| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
KAZNOVANJE PREDŠOLSKIH OTROK
Vladka Tot, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi z naslovom Kaznovanje predšolskih otrok je v teoretičnem delu napisano nekaj besed iz različne literature o tem kaj sploh je kaznovanje, kako kaznovati, kakšno je učinkovito kaznovanje in kako se lahko izognemo kaznovanju. Napisanih je nekaj predlogov za sodobno kaznovanje, zraven tega pa smo napisali nekaj besed o tem, kdaj je kazen lahko vzgojna. Dotaknemo se različnih nagrad kot so pohvale, ali druge materialne nagrade ter napišemo nekaj o mejah, ki jih je potrebno jasno postavljati otroku. V empiričnem delu pa želimo preko vprašalnikov, ki jih posredujemo staršem predšolskih otrok, ugotoviti dejansko stanje današnjega kaznovanja in ugotoviti, kako so bili kaznovani starši. Vprašalniki so zajemali vprašanja kako, koliko, na kakšen način starši kaznujejo otroka in kaj menijo o telesnem ali kakršnem koli drugem kaznovanju. Zadali smo si nekaj vprašanj in dobili želene odgovore ter ovrgli ali potrdili določene hipoteze.
Ključne besede: kaznovanje, ljubezen, avtoriteta, vzgoja, meje, nagrade, kritika, spoštovanje, disciplina, učinkovitost, doslednost.
Objavljeno: 13.08.2009; Ogledov: 2442; Prenosov: 413
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

2.
VPLIV MANAGEMENTSKEGA KONCEPTA DRUŽBENE ODGOVORNOSTI NA POSLOVANJE PODJETJA - PRIMER SLOVENSKIH ŽELEZNIC
Leon Didič, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Predstavljeno magistrsko delo obravnava problematiko družbene odgovornosti podjetij. V literaturi enotna definicija družbene odgovornosti podjetij ne obstaja. Opredeljena je le temeljna značilnost, ki po mnenju mnogih avtorjev opredeljuje pojem. To seveda ne prispeva k njegovi jasnosti, prav tako je težko ugotoviti, katere opredelitve so imeli pri svojem razumevanju družbene odgovornosti v mislih. Gre za razumevanje ki pravi, da je družbena odgovornost resen poskus reševanja družbenih in socialnih problemov, v celoti ali delno povzročenih s strani podjetij. Družbeno odgovorno podjetje je torej tisto, ki je odgovorno do vseh subjektov, ki so kakorkoli vpleteni v njegovo delovanje. S problematiko družbene odgovornosti se je aktivno začela ukvarjati tudi Evropska unija, in sicer v okviru Lizbonske deklaracije, sprejete leta 2000. Pri ugotavljanju uspešnosti podjetij in izvajanju njihove družbene odgovornosti se neprestano zastavlja vprašanje odnosa med družbeno odgovornostjo nekega podjetja in njegovo poslovno uspešnostjo. Pri iskanju povezav med družbeno odgovornostjo in poslovno uspešnostjo so številne raziskave naletele na problem opredelitve spremenljivk merjenja družbene odgovornosti in na problem pomanjkanja splošno sprejete definicije družbene odgovornosti. Zagovorniki družbene odgovornosti podjetij do danes niso dokazali trdne vzročne kvantitativne povezave med družbeno odgovornimi aktivnostmi podjetja in finančnimi kazalci poslovanja. Mnogi avtorji so mnenja, da se nekateri pozitivni vidiki družbene odgovornosti ne vidijo nujno neposredno v finančnih rezultatih podjetja, pač pa opozarjajo predvsem na dolgoročne koristi, ki jih podjetjem prinašajo družbeno odgovorne aktivnosti. Nekateri avtorji so tudi mnenja, da podjetja z ustvarjanjem dobička, ob sočasnem zadovoljevanju kriterijev etičnega vedenja, v očeh javnosti dosegajo ugled, ki pomeni njihovo edinstveno konkurenčno prednost pred tekmeci. Ob koristih, ki jih družbeno odgovorno ravnanje podjetju prinaša, pa nastajajo tudi določeni stroški, zaradi katerih se podjetja redkeje odločajo za družbeno odgovorno ravnanje, kot si jo javnost in ostale skupine deležnikov to želijo. Podjetja se namreč zavedajo, da uvajanje programov družbene odgovornosti zahteva dobro upravljanje in njihovo vpetost v dolgoročno razvojno strategijo podjetja, saj je od razlike med stroški in prednostmi, odvisen pozitivni učinek na poslovne rezultate. Ob tem je pomembno dejstvo, da se uvajanje programov družbene odgovornosti podjetij dotakne prav vseh deležnikov podjetja. V slovenskih podjetjih je več kot polovica družbeno odgovornih aktivnosti občasnih in v večji meri nepovezanih s poslovno strategijo. Slaba polovica malih in srednje velikih podjetij kot glavno oviro za nesodelovanje v družbeno odgovornih aktivnostih navaja pomanjkanje denarja, kar kaže na to, da slovenska podjetja dojemajo družbeno odgovornost kot strošek in ne kot naložbo v prihodnost. SŽ s prevozom potnikov po železniških tirih opravlja obvezno gospodarsko javno službo s katero zagotavlja storitve javnega železniškega potniškega prometa, kar je v javnem interesu. SŽ delujejo v logistični branži, vendar je za prebivalstvo daleč najbolj pomemben njihov prispevek k povečanju mobilnosti prebivalcev in s tem k večji uporabi javnih prevoznih sredstev. Omejitve večje mobilnosti prebivalstva so povezane z infrastrukturnimi pogoji, ki preprečujejo približevanje storitev železniškega prometa ciljnim skupinam potnikov. Raziskava je pokazala, da se podjetje zaveda svoje odgovornosti do odjemalcev in do zaposlenih. Zelo pomembno vlogo ima socialna odgovornost podjetja, zato podjetje nenehno teži k ohranjanju in zagotavljanju delovnih mest. Zaposleni v veliki meri družbeno odgovorno delovanje podjetja povezujejo z zadovoljstvom pri delu in varnimi in prijaznimi delovnimi pogoji. Poleg tega je raziskava tudi pokazala, da se bistveno ne razlikujejo pogledi vodstvenih delavcev in ostalih zaposlenih na družbeno odgovornost. Kot zaključ
Ključne besede: družbena odgovornost management zaposleni poslovanje strategija uspešnost učinkovitost ugled konkurenčna prednost delovanje koristi okolje javnost spoštovanje dialog
Objavljeno: 02.07.2010; Ogledov: 3445; Prenosov: 505
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

3.
VPLIV UPOŠTEVANJA BONTONA NA UGLED VODJE
Atena Kričej, 2010, diplomsko delo

Opis: Kadar vozimo avto, moramo upoštevati prometne predpise in dogovorjene znake, drugače bi nastali splošna zmeda in škoda. Podobno morajo zaposleni v delovnem okolju upoštevati mnoga napisana in nenapisana pravila. Med vsakdanjim poslovanjem se srečujemo z desetinami takih pravil, ki se jih največkrat niti ne zavedamo več, še posebej, če so postala sestavni del našega družbenega življenja. Skozi svoje obnašanje predstavljamo samega sebe in v poslovnem svetu je toliko bolj pomembno, da naredimo dober vtis in da se vedemo po pričakovanih »pravilih«.
Ključne besede: Bonton, Ugled vodje, Spoštovanje
Objavljeno: 22.11.2010; Ogledov: 1432; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

4.
VARSTVO KORISTI OTROK/UKREPI ZA VARSTVO KORISTI OTROK
Saša Podbrežnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Korist otroka je osrednje načelo Konvencije Združenih narodov o otrokovih pravicah, veljavnega Zakona o zakonski zvezi in družinskih razmerjih ter predloga Družinskega zakonika. Določa, da je potrebno v vseh dejavnostih v zvezi z otrokom upoštevati njegovo korist. Ugotovitve prakse in spoznanja teorije kažejo, da so v vseh sestavnih delih Zakona o zakonski zvezi in družinskih razmerjih pravne praznine in pomanjkljivosti, pa tudi določena neskladnost z novejšimi mednarodnimi akti, zato je potrebno, da se celovito uredi družinskopravna snov v novem predpisu- Družinskem zakoniku. Predlagana pravna ureditev ukrepov države za varstvo koristi otrok temelji na načelu, da so za otrokovo vzgojo in varstvo odgovorni predvsem otrokovi starši in da mora otrok za poln in skladen razvoj svoje osebnosti odraščati v družinskem okolju. Zato daje poudarek preventivnim ukrepom in milejšim ukrepom, pri katerih otroka ni treba izločiti iz družine. Nova pravna ureditev ureja sistem nujnih ukrepov, začasnih odredb in ukrepov trajnejše narave, ureja enotne pogoje za izrekanje teh ukrepov, takojšnji sodni nadzor utemeljenosti izrečenega ukrepa in nenehno preverjanje, ali je izvajanje ukrepa za varstvo koristi otroka še potrebno. Pomembne novosti se nanašajo na skrbno ločitev pristojnosti sodišča od pristojnosti Centrov za socialno delo, pri izrekanju ukrepov za varstvo koristi otrok ter njihovo medsebojno sodelovanje.
Ključne besede: Otrokove pravice, korist otroka, roditeljska pravica, starševska pravica, Družinski zakonik, pravica otroka do posebnega varstva in skrbi, spoštovanje družinskega življenja, posegi države v družino, ogroženi otrok, ukrepi za varstvo koristi otrok, nujni ukrepi.
Objavljeno: 08.09.2010; Ogledov: 3583; Prenosov: 505
.pdf Celotno besedilo (881,28 KB)

5.
CELOSTNA OBRAVNAVA BOLNIKA Z OPERATIVNIM POSEGOM Z VIDIKA OPERACIJSKE MEDICINSKE SESTRE
Marjanca Knafelc, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem delu smo opisali lik in delo medicinske sestre kot nosilke perioperativne zdravstvene nege. Priprava bolnika na operativni poseg je zahteven proces, v katerem sodelujejo različni zdravstveni strokovnjaki. Delo operacijskega tima se združuje, dopolnjuje in prepleta. V magistrskem delu smo izpostavili pravico bolnikov do ustrezne in zadostne informiranosti s strani zdravstvenih delavcev pri bolnikih, ki potrebujejo operativni poseg. Potreba po pristni komunikaciji, poslušanju in razumevajočem odnosu do bolnika je ključnega pomena. Prav tako je pomembna aktivna vloga bolnika pri vključevanju in soodločanju o njegovem zdravljenju ter s tem povezano zagotavljanje zasebnosti, diskretnosti in varovanje poklicne skrivnosti, kar vpliva na kakovost celostne zdravstvene oskrbe. Metodologija raziskovanja. Raziskava je temeljila na kvantitativni metodologiji. Podatke smo pridobili s pomočjo vprašalnika zaprtega tipa. Raziskovalni vzorec je zajemal 95 hospitaliziranih in ambulantnih bolnikov, pri katerih je bil načrtovan operativni poseg. Dobljene podatke smo vizualizirali s pomočjo računalniških programov Microsoft Excel in SPSS, s katerim smo izvedli tudi statistično analizo. Uporabili smo hi kvadrat test. Rezultati. Analiza podatkov je pokazala, da bolniki ne dobijo zadostne informacije s strani zdravstvenih delavcev in da informacije niso vedno dovolj razumljive. Bolniki poiščejo dodatne informacije pri medicinski sestri in na internetu. Prav tako obisk operacijske medicinske sestre pri bolniku pred operativnim posegom vpliva na boljšo informiranost bolnika. Sklep. Bolniki, ki so dobro informirani in poučeni, imajo manj strahu, njihova stiska pred operacijo se zmanjša in bolje sodelujejo v procesu rehabilitacije. Zato je spoštovanje bolnikove avtonomije in etičnih norm izrednega pomena, ne samo v perioperativni zdravstveni negi, ampak v zdravstvu nasploh, na vseh ravneh zdravstvene obravnave bolnika.
Ključne besede: Ključne besede: perioperativna zdravstvena nega, tim, komunikacija, informiranje, avtonomija, zasebnost, spoštovanje poklicne skrivnosti.
Objavljeno: 16.02.2011; Ogledov: 4052; Prenosov: 896
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

6.
Zdravstvena nega osebe s hudo stopnjo duševne manjrazvitosti
Martina Kramberger, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili zdravstveno nego osebe s hudo stopnjo duševne manjrazvitosti. V teoretičnem delu smo opisali vlogo medicinske sestre pri delu z duševno manjrazvito osebo in predstavili aktivnosti in metode dela z duševno manjrazvitimi osebami. Predstavili smo stopnje duševne manjrazvitosti po mednarodni klasifikaciji duševnih motenj. Opisali smo tudi, kako lahko izboljšamo kakovost življenja tem osebam. Predstavili smo pomen komunikacije pri duševno manjrazvitih osebah. Predstavili smo tudi Socialno varstveni zavod Hrastovec. V empiričnem delu smo izvedli študijo primera, ki je potekala meseca avgusta 2010. V njej je bil vključen en stanovalec s hudo duševno manjrazvitostjo iz Socialno varstvenega zavoda Hrastovec. Potrebne podatke smo pridobili z opazovanjem stanovalca, iz negovalne anamneze, pregledom in analizo medicinske dokumentacije. O stanovalčevem stanju smo se tudi pogovarjali s člani negovalnega tima in s svojci. Ko smo pridobili ustrezne podatke, smo na podlagi študije primera izdelali individualni načrt zdravstvene nege in izpostavili aktualne in potencialne negovalne diagnoze. Ugotovili smo najpogostejše negovalne probleme in potrebo po zdravstveni negi. V zaključku obravnave smo ugotovili, da oseba potrebuje pomoč in veliko spodbude pri vseh življenjskih aktivnostih. Potrebuje motivacijo za sodelovanje pri večini življenjskih aktivnostih.
Ključne besede: duševna manjrazvitosti, kakovost življenja, spoštovanje, vloga medicinke sestre, komunikacija, institucije.
Objavljeno: 12.05.2011; Ogledov: 1640; Prenosov: 315
.pdf Celotno besedilo (446,17 KB)

7.
Pravno varstvo otrok in pravice otrok v bolnišnici
Irena Šumak, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Otrokove pravice so tudi človekove pravice, zrelosti in starosti primerne. Uresničevanje in spoštovanje pravic otrok in mladostnikov, posebej v času bolezni in hospitalizacije ni le obveza zaradi zakonov in predpisov, temveč zavest vsakega zdravstvenega delavca in sodelavca, da dela vedno v korist otroka, ne glede na okoliščine. Otroci niso pomanjšani odrasli, zato jih je potrebno upoštevati in sprejemati kot subjekt. Bolni otroci in mladostniki si v bolnišnici zaslužijo popolno varnost, skrb in zdravstveno obravnavo. Pravice so enako pomembne za vse otroke. Raziskovalna metodologija. V raziskavi je bila uporabljena kvantitativna metodologija. Podatke smo dobili z delno strukturiranim vprašalnikom o spoštovanju otrokovih pravic v bolnišnici. Raziskovalni vzorec je zajemal 59 zdravstvenih delavcev in sodelavcev, zaposlenih najmanj dve leti na otroških oddelkih dvanajstih slovenskih bolnišnic. Rezultati. Rezultati raziskave kažejo, da se pravica do najvišje dosegljive ravni zdravstvenega varstva, pravica do informiranja in sodelovanja otrok, mladostnikov in staršev pri vseh odločitvah povezanih z zdravstveno obravnavo, pravica do varovanja otrok in mladostnikov pred vsemi oblikami nasilja, v času pred, med in po hospitalizaciji, v slovenskih bolnišnicah na otroških oddelkih, uresničujejo in spoštujejo bistveno bolj kot v preteklosti. Odkrito spregovorijo tudi o pomanjkljivostih in predlagajo vrsto izboljšav v prid hospitaliziranih otrok, mladostnikov in njihovih staršev. Prepoznajo pomanjkljivosti na področju komunikacije z otroci, mladostniki in njihovimi starši. Sklep. Zdravstveni delavci in sodelavci v slovenskih bolnišnicah spoštujejo in uresničujejo pravice hospitaliziranih otrok, podobno kot v državah v Evropi in v svetu. Zavedajo se, da le z dobrim teoretičnim znanjem in praktičnimi izkušnjami lahko uresničijo in spoštujejo pravice hospitaliziranih otrok in mladostnikov ter staršev, kar je dobra popotnica na poti do popolnega spoštovanja pravic, posebej v času otrokove bolezni in hospitalizacije.
Ključne besede: otrok, mladostnik, konvencija, spoštovanje, pravice otrok, medicinska sestra
Objavljeno: 12.05.2011; Ogledov: 3203; Prenosov: 712
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

8.
SOCIOLOŠKI VIDIKI KAZNOVANJA OTROK
Nataša Rus, 2012, diplomsko delo

Opis: Kazen in kaznovanje spremljata človeka že skozi vso zgodovino. Že od nekdaj so za posameznike veljala določena pravila. Če so ta bila kršena, je posameznika doletela kazen. Skozi zgodovino se je teža kazni spreminjala, prav tako pa tudi pogledi na kaznovanje. V sodobnem času se, pogosteje kot kdaj koli prej, znajdemo v dilemi, kako reagirati v danih situacijah, kdaj reagirati in na kakšen način se odzvati na probleme, ki se pogosto pojavljajo pri vzgoji otrok. Starši se veliko krat zavedajo, da je kaznovanje nehumano in da ne deluje, a velikokrat ne poznajo druge poti. Ne zavedajo se, da s kaznijo zlomijo otrokovo voljo. V teoretičnem delu diplomske naloge smo podrobneje obravnavali tri temeljne pojme: kaznovanje otrok, discipliniranje in postavljanje mej v vzgoji. Najprej smo predstavili različne poglede na kaznovanje, se dotaknili kaznovanja otrok skozi zgodovino in se vprašali, ali je otroka treba kaznovati, kdaj naj bo kaznovan in kakšne kazni naj uporabljajo, da se bo razvil v odgovornega in zadovoljnega odraslega. Poslanstvo staršev je, da otroka brezpogojno ljubijo in vzgajajo. Vzgoja otrok pa med drugim pomeni, da otroka navajamo tudi na disciplino, kajti, kdor je discipliniran, se lažje vključuje v družbo, razvije bogatejše čustveno življenje in zna nadzirati svoje obnašanje. Starši, učitelji, vzgojitelji morajo ob tem otroku dajati zgled in mu postavljati meje. Otroku mora biti jasno, kaj je prav in kaj ne. Ob jasno postavljenih mejah se bo počutil varnejšega. S postavljanjem jasnih mej vzgajamo otroke za varno življenje. V empiričnem delu smo predstavili rezultate ankete, ki smo jo izvedli s starši učencev 1. triletja. Cilj raziskave je bil ugotoviti, kako, koliko, na kakšen način so bili kaznovani sami, kako kaznujejo svoje otroke in kaj menijo o kaznovanju. Rezultati raziskave kažejo, da so starši v svojem otroštvu bili kaznovani, tudi fizično. Večina je spremenila vzorce in fizičnega kaznovanja ne prenaša na svoje otroke. Večina staršev se zaveda, da njihovi otroci za zdrav razvoj potrebujejo meje, le bolj odločni in dosledni bi morali biti.
Ključne besede: kazen, kaznovanje, morala, družina, disciplina, discipliniranje, spoštovanje, meje v vzgoji
Objavljeno: 23.04.2012; Ogledov: 2032; Prenosov: 477
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

9.
Spoštovanje dostojanstva v zdravstveni negi
Simona Šurbek, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili pomembnost ohranjanja in spoštovanja dostojanstva v zdravstveni negi in z raziskavo ugotavljali, kako se zagotavlja in ohranja dostojanstvo v domu starejših. Opisali smo vrednote v zdravstveni negi v povezavi s kodeksom etike in pomenom etike skrbi ter predstavili pomen naših ravnanj pri spoštovanju dostojanstva v zdravstveni negi. V empiričnem delu smo predstavili rezultate raziskave, ki smo jo izvedli oktobra 2012 v Domu dr. Jožeta Potrča Poljčane. V raziskavi je sodelovalo 50 stanovalcev in 50 članov negovalnega tima. Kot instrument raziskave smo uporabili anketna vprašalnika sestavljena iz 15 vprašanj zaprtega in polodprtega tipa. Ugotoviti smo želeli, na kakšen način negovalni tim ohranja in spoštuje dostojanstvo stanovalcev v domu starejših, ali negovalni tim po mnenju stanovalcev spoštuje in ohranja njihovo dostojanstvo in ali obstaja razlika med mnenji obeh anketiranih skupin. Rezultati raziskave so pokazali, da anketirani stanovalci prepoznavajo kvalitete negovalnega tima, ki po njihovem mnenju spoštuje in ohranja njihovo dostojanstvo. Člani negovalnega tima poznajo ravnanja, ki ohranjajo spoštovanje dostojanstva stanovalcev in lastnosti, ki jih morajo imeti za delo v zdravstveni negi. Večina jih meni, da vzbujajo zaupanje pri stanovalcih, da izvajajo zdravstveno nego večinoma ali vedno na način, da dostojanstva ne okrnijo. Mnenja prvih in drugih se bistveno ne razlikujejo. Pričakovanja stanovalcev so v večini izpolnjena, člani negovalnega tima pa se zavedajo pomembnosti in odgovornosti pomena spoštovanja dostojanstva stanovalcev in to s svojim delom tudi potrjujejo.
Ključne besede: spoštovanje, dostojanstvo, starostnik, etika, zdravstvena nega, medsebojni odnosi
Objavljeno: 25.02.2013; Ogledov: 1520; Prenosov: 274
.pdf Celotno besedilo (2,03 MB)

10.
VPLIV MANAGEMENTSKEGA VIDIKA DRUŽBENE ODGOVORNOSTI NA POSLOVANJE PERUTNINE PTUJ D.D.
Nuša Horvat, 2013, magistrsko delo

Opis: Opredelitev družbene odgovornosti podjetja je zelo velika. Na ozko opredelitev se osredotočajo nekatere odgovornosti, ki vključujejo deležnike, na široko pa tiste, ki opredeljujejo odgovornost do družbenega in naravnega okolja. Dileme in kritike uvajanja koncepta družbene odgovornosti so se pojavile v preteklosti, predvsem z vidika kontradiktornosti med višjimi stroški in dobičkom, ki nastajajo predvsem zaradi družbene odgovornosti. Magistrsko delo predstavlja problematiko družbene odgovornosti podjetja. V literaturi te definicije problematike nismo zasledili, kajti opredeljena je le temeljna značilnost raznih avtorjev. Predvsem gre za razumevanje problematike, ki pravi, da je družbena odgovornost le resen poskus reševanja socialnih in družbenih problemov, ki so v celoti ali delno povzročeni s strani drugih podjetij. Torej, družbeno odgovorno podjetje je tisto, ki je odgovorno do vseh subjektov, ki so bili na kakršen koli način vpleteni v njegovo delovanje. Številne raziskave so pri iskanju povezav med družbeno odgovornostjo in poslovno uspešnostjo naletele na problem opredelitve spremenljivk in problem pomanjkanja družbene odgovornosti. Do danes zagovorniki družbene odgovornosti podjetij niso dokazali trdne kvalitetne povezave med družbeno odgovornimi aktivnostmi podjetja in finančnimi kazalniki poslovanja. Nekateri drugi avtorji so mnenja, da se nekateri pozitivni vidiki ne vidijo v finančnih rezultatih podjetja, temveč jih opozarjajo na dolgoročne koristi. Ob koristih nastajajo tudi določeni stroški, ki jih družbeno odgovorno ravnanje podjetju prinaša, kakor tudi stroški, zaradi katerih se podjetja redkeje odločajo za družbeno odgovorno ravnanje. V slovenskih podjetjih je več kot polovica družbeno odgovornih aktivnosti občasnih in v veliki meri povezanih s poslovno strategijo. Pomanjkanje denarja se kaže predvsem v tem, da slovenska podjetja dojemajo družbeno odgovornost kot stroške in ne kot naložbo v prihodnost. Raziskava je pokazala, da se podjetje Perutnina Ptuj d. d. v določeni meri zaveda družbene odgovornosti do zaposlenih. Pri tej odgovornosti ima veliko vlogo tudi socialna odgovornost podjetja, zato podjetje velikokrat meji k zagotavljanju in ohranjanju delovnih mest. Družbeno odgovorno ravnanje podjetja zaposleni velikokrat povezujejo z zadovoljstvom pri delu ter ostalimi delovnimi pogoji. Na podlagi raziskave smo tudi ugotovili, da se pogledi različnih delavcev ne razlikujejo od pogledov zaposlenih na družbeno odgovornost.
Ključne besede: družbena odgovornost, poslovanje, management, uspešnost, učinkovitost, delovanje, okolje, spoštovanje, sodelovanje  
Objavljeno: 17.10.2013; Ogledov: 956; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici