanjem kakovosti pa se zadovoljujejo potrebe odjemalcev ter z višanjem vrednosti podjetja tudi zadovoljstvo in blagostanje vseh udeležencev podjetja. V našem delu smo se tako osredotočili na kakovost poslovanja kot tudi na stroške, ki pri tem nastanejo. Delo vsebuje teoretični in empirični del. Teoretični del je osredotočen na pojmovanje kakovosti na podlagi mnenj različnih avtorjev, izboljševanje in zagotavljanje kakovosti ter metode in orodja za zagotavljanje le-te. Opredeljeni so tudi stroški kakovosti poslovanja, ki vključujejo vrste stroškov kakovosti poslovanja, modele merjenja ter možnosti zniževanja le-teh. V empiričnem delu smo se osredotočili na proučevanje celovitega obvladovanja kakovosti treh izbranih podjetij v dejavnosti predelave aluminija, katerih imena niso razkrita. Glavni namen je proučiti prakso vodenja kakovosti in sistem razvrščanja stroškov kakovosti poslovanja v izbrani dejavnosti ter ugotoviti enakosti in razlike med posameznimi podjetji. Glavna ugotovitev magistrskega dela je, da se sistem razvrščanja stroškov kakovosti nanaša na posamezno podjetje in ne na dejavnost poslovanja podjetij. Prav tako tudi, da podjetja običajno razvrščajo stroške kakovosti poslovanja na preventivne stroške (to so stroški preprečevanja nastanka napak), stroške ocenjevanja in nadzora ter notranje oziroma zunanje izgube podjetja.
Ključne besede: kakovost, celovito obvladovanje kakovosti, ISO standardi, EFQM model, stroški kakovosti
Objavljeno v DKUM: 20.11.2015; Ogledov: 1655; Prenosov: 228
.pdf Celotno besedilo (1002,54 KB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici