| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Povezanost spornega oglaševanja s stališči in nakupnimi namerami potrošnikov
Pavel Kačič, 2021, magistrsko delo

Opis: Zaradi vse večje zasičenosti oglaševalskega prostora oglaševalci v želji po izstopanju in pritegnitvi pozornosti redno posegajo po nevsakdanjih prijemih pri ustvarjanju oglaševalskih kampanj in uporabi neortodoksnih oglaševalskih tehnik. Namen magistrske naloge je dobiti vpogled v do zdaj še neraziskano področje v slovenskem oglaševalskem prostoru, tj. sporno oglaševanje oz. uporaba spornih vsebin, kot so vsebine spolnosti, nasilja, rasnih, verskih in drugih diskriminacij, obscenosti ipd., v oglaševalske namene in sam odnos potrošnikov do uporabe tega. Ugotovitve raziskave nakazujejo na to, da slovenski potrošniki sporno oglaševanje vidijo v pretežno indiferentni luči ali pa je njihov odnos do omenjenega raziskovalnega problema bolj negativne narave. Prav tako so bile opažene razlike med moškimi in ženskami, ženske namreč sporno oglaševanje doživljajo bolj negativno. Temeljni ugotovitvi raziskave pa sta obsegali vpliv spornega oglaševanja na nakupne namere odjemalcev in njihovo doživljanje oglaševanega izdelka. Ta vpliv je bil v obeh primerih negativen, kar še dodatno izpodbija odločanje za uporabo spornega oglaševanja.
Ključne besede: Oglaševanje, sporno oglaševanje, etičnost oglaševanja, sporne vsebine
Objavljeno: 01.09.2021; Ogledov: 112; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (3,90 MB)

2.
Etični vidiki spornega oglaševanja
Žiga Šef, 2019, diplomsko delo

Opis: Vsestranska prisotnost oglaševanja v vsakdanjiku ljudi je z leti postala vse bolj intenzivna. K temu dosti prispeva spletna kultura, ki je oglaševanje naredila veliko bolj dostopno in razširjeno. Z razširjenostjo pa so nastopile tudi popolnoma nove etične dileme na tem področju. V tej nalogi smo pregledali, kaj je spornega na spornem oglaševanju in kakšne regulacije lahko najdemo, ki to omejujejo. Analizirali smo etično sporne oglase in nekatera spletna mesta, ki nudijo spletno oglaševanje, ter s pomočjo rezultatov prikazali etični okvir oglaševalske industrije.
Ključne besede: sporno oglaševanje, etika, regulacije
Objavljeno: 06.08.2019; Ogledov: 993; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici