| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Značilnosti in omejitve spletnega oblikovanja
Sara Tušar - Suhadolc, 2008, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so opisani dejavniki, ki vplivajo na načrtovanje, oblikovanje in razvoj spletnih vsebin. Pasovna širina, zaslonska ločljivost in vrsta brskalnika so le nekatere izmed njih. Predstavljeni sta glavni tehniki zasnove spletnega mesta, še posebej izpostavljen pa je problem uporabe poljubne tipografije na spletu. Besedilo analizira podporo transparence, izpostavlja tehnologije za povečevanje interaktivnosti kot so Flash in Ajax, preučuje značilnosti in omejitve oblikovanja spletnih pasic in promocijskih e-sporočil, razkriva značilnosti Web 2.0, 3.0 in 4.0, za konec pa se poda v odkrivanje prihajajočih trendov spletnega oblikovanja. Diplomsko delo poleg pregleda dejavnikov, ki služijo kot izhodišče za uspešno spletno oblikovanje, izpostavlja nekatere aktualne probleme spleta in za njih ponuja možne rešitve.
Ključne besede: spletno oblikovanje, značilnosti spleta, tipografija na spletu, podpora transparence, cross-browser support, trendi spletnega oblikovanja
Objavljeno: 20.11.2009; Ogledov: 10625; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (2,00 MB)

2.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA IN SPLETNA PREDSTAVITEV KULTURE PLAYNESS
Darja Dodič, 2011, diplomsko delo

Opis: Ko na trg vstopamo z novim izdelkom ali storitvijo, je zelo pomembno, da ga/jo dobro promoviramo in predstavimo ter si tako zagotovimo uspešno prodajo. Del predstavitve na trgu zajema tudi grafična podoba in spletna stran, ki smo ju izdelali za novo kulturo v športu – kulturo playness. Playness je naslednje obdobje po fitnesu, wellnessu in selfnessu kot nova oblika sprostitve in povrnitve razigranosti v naš vsakdan. To dejstvo smo upoštevali pri oblikovanju znaka, ki je sestavljen iz razgibanih in barvitih figurativnih človeških teles, ter pri oblikovanju logotipa, čigar tipografija izraža igrivost in trdne temelje uveljavljajoče se playness kulture. Da bi bile informacije o playness kulturi zbrane na enem mestu, smo izdelali spletno mesto z glavnimi informacijami o tem, kaj playness sploh je, izobraževalnim središčem za tiste, ki bi radi postali voditelji playnessa, ter seznamom centrov, kjer se ta dejavnost izvaja, oziroma možnostjo vpisa novega centra. Za izdelavo uporabnega in vsebinsko bogatega mesta smo uporabili odprtokodni sistem za upravljanje spletnih vsebin – CMS Joomla!.
Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, spletno oblikovanje, spletna stran, CMS – sistem za upravljanje s spletno vsebino, Joomla!
Objavljeno: 09.09.2011; Ogledov: 11224; Prenosov: 257
.pdf Celotno besedilo (5,99 MB)

3.
METODOLOGIJA SPLETNEGA OBLIKOVANJA
Tomaž Geršak, 2011, diplomsko delo

Opis: Za spletne strani lahko upravičeno trdimo, da so zaradi tehnološkega napredka in vedno večje osveščenosti del vsakdana. Tokrat smo se postavili na drugo stran, na stran snovalcev, kjer si bomo v teoriji in praksi dodobra ogledali nekaj koristnih oblikovalskih prijemov, ki nam bodo pomagali ustvariti prijetnejši izgled in prav gotovo tudi razširili obiskanost. Ta je v spletnem poslovnem svetu še kako pomembna! V okviru diplomske naloge smo izdelali tudi detajlen prikaz izdelave spletne strani, vse od pridobivanja informacij od, v našem primeru, komercialnega naročnika, do finalne postavitve z več različicami, ki se med seboj razlikujejo v majhnih, a ključnih detajlih.
Ključne besede: Spletna stran, spletno mesto, oblikovanje, mreža, navigacija, kontrast, ločljivost, zaslon, barve, barvna shema, tekstura, vzorec, ozadje, tipografija, pisava, besedilo
Objavljeno: 03.01.2012; Ogledov: 2025; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (5,40 MB)

4.
SODOBNI PRISTOPI K OBLIKOVANJU SPLETNIH STRANI
Manca Gracar, 2011, diplomsko delo

Opis: Vsako oblikovalsko delo temelji na poznavanju temeljnih elementov in principov oblikovanja. Sem sodi tudi spletno oblikovanje, ki poleg omenjenega znanja, zahteva tudi dobro poznavanje tehničnega ozadja (HTML, CSS, JavaScript). Splet se razvija z bliskovito hitrostjo in tako spletne strani postajajo vedno bolj napredne in kompleksne. Pri snovanju le teh se vedno pogosteje poslužujemo principa postopnega izboljševanja in odzivnega oblikovanja, kjer predstavitev prilagodimo zmogljivosti brskalnika in tipu naprave preko katere uporabnik dostopa do spleta. Pri tem veliko vlogo igra CSS in znotraj njega sklicevanje na tip naprave. Sklic omogoča izgradnjo spletne predstavitve, ki se lahko prilagaja številnim zaslonskim ločljivostim. Poleg omenjenih principov in pristopov, sta pomembna še posodobljena spletna standarda CSS3 in HTML5, ki ponujata dodatne funkcionalnosti, kot so dinamičnost, semantično poimenovanje elementov, bogati vizualni učinki, uporaba poljubne tipografije oziroma pisave itd... Kot primer smo izdelali spletno stran, ki temelji na likovni teoriji, na odzivnem oblikovanju, ter na posodobljenih lastnostih CSS3 in semantičnih oznakah HTML5.
Ključne besede: elementi in principi oblikovanja, spletno oblikovanje, odzivno spletno oblikovanje, postopno izboljševanje, značilnosti in omejitve spleta, CSS3, Media Query, HTML5, vključevanje pisav.
Objavljeno: 23.12.2011; Ogledov: 7559; Prenosov: 342
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

5.
IZDELAVA SPLETNE TRGOVINE
Damjan Koporec, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga predstavlja izdelavo spletne trgovine za športno podjetje Sim Šport Servis d. o. o. iz Kranja. Trgovina omogoča enostaven in podroben prikaz artiklov, njihovo iskanje po ključnih besedah, prijavo kupcev v sistem in naročanje z izbiro načina plačila. Predstavljene so različne tehnologije, ki so danes na voljo za razvoj spletnih aplikacij. Opisana sta zasnova grafične oblike in model podatkovne strukture. V osrednjem delu je poudarek na sami izdelavi spletne trgovine. Prikazana je izvedba asinhronega prenosa podatkov, s katerim se preko spleta namesto cele strani prenese samo določen del. Obravnavamo tudi shranjevanje podatkov v bazo in oblikovanje grafičnega vmesnika.
Ključne besede: spletno trgovanje, internet, trgovina, prodaja, spletno oblikovanje
Objavljeno: 08.01.2013; Ogledov: 905; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

6.
UVAJANJE ODZIVNIH SPLETNIH MEST V PODJETJA
Maruša Fujs, 2015, magistrsko delo

Opis: Z odzivnim spletnim oblikovanjem se v Sloveniji ukvarjamo zadnjih nekaj let. Zaradi eksponentne rasti uporabe mobilnih in tabličnih naprav so načrtovalci spletnih strani videli priložnost in tudi nujo prilagoditi dimenzijam mobilnih in tabličnih naprav. Odzivno oblikovane pa niso samo spletne strani, ampak tudi aplikacije, predloge za elektronski poštni marketing (ang. Email Marketing) in drugo. V kolikor želijo podjetja biti konkurenčna tudi pri spletnih predstavitvah, morajo slediti trendom, ki prihajajo iz tujine. Poleg odzivnega oblikovanja pa se čedalje več pomena daje izražanju skozi vsebino, interaktivnosti, sledenju grafičnim smernicam in dobri uporabniški izkušnji. Spletna stran je del oglaševalske kampanje podjetja, ki želi digitalno oglaševati preko različnih kanalov, kot so družbena omrežja, zakupljeni oglasi, ključne besede, elektronski poštni marketing, produktne strani in drugo. Čeprav je oglaševalska kampanja lahko usmerjena tako, da spletna stran ni primarni cilj uporabnika, ampak zgolj sekundarni, kamor pride uporabnik po več informacij, moramo vseeno uporabnika pričakati tako, da doživi optimalno izkušnjo na spletni strani z vsebinskega in oblikovnega vidika. Pri oglaševalskih kampanjah je predvsem pomembno, da uporabnika vodimo do končnega cilja in ga na tej poti ne izgubimo. V kolikor bo naš uporabnik na to pot zašel preko mobilnih ali tabličnih naprav in ne bo pridobil optimalne uporabniške izkušnje, bo lahko spletno stran zapustil prej, kot če bi bila iskana vsebina prilagojena. Nekateri oblikovanje spletne strani povezujejo tudi s stanjem ponudbe samega podjetja. Če podjetje z oblikovanjem svoje spletne predstavitve ne stremi k smernicam, si hitro ustvarimo vtis, da se podjetje ne razvija, posledično bo za nas manj privlačna tudi njihova ponudba. V magistrskem delu smo obdelali različne koncepte spletnih mest, ki lahko vključujejo odzivno oblikovanje in s tem uporabniku nudijo optimalno izkušnjo. Nato smo raziskali trenutne trende grafičnega oblikovanja, interaktivnosti in optimizacijo. Definirali smo odzivno oblikovanje, raziskali statistike povečanja mobilnih in tabličnih naprav, prednosti odzivnega oblikovanja in naredili SWOT analizo odzivnega oblikovanja. Posebej smo se posvetili tudi uporabniški izkušnji ter samemu testiranju uporabnosti, ki se pogosto vključuje v razvoj produktov in storitev v vseh življenjskih fazah. Raziskavo smo podkrepili še s primerjavo statistik obiska in prodaje na spletni trgovini pred in po vključitvi odzivnega oblikovanja ter s predstavitvijo testiranja uporabniške izkušnje na konkretnem primeru. V magistrskem delu nismo posebej predstavljali tehnične podpore in izvedbe razvoja odzivnega oblikovanja, ampak ga raziskali zgolj iz uporabniškega vidika ter priložnosti za podjetja.
Ključne besede: Odzivno spletno oblikovanje, uporabniška izkušnja, grafično oblikovanje, Landing Page, Single Page, optimizacija.
Objavljeno: 28.08.2015; Ogledov: 885; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (3,27 MB)

7.
RAZVOJ SPLETNEGA MESTA S PROGRAMOM DRUPAL
Željko Stanojević, 2012, diplomsko delo

Opis: Spletno oglaševanje oz. spletni marketing je danes najbolj učinkovit način promocije podjetij, dejavnosti, storitev. Spletno oglaševanje je cenovno najugodnejše glede na vsa ostala, kot je recimo po radiju, televiziji ali tisku. Z vsakim dnem, ko smo brez spletne strani, izgubljamo potencialne stranke. Naša spletna stran mora postati ogledalo našega podjetja, podoba, ki jo vidi obiskovalec, ga mora prepričati, da smo ravno mi najboljša izbira za nakup izdelka ali storitve, ki jo išče. Spletna stran Blejske e-konference je na pogled zastarela in ni ustrezna glede na podobo, ki bi jo kot vodilna konferenca na temo e-poslovanja v svetovnem merilu morala predstavljati. V diplomski nalogi smo obravnavali problem prenove spletne strani Blejske e-konference. Naročnik naloge je Falkulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru. Problema smo se lotili tako, da smo najprej analizirali obstoječe stranje, preučili sorodne spletne strani ter naredili načrt novega spletnega mesta. Pri tem smo upoštevali zahteve, ki jih je postavil naročnik ter smernice sodobnega oblikovanja spletnih strani. Prenove smo se lotili s pomočjo odprtokodnega sistema za urejanje spletnih vsebin CMS Drupal. Rezultat naloge je predlog nove spletne strani, implementirane v sistemu za urejanje vsebin Drupal.
Ključne besede: spletno oblikovanje, spletna stran, sistem za upravljanje s spletno vsebino, drupal, blejska e-konferenca
Objavljeno: 02.10.2012; Ogledov: 1158; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (3,07 MB)

8.
ANIMACIJA Z UPORABO JEZIKA CSS 3
Tjaša Šošter, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo govori o spletnih animacijah izdelanih z uporabo jezika CSS 3. V diplomskem delu smo pregledno predstavili tehnologijo CSS in novosti v verziji CSS 3. Opisali smo elemente CSS 3 modula Animations, ki omogočajo izgradnjo spletnih animacij. Preverili smo kakšna je podpora različnih elementov CSS 3 modula Animations v popularnejših brskalnikih. V praktičnem delu diplomske naloge smo opisali razvoj spletne animacije CSS 3 cirkus. Predstavili smo, kako lahko z uporabo različnih CSS lastnosti dosežemo različne učinke animacije, kot so gibanje, razteg in skrčitev, pojemanje ter povečava in oddaljevanje. Preizkusili in predstavili smo delovanje orodja Sencha Animator.
Ključne besede: CSS 3, animacija, spletno oblikovanje, splet
Objavljeno: 16.11.2012; Ogledov: 937; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

9.
ZMOŽNOSTI CSS3 ZA OBLIKOVALCE
Doris Drčić, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo pregledali zgodovino razvoja in kaj sploh je CSS. Diplomska naloga obsega tako teoretični kot praktični del. V teoretičnem delu smo se predvsem posvetili novostim, ki jih prinaša CSS3 in proučili, kako lahko oblikovalci te novosti čim bolje izkoristijo in kako jim olajšajo zadeve pri samem oblikovanju. S praktičnim delom diplomske naloge smo nato prikazali, kaj vse je možno narediti oz. oblikovati z novimi in nadgrajenimi elementi, ki nam jih ponuja CSS3. Najprej je nastala idejna zasnova, nato pa smo oblikovali spletno stran s CSS stili. Uporabili smo različne nove elemente, katere smo že opisali v teoretičnem delu naloge. Na koncu smo prikaz spletne strani z novostmi tudi preizkusili v različnih brskalnikih, pri čemer smo ugotovili, da se podpora modulov in prikaz same spletne strani od brskalnika do brskalnika razlikuje.
Ključne besede: CSS, CSS3, oblikovanje, spletno oblikovanje
Objavljeno: 18.09.2013; Ogledov: 731; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

10.
TRŽNO KOMUNICIRANJE: ŠTUDIJA PRIMERA KREATIVNI NAJEMI D.O.O.
Matjaž Hüttl, 2014, diplomsko delo

Opis: Za uspešen nastop na trgu, uveljavitev izdelkov in povečanje prihodkov je za vsako podjetje pomembno, da razvije uspešno tržno komuniciranje v okviru celostnega pristopa k trženju. Vse večja konkurenca in v zadnjem času zaradi gospodarske krize še dodatno oteženi dejavniki poslovnega okolja izpostavljajo pomembnost tržnega komuniciranja. Za uspešno tržno komuniciranje je potrebno uveljaviti blagovno znamko, ustvariti zaupanje in prepoznavnost pri potrošnikih ter jih posledično tudi prepričati v nakup. Diplomsko delo govori o tržnem komuniciranju, razvoju trženjske strategije in ustvarjanju blagovne znamke. Zaradi kompleksnosti omenjenih področij je pri raziskovanju potreben multidisciplinaren pristop, zato se v diplomskem delu ukvarjamo tudi s celostno grafično podobo, z grafičnim in spletnim oblikovanjem ter oglaševanjem, ki je sestavni del uspešnega tržnega komuniciranja. Diplomsko delo se v prvem delu ukvarja s teoretičnimi izhodišči omenjenih področij, v drugem delu pa s praktičnim primerom razvoja tržnega komuniciranja podjetja Kreativni najemi d.o.o., katerega dejavnosti zajemajo prodajo novih in rabljenih vozil ter oddajanje oziroma financiranje le-teh. Za omenjeno podjetje v diplomski nalogi predstavljamo celostno grafično podobo in uveljavitev blagovne znamke Kreativni najemi. Kot glavno orodje tržnega komuniciranja je predstavljeno digitalno trženje in ostale aktivnosti tržne strategije kot so: osebna prodaja, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje in neposredno trženje. Ob koncu so predstavljeni učinki omenjenih strategij na prepoznavnost blagovne znamke in poslovne rezultate.
Ključne besede: tržno komuniciranje, trženje, blagovna znamka, oglaševanje, identiteta podjetja, grafično in spletno oblikovanje, orodja tržnega komuniciranja, trženjski splet
Objavljeno: 22.05.2014; Ogledov: 1588; Prenosov: 321
.pdf Celotno besedilo (11,92 MB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici