SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MANAGEMENT V JAVNEM ZAVODU
Tadej Repnik, 2014, diplomsko delo

Opis: Atletika ne predstavlja samo tekme za čim boljši rezultat in gibalne prvine človeka, temveč je postala kot šport ena ključnih vezi v poslovnem svetu. Vrhunski športniki s svojimi nastopi zabavajo množice gledalcev, kateri jih spodbujajo, podjetja ter posamezniki pa to vez uporabljajo v svojo korist. Zato je vrhunski šport del posla ki predstavlja gonilno silo razvoja športnega managementa. Pričujoče diplomsko delo tako teoretično kot tudi praktično. Vsebinsko razdeljeno na šest poglavij. Poglavja si sledijo po vrstnem redu. V prvem poglavju sem zapisal uvod. Drugo poglavje sem namenil managementu, v katerem sem podrobneje opisal vlogo managementa, vloge managerjev, delo in potrebna znanja, ki jih morajo imeti managerji in temeljne funkcije managementa. Tretje poglavje sem namenil managementu v javnem zavodu, v katerem sem opredelil management, opisal zgodovino športa, značilnosti managementa v športu, področje managementa v športu in športne klube. V četrtem poglavju sem predstavil obravnavano društvo, njegovo zgodovino, organizacijo kluba ter sponzorstvo. Managementske vidike delovanja sem predstavil v petem poglavju v katerem sem opisal kako poteka v klubih financiranje, sponzoriranje in kakšne morajo biti oz. so sponzorske pogodbe. Na podlagi zgoraj navedenega sem v šestem poglavju podal zaključek.
Ključne besede: management, javni zavod, športni management, športni klubi, sponzorska pogodba, atletika.
Objavljeno: 04.11.2014; Ogledov: 520; Prenosov: 138
.pdf Polno besedilo (2,44 MB)

2.
Sponzorstvo v športu
Tamara Rozman, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt obravnava pojem sponzorstva. Natančneje sponzorstva v športu. Tržno naravnane organizacije pomagajo s sponzorskimi sredstvi bodisi finančno, materialno bodisi v obliki storitev z namenom doseganja določena trženjskega cilja. Sponzorstvo sestavlja trg sponzorjev in trg sponzorirancev. Sponzorirati je mogoče več različnih področij, vse od kulture, znanosti, umetnosti do športa idr. Prav športu pa pripada največji del sponzorskih sredstev. Le-ta povezuje šport z ostalimi nešportnimi dejavnostmi. Sponzorstvo se velikokrat enači z donatorstvom, oglaševanjem in mecenstvom, zato sem v tem projektu natančneje predstavila pomen vsakega posebej. Osredotočila sem se tudi na sponzorsko pogodbo, stranke, ki se v njej pojavljajo, in cilje, ki so pri sponzorstvu za sponzorja pomembni. V praktičnem delu sem izvedla intervju z dvema podjetjema in športnikom posameznikom. Z intervjujem sem proučila, kaj za podjetje pomeni sponzoriranje in kaj je njihov glavni cilj pri vlaganju sredstev v sponzorstvo. Opredelila sem tudi, kaj pomeni sponzorstvo za športnika posameznika in kakšne prednosti in tudi slabosti le-ta zanj prinaša
Ključne besede: sponzor, šport, sponzorska pogodba, cilj sponzorstva, športnik posameznik, donatorstvo, podjetje
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 52; Prenosov: 28
.pdf Polno besedilo (1,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici