| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
IZDELAVA SPLETNE TRGOVINE
Damjan Koporec, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga predstavlja izdelavo spletne trgovine za športno podjetje Sim Šport Servis d. o. o. iz Kranja. Trgovina omogoča enostaven in podroben prikaz artiklov, njihovo iskanje po ključnih besedah, prijavo kupcev v sistem in naročanje z izbiro načina plačila. Predstavljene so različne tehnologije, ki so danes na voljo za razvoj spletnih aplikacij. Opisana sta zasnova grafične oblike in model podatkovne strukture. V osrednjem delu je poudarek na sami izdelavi spletne trgovine. Prikazana je izvedba asinhronega prenosa podatkov, s katerim se preko spleta namesto cele strani prenese samo določen del. Obravnavamo tudi shranjevanje podatkov v bazo in oblikovanje grafičnega vmesnika.
Ključne besede: spletno trgovanje, internet, trgovina, prodaja, spletno oblikovanje
Objavljeno: 08.01.2013; Ogledov: 909; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

3.
Ne/varnost elektronskih transakcij
Žiga Erhatič, 2012, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: spletno trgovanje, elektronski plačilni promet, varnost
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 357; Prenosov: 21
URL Povezava na celotno besedilo

4.
PREDNOSTI IN SLABOSTI SPLETNEGA BORZNEGA POSREDNIŠTVA
Barbara Županić, 2016, diplomsko delo

Opis: Z razvojem interneta je postalo spletno trgovanje pomemben del borznega poslovanja. Tako se je z leti na svetovnem trgu pojavilo veliko različnih ponudnikov spletnega trgovanja. Prednosti spletnega trgovanja, so predvsem v hitrosti, kakovosti, preglednosti in naboru instrumentov, kar pa predstavlja konkurenčno prednost. Potreba po spletnem trgovanju se je pojavila tudi v Sloveniji, vendar pa še ta oblika poslovanja pri nas ni zaživela v tolikšni meri kot drugod po svetu. Pri nas deluje 17 članov Ljubljanske borze; 11 bank in 6 borznoposredniških hiš. Razlogi za omejeno ponudbo storitev spletnega trgovanja pri nas so manjše zanimanje vlagateljev za tovrstno obliko vlaganja ter visoki stroški, ki se pojavijo ob vzpostavitvi tovrstnih sistemov. Medtem ko je spletno trgovanje pri nas še v povojih je v tujini ta oblika trgovanja že povsem utečena in precej pogosta oblika investiranja. Ponudniki spletnega trgovanja v tujini omogočajo vlagatelju uporabo različnih trgovalnih instrumentov, možnost trgovanja širom po svetu, vpogled v tečaje v realnem času, v globino trga, v analize, grafe, razne komentarje finančnih analitikov, strokovne članke itd. Stroški trgovanja preko spletnih trgovalnih platform so nižji kot pri klasičnem trgovanju. Spletno trgovanje nudi vlagatelju več prednosti kot slabosti, čeprav so pri tej obliki investiranja prisotne tudi določene nevarnosti. Te pa so prav gotovo varnost, zanesljivost in zakonska ureditev. Spletni trgovalni sistemi so namenjeni predvsem veščim vlagateljem, ki ne potrebujejo dodatnih svetovanj finančnih strokovnjakov ter so aktivni na področju investiranja v vrednostne papirje. Spletno trgovanje ima potencial kot dodatna ponudba storitev slovenskih bank. S tem bi približali možnost investiranja na tujih trgih večjemu številu vlagateljev.
Ključne besede: spletno trgovanje, borzno poslovanje, borznoposredniška hiša, spletni trgovalni sistem, vlagatelj.
Objavljeno: 17.08.2016; Ogledov: 514; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

5.
Značilnosti spletnega trgovanja s poudarkom na pravnem vidiku
Andreja Stopar, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Spletna trgovina je v sodobnem gospodarstvu vse bolj razširjena oblika poslovanja in boj spletnih trgovcev za prevlado na spletu postaja vse ostrejši. Glede na hitro rast spletnega trgovanja v Evropi in tudi v Sloveniji, je nujno, da pravo regulira tudi to dejavnost. Velja namreč, da tam, kjer so ljudje, tam je pravo. Prav zaradi tega v zadnjih letih opažamo vse večjo regulacijo spletnih trgovin in njihovega delovanja. Največ pravnih pravil obravnava zaščita potrošnikov. Tukaj se največ sprememb dogaja tako v slovenski zakonodaji kot tudi v evropski. Spletni trgovec mora upoštevati tudi pravila Zakona o elektronskem poslovanju na trgu. Če na spletnem mestu zbira osebne podatke kupcev in obiskovalcev, mora imeti sistem, ki ustreza Zakonu o varstvu osebnih podatkov. Uporaba grafičnih elementov in fotografij na spletnem mestu poleg tega zahteva še ustrezno pogodbo po avtorskem pravu. Splošni pogoji in pogodbe, ki jih sklepa s kupci dobavitelji itd. so podvržene določbam Obligacijskega zakonika. Namen magistrskega dela je opredeliti vse pravne podlage, ki jih moramo ob delovanju spletne trgovine upoštevati. Magistrska naloga je lahko v pomoč vsem, ki bi se radi lotili spletnega trgovanja in se v obilici zakonadaje ne znajdejo. Ta magistrska naloga jim ponuja združeno vso zakonodajo na enem mestu.
Ključne besede: splet, spletno trgovanje, spletna trgovina, pravne podlage, sodna praksa, varstvo potrošnikov
Objavljeno: 13.03.2017; Ogledov: 610; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

6.
Primerjava spletnih trgovin mercator in walmart
Marija Čas, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je teoretično opisano elektronsko trgovanje, s podrobnim prikazom trgovanja med podjetjem in potrošnikom (B2C). Predstavljene so prednosti in slabosti ter varnosti in zlorabe plačevanja preko spleta. V drugem poglavju je predstavljeno spletno mesto z opisanimi kriteriji kakovosti spletnega mesta. Podrobneje smo analizirali in primerjali spletno trgovino Mercator in Walmart. Ugotavljamo da sta si spletni trgovini zelo podobni po uporabnosti in vsebini.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko trgovanje, spletno mesto, B2C, primerjava spletnih trgovin
Objavljeno: 28.11.2017; Ogledov: 309; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

7.
Uvedba spletne trgovine v malem podjetju
Barbara Štuhec, 2017, diplomsko delo

Opis: Nakupovati preko spleta je danes marsikomu že nekaj normalnega in vsakdanjega. Priljubljenost spletnih trgovin se še vedno širi in skoraj ni podjetja, ki se ne bi slej ko prej odločilo vzpostaviti tudi ta način komunikacije s kupci. Način izgradnje spletne trgovine se seveda razlikuje od vsakega posameznega podjetja in njegovih želja, zato je treba dobro načrtovati in analizirati spletni trg, v katerega se podjetje želi vključiti. Podjetje se mora seznaniti s trendi na tem področju in osnovati takšno spletno trgovino, ki bo kupcem zanimiva na prvi pogled ter vredna zaupanja. Vsi uporabniki spleta se namreč zavedamo, da smo lahko zelo hitro žrtev zlorabe osebnih podatkov in številke kreditnih kartic. Zato je pomembno, da spletna trgovina zagotavlja varnost takšnih prenosov podatkov. Postavili smo se tudi v vlogo malega podjetja, ki želi v svoje delovanje uvesti spletno trgovino. Opisali smo celoten proces izgradnje spletne trgovine s pomočjo spletnega ponudnika izdelave spletnih strani Wix ter zgradili spletno trgovino s pomočjo predhodne predloge.
Ključne besede: spletno nakupovanje, spletno trgovanje, spletna trgovina
Objavljeno: 04.12.2017; Ogledov: 407; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici