SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 55
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
SPLETNO OGLAŠEVANJE BLAGOVNE ZNAMKE VITAPUR PODJETJA AD VITA, D.O.O.
Vesna Rasperger, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen moje diplomske naloge je bil predstaviti spletno oglaševanje in primerjati le-tega z ostalimi mediji (radio, televizija in tiskani mediji). Oglaševanje na spletu je v bistvu podobno ostalim oblikam komuniciranja, vendar pa je razlika pri obnašanju uporabnika. Lahko bi rekli, da se s pomočjo spletnega oglaševanja poveča zavedanje uporabnika o izdelku, povečan je tudi interes uporabnika, da bi se seznanil z izdelkom in na koncu se poveča želja po nakupu izdelka. Velika prednost spletnega oglaševanja je ta, da vse te aktivnosti, od zavedanja o izdelku do akcije oz. samega nakupa, na spletu potekajo istočasno, poleg tega pa je možno naročiti izdelek kar od doma. Tako kot v ostalih oblikah oglaševanja tudi v spletnem oglaševanju veljajo določene zakonitosti tržnega komuniciranja. Na internetu lahko oglašujemo na več načinov, in sicer s predstavitvenimi stranmi, kjer lahko najlažje predstavimo izdelke, z zakupom ključnih besed, preko katerih uporabniki najhitreje pridejo do našega podjetja, s sponzoriranimi povezavami in z drugimi oblikami. Na ta način se doseže, da ima spletna stran več obiska. Podjetje Ad Vita d.o.o. je najprej začelo s predstavitveno stranjo o podjetju, kasneje pa z razvojem blagovnem znamke Vitapur, le — to uspešno spravilo na internet in pričelo z oglaševanjem Vitapurjevih izdelkov na tej strani. V samem začetku se ni veliko oglaševalo preko interneta, vendar se je to vedno bolj stopnjevalo. Vse od kar se je naredila spletna stran www.vitapur.si, se je delalo na oglaševalskih akcijah. Z leti pa so se investicije v oglaševanje vedno bolj povečevale. Na ta način si je podjetje povečalo krog uporabnikov Vitapurjevih izdelkov.
Ključne besede: spletno oglaševanje, oglaševanje, ključne besede, bannerji, tiskani mediji, sponzorirane povezave, reklamne pasice, www.vitapur.si, Ad Vita d.o.o., elektronska pošta.
Objavljeno: 25.09.2009; Ogledov: 2923; Prenosov: 450
.pdf Celotno besedilo (3,03 MB)

4.
POSLOVNO KOMUNICIRANJE PREKO SPLETA V PODJETJU MERKUR, D.D.
Darja Zupančič, 2009, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje je v informacijski dobi za uspeh podjetja izrednega pomena. Predstavniki vseh javnosti pričakujemo odkrito, pošteno in sprotno obveščanje o poslovanju določenega podjetja, ki vpliva na naše delo, premoženje, kakovost in uresničevanje naših potreb. Podjetja lahko s svojimi ciljnimi kupci, zaposlenimi in poslovnimi partnerji komunicirajo na različne načine. Dandanes prevladuje spletno komuniciranje, saj je dostopno povsod in ob vsakem času. E-komuniciranje se je tudi v Sloveniji začelo vse bolj uveljavljati, saj se komunikatorji vedno bolj zavedajo, da se novih medijev in komunikacijskih kanalov ne morejo več izogibati. V diplomski nalogi se bomo osredotočili na spletno komuniciranje v podjetju Merkur, d. d., kjer skušajo z odprtim komuniciranjem zadovoljiti potrebe po informacijah vseh javnosti, ki imajo stik z njihovim podjetjem. Posebno pozornost posvečajo kupcem, finančni javnosti z lastniki ter medijem in njihovim zaposlenim. Namen oz. cilj diplomske naloge je raziskati njihovo spletno komuniciranje, podrobno raziskati, kako v podjetju Merkur komunicirajo prek spleta, kdo je zadolžen za izvajanje in vsebino spletnega komuniciranja, katera orodja uporabljajo, kakšna je njihova statistika, ugotoviti želimo, ali je spletno komuniciranje v podjetju Merkur že temelj uspešnega poslovanja podjetja. Raziskali bomo spletno oglaševanje, kakšni so načini za obračunavanja stroškov spletnega oglaševanja in kako poteka oglaševanje prek spletnih iskalnikov. Vire za teoretični del smo črpala iz domače in tuje literature. V praktičnem delu bomo ugotavljali, kako poteka spletno komuniciranje v podjetju Merkur, katere so njihove interesne skupine, kakšni so bili začetki spletnega komuniciranja. Skozi diplomsko nalogo smo ugotovili, da v podjetju Merkur največ komunicirajo prek spleta, da spletne strani podjetje najbolje predstavijo. Njihove interesne skupine, s katerimi komunicirajo, so posredni kupci, poslovni partnerji, obiskovalci, končni kupci, ponudniki storitev, iskalci sponzorstev, iskalci zaposlitev, študenti in druga strokovna javnost. Ugotovili smo tudi, da v podjetju Merkur uporabljajo posebna orodja spletnega komuniciranja, in sicer promocije, prek katerih še dodatno povečujejo komuniciranje prek spleta. Raziskali smo, kdo jim ureja vsebine na spletu in vodi statistiko. Za ta področja imajo zaposlene svoje delavce v marketingu, včasih pa si pomagajo tudi z zunanjimi izvajalci, kot so lektorji, prevajalci. Ugotovili smo, da imajo izdelan zelo dober program, prek katerega komunicirajo s poslovnimi partnerji. Program je enostaven in prilagodljiv za vsakega poslovnega partnerja, ki si želi takšnega komuniciranja. Ugotovili smo tudi, da vsebine na spletu podjetja Merkur nimajo določenega roka, koliko časa mora biti vsebina na spletu; ko uredniki in skrbniki ugotovijo, da je zastarela in da je ogled teh vsebin upadel, enostavno odstranijo vsebino in jo nadgradijo z novostjo. Življenjski cikel vsebine na spletu ni določen, ampak je odvisen od narave vsebine; nekatere trajajo dalj časa, druge pa malo manj.
Ključne besede: spletno mesto, intranet, ekstranet, e-pošta, spletno oglaševanje.
Objavljeno: 20.10.2009; Ogledov: 2821; Prenosov: 271
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

5.
TEHNOLOGIJE SPLETNEGA OGLAŠEVANJA
Damjan Kosič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu bomo opisali spletno oglaševanje, ki predstavlja novo veliko priložnost za oglaševanje vsebin. Osredotočili se bomo predvsem na tehnološki vidik oglaševanja. Diploma zajema oglaševanje na računalnikih, mobilnih napravah in na ip telefoniji. Pregledali bomo tudi oblike spletnega oglaševanja glede kaj vse nam ponuja, od reklamiranja blagovne znamke pa vse do velikih zaslužkov.
Ključne besede: spletno oglaševanje, tehnologije, internet
Objavljeno: 17.09.2009; Ogledov: 1938; Prenosov: 432
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

6.
INOVATIVEN MODEL ZASNOVE VIDEO PORTALA
Marko Jelen, 2009, diplomsko delo

Opis: Razvoj sodobnih tehnologij omogoča uporabnikom svetovnega spleta nove video izkušnje. S porastom širokopasovnih povezav in razvojem videa na zahtevo je uporabnikom dano, da si ogledajo video vsebino kjerkoli, kakorkoli in kdajkoli si želijo. S tem se odpira možnost nastanka novih spletnih storitev, ki omogočajo video na zahtevo. V diplomski nalogi smo naredili pregled internetnih video tehnologij in analizirali že obstoječe video portale, ki nudijo bogate video vsebine. S tem smo pridobili informacije, na podlagi katerih smo vsebinsko zasnovali inovativen model video portala. Predstavili smo idejo, podali smo osnovna izhodišča video portala, izdelali smo diagrame primera uporabe ter za konec še grafično naredili prototip spletnega video portala.
Ključne besede: Video portal, video na zahtevo, pretočna tehnologija, spletno video oglaševanje, internetni video, video vsebina
Objavljeno: 24.09.2009; Ogledov: 10355; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (4,28 MB)

7.
OGLAŠEVANJE NEPREMIČNINSKIH AGENCIJ V DOBI NOVIH MEDIJEV
Mateja Gabrijan, 2010, diplomsko delo

Opis: Mediji, ki jih za svojo dejavnost uporabljajo nepremičninske agencije, so se v zadnjih 20 letih spremenili: gre za prehod iz klasičnih (RTV in tiskani mediji) v novomedijske kanale (internet, multimediji). Klasični koncept komunikacije in oglaševanja temelji na enosmernem modelu (sporočilo agencija odda množici potencialnih prejemnikov, povratne komunikacije pa ni oziroma je skopa), medtem ko so novomedijski kanali dvosmerni in participatorni (agencija informacij ne komunicira zgolj stranki, temveč hkrati tudi odpre kanale, po katerih lahko tržne informacije od stranke tudi sprejema). V nalogi nas je zanimalo, do kakšne mere so se na to spremembo odzvale slovenske nepremičninske agencije, katere medije oglaševanja uporabljajo in kako ter ali (ne)uporaba novih medijev vpliva na rezultate poslovanja agencije. Kot študijo primera smo izbrali nepremičninsko agencijo Plan nepremičnine, ki je pred kratkim prenehala s poslovanjem. Analizirali smo tudi spletno delovanje 11 najuspešnejših slovenskih nepremičninskih agencij in jih primerjali z rezultati, ki jih je dosegla izbrana agencija. Za potrebe naloge smo razvili lasten merski inštrument -­ ocenjevalno lestvico za preverjanje oglaševalske dejavnosti v novih medijih -­, saj podobni inštrumenti za slovensko okolje še niso bili predstavljeni. Ugotovili smo, da oglaševalska dejavnost v večini agencij poteka po sistemu ad hoc: nepremičninske agencije zaradi svoje majhnosti nimajo detajlno izdelanih trženjskih strategij, nimajo točno določenega proračuna za oglaševanje in nimajo zunanjih oz. notranjih strokovnjakov, ki bi skrbeli za marketing. Glavna ugotovitev naloge je, da nesposobnost razumevanja novih medijskih kanalov in njihova (ne)uspešna implementacija v praksi pomembno vplivata na poslovanje nepremičninske agencije (in lahko vodita tudi v prenehanje delovanja agencije). Nepremičninskim agencijam na podlagi raziskave svetujemo, da pri svoji dejavnosti uporabljajo tako klasične kot nove medije, saj lahko le sinergija v oglaševanju pripelje do dobrih rezultatov. V nalogi smo zato oblikovali tudi smernice in izdelali realen model oglaševanja nepremičninskih agencij, upoštevajoč teoretična izhodišča in praktične izkušnje iz slovenskega poslovnega okolja.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: Tržno komuniciranje, oglaševanje, cilji oglaševanja, oglaševalski proračun, oglaševalski mediji, internet, spletno oglaševanje, spletna stran, nepremičninska agencija.
Objavljeno: 16.08.2010; Ogledov: 1748; Prenosov: 210
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

8.
E-POSLOVANJE B2C S POUDARKOM NA SPLETNIH TRGOVINAH
Ksenija Šošter, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju z naslovom E-poslovanje B2C s poudarkom na spletnih trgovinah, sem se nekako osredotočila na varnost nakupa v spletnih trgovinah. Na samem začetku sem pojasnila pojem e-poslovanja, zgodovino le tega, vrste in nekatere oblike ter prednosti in slabosti elektronskega poslovanja. Internet in elektronsko poslovanje hitro narašča, ne samo pri nas ampak po vsem svetu. Zaradi mnogih prednosti je torej elektronsko poslovanje zelo razširjena oblika poslovanja zato morajo podjetja kot tudi posamezniki ki uporabljajo takšno vrsto poslovanja poskrbeti tudi za ustrezno varnost le tega. Kot prednost lahko omenimo tudi večjo učinkovitost, nižje stroške, večjo udobnost in ponudbo, pridobivanje novih trgov, večja mobilnost, hitrejše nakupovanje in še veliko več. V nadaljevanju sem podrobneje raziskala spetne trgovine, njihove vrste, nekatere prednosti in slabosti ki se pojavljajo, kakšni so načini plačila v spletnih trgovinah ter tudi kako je z varnostjo spletnih trgovin. Najbolj pomembno je, da nikoli ne smemo kupovati v spletnih trgovinah katerim ne zaupamo, zato se moramo najprej dobro prepričati o varnosti le te. Torej kolikor je pomembna prednost nakupovanja preko interneta, toliko je pomembna tudi varnost pri tem nakupovanju. Na koncu sem preučila še spletno oglaševanje, ki je pomemben del spletne trgovine, saj le z dobrim spletnim oglaševanjem lahko podjetje pridobi in pritegne pozornost kupcev.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, Prednosti in slabosti, Spletne trgovine, Varnost spletnih trgovin, Spletno oglaševanje
Objavljeno: 08.12.2011; Ogledov: 1950; Prenosov: 279
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

9.
VLOGA INTERNETA V MEDNARODNEM TRŽNEM KOMUNICIRANJU
Barbara Mušič, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V zadnjem desetletju je število internetnih aktivnosti močno naraslo. Še pred nekaj leti smo kupovali večino izdelkov v trgovinah, danes pa se je to spremenilo, saj skorajda ni izdelka, ki ga nebi mogli kupiti preko spleta. Internet je ponudil podjetjem možnost za razvoj in trženje novih storitev. Pojavile so se nove oblike elektronskega poslovanja. Najbolj razširjeno je zagotovo poslovanje med podjetjem in končnim potrošnikom. Za podjetja je posebej pomembno B2B elektronsko poslovanje, kjer gre za poslovanje med podjetji. Preko njega potekajo vse transakcije v enem samem koraku. Veliko podjetij pa sodeluje na spletnih tržnicah, kjer si z malo sreče in znanjem lahko pridobijo velika naročila. Internet nudi veliko možnosti za mednarodno komunikacijo, saj se s tem odpirajo nove oblike pospeševanja mednarodnega sodelovanja. Na njem najdemo veliko poslovnih in drugih podatkov, ki so ves čas na voljo po celem svetu. Podjetjem daje možnost, da se povežejo tudi z večjo skupino porabnikov, hkrati pa lahko pošiljajo poosebljena sporočila. Glavna razlika med tradicionalnim in spletnim trženjem je ta, da slednje omogoča dvosmerno komunikacijo in uporabo večpredstavnosti. Najbolj razvita oblika spletnega trženja je zagotovo spletno oglaševanje. Njegova uporaba se iz leta v leto povečuje. Najbolj aktualno pa je postalo oglaševanje na socialnih omrežjih, kot sta Facebook in Twitter. Na njih je registriranih milijone uporabnikov, ki jih vsak dan obiščejo. Podjetja so to izkoristila, saj je trženje na teh straneh dokaj enostavno in ugodno. Zaradi vse večje uporabe interneta, se bo zagotovo večala tudi uporaba spletnega tržnega komuniciranja. Podjetja so spoznala, da je takšna oblika cenovno ugodna, učinkovita in hitra. Prav hiter odziv, pa je v današnjem svetu nuja za preživetje. Internet ne povezuje samo podjetja z domačim trgom, ampak s celotnim svetom. Podjetja preko njega komunicirajo s tujimi poslovnimi partnerji. Na drugi strani pa lahko s pomočjo spleta opazujejo potrošnike, njihove želje in potrebe. Svoje trženjske vsebine lahko preprosto prilagajajo različnim starostnim in regionalnim skupinam.
Ključne besede: internet, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, spletna trgovina, B2B, B2C, komunikacijski splet, spletno oglaševanje, mednarodno komuniciranje, socialna omrežja
Objavljeno: 23.12.2010; Ogledov: 1967; Prenosov: 346
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

10.
ANALIZA IN PRIMERJAVA E-POSLOVANJA IZBRANIH HOTELSKIH PODJETIJ
Viktorija Časar, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil predstaviti spletno poslovanje hotelskega podjetja. Oglaševanje na spletu je v bistvu podobno ostalim oblikam komuniciranja, vendar obstaja razlika pri obnašanju uporabnika. Lahko bi rekli, da se s pomočjo spletnega oglaševanja poveča zavedanje uporabnika o izdelku ali storitvi, povečan je tudi interes uporabnika, da bi se seznanil z izdelkom ali storitvijo in na koncu se poveča želja po nakupu izdelka ali storitve. Velika prednost spletnega oglaševanja je ta, da vse te aktivnosti, od zavedanja o izdelku do akcije oz. samega nakupa, na spletu potekajo istočasno, poleg tega pa je možno naročilo kar od doma. V prvem poglavju smo opredelili področje problema. Predstavili smo namen, cilje in trditve diplomske naloge. V drugem in tretjem poglavju smo predstavili teoretični del diplomske naloge kot je, kako se trži, promovira in posluje turistično podjetje na internetu oz. spletni strani. V nadaljevanju je predstavljeno kako se izdeluje in uporablja spletna stran. V četrtem poglavju smo analizirali in primerjali spletni strani dveh hotelov. V zadnjem poglavju smo nato podali predloge za izboljšanje in dosego bolj popolne spletne strani hotela Livada.
Ključne besede: svetovni splet, spletno oglaševanje, hotel Livada, hotel Burj Al Arab
Objavljeno: 07.03.2011; Ogledov: 1278; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici