SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 29
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
KAKOVOST INFORMACIJSKIH SISTEMOV ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA, PODJETJE-POTROŠNIK
Blaž Vrabl, 2009, diplomsko delo

Opis: Internet je kot nov komunikacijski medij prinesel silovit napredek na tehnološkem področju. Z njegovim razvojem pa je tudi elektronsko poslovanje dobilo nove razsežnosti. Uporabnost interneta je neomejena tako s strani porabnikov za pridobivanje pomembnih informacij, izobraževanja, opravljanja nakupov (prek interneta) kot tudi za podjetja, ki internet lahko uporabijo kot novo tržno pot, elektronsko poslovanje in elektronsko trženje. Podjetja stremijo k uspešnemu poslovanju in le-to dandanes ni več možno brez ustreznega informacijskega sistema. Če želi podjetje elektronsko poslovati, mora spremeniti strukturo podjetja in na novo opredeliti osnovne modele poslovanja z moderno tehnologijo. Podjetja se za to odločajo, da bi izboljšala učinkovitost poslovanja, ki jo občutijo tako stranke podjetja kot podjetje samo. S prehodom na elektronko poslovanje podjetja predvsem skrajšajo čas določenim operacijam, imajo lažje dostopne in natančnejše informacije o stanju podjetja in zmanjšajo stroške, saj zaradi uporabe računalnikov in interneta zmanjšajo porabo pisarniškega materiala, poštnih storitev, hkrati pa ni več potrebna njihova fizična prisotnost, zato se izognejo stroškom odpiranja poslovalnic ter najema ali nakupa poslovnih prostorov. Večina podjetij začne svojo pot k elektronskemu poslovanju s predstavitvijo podjetja na internetu, ki običajno nastane kot odgovor konkurenci, ki je tam že prisotna. Z razvojem globalnega trga, pa je pojav podjetja na internetu postal nuja. Spletna trgovina je dovršena oblika internetne prodaje, ki vse bolj izpodriva tradicionalno trgovino, čeprav ne v vseh segmentih. Nakupovanje preko interneta je za potrošnike pomembno predvsem zato, ker jim omogoča dostop do trgovin skoraj povsod po svetu in ob vsakem času. Kupujejo lahko blago, ki ga v Sloveniji še ni na trgu, hkrati pa se jim ni treba odpraviti v tujino. Porabniki postajajo vse bolj osveščeni, zahtevni, brez zadržkov in predsodkov primerjajo ponudbe in med njimi izbirajo najboljše. Zato je zelo pomembna tudi kakovost izdelave spletne strani, ki je povezana predvsem z grafično obliko spletne strani in njeno vsebino. Potrebno je sestaviti takšno spletno stran, ki bo spletne uporabnike pritegnila k ponovnemu obisku. Kakovost spletne strani ima veliko vlogo pri uspešnosti poslovanja spletnih trgovin. Poleg tega, da je obiskovalcem in kupcem zagotovljena varnost poslovanja preko spleta, jim morajo spletne strani nuditi informacije, ki jih ti želijo. Zato so pri oblikovanju spletnih strani želje in zahteve kupcev še kako pomembne. Preglednost in lahka dostopnost informacij ter enostaven in varen postopek nakupa izdelka ali storitve so dejavniki, na katere se morajo lastniki spletnih trgovin še posebaj osredotočiti, saj lahko majhna napaka na spletu povzroči hiter upad prodaje, kajti informacije se po spletu širijo izredno hitro. Ažurnost in sprotno testiranje spletnih strani, je za obstoj na spletu nuja.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, internet, spletna trgovina, informacijski sistemi, kakovost spletne strani, digitalni certifikati, B2C, varnost na spletu, splatna stran, varnostna politika, uspešnost poslovanja, primerjava, spletno nakupovanje.
Objavljeno: 04.12.2009; Ogledov: 2522; Prenosov: 302
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

4.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE NA INTERNETU
Tina Stariha, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava marketinško komuniciranje na internetu. Vsebina naloge je razdeljena na teoretični in praktični del. V prvem delu je predstavljen internet kot pomembno orodje današnjega časa. Sledi predstavitev marketinga in povezava marketinške dejavnosti z internetom. Podrobneje je predstavljena marketinška komunikacija ter novejši pristopi marketinškega komuniciranja na internetu. Zadnje teoretično poglavje, ki se navezuje na raziskovalni del naloge, je namenjeno nakupnemu vedenju porabnikov na internetu. Praktični del obsega raziskavo, s katero smo želeli predstaviti vidike spletnega nakupovanja porabnikov v primerjavi z nakupovanjem v klasični trgovini. S pomočjo anketnega vprašalnika je bila izvedena tržna raziskava, podane odgovore na zastavljena vprašanja pa smo analizirali in jih predstavili v zaključku naloge.
Ključne besede: - internet, - marketing, - marketinška komunikacija, - spletno nakupovanje
Objavljeno: 03.12.2009; Ogledov: 1655; Prenosov: 494
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

5.
VZPOSTAVITEV SPLETNE PRODAJE ZDRAVIL BREZ RECEPTA
Petra Movh, 2010, diplomsko delo

Opis: Ker želimo vzpostaviti spletno prodajalno za zdravila brez recepta, smo v diplomski nalogi preverili, ali v Sloveniji in po svetu takšne spletne lekarne že obstajajo. Zanimalo nas je, kakšna je njihova ponudba in kaj je potrebno za uspešno spletno prodajalno zdravil brez recepta. Z analizo statističnih podatkov smo ugotovili, kakšno je stanje na svetovnem farmacevtskem trgu prodaje, koliko ljudi uporablja internet, kolikšen delež je takšnih, ki preko spleta nakupujejo, in kakšne so njihove nakupovalne navade. V nalogi so predstavljene tudi prednosti in slabosti spletnega nakupovanja zdravil. Preverili smo zakonske predpise na področju spletnega lekarništva, dotaknili pa smo se tudi ponarejenih zdravil in kvalitete informacij, ki naj bi nam jih zagotavljala internetna ponudba. V empiričnem delu smo s pomočjo ankete ugotovili, kakšno je mnenje ljudi o spletnih prodajalnah zdravil brez recepta, ali podpirajo omenjen način nakupa ali imajo raje osebni stik in posvet s farmacevtom.
Ključne besede: Internet, Zdravila brez recepta, Zdravje, Spletno nakupovanje, Spletna lekarna
Objavljeno: 09.06.2010; Ogledov: 1538; Prenosov: 225
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

6.
ANALIZA USPEŠNOSTI E-TRGOVINE
Denis Stojko, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju sem se osredotočil predvsem na analizo spletne prodajalne, ki sem jo naredil z izbranimi spletnimi orodji. Vendar pa sem se moral do dobra spoznati tudi z drugimi dejavniki spletne prodajalne. Tako sem se v prvem delu osredotočil k teoriji spletne prodajalne, v drugem delu sem spoznal načine analiziranja spletne prodajalne, v tretjem delu diplomskega seminarja, pa sem izbrano spletno prodajalno analiziral. Če primerjamo med seboj spletno in klasično prodajalno vidimo, da ima spletna prodajalna določene prednosti. Tako na primer za nakup porabimo manj časa, nakup je enostavnejši, prav tako pa je tudi informiranost o produktih večja. Prav tako pa je pomembna tudi varnost. Spletne prodajalne so vedno bolj varne, kar se odraža tudi na zaupanju obiskovalcev do njih. To je le nekaj prednosti, ki jih premore spletna prodajalna glede na klasično. To so spoznali tudi slovenski kupci, saj se je od leta 2004 pa do danes število nakupov, ki se izvedejo na spletnih prodajalnah povečalo kar za 80%. Da lahko analiziramo spletno prodajalno je pomembno, da vemo na kakšen način se naj lotimo dela. Tako poznamo več vrst analize spletnih mest. Najbolj razširjena in tudi najbolj enostavna je tehnična analiza. Gre za analizo dnevniških datotek, programsko analizo ali slikanje zaslona. Jaz sem se odločil za programsko analizo. Pri analizi nam pomagajo določene aplikacije, katere beležijo najrazličnejše aktivnosti, ki se dogajajo na spletnem mestu. Predvsem so pomembne aktivnosti naših obiskovalcev, saj so le — ti ključen dejavnik za obstoj spletnega mesta, še zlasti to velja za spletno prodajalno. Pomemben dejavnik, ki sem ga omenil v diplomskem seminarju je tudi pojavljivost spletnih mest v spletnih iskalnikih. Veliko obiskovalcev pride na spletno mesto preko spletnih iskalnikov. Ti uporabljajo tako imenovane ključne besede. Če bo ključna beseda dovolj dobro povezana z našim spletnim mestom, se bo ta znašel zelo visoko v spletnem iskalniku, v nasprotnem primeru se to ne bo zgodilo, kar lahko privede do manjšega števila obiskovalcev na našem spletnem mestu. V zadnjem delu diplomskega seminarja sem na kratko predstavil aplikacije z katerimi sem analiziral spletno prodajalno Mimovrste, prikazal rezultate in analiziral dobljene rezultate. Pri analizi sem uporabil štiri spletne aplikacije. To so Alexa — The Web Information Company, Google page rank, Keyword density checker in pa Google trends. S pomočjo dobljenih podatkov sem nato analiziral spletno prodajalno, predstavil podatke in analizirane podatke tudi komentiral.
Ključne besede: Spletna prodaja, spletna prodajalna, analiza spletne prodajalne, internet, spletno nakupovanje
Objavljeno: 04.11.2011; Ogledov: 1181; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

7.
ODNOS PODJETIJ DO SPLETNEGA NAKUPOVANJA POSLOVNIH DARIL
Matej Hauptman, 2010, diplomsko delo

Opis: Poslovno obdarovanje predstavlja pomembno vlogo poslovnih odnosov. Izbira in nakup poslovnih daril pa vedno bolj prehajata iz faze tradicionalnega v fazo spletnega nakupovanja. Pričujoča diplomska naloga tako obravnava odnos podjetij do spletnega nakupovanja poslovnih daril. Osrednji, teoretični del opredeljuje dva ključna pojma, in sicer spletno nakupovanje ter poslovno obdarovanje. V okviru tega poskušam osvetliti pojem internet, njegov razvoj in rabo v Sloveniji. Sledi predstavitev spletnega nakupovanja ter opredelitev prednosti in slabosti le-tega. V nadaljevanju se osredotočim na opredelitev poslovnega obdarovanja, razlikovanja med poslovnimi, protokolarnimi in promocijskimi darili ter na razlago trženjskega spleta poslovnih daril. V empiričnem delu s pomočjo sodelovanja šestinosemdesetih podjetij ugotavljam navade podjetij pri obdarovanju in nakupu poslovnih daril ter njihov odnos do nakupovanja poslovnih daril prek spleta.
Ključne besede: poslovno (promocijsko, protokolarno) darilo, poslovno obdarovanje, spletno nakupovanje, trženjski splet, internet.
Objavljeno: 04.03.2011; Ogledov: 1435; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (442,50 KB)

8.
PRIHODNOST SPLETNEGA NAKUPOVANJA
Lenka Rjavec, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava spletne trgovine, ki so se skozi čas vedno bolj izpopolnjevale. Le-te sluţijo kot orodje za trţenje storitev in izdelkov. Hiter razvoj internetnih tehnologij povzroča tudi hitro rast uporabe spletnih trgovin, spletnih portalov in socialnih omreţij. Od tradicionalnih se spletne trgovine ločijo po tem, da uporabnik celoten nakup opravi s pomočjo računalnika. V začetnem delu naloge predstavimo spletne trgovine, njihove prednosti in slabosti, varnost nakupovanja preko spleta, ter plačevanje storitev in izdelkov. Med drugim izpostavimo tudi razvoj in metode spletnega nakupovanja, povezavo spletne trgovine s socialnimi omreţji ter razloţimo, kako poteka oglaševanje oziroma optimizacija na svetovnem spletu. V nadaljevanju naloge se opredelimo na nove smernice spletnega nakupovanja - skupinsko nakupovanje. S pomočjo raziskave in na podlagi pridobivanja informacij smo ugotovili, katera bi bila optimalna rešitev in za katero vrsto spletnega nakupovanja se odločiti.
Ključne besede: - spletna trgovina - socialna omreţja - spletno oglaševanje - skupinsko nakupovanje - varno spletno nakupovanje
Objavljeno: 06.09.2011; Ogledov: 2397; Prenosov: 486
.pdf Celotno besedilo (581,51 KB)

9.
ZAZNANO TVEGANJE OB SPLETNEM NAKUPOVANJU
Kaja Mihurko, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Zaradi številnih prednosti, ki jih splet nudi, se število spletnih trgovin iz dneva v dan nenehno veča. Poznavanje vedenja kupcev pomaga izvajalcem marketinga pri prodobivanju in zaržanju kupcev. Zelo pomembno je tudi to, da se izvajalci marketinga zavedajo vloge, ki jo ima zaznavanje tveganje ob spletnem nakupovanju. V prvem teoretičnem delu je opisan pomen in prednosti spletnega poslovanja ter spletnega nakupovanja. Drugi del govori o vedenju kupcev na spletu, zadnji del pa o tveganju, ki ga ti zaznavajo.V diplomskem delu je bila izvedena tudi raziskava zaznanega tveganja pri slovenskih kupcih.
Ključne besede: vedenje kupcev, zaznano tveganje, spletno nakupovanje
Objavljeno: 07.12.2011; Ogledov: 1559; Prenosov: 215
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

10.
IZDELAVA SPLETNE TRGOVINE V UPRAVITELJU SPLETNIH VSEBIN SUMO2
Nejc Zdovc, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu bi radi izdelali spletno trgovino, pri tem raziskali vse njene prednosti in slabosti ter jih uporabili nam v prid. S pomočjo literature si bomo pogledali, kaj ljudi privlači pri spletnih trgovinah in tudi te vidike vključili v izdelavo. Spletna trgovina bo sestavljena iz dveh delov: komponente, ki bo nadzirala in omogočala urejanje izdelkov, ter vtičnikov, ki bodo uporabnikom omogočali uporabo same trgovine. Uporabniki bodo imeli velik nabor vtičnikov, ki jim bodo zagotovili lažje uporabljanje in tudi hitrejše nakupovanje. Plačilno sredstvo, ki bo implementirano, bo plačilo po prevzemu z možnostjo dodajanja plačilnih sredstev. Celotna spletna trgovina bo temeljila na upravitelju spletnih vsebin SUMO2, ki je bil oziroma je izdelan v lastni režiji.
Ključne besede: CMS, spletna trgovina, spletno nakupovanje, upravitelj spletnih vsebin, SUMO2, vtičnik, nakup
Objavljeno: 14.09.2011; Ogledov: 1451; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici