SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SPONZORIRANJE V FUNKCIJI USPEŠNE ORGANIZACIJE MEDICINSKIH KONGRESOV
Mateja Peric, 2009, diplomsko delo

Opis: Sponzorstvo kongresnih prireditev danes ni več avtomatski prispevek dobrodelnega značaja. Doseganje »Win-Win« stanja, v katerem tako sponzor kot sponzoriranec verjameta, da sta veliko pridobila je dolgotrajen postopek, ki temelji na poglobljenem poznavanju tržnih zakonitosti in razmer na trgu. Vse to pa ob predpostavki, da ima kongres dobre strokovne temelje, da na kongresu predavajo ugledni svetovno znani strokovnjaki, teme kongresa pokrivajo sodobne dosežke medicinske stroke. Ker so cilji sponzorja in sponzoriranca velikokrat različni je pomembno, da je sponzorska ponudba pripravljena skladno s potrebami sponzorja in njegovimi marketinškimi cilji. Namen sponzoriranja je vzpostavitev dolgoročnega partnerskega odnosa med sponzorjem in sponzorirancm. Sponzorska pogodba kot obligacijsko razmerje mora upoštevati predpisana pravna določila in posebnosti, ki veljajo pri organizaciji medicinskih kongresov. Organizatorji medicinskih kongresov sami lahko ob nenehnem izobraževanju osebja, izboljšavah na področju organizacije, upoštevajoč razvoj tehnologije, veliko pripomorejo k uspešni organizaciji kongresa, ki bo privabila veliko število udeležencev in posledično sponzorjev. So pa področja, na katera organizator kongresa neposredno nima vpliva. Zato so ukrepi, ki bodo povečali prepoznavnost Slovenije, izboljšali njeno prometno in drugo infrastrukturo omogočili, da bo Slovenija lahko organizirala kongrese z več kot 2.500 udeleženci, saj je število udeležencev, kot ciljna skupina sponzorja, pomemben dejavnik pri odločitvi o sponzoriranju.
Ključne besede: kongres, organizacija, sponzor, sponzoriranje, promocija, poslovna politika
Objavljeno: 17.09.2009; Ogledov: 1286; Prenosov: 74
.pdf Polno besedilo (1015,83 KB)

2.
NAČRTOVANJE IN ORGANIZACIJE PRIREDITVE V PLANETU TUŠ
Andrej Jager, 2009, diplomsko delo

Opis: Prireditve so organizirano zbiranje ljudi na prostem ali zaprtem prostoru. So eden aktualnejših instrumentov marketinškega komuniciranja. Tušev vzpon na Celjsko kočo je tradicionalna prireditev, ki se enkrat letno v juniju ali septembru izvaja na Celjski koči. V svojem diplomskem delu bom predstavil načrtovanje in organizacijo te za Engrotuš najpomembnejše prireditev na prostem. Predstavil bom koncept prireditve, scenarij prireditve, katera dovoljenja potrebujemo, koliko sredstev se bo porabilo, kakšne kadre potrebujemo, kako je z izvajalci aktivnosti, kakšne so njihove naloge, kdo bo prireditev varoval in spremljal, kdo bodo podizvajalci prireditve, kakšne so njihove naloge, iskanje sponzorjev, kaj jim lahko nudimo in kaj od njih pričakujemo. Posebej je opredeljeno oglaševanje, iskanje sponzorjev pa tudi razlaga splošnih pojmov, ki so za izpeljavo prireditve pomembne. Diplomsko delo je pregled vseh dejavnosti, ki se izvajajo, da bi prireditev bila izpeljana brez zapletov. Brezhibnost je pomembna zaradi obiskovalcev, za katere se prireditev sploh izvaja in brez katerih prireditve sploh ne bi bilo.
Ključne besede: zakon o javnih prireditvah, marketinško komuniciranje, prireditev, načrtovanje prireditev, organizacija prireditev, sponzor, oglaševanje, izvajanje prireditve, SWOT analiza;
Objavljeno: 08.04.2010; Ogledov: 2744; Prenosov: 778
.pdf Polno besedilo (696,79 KB)

3.
Dejavniki uspešnosti uvajanja poslovno informacijskih rešitev v mednarodnem podjetju
Nina Potočin, 2014, magistrsko delo

Opis: Podjetja, ki želijo biti uspešna in konkurenčna na globalnem trgu morajo skrbeti za nenehni lastni razvoj, optimizacijo procesov, vpeljavo novih in inovativnih rešitev ter prilagajanje hitrim spremembam in razmeram na trgu. Posledično v podjetjih stalno narašča želja in potreba po projektnem delu zaradi uvajanja novih poslovno informacijskih rešitev. Statistike uspešnosti projektov informacijskih tehnologij so izjemno slabe, v veliko primerih tudi zaradi neustreznih in pomanjkljivih znanj s strani projektnih vodij. Klasična definicija uspešnega projekta označuje njegovo uspešnost kot projekt, ki je dokončan v načrtovanih rokih, v okviru predvidenega proračuna ter z načrtovano kakovostjo. Sodobna definicija pa je postala nekoliko bolj široka in uspešen projekt označuje kot projekt, ki je dokončan v predvidenem roku, v okviru predvidenega proračuna, z načrtovano funkcionalnostjo in kakovostjo. Njegovi rezultati bodo pri uporabi zadovoljili udeležence na vseh ravneh uporabe in odločanja, kar bo privedlo do uresničevanja načrtovanih poslovnih učinkov. Podjetja v teh časih v IT projekte vstopajo predvsem zaradi prenove poslovnih procesov katerim obstoječi informacijski sistem ni več zmožen slediti ter zaradi vpliva trga, ki sili podjetje k povečanju učinkovitosti in večji prilagodljivosti poslovanja oziroma k ustvarjanju njegovih konkurenčne prednosti. Seveda obstajajo še mnogi drugi razlogi, ampak če povzamemo glavne razloge je informacijska tehnologija bistven dejavnik pri povečanju učinkovitosti izvajanja vseh vrst procesov ter hitrosti pretoka in pridobivanja kakovostnih informacij, ki sta najpomembnejša pogoja za hitro, pravočasno in pravilno odločanje. To pa je ključnega pomena za preživetje, razvoj in uspešnost vsakega podjetja. Poslovno informacijske rešitve predstavljajo integracijo zaznanih naročnikovih poslovnih potreb, načrtovanih poslovnih učinkov ter izbor produktov, ki kupcu pomagajo uresničevati njegove poslovne modele skozi uresničevanje načrtovanih poslovnih priložnosti na podlagi elementov konkurenčnih prednosti. Z pravo poslovno informacijsko rešitvijo lahko tako zagotovimo pravilne poslovne odločitve na podlagi zanesljivih in kvalitetnih podatkov, ki omogočajo lahko dostopne in pregledne poslovne analize.
Ključne besede: Agilni pristop, ARIS, ASAP, BPR, Dejavniki uspešnosti IT projektov, Dejavniki uspešnosti ERP projektov, Dejavniki uspešnosti BPR, ERP, Prenova poslovnih procesov, Projekt IT, Projektno upravljanje, Prenova poslovnih procesov, Projektni vodja, Sponzor, Življenjski cikel IT projekta
Objavljeno: 24.03.2014; Ogledov: 761; Prenosov: 227
.pdf Polno besedilo (2,05 MB)

4.
Sponzorstvo v športu
Tamara Rozman, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt obravnava pojem sponzorstva. Natančneje sponzorstva v športu. Tržno naravnane organizacije pomagajo s sponzorskimi sredstvi bodisi finančno, materialno bodisi v obliki storitev z namenom doseganja določena trženjskega cilja. Sponzorstvo sestavlja trg sponzorjev in trg sponzorirancev. Sponzorirati je mogoče več različnih področij, vse od kulture, znanosti, umetnosti do športa idr. Prav športu pa pripada največji del sponzorskih sredstev. Le-ta povezuje šport z ostalimi nešportnimi dejavnostmi. Sponzorstvo se velikokrat enači z donatorstvom, oglaševanjem in mecenstvom, zato sem v tem projektu natančneje predstavila pomen vsakega posebej. Osredotočila sem se tudi na sponzorsko pogodbo, stranke, ki se v njej pojavljajo, in cilje, ki so pri sponzorstvu za sponzorja pomembni. V praktičnem delu sem izvedla intervju z dvema podjetjema in športnikom posameznikom. Z intervjujem sem proučila, kaj za podjetje pomeni sponzoriranje in kaj je njihov glavni cilj pri vlaganju sredstev v sponzorstvo. Opredelila sem tudi, kaj pomeni sponzorstvo za športnika posameznika in kakšne prednosti in tudi slabosti le-ta zanj prinaša
Ključne besede: sponzor, šport, sponzorska pogodba, cilj sponzorstva, športnik posameznik, donatorstvo, podjetje
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 114; Prenosov: 38
.pdf Polno besedilo (1,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici