| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Inovativno delovanje organizacije: Primer podjetja IBM
Rok Vodušek, 2015, magistrsko delo

Opis: Inovacijska miselnost je nujna na trgu, saj uporablja in implementira najnovejše tehnologije in najboljše poslovne prakse. Inovacije omogočajo razvoj novih izdelkov in njihovo komercializacijo do zadovoljnih potrošnikov, poenostavljajo zapletene procese in pomagajo zvišati angažiranost zaposlenih. Konec koncev, je inovativnost tisto, kar ohranja podjetje relevantno na poslovnem trgu. Podjetje pa tudi ne more obstajati in se razvijati brez ljudi. Z ljudmi organizacija nastane in se z njihovo pomočjo tudi razvija. Podjetje je živ družbeni sistem, sestavljen iz ljudi , ki ga vzdržujejo in razvijajo. Ni dovolj da vzdržujemo objekte, stroje, tehnologijo in trg, treba je »vzdrževati« ljudi v infrastrukturi, ki uporabljajo tehnologijo in na trgu prodajajo blago. Vse to pogosto pozabljamo in zanemarjamo ter celo v večini podcenjujemo. Človeške rezerve in potenciali so še vedno premalo izrabljeni. Ljudje oblikujejo kulturo podjetja, ta pa njegovo dušo. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela, in sicer na teoretični in empirični del. Prvi del teoretičnega dela zajema poglavje o inovativnosti v podjetju, ter o vplivu inovativnega delovanja na poslovanje. Drugo poglavje v teoretičnem delu opredeljuje razvoj inovativnega vedenja v organizacijah. Podpoglavja za ta del zajemajo predvsem kulturo podjetja in sorodne pojme, ki so povezani z kulturo podjetja. V zadnjem poglavju teoretičnega dela so predstavljene najbolj znane in najbolj uporabljene tipologije organizacijskih kultur. V empiričnemu delu magistrske naloge smo analizirali rezultate raziskave, ki temeljijo na študijskemu primeru analize kulture podjetja IBM.
Ključne besede: inovativnost, inovacije, inovativno vedenje, organizacijska kultura, organizacijska klima, tipologija organizacijske kulture, sprememba organizacijske kulture.
Objavljeno: 26.11.2015; Ogledov: 774; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici