| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Oglaševanje spominkov : diplomsko delo univerzitetnega študija
Anže Zajec, 2009, diplomsko delo

Ključne besede: oglaševanje, promocija, spominki
Objavljeno: 14.05.2009; Ogledov: 1253; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (761,33 KB)

2.
MANAGEMENT IN PODJETNIŠTVO
Vesna Barborič, 2010, diplomsko delo

Opis: Sodobni management se sooča s številnimi izzivi, ki kličejo po drugačnem načinu vodenja. V novem okolju številna podjetja zasledujejo koncept učeče se organizacije. Taka podjetja so sposobna hitreje najti priložnosti in se spopadati s krizami. Najpomembnejša funkcija vodje v učeči se organizaciji je organizacijo naučiti oblikovanja skupne vizije. Poudarek je na opolnomočenju zaposlenih, komuniciranju in na informacijah. Pri timskem delu vsak zaposleni prispeva k uspehu, delovno mesto postane mesto za ustvarjanje. Zato se je učeča organizacija sposobna neprestano učiti, je odprta za okolje in ima željo po povečevanju sposobnosti učenja. Ker se organizacije spopadajo z naraščanjem globalne konkurence, je pomembno, da organizacija doseže in ohrani poslovno odličnost. Odlične organizacije usmerjajo kupci, hitro se odzovejo na probleme, informacije so dostopne vsem in se izmenjujejo v vseh smereh. Take organizacije rajši vodijo kot sledijo. Uspešnost in učinkovitost organizacije lahko zagotovi le inovativno vodenje, ki ima značaj visoko kreativnega in inovativnega dela. Podjetništvo je trenutno najbolj uspešna metoda za zapolnjevanje vrzeli med znanostjo in trgom, za ustanavljanje novih podjetij in uvajanje novih izdelkov in storitev za trg. Podjetniške dejavnosti vplivajo na gospodarstvo nekega območja, saj zagotavljajo delovna mesta. Uspešen podjetnik mora imeti značilnosti, ki prispevajo k uspešnosti podjetja. Za uspešno poslovanje podjetja so potrebni še: poslovna priložnost, sposobnost upravljanja, zadostni kapital in sodobne metode poslovanja. Značilnost sodobnih organizacij je v njihovi poslovnosti in ustvarjalnosti. Produkt ustvarjalnosti so inovacije, ki jih lahko uresničujemo tudi preko podjetništva. Poslovnost podjetja je njegova usmerjenost v posel, od katerega imata korist oba partnerja, prodajalec in kupec. Brez poslovnosti ni uspešnosti. V času recesije je pomembno, da podjetje ohrani konkurenčnost izdelkov. V diplomski nalogi predstavljam podjetnika Jožeta Barboriča, ki se ukvarja z izdelavo in prodajo izdelkov domače in umetnostne obrti. Cilj podjetja je ohranjanje kulturne dediščine na Dolenjskem. Na trgu ponuja kvalitetne, unikatne izdelke, ki so vezani na kulturno preteklost Dolenjske. To so replike arheoloških in etnoloških predmetov, ljudska glasbila, izdelke iz volne. Z njimi zapolnjuje vrzel v ponudbi kakovostnih spominkov Novega mesta in poslovnih daril. Izdelki so se na trgu dobro »prijeli«, podjetnik povečuje prodajni program in razširja prodajno mrežo. Pri delu je inovativen, prilagodljiv, natančen, komunikativen. Udeležuje se razstav, sejmov, tržnic, a bo še moral delati na promociji izdelkov in podjetja. Predvsem pa se mora zavedati majhnosti slovenskega trga in razmišljati o vstopu na tuje trge. Zanimanja za to dejavnost je majhno in še naprej upada, kljub vzpodbujanju države za samozaposlitev v tej dejavnosti. Zato je pohvalno, da si podjetnik prizadeva skozi dejavnost domače in umetnostne obrti ohranjati kulturno dediščino naroda.
Ključne besede: management, učeča se organizacija, tim, podjetništvo, podjetnik, umetnostna obrt, domača obrt, rokodelstvo, spominki, poslovna darila
Objavljeno: 30.08.2010; Ogledov: 1678; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici