1.
Izdelava informacijske podpore procesom spremljanja strankGjorgji Srnjakov, 2024, diplomsko delo
Opis: Diplomsko delo se osredotoča na razvoj informacijske podpore procesov za spremljanje strank. Razvoj aplikacije je del prizadevanj za optimizacijo procesov v okviru Gorenjske banke d.d. Okvirno so prikazane uporabljene tehnologije: poleg Oracle APEX še HTML, CSS, SQL in PL/SQL. Definirane so zahteve uporabnikov. Prikazan je model procesov in podatkov, ki so skladni z zahtevami uporabnikov. Model podatkov obsega osem tabel. Razvita aplikacija vsebuje module: urejanje komitentov, aktivnosti komitenta, priprava poročila in avtomatizacija pošiljanja sporočil komitentom preko e-pošte in SMS-a. Nov model procesa in razvita aplikacija sta tudi uvedena za uporabo.
Ključne besede: informacijska podpora, spremljanje strank, optimizacija procesov, Oracle APEX, bančni sektor
Objavljeno v DKUM: 03.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 25
Celotno besedilo (1,14 MB)