| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Delo z učenci s posebnimi potrebami
Tatjana Resnik Planinc, Karmen Kolnik, 2016, izvirni znanstveni članek

Opis: V času značilnih hitrih sprememb na področju znanja, tehnologije ter tudi sistema vrednot dobivajo otroci in mladostniki s posebnimi potrebami drugačno mesto in vlogo v svetu, kot so jo imeli v preteklosti. Na področju oseb s posebnimi potrebami so s spremembami vzniknile in obrodile ideje integracije, normalizacije in v novejšem času inkluzije. S pilotsko kvalitativno raziskavo smo želeli ugotoviti, kako učitelji geografije, ki poučujejo na osnovnih in srednjih šolah v Sloveniji, ocenjujejo svojo usposobljenost za delo z učenci s posebnimi potrebami in kakšne so njihove dosedanje izkušnje. Učitelji geografije se zavedajo pomembnosti in zahtevnosti tovrstnih nalog ter jih tudi z vso odgovornostjo sprejemajo, pri čemer so v oceni lastne kompetentnosti kritični. Med največje pomanjkljivosti dosedanjega dela v inkluzivni šoli uvrščajo preveliko število učencev s posebnimi potrebami, vključenih v posamezen razred, saj vključenost več kot dveh učencev z različnimi posebnimi potrebami lahko pomembno vpliva na kakovost pouka v razredu.
Ključne besede: geografija, inkluzivna vzgoja in izobraževanje, učitelji geografije, didaktika, otroci s posebnimi potrebami, osnovnošolski pouk, srednješolski pouk, Slovenija
Objavljeno: 12.05.2017; Ogledov: 574; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (787,94 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Motivacija za izobraževanje učiteljev na Srednji šoli Domžale
Polona Košir-Logar, 2013, diplomsko delo

Opis: Vseživljenjsko izobraževanje prinaša veliko osebno odgovornost za lastni osebnostni in strokovni razvoj, česar naj bi se najbolj zavedali učitelji v vzgojno-izobraževalnih zavodih. V diplomski nalogi smo poskušali ugotoviti, kakšno je mnenje učiteljev na Srednji šoli Domžale o vseživljenjskem izobraževanju in motivaciji za izobraževanje ter dejavnikih, ki vplivajo na njihovo motivacijo za izobraževanje in ovire, ki jih odvračajo od odločitve za izobraževanje. Diplomska naloga ima teoretični in empirični del. V teoretičnem delu predstavimo strokovne osnove izobraževanja in motivacije, povzete iz tuje in domače strokovne literature, kjer predstavimo pomen izobraževanja odraslih, cilje in ovire. V delu diplomske naloge, namenjenemu motivaciji, povemo, kaj je motivacija, predstavimo njen pomen, motive za zadovoljevanje različnih potreb, motivacijske teorije in motivacijske dejavnike za izobraževanje. V empiričnem delu diplomske naloge prikažemo analizo rezultatov anketnega vprašalnika. Grafično prikažemo dobljene rezultate in poskušamo odgovoriti, kateri so motivacijski dejavniki in ovire, ki v največji meri vplivajo na odločitev za izobraževanje učiteljev na Srednji šoli Domžale. V zaključnem delu diplomske naloge povzamemo ugotovitve in predlagamo nekaj izboljšav.
Ključne besede: izobraževanje, srednješolski učitelji, motivacija za izobraževanje, ovire za izobraževanje
Objavljeno: 20.01.2014; Ogledov: 1168; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici