| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Odnosi med zaporskim osebjem in obsojenci
Tara Bertalanič, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo raziskavo o odnosih med zaporskim osebjem in obsojenci v Zavodu za prestajanje kazni zapora Maribor, oddelek Murska Sobota. Zapor je najpomembnejše sredstvo za kaznovanje in nadzor v družbi, kjer so zapornikom odvzete temeljne človekove pravice. In ravno zato imajo zaporski delavci zelo pomembno vlogo v življenju zapornikov, saj je za te pomembno, da je med njimi ter zaporskimi delavci vljuden, spoštljiv in pravičen odnos, ki jim omogoča čim boljše življenje znotraj zavoda. Za lažjo opredelitev in razumevanje njihovih odnosov, smo septembra 2019 v Zavodu za prestajanje kazni zapora Maribor, oddelek Murska Sobota, opravili raziskavo s strukturiranimi intervjuji obsojencev ter z anketnim vprašalnikom za zaposlene znotraj zavoda. Namen raziskave je bil ugotoviti, kakšni so odnosi med zaporskim osebjem in obsojenci, preveriti vpliv postopkovne pravičnosti, spoštovanja na kvaliteto odnosov ter zaupanje, preveriti vpliv na zaznavo legitimnosti zaporskega osebja in preveriti vpliv dobrih odnosov za potrebo uporabe prisilnih sredstev zaporskega osebja. Rezultati raziskave so pokazali, da postopkovna pravičnost zaporskega osebja vpliva na dobre odnose med njim in obsojenci, hkrati so pokazali tudi, da dobri medosebni odnosi vplivajo na pozitivno zaznavo legitimnosti zaporskega osebja. Raziskava je pokazala tudi, da spoštovanje in pravičnost v postopkih zoper zaprte osebe s strani strokovnega osebja pozitivno vpliva na zaupanje zapornikov, hkrati pa so dobri medosebni odnosi podlaga za manjše število prekrškov ter posledično manjšo potrebo po uporabi prisilnih sredstev.
Ključne besede: diplomske naloge, obsojenci, zaporsko osebje, medosebni odnosi, spoštovanje
Objavljeno: 03.06.2020; Ogledov: 389; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (973,65 KB)

2.
Preprečevanje nevarnosti kot podlaga za izvajanje varnostnih pooblastil
Miroslav Žaberl, Franc Pozderec, Ivanka Oberman, 2017, strokovni članek

Opis: Namen prispevka: Namen prispevka je predstaviti, kako policija zagotavlja varnost državljanov in hkrati skrbi za preprečevanje nevarnosti, ter ugotoviti, kako veljavna zakonodaja vpliva na izvajanje policijskih varnostnih pooblastil. Metode: Glavna metoda v prispevku je metoda deskripcije. S sistematičnim pregledom literature (študij strokovne literature, analiza judikatov, internetni viri) smo pridobili podatke, na podlagi katerih smo raziskali in analizirali pomen varnosti, pomen človekovih pravic in temeljnih svoboščin ter krepitev pravne države, v povezavi s slovensko policijsko zakonodajo. Navedeno nam zagotavlja celostno obravnavanje izbrane tematike. Ugotovitve: Preprečevanje in odpravljanje nevarnosti je osrednja naloga policije, hkrati pa je podlaga za uporabo varnostnih policijskih pooblastil. Pri izvajanju policijskih nalog mora policija delovati le v skladu s policijskimi pooblastili, ki jih predpisujejo zakoni in podzakonski akti. Na podlagi zakonsko določenih pooblastil policija skrbi za uspešno in učinkovito izvrševanje predpisov pri izvedbi določene policijske naloge. Izvajanje vsakega policijskega pooblastila pomeni poseg v določeno človekovo pravico ali temeljno svoboščino. Tu je pomembno predvsem načelo pravne države, ki dosledno veže vse upravne organe tako pri sprejemanju splošnih odločitev kot tudi pri neposrednem odločanju o pravicah in obveznostih posameznikov. Načelo zakonitosti pa je tisto, ki posredno nakazuje na bistvo filozofije izključitve protipravnosti zakonitega delovanja pooblaščene osebe. Je eno izmed temeljnih načel za uporabo varnostnih policijskih pooblastil. Praktična uporabnost: Dobro poznavanje policijskih pooblastil oziroma pravic in dolžnosti, ki jih imajo policisti pri opravljanju svojega dela, je osnova za zakonito, strokovno in korektno izvajanje nalog policije. Evropska konvencija o varstvu človekovih pravic je eden od temeljev, ki ga morajo policisti spoštovati, ko posegajo v ustavno varovane človekove pravice. Izvirnost/pomembnost prispevka: Avtorji se v prispevku ukvarjajo s teoretičnimi predpostavkami varnosti, spoštovanja človekovih pravic in temeljnih svoboščin ter krepitvijo pravne države na podlagi slovenske policijske zakonodaje.
Ključne besede: varnost, pravna država, policijska pooblastila, spoštovanje človekovih pravic
Objavljeno: 14.04.2020; Ogledov: 300; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (331,78 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Komunikacija in priprava pacienta na planiran operativni poseg ter njegove pravice
Maja Zapušek, 2020, magistrsko delo

Opis: Izhodišča: Komunikacija in priprava pacienta na planiran operativni poseg ter njegove pravice so ključni del dobre priprave pacienta na operativni poseg in zdravljenje po njem. Namen magistrskega dela je opisati komunikacijo in pripravo pacienta na planiran operativni poseg ter njegove pravice in dolžnosti. Metode: Raziskava magistrskega dela je temeljila na kvantitativni metodologiji raziskovanja. Izvedli smo deskriptivno študijo. Uporabili smo inferenčno statistično metodo in deskriptivno statistično metodo. Rezultati: Rezultati so pokazali, da med spremenljivkama elementi komunikacije in varnostjo pacienta obstaja močna pozitivna povezanost (rs = 0,796; p < 0,001). Med spremenljivkama elementi komunikacije in upoštevanje pravic pacientov prav tako obstaja pozitivna povezanost (rs = 0,739; p < 0,001). Mann-Whitney test je pokazal, da ni statistično pomembnih razlik med predhodnimi operacijami in informiranostjo pacienta. Ugotavljamo tudi, da so pacienti, stari do 40 let, v povprečju višje ocenili upoštevanje pravic kot pacienti, starejši od 40 let (U = −2,077; p = 0,038), in da pacienti z osnovnošolsko, poklicno in srednješolsko izobrazbo v povprečju nižje ocenjujejo upoštevanje dolžnosti kot pa pacienti, ki imajo višješolsko izobrazbo in več (U = −2,693; p = 0,007). Diskusija in zaključek: Pomembna kazalnika dobre priprave pacienta na planiran operativni poseg sta dobra komunikacija in poznavanje pravic in dolžnosti pacienta. Ključni pokazatelji so dobra psihična in fizična priprava pacienta in dobro poznavanje samega postopka zdravljenja.
Ključne besede: spoštovanje, informiranje, zaupanje, varnost, psihična in fizična priprava pacienta, pojasnilna dolžnost, pravice.
Objavljeno: 19.02.2020; Ogledov: 556; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

4.
Lojalnost zaposlenih je dosegljiva s podporo vodstva pri doseganju osebnih ciljev
Antonia Novak, 2019, magistrsko delo

Opis: Kakovostna slovenska delovna sila išče zaposlitev na tujih trgih, zato nas je v magistrskem delu zanimalo, kako funkcionirajo naši kadri v Avstriji, kakšni so njihovi občutki, izkušnje, stališča in odnos tujega delodajalca. Z raziskavo, v kateri je sodelovalo 200 Slovencev, zaposlenih v Avstriji, smo pridobili zanimiv in podroben vpogled v obstoječa čezmejna delovna razmerja. Anketni vprašalnik zajema vprašanja o spolu, starosti, doseženi delovni dobi v Sloveniji in tujini, lojalnosti slovenskemu in avstrijskemu delodajalcu ter o izobraževanju, prostem času, delovniku, upoštevanju poklicnih kvalifikacij in individualnih talentov, zavedanju pomembnosti lastne vloge v podjetju, sodelovanju pri odločanju, podpori vodstva pri doseganju osebnih ciljev in dejstvu, ali anketiranci ta korak obžalujejo. V teoretičnem delu smo predstavili pomembno vlogo managerja pri kakovostnem upravljanju človeških virov, se dotaknili tudi davčne obravnave prihodkov iz tujine. Rezultate ankete smo statistično analizirali, grafično in frekvenčno porazdelili pod vsako vprašanje ter komentirali še lastne devetletne izkušnje z avstrijskim delovnim trgom. Ordinalna regresija je prikazala tri dejavnike, zaradi katerih Slovenci najverjetneje ostajajo v Avstriji: manj naporen delovnik, večja možnost menjave delodajalca ter spoštovanje in vključevanje individualnih talentov. Zadnjega je tudi Spearmanov koeficient korelacije izračunal za najmočnejšo signifikantno povezavo z delovno dobo v Avstriji. Končno smo z neparametričnimi statističnimi analizami testirali še zastavljene hipoteze in jih s 95-odstotno stopnjo prepričanosti potrdili ali ovrgli. Obsegajo naslednja dejstva: ali bi anketiranci ostali lojalni slovenskemu delodajalcu, če bi bili videni, spoštovani in pohvaljeni za svoj trud, ali v tujini sodelujejo pri sprejemanju odločitev in se zavedajo pomembnosti svoje vloge v podjetju, ali tuji delodajalec poskrbi za usposabljanje zaposlenih, jih podpira pri doseganju osebnih ciljev zunaj podjetja in vključuje njihove individualne talente, ter ali se anketiranci počutijo v tujini spoštovane. Vse analize so podale jasne rezultate in potrdile dejstvo: slovenski kadri po letih izkušenj na avstrijskem delovnem trgu ostajajo lojalni delodajalcu v tujini.
Ključne besede: slovenski kadri, avstrijski delovni trg, spoštovanje in vključevanje individualnih talentov, podpora vodstva in vloga managerja, lojalnost
Objavljeno: 16.10.2019; Ogledov: 359; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

5.
LJUBEZEN IN SPOŠTOVANJE V ROMANU KNJEGINJA KLEVSKA
Lucija Uršnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Ljubezen in spoštovanje imata v literaturi pomembno vlogo, saj sta vodilna nit marsikaterega literarnega dela. V svoja dela ju je vpletla tudi francoska pisateljica Madame de La Fayette. Diplomsko delo predstavlja dojemanje pojmov ljubezen in spoštovanje v romanu Kneginja Klevska. V teoretičnem delu predstavljam francosko pisateljico Madame de La Fayette, njen roman z naslovom Kneginja Klevska, obdobje klasicizma, v katerem je pisateljica ustvarjala, ter dojemanje pojmov ljubezen in spoštovanje v 17. stoletju in danes. V empiričnem delu pa je vsa pozornost usmerjena na to, kako omenjena pojma razumejo oz. dojemajo tri izbrane osebe iz romana. Analizo tega dojemanja sem izvedla na podlagi štirih izbranih dogodkov, poimenovanih Ples, Pismo, Izpoved ljubezni in Odpoved ljubezni.
Ključne besede: klasicizem, Madame de La Fayette, Kneginja Klevska, ljubezen, spoštovanje
Objavljeno: 21.09.2016; Ogledov: 1531; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (856,46 KB)

6.
Dolžnosti otrok v predšolskem obdobju
Miha Vrbnjak, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Dolžnosti otrok v predšolskem obdobju je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili pojme in teorijo, ki se navezujejo na sam naslov diplomskega dela. To so dolžnosti, vzgoja, odgovornost, spoštovanje in avtoriteta. Živimo namreč v času, ko se vse bolj zavedamo pravic, medtem ko vedenje o dolžnostih tone v pozabo, čeprav so prav dolžnosti tiste, ki bi se jih morali najprej zavedati in jih negovati. V empiričnem delu smo predstavili in interpretirali rezultate raziskave, ki smo jih pridobili z anketnim vprašalnikom. V raziskovalni vzorec je bilo vključenih 150 vzgojiteljev in 150 staršev. Naj povemo, da smo v tem delu uporabili termin vzgojitelj za oboje, za vzgojitelje in pomočnike vzgojiteljev. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, ali se starši in vzgojitelji še zavedajo dolžnosti, ali jih še uporabljajo in koliko jim pomenijo. Seveda smo želeli pri njih vzbuditi tudi razmišljanje o dolžnostih. Podatke, ki smo jih pridobili z anketnimi vprašalniki, smo obdelali s programom SPSS (Statistical Package for the Social Sciences). Ugotovili smo, da so imeli starši in vzgojitelji zelo različne poglede na določene dolžnosti in da dolžnosti še niso povsem pozabljene.
Ključne besede: Avtoriteta, dolžnost, odgovornost, otrok, predšolska vzgoja, spoštovanje, vzgoja.
Objavljeno: 30.10.2015; Ogledov: 1462; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (934,99 KB)

7.
Zakaj mladi spoštujejo zakone - empirična izhodišča Tylerjeve teorije
Jerneja Šifrer, Gorazd Meško, Matevž Bren, 2013, izvirni znanstveni članek

Opis: Namen prispevka: Namen prispevka je pokazati, zakaj študenti različnih slovenskih fakultet spoštujejo zakone, obenem pa testirati vprašalnik z namenom izboljšanja njegove veljavnosti in zanesljivosti na osnovi ustreznih statistik in primerjave z drugimi empiričnimi študijami. Metode: Na podlagi podatkov, ki smo jih zbrali z metodo anketiranja oktobra 2011 med študenti štirih fakultet (Fakulteta za varnostne vede Univerze v Mariboru, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, Pravna fakulteta Univerze v Ljubljani, Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru), smo z linearno regresijsko analizo preverjali, zakaj študenti (tako tisti, ki so s policijo že imeli izkušnje, kot tisti, ki jih še niso imeli) spoštujejo zakone. Z diskriminantno analizo pa smo ugotavljali, če med študenti različnih fakultet obstajajo razlike. Ugotovitve: Tako študenti, ki še niso imeli izkušnje s policijo, kot tudi študenti, ki so že imeli izkušnjo s policijo, spoštujejo zakone zaradi lastnega prepričanja, da je tako prav (osebne morale). Vpliv na upoštevanje zakonov imata tudi postopkovna in distributivna pravičnost in pa grožnja s kaznijo, ki ima obraten vpliv od pričakovanega. Ugotovimo tudi, da študentke v manjši meri kršijo zakone kot študenti, študenti Filozofske fakultete v manjši meri kot študenti ostalih fakultet, medtem ko imajo največje zaupanje v policijo študenti Fakultete za varnostne vede. Omejitve/uporabnost raziskave Gre za pilotsko študijo, ki je namenjena predvsem testiranju vprašalnika. Enote v vzorec zato niso bile izbrane naključno in je zato reprezentativnost vzorca vprašljiva. Ponekod se pojavlja tudi nizka zanesljivost lestvic vprašalnika. Praktična uporabnost: Rezultati te študije poudarjajo pomembnost izdelave zanesljivejšega in veljavnega vprašalnika, ki ga bomo lahko uporabili na vzorcu prebivalcev celotne Slovenije. Izvirnost/pomembnost prispevka: Prispevek ponuja izhodišča za nadaljnje raziskovanje področja o spoštovanju zakonov in odpira vprašanja o merjenju zanesljivosti in veljavnosti razsežnosti vprašalnika.
Ključne besede: spoštovanje zakonov, legitimnost, postopkovna pravičnost, distributivna pravičnost, zanesljivost
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1119; Prenosov: 36
URL Povezava na datoteko

8.
ODNOS IN KOMUNIKACIJA MED MEDICINSKO SESTRO IN PACIENTOM
Bojana Zamolo, 2014, diplomsko delo

Opis: Komunikacija in medosebni odnosi so sestavni del našega življenja in nas spremljajo vse življenje. Vsakodnevno se srečujemo in soočamo z različnimi ljudmi s katerimi komuniciramo. S komunikacijo odnose vzpostavljamo in jih krepimo. V zdravstveni negi odnose in komunikacijo nujno potrebujemo za kontakt s pacienti. Pacient preko komunikacije izraža svoje potrebe. Medicinska sestra mu lahko pomaga pri zadovoljevanju potreb le na tak način, da pacienta razume. Z diplomskim delom smo želeli ugotoviti ali sta odnos in komunikacija medicinske sestre s pacienti pomembna za kakovostno obravnavo. Opisali smo medsebojni odnos in komunikacijo medicinskih sester s pacienti na osnovi medsebojnega spoštovanja. Opisali smo tudi kakšna je vloga pacienta in medicinske sestre pri vzpostavitvi odnosov, vrste odnosov in modele odnosov. V nadaljevanju smo predstavili komunikacijo v zdravstveni negi, pomen komunikacije in kot posebno tehniko komuniciranja še terapevtsko komunikacijo. Uporabili smo metodo proučevanja literature in virov in deskriptivno ali opisno metodo dela. Prišli smo do ugotovitev, da so odnosi med medicinsko sestro in pacientom ter komunikacija zelo pomembni za kakovostno obravnavo pacienta. Odnosi med pacienti in medicinskimi sestrami se odražajo preko komunikacije, še zlasti nebesedne. S komunikacijo medicinske sestre paciente informirajo. Pomembno je kako informacije podajajo in prepričati se morajo, da je pacient informacije razumel, saj bo le na podlagi razumljenih informacij lahko upošteval navodila in le z upoštevanjem navodil bo lahko storil tisto, kar bo izboljšalo njegovo zdravje.
Ključne besede: zdravstvena nega, odnos, komunikacija, terapevtska komunikacija, medicinska sestra, pacient, spoštovanje
Objavljeno: 22.08.2014; Ogledov: 5465; Prenosov: 1489
.pdf Celotno besedilo (277,23 KB)

9.
Legitimnost policijske dejavnosti in kazenskega pravosodja : diplomsko delo univerzitetnega študija
Nina Gašparut, Katja Eman, 2013, diplomsko delo

Opis: Tako kot mnoge druge, tudi Republika Slovenija temelji na zakonih. Za uspešno delovanje je potrebno prilagajanje državljanov oblasti in državnim organom, kateri delujejo in odločajo v imenu celotnega ljudstva. Država stremi k temu, da bi bile njihove odločitve podprte v čim večji večini, kar bi imelo za posledico prostovoljno skladnost z zakoni in podrejanje oblasti, torej večjo stopnjo legitimnosti. Tako policija kot pravosodje sta tista državna organa, pri katerih legitimnost zaradi velike vloge povezanosti in sodelovanja z državljani igra še kako pomembno vlogo. Vendar pa so potrebni še drugi dejavniki, ki pripomorejo k večji učinkovitosti delovanja omenjenih institucij. Eden izmed njih je zaupanje, da policija deluje pošteno, učinkovito, da zagotavlja vrednote celotne populacije ter da deluje enakopravno do vseh državljanov. Če dojemamo policijo kot legitimno, zaupamo v njeno delo, verjamemo v njeno postopkovno in distributivno pravičnost in učinkovitost, ji bomo bolj naklonjeni, kar posledično vodi do večje možnosti sodelovanja s policijo. Sodelovanje javnosti s policijo, ki se kaže v prijavljanju kaznivih dejanj, opozarjanju na nered v skupnosti, sodelovanju kot priče v kazenskem postopku itd., pa vodi do večje učinkovitosti policije, ki bi bila brez pomoči javnosti manj uspešna pri odkrivanju in preiskovanju kaznivih dejanj. Vidimo, da so vsi elementi med seboj tesno povezani, kar smo želeli preveriti tudi v našem diplomskem delu. Izvedena je bila raziskava med študenti prava in varstvoslovja, ki so zaradi narave študija in dela v prihodnosti močno povezani s policijo in kazenskim pravosodjem, saj nas je zanimalo njihovo dojemanje policijskega dela ter odnos do policije. Ugotovili smo, da imajo predhodne izkušnje s kazenskopravnim sistemom vpliv na nadaljnji odnos in na sodelovanje s policijo. Tisti, ki so že bili v stiku s policijo, odnos do njih dojemajo kot profesionalen, zaradi česar je večje tudi zaupanje v njihovo delo. Zanimala nas je tudi razlika med študenti prav in varstvoslovja v dojemanju policije in odnosu do njih. Po predvidevanjih imajo študenti varstvoslovja več zaupanja v policijo ter bolj verjamejo v njihovo postopkovno in distributivno pravičnost, medtem, ko večjega sodelovanja študentov nismo uspeli potrditi. Študija je tudi pokazala, da študentje prava bolj verjamejo v enakovreden kaznovalni sistem za vse ljudi, kar je glede na naravo njihovega študija razumljivo.
Ključne besede: policija, policijska dejavnost, kazensko pravosodje, zakoni, legitimnost, pravičnost, distributivna pravičnost, postopkovna pravičnost, zaupanje, spoštovanje, diplomske naloge
Objavljeno: 15.11.2013; Ogledov: 1404; Prenosov: 195
.pdf Celotno besedilo (930,05 KB)

10.
VPLIV MANAGEMENTSKEGA VIDIKA DRUŽBENE ODGOVORNOSTI NA POSLOVANJE PERUTNINE PTUJ D.D.
Nuša Horvat, 2013, magistrsko delo

Opis: Opredelitev družbene odgovornosti podjetja je zelo velika. Na ozko opredelitev se osredotočajo nekatere odgovornosti, ki vključujejo deležnike, na široko pa tiste, ki opredeljujejo odgovornost do družbenega in naravnega okolja. Dileme in kritike uvajanja koncepta družbene odgovornosti so se pojavile v preteklosti, predvsem z vidika kontradiktornosti med višjimi stroški in dobičkom, ki nastajajo predvsem zaradi družbene odgovornosti. Magistrsko delo predstavlja problematiko družbene odgovornosti podjetja. V literaturi te definicije problematike nismo zasledili, kajti opredeljena je le temeljna značilnost raznih avtorjev. Predvsem gre za razumevanje problematike, ki pravi, da je družbena odgovornost le resen poskus reševanja socialnih in družbenih problemov, ki so v celoti ali delno povzročeni s strani drugih podjetij. Torej, družbeno odgovorno podjetje je tisto, ki je odgovorno do vseh subjektov, ki so bili na kakršen koli način vpleteni v njegovo delovanje. Številne raziskave so pri iskanju povezav med družbeno odgovornostjo in poslovno uspešnostjo naletele na problem opredelitve spremenljivk in problem pomanjkanja družbene odgovornosti. Do danes zagovorniki družbene odgovornosti podjetij niso dokazali trdne kvalitetne povezave med družbeno odgovornimi aktivnostmi podjetja in finančnimi kazalniki poslovanja. Nekateri drugi avtorji so mnenja, da se nekateri pozitivni vidiki ne vidijo v finančnih rezultatih podjetja, temveč jih opozarjajo na dolgoročne koristi. Ob koristih nastajajo tudi določeni stroški, ki jih družbeno odgovorno ravnanje podjetju prinaša, kakor tudi stroški, zaradi katerih se podjetja redkeje odločajo za družbeno odgovorno ravnanje. V slovenskih podjetjih je več kot polovica družbeno odgovornih aktivnosti občasnih in v veliki meri povezanih s poslovno strategijo. Pomanjkanje denarja se kaže predvsem v tem, da slovenska podjetja dojemajo družbeno odgovornost kot stroške in ne kot naložbo v prihodnost. Raziskava je pokazala, da se podjetje Perutnina Ptuj d. d. v določeni meri zaveda družbene odgovornosti do zaposlenih. Pri tej odgovornosti ima veliko vlogo tudi socialna odgovornost podjetja, zato podjetje velikokrat meji k zagotavljanju in ohranjanju delovnih mest. Družbeno odgovorno ravnanje podjetja zaposleni velikokrat povezujejo z zadovoljstvom pri delu ter ostalimi delovnimi pogoji. Na podlagi raziskave smo tudi ugotovili, da se pogledi različnih delavcev ne razlikujejo od pogledov zaposlenih na družbeno odgovornost.
Ključne besede: družbena odgovornost, poslovanje, management, uspešnost, učinkovitost, delovanje, okolje, spoštovanje, sodelovanje  
Objavljeno: 17.10.2013; Ogledov: 1222; Prenosov: 186
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici