| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 40
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
VKLJUČEVANJE PODJETJA V ELEKTRONSKE PLAČILNE SISTEME NA PRIMERU PODJETJA MTB D.O.O.
Katja Žižek, 2009, diplomsko delo

Opis: Elektronski denar nima fizične forme, ampak obstaja kot elektronski zapis. Gre torej za transakcije, ki so izvedene elektronsko. Začetki elektronskega poslovanja segajo v sedemdeseta leta dvajsetega stoletja, vendar je bila prvotno računalniška tehnologija namenjena le strokovnjakom in znanstvenikom. Danes pa je nepogrešljiva tudi za laike in brez nje si več ne znamo predstavljati poslovanja. Dandanes lahko blago in storitve plačamo na klasičen način (npr. gotovina) ali elektronski način. Bistvena razlika med obema načinoma plačevanja je v tem, da je v elektronski različici vse digitalno in ni fizičnega kontakta med plačnikom in prejemnikom. Da pa bi bil plačilni sistem čim boljši mora zagotavljati varnost, zanesljivost, anonimnost, prehodnost, sprejemljivost, velikost zaledja potrošnikov, prilagodljivost, konvertibilnost, učinkovitost in lahkotnost uporabe. Podjetje MTB se ukvarja z gradbeništvom in zaposluje okoli 180 ljudi. Tako kot druga podjetja, tudi MTB posluje večinoma elektronsko. Predvsem kar se tiče plačevanja poteka večino plačil po elektronski poti. Največ bančnih storitev opravijo preko NKBM, zato posledično tudi največ plačil opravijo z omenjeno banko.
Ključne besede: Denar, Elektronski denar, Banka, Elektronsko poslovanje, Elektronski plačilni sistemi, Spletno bančništvo, Plačilne kartice, Mobilni plačilni sistem
Objavljeno: 19.03.2010; Ogledov: 1491; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

5.
KAKOVOST INFORMACIJSKIH SISTEMOV ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA, PODJETJE-POTROŠNIK
Blaž Vrabl, 2009, diplomsko delo

Opis: Internet je kot nov komunikacijski medij prinesel silovit napredek na tehnološkem področju. Z njegovim razvojem pa je tudi elektronsko poslovanje dobilo nove razsežnosti. Uporabnost interneta je neomejena tako s strani porabnikov za pridobivanje pomembnih informacij, izobraževanja, opravljanja nakupov (prek interneta) kot tudi za podjetja, ki internet lahko uporabijo kot novo tržno pot, elektronsko poslovanje in elektronsko trženje. Podjetja stremijo k uspešnemu poslovanju in le-to dandanes ni več možno brez ustreznega informacijskega sistema. Če želi podjetje elektronsko poslovati, mora spremeniti strukturo podjetja in na novo opredeliti osnovne modele poslovanja z moderno tehnologijo. Podjetja se za to odločajo, da bi izboljšala učinkovitost poslovanja, ki jo občutijo tako stranke podjetja kot podjetje samo. S prehodom na elektronko poslovanje podjetja predvsem skrajšajo čas določenim operacijam, imajo lažje dostopne in natančnejše informacije o stanju podjetja in zmanjšajo stroške, saj zaradi uporabe računalnikov in interneta zmanjšajo porabo pisarniškega materiala, poštnih storitev, hkrati pa ni več potrebna njihova fizična prisotnost, zato se izognejo stroškom odpiranja poslovalnic ter najema ali nakupa poslovnih prostorov. Večina podjetij začne svojo pot k elektronskemu poslovanju s predstavitvijo podjetja na internetu, ki običajno nastane kot odgovor konkurenci, ki je tam že prisotna. Z razvojem globalnega trga, pa je pojav podjetja na internetu postal nuja. Spletna trgovina je dovršena oblika internetne prodaje, ki vse bolj izpodriva tradicionalno trgovino, čeprav ne v vseh segmentih. Nakupovanje preko interneta je za potrošnike pomembno predvsem zato, ker jim omogoča dostop do trgovin skoraj povsod po svetu in ob vsakem času. Kupujejo lahko blago, ki ga v Sloveniji še ni na trgu, hkrati pa se jim ni treba odpraviti v tujino. Porabniki postajajo vse bolj osveščeni, zahtevni, brez zadržkov in predsodkov primerjajo ponudbe in med njimi izbirajo najboljše. Zato je zelo pomembna tudi kakovost izdelave spletne strani, ki je povezana predvsem z grafično obliko spletne strani in njeno vsebino. Potrebno je sestaviti takšno spletno stran, ki bo spletne uporabnike pritegnila k ponovnemu obisku. Kakovost spletne strani ima veliko vlogo pri uspešnosti poslovanja spletnih trgovin. Poleg tega, da je obiskovalcem in kupcem zagotovljena varnost poslovanja preko spleta, jim morajo spletne strani nuditi informacije, ki jih ti želijo. Zato so pri oblikovanju spletnih strani želje in zahteve kupcev še kako pomembne. Preglednost in lahka dostopnost informacij ter enostaven in varen postopek nakupa izdelka ali storitve so dejavniki, na katere se morajo lastniki spletnih trgovin še posebaj osredotočiti, saj lahko majhna napaka na spletu povzroči hiter upad prodaje, kajti informacije se po spletu širijo izredno hitro. Ažurnost in sprotno testiranje spletnih strani, je za obstoj na spletu nuja.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, internet, spletna trgovina, informacijski sistemi, kakovost spletne strani, digitalni certifikati, B2C, varnost na spletu, splatna stran, varnostna politika, uspešnost poslovanja, primerjava, spletno nakupovanje.
Objavljeno: 04.12.2009; Ogledov: 2581; Prenosov: 306
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

6.
E-BANČNIŠTVO ZA SAMOSTOJNE PODJETNIKE PRI NOVI KBM
Jasmina Mlaker, 2009, diplomsko delo

Opis: Razvoj e-poslovanja sovpada z razvojem računalniških omrežij, interneta in združevanja informacijske tehnologije. Področje na katerega je e-poslovanje imelo še posebej velik vpliv je področje bančništva. Banke so že od nekdaj polne transakcij, ki zahtevajo veliko mero natančnosti, le-to pa je moč doseči z ustrezno tehnologijo. Tako so le-te že zelo zgodaj v svoje poslovanje uvedle računalnike. Na podlagi uvedbe tovrstne tehnologije v bančništvo se je postopoma razvilo e-bančništvo. Pojem e-bančništva razumemo kot raznovrstno komuniciranje med banko in komitentom ter denarne in finančne transakcije, vse to pa deluje s pomočjo elektronskih medijev. E-bančništvo se je razvilo v pet osnovnih oblik in sicer kot bančni avtomati, plačilne kartice, spletno bančništvo, telefonsko bančništvo in mobilno bančništvo. Njihova uporaba prinaša tako bankam kot tudi komitentom določene prednosti pri poslovanju. E-bančništvo se je v zadnjem desetletju izkazalo kot eno najbolj dobičkonosnih spletnih storitev. Dva glavna dejavnika, ki vplivata na obširnost njegove uporabe sta varnost in zasebnost. Banke se dobro zavedajo, da morajo v primeru, ko imajo opravka s finančnimi podatki, komitentom nuditi visoko stopnjo varnosti in zasebnosti poslovanja. Prav zato uporabljajo najsodobnejše varnostne tehnologije ter si na podlagi visoke stopnje varnosti tovrstnega poslovanja pridobivajo nove komitente. Ena izmed bank v Sloveniji, ki ponuja možnost e-bančništva je Nova KBM d. d.. Med njeno ponudbo e-bančnih storitev najdemo bančne avtomate, spletno bančništvo Bank@Net, mobilno bančništvo mBank@Net in telefonsko bančništvo TeleBanka ter informiranje preko SMS sporočil. Posebno vejo njene ponudbe predstavljajo storitve, ki so namenjene samostojnim podjetnikom. Samostojni podjetniki pri Novi KBM d. d., sodeč po rezultatih zastavljene ankete, v večji meri uporabljajo bančne avtomate, plačilne kartice in spletno bančništvo. Glede varnosti, večina popolnoma zaupa banki, njihovo zadovoljstvo s storitvami banke pa ravno ni enotno.
Ključne besede: e-poslovanje, e-bančništvo, bančni avtomat, plačilne kartice, spletno bančništvo, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, varnost, samostojni podjetniki, Nova KBM d. d.
Objavljeno: 21.05.2010; Ogledov: 2224; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

7.
UPORABNOST E-POSLOVANJA NA PRIMERU KMETIJSKE DEJAVNOSTI
Urška Dvornik, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava vzpostavitev elektronskega poslovanja na kmetiji »Dvornik«. Naloga ima dva poglavitna dela, in sicer v prvem je predstavljeno elektronsko poslovanje in modeli e-poslovanja. V drugem delu pa je predstavljena zasnova spletnega mesta kmetije »Dvornik«. Elektronsko poslovanje je predstavljeno predvsem s splošnimi dejstvi, izpostavljeni so cilji elektronskega poslovanja in ravni na katerih se lahko nahajajo podjetja ali drugi subjekti ob določeni stopnji integracije elektronskega poslovanja v svoje poslovanje. Sledi predstavitev različnih modelov elektronskega poslovanja, ki pa so na kratko povzeti po nekaj znanih avtorjih. V razdelku zasnove spletnega mesta kmetije »Dvornik« najdemo podroben opis izdelave spletne strani, kot tudi način podajanja vsebine. Predhodna analiza trenutnega stanja nas prepriča v nujen razvoj in izrabo potencialov, ki nam jih ponuja uvedba elektronskega poslovanja na kmetiji »Dvornik«. V sklepnem delu diplomske naloge smo ugotovili, da je uvedba spletnega mesta kmetije »Dvornik« primerna, in ob želeni prepoznavnosti in zagotavljanju neposrednega stika s potencialnimi gostu tudi nujna za doseganje uspešnih rezultatov v današnjem vseskozi razvijajočemu se času.
Ključne besede: Ključne besede: kmetija »Dvornik«, turistična kmetija, spletno mesto, spletna stran, elektronsko poslovanje, turistična ponudba.
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 1318; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

8.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO NA PRIMERU NOVE LJUBLJANSKE BANKE IN NOVE KREDITNE BANKE MARIBOR
Liljana Ploj, 2010, diplomsko delo

Opis: Elektronsko bančništvo lahko opredelimo kot poslovanje bank s strankami preko elektronskih prodajnih poti, ki so zasnovane na sodobni informacijski in komunikacijski tehnologiji. Med sodobne storitve elektronskega bančništva štejemo: bančne avtomate, samopostrežne kioske, plačilne kartice, telefonsko bančništvo, spletno (internetno) bančništvo in mobilno bančništvo. Banke so te storitve razvile, da bi se prilagodile razmeram na trgu, saj je postala sodobna tehnologija dostopna vsakomur. Uporabniki z uporabo teh storitev prihranijo čas in denar, nudijo pa jim tudi večjo udobnost, saj jih lahko opravljajo kjerkoli in kadarkoli. Dostopne so 24 ur na dan, vse dni v letu. Nova Ljubljanska banka in Nova Kreditna banka Maribor svojim komitentom nudita široko paleto storitev na področju elektronskega bančništva. Obe ponujata telefonsko bančništvo, spletno bančništvo, mobilno bančništvo, bančne kartice ter bančne avtomate. Nova Ljubljanska banka je že ponudila svojim uporabnikom storitev e-računa, ki je pomembna pri poslovanju podjetja z državnimi institucijami in ostalimi pravnimi subjekti na trgu, saj bo olajšal poslovanje v prihodnosti.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, oblike elektronskega poslovanja, elektronsko bančništvo, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, spletno bančništvo, bančni avtomati, Nova Ljubljanska banka d.d., Nova Kreditna banka Maribor d.d..
Objavljeno: 30.08.2010; Ogledov: 1798; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (707,99 KB)

9.
E-POSLOVANJE B2C S POUDARKOM NA SPLETNIH TRGOVINAH
Ksenija Šošter, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju z naslovom E-poslovanje B2C s poudarkom na spletnih trgovinah, sem se nekako osredotočila na varnost nakupa v spletnih trgovinah. Na samem začetku sem pojasnila pojem e-poslovanja, zgodovino le tega, vrste in nekatere oblike ter prednosti in slabosti elektronskega poslovanja. Internet in elektronsko poslovanje hitro narašča, ne samo pri nas ampak po vsem svetu. Zaradi mnogih prednosti je torej elektronsko poslovanje zelo razširjena oblika poslovanja zato morajo podjetja kot tudi posamezniki ki uporabljajo takšno vrsto poslovanja poskrbeti tudi za ustrezno varnost le tega. Kot prednost lahko omenimo tudi večjo učinkovitost, nižje stroške, večjo udobnost in ponudbo, pridobivanje novih trgov, večja mobilnost, hitrejše nakupovanje in še veliko več. V nadaljevanju sem podrobneje raziskala spetne trgovine, njihove vrste, nekatere prednosti in slabosti ki se pojavljajo, kakšni so načini plačila v spletnih trgovinah ter tudi kako je z varnostjo spletnih trgovin. Najbolj pomembno je, da nikoli ne smemo kupovati v spletnih trgovinah katerim ne zaupamo, zato se moramo najprej dobro prepričati o varnosti le te. Torej kolikor je pomembna prednost nakupovanja preko interneta, toliko je pomembna tudi varnost pri tem nakupovanju. Na koncu sem preučila še spletno oglaševanje, ki je pomemben del spletne trgovine, saj le z dobrim spletnim oglaševanjem lahko podjetje pridobi in pritegne pozornost kupcev.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, Prednosti in slabosti, Spletne trgovine, Varnost spletnih trgovin, Spletno oglaševanje
Objavljeno: 08.12.2011; Ogledov: 2017; Prenosov: 285
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

10.
UVAJANJE SPLETNEGA BANČNIŠTVA IN NJEGOV SPREJEM S STRANI KOMITENTOV
Aleš Bezjak, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Banka je imela v svojem nastanku in zgodovinskem razvoju raznolike funkcije, od hranjenja takrat kovanega denarja, pa vse do funkcije financiranja. Predvsem raznovrstna ponudba bančnih storitev postaja danes, v obdobju številnih prevzemov, združitev in predvsem močne konkurence med bankami, vse bolj pomembna. V kolikor želi sodobna banka preživeti in uspešno poslovati na trgu, mora svojim komitentom ponujati celo paleto storitev in svoje stranke postavljati na prvo mesto ter jim zagotoviti dostop do najboljših storitev in izdelkov. Predvsem pa si morajo prizadevati, da bodo prihranki njihovih komitentov čim bolj varno naloženi. Zato banke pospešeno iščejo predvsem učinkovite rešitve pri uvajanju njihovih tržnih poti in razširitvi ponudbe bančnih storitev, kar jim omogoča tudi nova tehnologija, ki je v določeni meri spremenila organizacijske prijeme določenih bančnih storitev. Spletno bančništvo je banki ponudilo nove načine in poti komuniciranja ter možnost uvajanja novosti. Danes banka brez podpore elektronskega bančništva in predvsem spletnega bančništva ne bi mogla preživeti. Banka bi počasi začela izgubljati komitente, klasično poslovanje bi predstavljalo velike stroške, ki jih ne bi mogla minimizirati in tako bi izgubila konkurenčno prednost. Pogoj za uspeh je pripravljenost na hitro in konstantno prilagajanje spremembam na trgu, izkoriščanje novih priložnosti in prisluhniti željam komitentov. Banke, ki že poslujejo elektronsko, ugotavljajo, da bi svoje poslovanje lahko še pospešile in pocenile, če bi bilo več njihovih partnerjev pripravljenih na elektronsko poslovanje. Med ovirami za hitrejše uvajanje podjetja navajajo nerazvit domači trg, pomanjkanje ustrezno izobraženih kadrov, visoke stroške informacijske tehnologije, premalo uporabnikov posamezne storitve, nezaupanje, drago in nezanesljivo infrastrukturo ter pomanjkanje ustreznih zakonskih okvirov in družbenega konsenza za uveljavitev informacijske družbe. Ugotavljajo tudi, da bi zagotavljanje nekaterih infrastrukturnih rešitev na ravni države olajšalo uvajanje elektronskega poslovanja.
Ključne besede: Bančne storitve, odjemalci, komitenti, komercialisti, e-bančništvo, spletno bančništvo, elektronsko poslovanje, uvajanje.
Objavljeno: 26.11.2010; Ogledov: 1857; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici