1.
STALIŠČA LOKALNEGA PREBIVALSTVA DO PRIREDITVE FESTIVAL LENTTjaša Falež, 2014, diplomsko delo
Opis: Stališča so prepričanja, ki jih ima posameznik do objektov, sveta, samega sebe, do drugih ali do situacije, v kateri se nahaja. Lahko se jih naučimo, prevzamemo od drugih ali pa jih oblikujemo na podlagi lastnih izkušenj. Ker smo pa nenehno izpostavljeni različnim medijskih pritiskom, velikokrat na oblikovanje stališč vplivajo tudi mediji sami. Ko govorimo o stališčih v marketinškem smislu, imamo v mislih odjemalčevo naklonjenost do izdelka, storitve, znamke, organizacije, cene oglasov. Stališča tako vplivajo na nakupno vedenje odjemalcev. Pri obravnavanju stališč je pomembno poznavanje njihovih komponent: kognitivne, afektivne in konativne komponente. Pri prvi gre za skupek znanj in informacij o objektu, pri drugi za skupek čustev in občutij v zvezi z objektom, pri tretji pa za pričakovano vedenje v zvezi z objektom. Stališč ni mogoče neposredno meriti. V ta namen se lahko poslužujemo različnih metod, s katerimi lahko ugotovimo posameznikova stališča: spraševanje, opazovanje, uporaba lestvic za merjenje stališč. S slednjimi smo ugotavljali stališča lokalnega prebivalstva do Festivala Lent. Rezultati raziskave so pokazali, da se splošno lokalno prebivalstvo rado udeležuje Festivala Lent, najraje se udeležujejo koncertov, glasbenih predstav oziroma muzikalov. Značilnosti festivala, kot so organizacija, točnost izvedbe, urejenost prizorišč, prijaznost zaposlenih, anketirani ocenjujejo z relativno visokimi ocenami. Prav tako je velika večina anketiranih vesela, da Festival Lent poteka v Mariboru.
Ključne besede: Stališča, oblikovanje stališč, spreminjanje stališč, merjenje stališč, prireditev, Festival Lent
Objavljeno v DKUM: 06.11.2014; Ogledov: 1613; Prenosov: 272
Celotno besedilo (826,46 KB)