| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 34
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza dostave živil na dom v času prve epidemiološke krize na primeru Zasavske regije
Tomaž Strgaršek, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: 12. marca 2020 je bila v Sloveniji razglašena epidemija COVID-19. Gre za novo, aktualno problematiko, ki je že takoj na začetku v načinu življenja zahtevala hitre prilagoditve. Zaradi epidemioloških razmer so se občutno spremenile nakupovalne navade. Čedalje več prebivalcev se odloča za spletno nakupovanje živil, zato smo se odločili, da to področje predstavimo. Najprej smo definirali problem, prestavili spletno nakupovanje in dostavo živil v času prve epidemiološke krize po svetu, v Evropi in v Sloveniji. Cilj našega raziskovanja je bila predstavitev spletnega nakupovanja ter dostave živil na dom v Zasavski regiji, kjer smo stanje na tem področju tudi analizirali. Pri raziskovanju smo uporabili kvantitativne in kvalitativne metode: zbiranje in selekcijo podatkov iz dosegljivih spletnih virov, metode anketiranja in intervjuja ter analizo. Ugotovili smo, da večji trgovci na tem območju zaradi majhne regije in njenih geografskih značilnosti, razen redkih izjem, še ne omogočajo dostave živil na dom. Primer malega trgovca v Trbovljah in gostinskih obratov je pokazal, da je med prebivalci za to čedalje večji interes. Za izboljšanje stanja predlagamo večjo prilagodljivost trgovcev, informiranost prebivalcev o njihovi ponudbi, pomoč države manjšim trgovcem pri širitvi njihove dejavnosti in uvedbo ponudbe dostave živil na dom z osebnimi nakupovalci. Priložnosti v tej regiji za večjo in boljšo preskrbo prebivalcev v epidemioloških razmerah je dovolj, le izkoristiti jih bo potrebno.
Ključne besede: spletno nakupovanje, dostava živil na dom, čas prve epidemiološke krize, COVID-19, Zasavska regija
Objavljeno: 24.09.2021; Ogledov: 8; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

2.
Vpliv epidemije Covid-19 na poslovanje in spletno nakupovanje v Zgornje Savinjski dolini
Urška Goltnik, 2020, diplomsko delo

Opis: Elektronsko poslovanje je način poslovanja, ki je v tem času trend. S sodobno informacijsko tehnologijo poteka poslovanje v večini podjetij. E- poslovanje zajema vse od nakupovanja prek spleta, prodajo proizvodov in storitev do komunikacije. Največ se pojavlja med podjetji ter podjetji in potrošniki Spletna trgovina je trenutno eden največjih prodajnih kanalov. V času epidemije so se mnogi trgovci poslužili spletne trgovine. Mnogim podjetjem strežniki »pregorevajo«, podaljšujejo se dostavni roki, zmanjkujejo zaloge, saj niso bili pripravljeni na takšno zanimanje. Ampak še vedno je potrebno biti pazljiv, saj so pogosto na vidiku spletne trgovine, ki so lažne, le da bi pridobili osebne podatke naivnih kupcev. Aktualna nalezljiva bolezen, zaradi katere je bila v Sloveniji 13. marca 2020 razglašena epidemija, se imenuje Covid-19. Pri večini obolelih se kaže s povišano temperaturo, kašljem in občutkom pomanjkanja zraka. Čas epidemije je svetu prinesel mnoge gospodarske in druge negativne posledice. Vsak posamezni je dolžan poskrbeti, da s svojim ravnanjem, ne ogroža zdravja drugih, zato je potrebno upoštevanje posebnih ukrepov, katere predlaga vlada RS. Na podlagi izdanih anket in pozneje analiziranih, smo ugotovili, kakšno je dejansko stanje v času epidemije in po petih mesecih v podjetju Otroški kotiček ter pri posameznikih.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, spletno nakupovanje, Covid-19, koronavirus, epidemija
Objavljeno: 06.09.2021; Ogledov: 52; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1005,23 KB)

3.
Ključni dejavniki dropshipping spletne trgovine
Vojko Voga, 2020, magistrsko delo

Opis: Pred splošno uporabo spleta smo poznali le klasične prodajne poti. Njegov prihod je precej spremenil način prodaje, spremenil je tudi potrebe in želje kupcev. Slednji zahtevajo vse več spletnega nakupovanja, saj zaradi pomanjkanja časa ne utegnejo obiskati fizičnih trgovin. Posledično so se razvili različni spletni prodajni modeli, ki kupcem omogočajo čim hitrejši in cenejši nakup ter dostavo. Kot dobro poznane in uveljavljene prodajne modele bi lahko našteli veleprodajo in skladiščenje, proizvodnjo lastnih blagovnih znamk, prodajo produktov pod lastno blagovno znamko in naročnino oz. naročniške storitve. Zaradi rasti e-trga in razvoja novih spletnih orodij se je posledično oblikoval nov prodajni model, ki je značilen za spletno trgovanje. To je prodajni model dropshipping, ki je v svetovnem merilu že tako rekoč stalnica, na slovenskem spletnem tržišču pa se vedno bolj uveljavlja. Gre za način prodaje, ko lastnik spletne trgovine prodaja izdelke brez lastnih zalog. Naročeno blago s strani kupca prodajalec posreduje neposredno (dropshipping) dobavitelju, plača nabavno ceno ter poštnino, dobavitelj pa v njegovem imenu pošlje naročeno blago kupcu. Ker gre za dokaj nov prodajni model na slovenskem tržišču in na tem področju primanjkuje tudi osnovne literature v slovenskem jeziku, smo se odločili, da ga v magistrskem delu podrobneje opišemo. Glavni cilj magistrskega dela je, da prikažemo vzpostavitev prodajnega modela dropshipping v spletni trgovini od samega začetka do zadnjega koraka. Predpostavljamo, da je postopek vzpostavitve dropshipping spletne trgovine hiter, enostaven in povezan z nizkimi zagonskimi stroški. Med drugim smo mnenja, da lahko poslovanje postane avtomatizirano, saj izbrane in opisane platforme (WooCommerce+WordPress, Shopify in Magento) omogočajo enostavne razširitve na druge spletne storitve. Kljub kvalitetni postavitvi dropshipping spletne trgovine in avtomatizaciji vseh procesov menimo, da brez primerno izbrane tržne niše, raziskave trga in dobrega marketinga naše dropshipping spletne trgovine le-ta ne bo uspešna.
Ključne besede: spletna trgovina, spletno nakupovanje, dropshipping, WordPress, prodajni modeli, avtomatizacija poslovanja
Objavljeno: 03.02.2021; Ogledov: 235; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

4.
Spletno nakupovanje ponarejenih prehranskih dopolnil v Sloveniji
Eva Blatnik, 2020, magistrsko delo

Opis: Ponarejena prehranska dopolnila so dostopna uporabnikom po vsem svetu. Uporabniki so izpostavljeni številnim tveganjem, z uživanjem le-teh (ne)zavestno ogrožajo svoje zdravje (Šetina in Kreft, 2019). V magistrskem delu ugotavljamo, ali se spletni kupci prehranskih dopolnil zavedajo nevarnosti, ki so jim lahko izpostavljeni pri uživanju prehranskih dopolnil, kupljenih prek spleta, ali so previdni pri spletnem nakupovanju prehranskih dopolnil in ali so opazili neželene učinke ob uživanju prehranskih dopolnil, kupljenih prek spleta. Nadalje predstavljamo razliko v zavedanju nevarnosti nakupovanja prehranskih dopolnil med spletnimi kupci prehranskih dopolnil in ostalimi kupci prehranskih dopolnil v Sloveniji. Med spletnimi kupci in ostalimi kupci prehranskih dopolnil obstajajo statistično pomembne razlike pri ocenjevanju varnosti prehranskih dopolnil, kupljenih prek slovenskih in tujih spletnih strani. Anketirani ostali kupci bolj upoštevajo mnenja zanesljivih oseb (zdravnik, farmacevt) v primerjavi s spletnimi kupci, ki bolj upoštevajo mnenja nezanesljivih oseb (prijatelj, internet, osebni trener …). Največ anketirancev (39,2 %) ne bi prepoznalo nelegalnih spletnih prodajaln prehranskih dopolnil, kar hkrati nakazuje na zavedanje tveganj, ki so jim izpostavljeni pri spletnem nakupovanju. Prav tako anketiranci bolj negativno ocenjujejo lastnosti prehranskih dopolnil, dostopnih na spletu, v primerjavi s tistimi, kupljenimi v lekarni. Anketiranci niso zaznali stranskih učinkov pri uživanju prehranskih dopolnil, kupljenih prek spleta.
Ključne besede: ponarejena prehranska dopolnila, spletno nakupovanje, javno zdravje, varnost javnega zdravja, magistrska dela
Objavljeno: 14.10.2020; Ogledov: 281; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

5.
Rešitve digitalnega marketinga kot del uspešnega poslovanja spletnih trgovin
Tamara Duh, 2020, magistrsko delo

Opis: Podjetja morajo za svoj obstoj in konkurenčnost uporabljati vedno nove tehnike, kako se približati kupcu in mu olajšati nakupne odločitve. Ker je razvoj interneta in uporabe novih digitalnih medijev v porastu, se morajo podjetja truditi, da sledijo novim trendom in da te digitalne medije tudi uporabljajo. Spletne trgovine se morajo zato truditi, da lahko njihove stranke dostopajo do njih preko različnih medijev. Na drugi strani pa tudi, da lahko spletne trgovine oglašujejo in opozarjajo na svoj obstoj preko različnih kanalov. Spletne trgovine morajo skrbeti za dobro optimizacijo svojih spletnih strani, saj lahko le zgolj s tem pripomorejo k uvajanju različnih rešitev digitalnega marketinga. Spletne trgovine se med seboj lahko zelo razlikujejo, zato se je treba seznaniti z njihovimi osnovnimi značilnostmi in s prednostmi ter slabostmi, ki jih lahko za seboj prinesejo. Hkrati na to je treba navezati ključne dejavnike, ki so potrebni za uspešnost določene spletne trgovine in ugotoviti, kako se to odraža na področju različnih rešitev digitalnega marketinga. V magistrskem delu smo se seznanili z osnovnimi značilnostmi spletnih trgovin in z rešitvami digitalnega marketinga, ki ga podjetja lahko uporabljajo za promocijo svojih izdelkov in za opozarjanje na svoj obstoj. Hkrati pa smo v praktičnem delu na treh različnih spletnih trgovinah ugotavljali, katere rešitve digitalnega marketinga uporabljajo za doseganje svojih kupcev ter katere so morebitne rešitve, da bi svoje izdelke lahko bolje predstavili svojim strankam.
Ključne besede: spletna trgovina, rešitve digitalnega marketinga, digitalni marketing, spletno nakupovanje, oglaševanje, dejavniki uspešnosti spletne trgovine, razsežnosti digitalnega marketinga
Objavljeno: 20.08.2020; Ogledov: 343; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (3,45 MB)

6.
Primerjava platform za vzpostavitev spletne trgovine
Sara Črešnik, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu Primerjava platform za vzpostavitev spletne trgovine smo se osredotočili na tri osnovne tematike – spletne trgovine in platformi, ki smo ju primerjali, torej Wix in Shopify. Spletno nakupovanje je postalo del našega vsakdanjika. Razlogov za to je več. Ljubša nam je ideja, da opravimo nakup, ne da bi za to porabili ure in ure v gneči, trgovinah polnih ljudi, kjer je premalo prodajalk. Raje opravimo nakup preko spleta, med nakupom smo v udobju svojega doma, hkrati pa lahko počnemo več različnih stvari. Porast tega trenda je tudi posledica razvoja tehnologije. Splet nam dandanes omogoča ogromno informacij, ki so nam na voljo v vsakem trenutku, povsod po svetu ... Trgovci so ugotovili, kako bi lahko to možnost dostopa od kjerkoli izkoristili. Vzpostavili so spletne trgovine, ki so revolucionirale nakupovanje in ga spremenile za vedno. Ta trend še samo raste. Zaradi porasta spletnega trgovanja in velikega povpraševanja po teh, ki bi lahko izdelali spletno trgovino, so ugotovili, da lahko stvari mnogo olajšajo. Omogočili so platforme, ki so baza za vzpostavitev popolnoma delujoče trgovine. Platforme so olajšale zadevo in omogočile vsakemu, tudi laiku, da ustvari svoje spletno mesto in začne s poslovanjem. Ker je na voljo ogromno platform, ki to omogočajo, s podobnimi funkcijami, smo naredili primerjavo lastnosti, funkcionalnosti, prednosti in slabosti dveh izbranih.
Ključne besede: spletna trgovina, spletno nakupovanje, platforma, primerjava
Objavljeno: 25.10.2018; Ogledov: 1047; Prenosov: 282
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

7.
Prednosti in pasti spletnega nakupovanja
Amela Bradarić, 2018, diplomsko delo

Opis: Skozi diplomsko nalogo bomo spoznali kakšne so prednosti in pasti spletnega nakupovanja. V prvem delu bomo spoznali kaj je elektronsko poslovanje, kako se je razvijalo, kakšne vrste in modeli obstajajo. Leta 1968 ko se je začelo e-poslovanje ni bilo slutiti, da se bo do danes tako razvilo in vplival na spremembo življenja ljudi. Ena od oblik elektronskega poslovanja je spletna trgovina, ki je tudi bistvo diplomskega seminarja. Podjetja se za takšen način prodaje odloča predvsem zaradi konkurenčnosti, ter mnogih prednosti. Zraven vseh prednostih, ki jih prinaša spletno nakupovanje ne smemo zanemariti pasti in groženj, ki se vztrajno razvijajo in jih je težko zatreti oz. popolnoma uničiti, če pa jih že uspemo, pa se hitro pojavijo nove.
Ključne besede: spletno nakupovanje, elektronsko poslovanje, prednosti in pasti spletnega nakupovanja, modeli prodaje.
Objavljeno: 07.08.2018; Ogledov: 683; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

8.
Uvedba spletne trgovine v malem podjetju
Barbara Štuhec, 2017, diplomsko delo

Opis: Nakupovati preko spleta je danes marsikomu že nekaj normalnega in vsakdanjega. Priljubljenost spletnih trgovin se še vedno širi in skoraj ni podjetja, ki se ne bi slej ko prej odločilo vzpostaviti tudi ta način komunikacije s kupci. Način izgradnje spletne trgovine se seveda razlikuje od vsakega posameznega podjetja in njegovih želja, zato je treba dobro načrtovati in analizirati spletni trg, v katerega se podjetje želi vključiti. Podjetje se mora seznaniti s trendi na tem področju in osnovati takšno spletno trgovino, ki bo kupcem zanimiva na prvi pogled ter vredna zaupanja. Vsi uporabniki spleta se namreč zavedamo, da smo lahko zelo hitro žrtev zlorabe osebnih podatkov in številke kreditnih kartic. Zato je pomembno, da spletna trgovina zagotavlja varnost takšnih prenosov podatkov. Postavili smo se tudi v vlogo malega podjetja, ki želi v svoje delovanje uvesti spletno trgovino. Opisali smo celoten proces izgradnje spletne trgovine s pomočjo spletnega ponudnika izdelave spletnih strani Wix ter zgradili spletno trgovino s pomočjo predhodne predloge.
Ključne besede: spletno nakupovanje, spletno trgovanje, spletna trgovina
Objavljeno: 04.12.2017; Ogledov: 749; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

9.
Varnost brezgotovinskega plačevanja pri spletnem nakupu
Danijela Cebe, 2016, diplomsko delo

Opis: Z razvojem interneta se je razmahnilo elektronsko poslovanje, ki med drugim zajema tudi elektronsko trgovanje in nakupovanje v spletnih trgovinah. Pri tovrstnem nakupu je mogoče izvesti plačilo z različnimi plačilnimi instrumenti, ki smo jih v nalogi tudi podrobno opredelili. Posebej smo izpostavili varnost plačevanja preko spleta ter prednosti in slabosti pri takšnem načinu plačevanja. S pomočjo anketnega vprašalnika smo izvedli raziskavo in analizirali pridobljene rezultate. Rezultate anketnega vprašalnika in teoretičnih ugotovitev smo uporabili pri preverjanju predhodno zastavljenih hipotez. Ugotovili smo, da je glede na raziskavo ciljna skupina nakupovalcev v spletnih trgovinah najvišja v starostni skupini od 41 do 50 let. Pri spletnem nakupovanju prevladuje ženski spol; rezultati tudi kažejo, da je nekoliko več nakupovalcev v domačih spletnih trgovinah, kot plačilno sredstvo prevladuje brezgotovinsko plačilo, ki mu kupci v večini zaupajo. Največ zlorab je pri plačilu s plačilnimi karticami, vendar nihče od anketirancev še nima izkušenj z zlorabo, so pa z njo v glavnem vsi seznanjeni.
Ključne besede: spletno nakupovanje, brezgotovinsko plačevanje, plačilne kartice, varnost, informacijska varnost, zlorabe, preprečevanje, diplomske naloge
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 826; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (623,82 KB)

10.
DEJAVNIKI SPLETNEGA NAKUPA NA PRIMERU SPLETNE TRGOVINE OBOZUJEMKOCKE.SI
Tomaž Eisenhut, 2016, diplomsko delo

Opis: Spletno nakupovanje je v velikem porastu, zato je potrebno izbrati prava tržno-komunikacijska orodja, prepoznati prave ciljne skupine in številne dejavnike, ki vplivajo na to, da obiskovalce spremenimo v kupce. Predpostavlja se, da atraktiven izgled ter pregledna predstavitev in opis izdelkov pozitivno vplivajo na obisk spletne trgovine. S povečanjem obiska in prepoznavnosti, priporočili prijateljev, nižjimi stroški poštnine ali brezplačno dostavo ter različnimi možnostmi plačila, naj bi prepričali potrošnika in pozitivno vplivali na prodajo v spletni trgovini. V diplomski nalogi se ukvarjamo z identificiranjem dejavnikov, ki najbolj vplivajo na uporabnika in ga prepričajo v nakup ter širjenje dobrega glasu o spletni trgovini.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, spletno nakupovanje, dejavniki spletnih nakupov, proces nakupnega odločanja, spletna trgovina
Objavljeno: 05.07.2016; Ogledov: 866; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (868,77 KB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici