| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Personalizirana spletna prisotnost v izobraževanju
Ines Kožuh, Matjaž Debevc, Vladan Devedžić, Zoran Jeremić, 2012, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: V članku predstavljamo idejo za učinkovito učenje v spletnem učnem okolju. Uporabnik, ki se pri reševanju naloge sreča s problemom, lahko zahteva pomoč drugih uporabnikov prek spletnih socialnih omrežij, brez da bi prekinil svoj učni proces in zapustil spletno učno okolje. Sistem samodejno predlaga uporabnike, ki bodo z večjo verjetnostjo rešili problem. Tako se uporabnikova učinkovitost pri učenju izboljšuje.
Ključne besede: apletna prisotnst, spletno učenje, komunikacijska orodja, e-učenje
Objavljeno: 01.06.2012; Ogledov: 1243; Prenosov: 55
URL Povezava na celotno besedilo

3.
ERGONOMSKO MODELIRANJE IN ANALIZA INTERAKTIVNEGA SPLETNEGA PORTALA ZGODNJEGA ODRIVANJA PLJUČNEGA RAKA
Boštjan Orehar, 2012, magistrsko delo

Opis: Pljučni rak je resen zdravstveni problem in je vodilni povzročitelj smrti. Zaradi raka s povprečnim petletnim preživetjem v Evropi umre okoli 12 odstotkov ljudi. Razvijati se začne v enem izmed pljučnih režnjev. Od tod raste v sosednja tkiva, prek limfnih in krvnih žil pa se lahko širi v oddaljene organe. Preživetje je večje, kadar bolezen odkrijemo v zgodnjem stadiju. Zdravljenje raka pljuč v zgodnjem stadiju je najpogosteje operativno, po potrebi operacijo dopolnimo s sistemskim zdravljenjem (kemoterapijo) ali z obsevanjem (zdravljenje poteka v bolnišnici ali ambulantno) in Pooperativno zdravljenje, nega in rehabilitacija potekajo v bolnišnici. Žal se bolnike z rakom pljuč odkrije v poznih stadijih bolezni, ko so prisotni že zasevki v oddaljenih organih in takih bolnikov je v Sloveniji več kot 50%. Pomembno vlogo pri obvladovanju raka in odkrivanju bolezni v zgodnjih stadijih imajo presejalni programi, kot so ZORA (zgodnje odkrivanje predrakavih sprememb materničnega vratu), SVIT (rak debelega črevesa in danke) in DORA (rak dojke) v Sloveniji. Primer tuje spletne strani pa je spletna stran National Cancer Institute, ki laičnega bralca pouči o znakih bolezni, diagnostičnih postopkih in možnosti zdravljenja. S pomočjo analize in ergonomije zgoraj omenjenih izobraževalnih spletnih portalov pri odkrivanju in zdravljenju raka smo prišli do spoznanj, ki bi jih lahko uporabili pri izobraževanju laičnih obiskovalcev spletnega portala. Opravljene analize je mogoče uporabiti kot povratno informacijo uporabnika, ki lahko oceni, ali je vsebina informacij, ki jih lahko najde na spletnih straneh, primerna za pridobivanje novih informacij in širjenje njegovega dosedanjega znanja. Pri tem smo se osredotočili na vsebine programov, cilje in metode, ki se jih uporablja. Pri analizi izobraževalnih programov smo ugotovil, da so cilji in vsebine programov predvsem splošne informacije, brez interaktivnosti, ki bi širši laični javnosti približala postopke zgodnjega odkrivanja in načine zdravljenja. V zadnjem delu smo na osnovi predhodno opravljenih analiz spletnih portalov o raku izdelali idejni osnutek interaktivnega portala o zgodnjem odkrivanju pljučnega raka, namenjen širši laični javnosti. Pri tem smo upoštevali vsebinsko in ergonomsko pomanjkljivost, ki smo jo obdelali na že obstoječih spletnih portalih. Ugotovili smo, da obiskovalci spletnih strani strokovno vsebino, posredovano preko spletnih portalov različno sprejemajo. Poleg organiziranega izobraževanja ima pomembno vlogo tudi spletno učenje, ki ga ljudje vse bolj pogosto uporabljamo za pridobivanje novih informacij in znanj. Opravili smo kvalitativno analizo spletnih portalov organizacij, ki izvajajo programe o raku. Zanimal nas je vsebinski in uporabnostni kriterij ocenjevanja spletnih strani, pri čemer smo si pomagali z Lindičevim modelom CUT (Contents, Usability, Technology), ter ergonomski kriterij spletnih portalov, ki smo ga ocenili s pomočjo domače in tuje literature. Z apliciranjem spiralnega modela v razvoj spletne aplikacije smo zagotovili kakovosten, prilagodljiv in uporabniku prijazen vmesnik.
Ključne besede: spletni portal, pljučni rak, analiza, ergonomija, spletno učenje
Objavljeno: 20.08.2012; Ogledov: 1040; Prenosov: 197
.pdf Celotno besedilo (5,25 MB)

4.
Uporabnost personaliziranega spletnega učnega okolja
Ines Kožuh, Andrej Sarjaš, Zoran Jeremić, Matjaž Debevc, 2012, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: spletno učno okolje, semantični splet, učenje na daljavo
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 534; Prenosov: 42
URL Povezava na celotno besedilo

5.
Distance education models and new communication trends in education
Ivan Gerlič, 2007, izvirni znanstveni članek

Opis: Last decade's technological development in the field of information technology has boosted the range of varieties of its use in the distance education and given new dimensions to this type of education. Distance-learning nowadays is practised by several theory's, each differing from the other in its formal access, in the analyse of its teaching and learning materials, in its ways and range of counselling and the range of its communication with the participants, as well as in its didactic concept of preparing and forming learning materials, etc. Distance education is important criterion for new communication trends in education. Therefore it shall be covered more thoroughly in this work.
Ključne besede: vzgoja in izobraževanje, izobraževanje na daljavo, učenje na daljavo, modeli učenja, didaktični modeli, komunikacijski modeli, spletno izobraževanje, education, distance education, distance learning, teaching models, didactic models, communication models, web-based education
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 679; Prenosov: 30
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici