| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UVEDBA REDNIH LETNIH RAZGOVOROV V PODJETJU NOVA KUVERTA D.O.O.
Katja Divjak, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga je razdeljena na štiri dele. Prvi del je namenjen teoretični opredelitvi rednih letnih razgovorov, z opredelitvijo ciljev, namena in vsebine. Poudarek pa je predvsem na pripravi in poteku rednih letnih razgovorov. Hkrati pa so predstavljene tudi morebitne ovire in zadržki pred uvedbo razgovorov. Drugi del je namenjen predstavitvi podjetja Nova Kuverta d.o.o., z opisom dejavnosti in organizacijske strukture. Sledi raziskovalni del diplomskega dela, z analizo rezultatov anketnega vprašalnika, pri čemer ugotavljamo mnenje zaposlenih o uvedbi rednih letnih razgovorov. Zadnji del pa je namenjen predlogu uvedbe rednih letnih razgovorov v podjetje s predlogi obrazcev za redni letni razgovor.
Ključne besede: Razvoj kadrov, Redni letni razgovor, Srednje veliko podjetje
Objavljeno: 07.06.2010; Ogledov: 2682; Prenosov: 302
.pdf Celotno besedilo (638,15 KB)

2.
PODPORNO OKOLJE ZA MALA IN SREDNJE VELIKA PODJETJA PRI REŠEVANJU NASLEDSTVA S POUDARKOM NA DRUŽINSKIH PODJETJIH
Klavdija Lešnik, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: V Sloveniji, kakor tudi drugod po svetu, prevladujejo mikro, mala in srednje velika podjetja, ki predstavljajo pomemben vir delovnih mest in ekonomskega razvoja. Čeprav ni enotne definicije za družinsko podjetje, je po raziskavah več kot 70% malih in srednje velikih podjetij tudi družinskih. V Sloveniji prevladujejo družinska mala in srednje velika podjetja, ki so v lasti ustanoviteljske generacije in se bodo v prihodnosti morala soočiti z nasledstvenimi vprašanji. Prehod podjetja iz ene generacije v drugo je lahko zelo čustveno obarvan in predstavlja eno izmed večjih težav, saj po nekaterih podatkih le 30% podjetij preživi prehod v drugo generacijo. Uspešen prenos podjetja je odvisen od mnogih dejavnikov, kot so: večletne priprave na nasledstvo, izdelava nasledstvenega plana, iskanje in uvajanja primernega naslednika, prenos vodstva in lastništva, itd. Zanimalo nas je, ali v Sloveniji obstajajo podporne institucije, ki nudijo podjetnikom strokovno pomoč pri reševanju nasledstva in kakšna je njihova prepoznavnost med podjetniki. Magistrska naloga je glede na metodologijo razdeljena na dva dela, in sicer na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo najprej opredelili definicije malih in srednje velikih podjetij (v nadaljevanju MSP) v Sloveniji in Evropski uniji ter prikazali njihov pomen za gospodarstvo. Kot posebno vrsto MSP smo izpostavili družinska podjetja. Predstavili smo možne definicije družinskega podjetja in potrebo po enotni definiciji. Vsako družinsko podjetje ima tudi svoje prednosti in slabosti. Ena izmed slabosti družinskega podjetja je nasledstvo, ki smo ga podrobneje preučili. Opredelili smo nasledstvene možnosti ter proučevali dejavnike, ki pozitivno in negativno vplivajo na proces nasledstva. Analizirali smo podporno okolje MSP pri reševanju nasledstva. Preučili smo, kako je to področje urejeno v svetu, predvsem v ZDA in Evropski uniji. Za Slovenijo smo preverili, katere državne agencije ter raziskovalni in svetovalni inštituti v okviru fakultet in univerz nudijo podjetjem strokovno pomoč pri prenosu podjetja na naslednjo generacijo. V praktičnem delu smo izvedli raziskavo med 40 podjetniki malih in srednje velikih podjetij s sedežem v Sloveniji. V raziskavi smo s pomočjo anketnega vprašalnika ugotovili, da veliko podjetnikov v prihodnosti namerava prenesti vodstvo in/ali lastništvo podjetja na svoje potomce, predvsem zaradi upokojitve. Skoraj polovica podjetnikov predvideva, da bo v roku dveh let izvedla prenos lastništva in vodstva, in nato postopoma zmanjševala prisotnost v podjetju. Le 55% podjetnikov pozna kakšno institucijo, ki nudi pomoč pri nasledstvu podjetja. Najbolje sta prepoznani Obrtno-podjetniška zbornica in Gospodarska zbornica Slovenije, saj je veliko podjetnikov tudi njihovih članov. Dve tretjini podjetnikov meni, da bi potrebovali strokovno pomoč, predvsem z davčnega in pravnega vidika, vendar se jih je zelo malo odločilo za pomoč s strani strokovnjaka.
Ključne besede: malo in srednje veliko podjetje (MSP), družinsko podjetje, nasledstvo, nasledstvene možnosti, podporna okolja pri nasledstvu, svetovalne storitve
Objavljeno: 12.05.2011; Ogledov: 2726; Prenosov: 292
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

3.
SPLETNO BANČNIŠTVO ZA SREDNJE VELIKA PODJETJA NA PRIMERU BANKE CELJE IN NOVE KREDITNE BANKE MARIBOR
Janja Repič, 2013, diplomsko delo

Opis: Banke so svojo priložnost, da se približajo novim ter obstoječim komitentom, začutile z razvojem interneta in s tem izoblikovale spletno bančništvo, ki jim je omogočilo nove tržne poti. Te tržne poti so predstavljale predvsem zniževanje stroškov poslovanja tako bankam kot tudi komitentom ter prihranek na času, kajti spletno bančništvo omogoča opravljanje bančnih storitev izven delovnega časa banke. Banke želijo svojim komitentom ponuditi kar se da najboljše, najsodobnejše ter najzanesljivejše storitve. Zato svoje storitve vedno znova nadgrajujejo ter se želijo približati svetovnemu trendu. Zaradi vedno večjega števila zlorab podjetij preko spletnega bančništva, banke varnosti posvečajo vedno več pozornosti, saj želijo svojim komitentom ponuditi najvarnejše spletno bančništvo. V diplomskem seminarju bomo v prvem delu opredelili elektronsko poslovanje, v katerega prištevam tudi elektronsko bančništvo. Prodajne poti e-bančništva predstavlja tudi spletno bančništvo, ki se vedno znova nadgrajuje in dopolnjuje. Njihova nadgradnja ali prenova pretežno temelji na varnosti spletnega bančništva, ki je najpomembnejša komponenta takšnega poslovanja. Tako bomo tudi te varnostne vidike spletnega bančništva predstavili. V nadaljevanju prvega dela diplomskega seminarja bomo opredelili ter predstavili prednosti in slabosti srednje velikega podjetja, ter proučili, kaj je to spletno mesto, ter kako je zgrajeno. V drugem delu diplomskega seminarja pa bomo podrobno predstavili dve izbrani banki, ki bosta ob koncu tudi predmet primerjave. To sta Banka Celje ter Nova kreditna banka Maribor. Vsaka izmed njiju ima svoje spletno bančništvo za podjetja. Pri Banki Celje se njihovo spletno bančništvo imenuje BC net, NKBM pa ga je poimenovala Poslovni Bank@net. Najprej bomo naredili predstavitev obeh omenjenih bank, kateremu bo kasneje sledila predstavitev spletnih mest, ponudba storitev spletnega bančništva ter uporaba varnostnih mehanizmov spletnega bančništva.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, spletno bančništvo, varnost elektronskega bančništva, spletno mesto, srednje veliko podjetje, Banka Celje, Nova kreditna banka Maribor.
Objavljeno: 22.11.2013; Ogledov: 968; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (972,94 KB)

4.
Analiza razvoja podjetja X
Nejc Voh, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt obravnava analizo razvoja srednje velikega podjetja skozi različna obdobja poslovanja. Takšna podjetja imajo zaradi svoje majhnosti možnost izjemne prilagodljivosti in agilnosti, po drugi strani pa so lahko ob različnih šokih in spremembah tudi zelo ranljiva. Omenjene značilnosti so jasno vidne tudi v razvoju analiziranega podjetja. Poleg podjetja so za njegov razvoj pomembni tudi zunanji dejavniki, zato naloga zajema analizo širšega okolja, analizo panoge in analizo SWOT, ki podrobneje razkrije šibke in močne točke podjetja. Na koncu so predstavljeni še vizija, poslanstvo in strategija podjetja, ki so ključnega pomena za njegovo preživetje. Brez načrtovanja za prihodnost lahko podjetje hitro izgubi pravo smer in zaide v težave. Cilj diplomskega projekta je torej podroben vpogled v način delovanja, poslovanja in načrtovanja srednje velikega podjetja.
Ključne besede: srednje veliko podjetje, razvoj, analiza širšega okolja, analiza panoge, analiza SWOT.
Objavljeno: 28.06.2019; Ogledov: 216; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (509,90 KB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici