| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 44
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Ocena regulacijskih kart za zvezne spremenljivke : diplomska naloga visokošolskega [strokovnega] študijskega programa
Miloš Frelih, 1998, diplomsko delo

Ključne besede: statistični nadzor procesa, regulacijske karte, zvezne spremenljivke, OC Krivulja, normalna porazdelitev
Objavljeno: 26.07.2007; Ogledov: 1882; Prenosov: 0 
(1 glas)

2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Mehki pristop pri upravljanju prometne signalizacije : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa Logistika sistemov
Tea Vizinger, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: mehka logika, upravljanje prometne signalizacije, lingvistične spremenljivke, baza pravil, ekspertno znanje
Objavljeno: 12.11.2008; Ogledov: 3046; Prenosov: 307 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (3,70 MB)

9.
10.
ANALIZA REZULTATOV ANKET POTROŠNIKOVEGA NAKUPA EKOLOŠKEGA PRAŠIČJEGA MESA
Suzana Sušec, 2010, diplomsko delo

Opis: V letu 2008 smo na slovenskem Štajerskem opravili raziskavo o potrošnikovem vedenju pri odločanju za nakup mesa ekološko rejenih prašičev in kaj vpliva na njihovo osebno odločitev. Odločili smo se za najbolj temeljito obliko anketiranja, to je individualno (osebno) anketiranje, saj zagotavlja najboljšo komunikacijo med anketirancem in anketarjem. Uporabili smo vzorec 100 naključno izbranih potrošnikov. Vsakemu anketirancu smo pojasnili, kakšen je namen anketnega vprašalnika in mu zagotovili anonimnost. Anketni vprašalnik je bil razdeljen na dva sklopa vprašanj, prvi sklop vprašanj se je nanašal na uživanje mesa, drugi pa na demografske spremenljivke, kot so spol, starostna struktura, izobrazbena raven, število članov gospodinjstva ter ocena življenjskega standarda. Ugotovljeno je bilo, da slaba polovica anketiranih ne uživa ekološko pridelane hrane. Tisti, ki uživajo tovrstno hrano, pa posegajo po njej zelo redko. Kar 81 % anketiranih še ni poskusilo mesa ekološko rejenih prašičev. Pri 18 % vprašanih, ki pa so zaužili to meso, jih večina opazi razliko med mesom prašiča iz intenzivne in ekološke reje. Raziskavo smo izvedli v obliki anketnih vprašalnikov.
Ključne besede: potrošnikovo vedenje, ekološko prašičje meso, anketni vprašalnik, individualno anketiranje, demografske spremenljivke
Objavljeno: 15.10.2010; Ogledov: 2023; Prenosov: 255
.pdf Celotno besedilo (901,92 KB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici