| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA MEDIJSKEGA POJAVLJANJA PODJETJA CM CELJE, D.D. NA PODROČJU SPONZORIRANJA V ŠPORTU
Ines Miša, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo proučevali področje sponzoriranja v športu ter ugotavljali njegovo vlogo v marketinškem spletu in znotraj marketinškega komuniciranja. Področje sponzoriranja v športu smo obravnavali s teoretičnega vidika in praktičnega dela, kjer smo za študijski primer obravnavali družbo Ceste mostovi Celje, družbo za nizke in visoke gradnje. Z analizo medijskega pojavljanja podjetja CM Celje na področju sponzoriranja v športu za obdobje od 01.01.2004 do 31.12.2007 smo ugotavljali število objav po posameznih medijih, avtorje, datume, vrednosti (ocene) in temo (vsebino) objav, pregledali gesla in njihov položaj, opis in površino slik, površino objav in doseg ter izračunali oglasno protivrednost oziroma ocenili dosežen medijski prostor. Pri tem smo za vsak kriterij ugotavljali delež afirmativnih (pozitivnih), nevtralnih in negativnih prispevkov.
Ključne besede: Sponzoriranje, sponzoriranje v športu, integrirano marketinško komuniciranje, odnosi z mediji, analiza medijskih objav oziroma kliping analiza.
Objavljeno: 13.07.2009; Ogledov: 2020; Prenosov: 244
.pdf Celotno besedilo (6,68 MB)

2.
MARKETING ŠPORTNIH ORGANIZACIJ
Jure Fideršek, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju sem se najprej osredotočil na predstavitev teorije marketinga in športnih organizacij. Poleg športnega trga, menjalnega procesa v športu in ciljnih skupin športnih organizacij, sem se podrobneje osredotočil na marketinški splet v športu ter marketinško komuniciranje kot del tega. V nadaljevanju sem pridobljeno znanje uporabil še na praktičnem primeru in prikazal delovanje marketinga v rokometnem klubu Celje Pivovarna Laško. Zdravo življenje pridobiva na pomenu, z njim pa dobiva šport pomembno vlogo v družbi. Za zadovoljitev potreb po športu so nastali številni izdelki in storitve, ki nam omogočajo aktivno sodelovanje v njem. Zaradi teh potreb, pa so nastale številne nove organizacije, ki so v športu videle možnost dobrega zaslužka. Športne organizacije, kot so klubi, društva, so z željo po dobrem zaslužku razvile številne marketinške metode in tehnike. Dobro načrtovani cilji in metode jim omogočajo pridobitev različnih finančnih sredstev. Zavedajo se namreč, da bi brez njih le s težavo normalno delovale. Večino finančnih sredstev dobijo od sponzoriranja in oglaševanja drugih organizacij. Vse to, pa je odvisno od uspešnosti športne organizacije in njenih rezultatov. Ob dobri igri bodo deležni velike pozornosti gledalcev (preko televizije, s tribun) pri tem pa bo vedno več sponzorjev pripravljeno sponzorirati klub, saj želijo z oglasi pritegniti določeno ciljno skupino. Odjemalci športne organizacije (gledalci, navijači, kupci) so dandanes že zelo zahtevni in imajo različne želje. Pri tem jih je zelo težko zadovoljiti in popolno ugoditi njihovim željam, saj je na trgu prisotnih že zelo veliko različnih izdelkov in ponudb. Tako je potrebno skrbno analizirati in raziskati ciljne trge, ciljne skupine, analizirati okolje organizacije, da bomo lahko zadovoljili njihove potrebe. Odjemalci od športnih organizacij ne pričakujejo zgolj tekmo kot tekmo, ampak si želijo doživetja. Le tako se bodo radi vračali nazaj in si z veseljem ogledali tekmo. Rokometni klub Celje Pivovarna Laško je slovensko in evropsko poznan klub. Njegovi izdelki in storitve so primerljivi z ostalimi slovenskimi klubi. Z dobro igro in vzdušjem privablja na svoje tekme številne gledalce. K dodani vrednosti kluba pomembno vpliva mesto Celje, kjer se klub tudi nahaja. Poleg športnega vzdušja je pomembno regijsko, zgodovinsko, kulturno, sejemsko in izobraževalno središče. Klub ima dobro načrtovano marketinško komuniciranje, obenem pa je aktiven na vzgojno-izobraževalnem in sociokulturnem področju.
Ključne besede: Ključne besede: šport, športna organizacija, rokometni klub, sponzoriranje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, izdelek, cena, ciljne skupine, marketing v športu, marketinško komuniciranje, marketinški splet, konkurenca, okolje, ponudba, povpraševanje.
Objavljeno: 21.12.2010; Ogledov: 1782; Prenosov: 263
.pdf Celotno besedilo (895,71 KB)

3.
SKLADNOST BLAGOVNIH ZNAMK UNITUR IN PETRA MAJDIČ
Tamara Peršuh, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja skladnost blagovnih znamk Unitur in Petra Majdič. Vsebino diplomskega dela smo razdelili na dva dela. Prvi del zajema teoretična izhodišča na področju marketinga v športu in blagovnih znamk. Drugi, praktični del predstavlja predhodno opredeljene teoretične osnove in podatke, pridobljene na podlagi raziskave. Drugi del najprej predstavlja Petro Majdič kot blagovno znamko, nato sledi še predstavitev blagovne znamke Unitur. Po posameznih predstavitvah se diplomsko delo osredotoča na predstavitev skupnega sodelovanja in skladnosti med znamkama. Raziskavo o skladnosti med blagovnima znamkama smo opravili z metodo osebnega spraševanja s strukturiranim vprašalnikom med petdesetimi naključno izbranimi študenti Univerze v Mariboru. Analiza v praktičnem delu je pokazala, da sodelovanje med Petro Majdič in Uniturjem temelji na medsebojni skladnosti. Ugotovili smo, da obstaja tako vsebinska skladnost kot tudi usklajenost podob med Majdičevo in Uniturjem.
Ključne besede: blagovna znamka, marketing v športu, sponzoriranje, športnik kot blagovna znamka
Objavljeno: 28.01.2011; Ogledov: 1417; Prenosov: 168
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

4.
OBLIKE SPONZORIRANJA V ŠPORTU
Gaja Prica, 2012, diplomsko delo

Opis: Sponzorstvo je zelo priljubljena oblika komuniciranja vendar relativno mlada disciplina v športu. Za podjetje ni pomembno izključno dejstvo, da nameni določena sredstva za sponzoriranje, temveč tudi to, kaj dobi v zameno. Na trgu je vedno več podjetji, ki se klub globalni situaciji zavedajo pravega pomena sponzoriranja in imajo posebne oddelke, ki se s sponzoriranjem ukvarjajo tudi profesionalno. Ti imajo izdelano sponzorsko strategijo, ki je dobro zasnovana na podlagi vizije, poslanstva in ciljev podjetja. Ko govorimo o sponzoriranju podjetij je področje športa na prvem mestu. Je najbolj zanimivo po pojavnosti, stalnem naraščanju, je zelo mikavno in zanj se potroši največ denarja. Podjetja tako sponzorirajo športnike, klube ali športna društva, kateremu so potrošniki naklonjeni in predstavljajo podjetju ciljno skupino.
Ključne besede: Sponzorstvo, sponzoriranje v športu, cilji sponzorstva, razvoj sponzorstva, šport, pojavne oblike sponzoriranja, področja sponzoriranja.
Objavljeno: 14.12.2012; Ogledov: 1620; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (839,03 KB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici