| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 44
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Koncept izdelave sodobnega spletnega mesta
Kristina Klemenčič, 2021, magistrsko delo

Opis: Internet dandanes kroji življenje vseh nas, saj večina izmenjav informacij poteka preko njega. Svetovni splet postaja glavni vir prenosa informacij. Podjetje oziroma organizacija tako rekoč ne obstaja, če ni prisotna na spletu. Predstavitev podjetja in informacij na družbenih kanalih je torej postala nujna, v kolikor želimo uspeti in postati prepoznavni na trgu. Tako tudi večina turistov brska za informacijami o potencialnem dopustu preko spleta. Tu lahko enostavno, z nekaj računalniškimi kliki primerjajo različne destinacije, ponudnike namestitev, ceno storitev in brskajo po forumih s priporočili. Svoj dopust lahko rezervirajo zelo enostavno preko agencijskega portala ali že znanega rezervacijskega sistema. Tako je naše podjetje Made3 d.o.o., katero trenutno oddaja turistične enote preko znanega portala Booking.com, prepoznalo potrebo po lastnem spletnem mestu. Naročnik ima željo po večji prepoznavnosti in težnjo po rezervacijah na lastnem spletnem mestu. Želi si enostavno spletno mesto sodobnega videza z osnovnimi informacijami o namestitvah, cenikom ter kontaktnim obrazcem. Skozi izdelavo sodobnega spletnega mesta smo se spoznali z evolucijo spleta, opredelili vrste spletnih mest in raziskali aktualne trende na tem področju. Analizirali smo spletna mesta naše konkurence. Z brezplačnim orodjem Wordpress smo za našega naročnika izdelali sodobno spletno mesto. Sledili smo konceptu izdelave po sledečem vrstnem redu: zasnova, analiza, oblikovanje in razvoj, optimiziranje, testiranje, domena in vzdrževanje. Opazovali smo rangiranje v brskalniku in mesto dodatno optimizirali z vtičnikom All in One SEO Pack. Uvedba je bila uspešna in lahko smo sprejeli hipotezo, da je izdelava sodobnega spletnega mesta mogoča brez naprednega znanja programiranja.
Ključne besede: spletno mesto, optimizacija, wordpress, spletna stran, izdelava spletnega mesta, splet.
Objavljeno: 01.09.2021; Ogledov: 108; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (4,25 MB)

2.
Spletno postopanje med zaposlenimi v Sloveniji
Ester Doljak, 2021, magistrsko delo

Opis: Spletno postopanje pomeni uporabo interneta za zasebne namene na delovnem mestu in vključuje obiskovanje spletnih strani oziroma druge spletne aktivnosti, ki niso povezane z delom. Empirične raziskave so definicijo konstrukta razširile na vse mobilne naprave, ki jih zaposleni uporabljajo med svojim delom in niso več nujno zagotovljene s strani delodajalca. Spletno postopanje postane deviantno, ko organizacijam predstavlja potencialno grožnjo in povzroči finančne izgube zaradi neproduktivnosti pri delu ali neustrezne rabe informacijsko komunikacije tehnologije. Za učinkovito upravljanje spletnega postopanja kot deviantnega vedenja je pojem potrebno razumeti, ugotoviti njegovo prisotnost in vplive nanj. V ta namen nas je zanimala pogostost spletnega postopanja v Sloveniji in primerjava s spletnim postopanjem pri delu od doma med epidemijo covida-19. V spletni raziskavi je sodelovalo 381 zaposlenih, ki na delovnem mestu spletno postopajo približno 5 % oziroma do 20 minut delovnega časa. Najpogosteje obiskujejo spletne strani, ki niso povezane z njihovim delom, spletne strani s splošnimi novicami in si dopisujejo preko aplikacij za takojšnje sporočanje. Ugotovitve analize demografskih dejavnikov potrdijo vpliv spola in starosti na spletno postopanje na običajnem delovnem mestu, medtem ko stopnja izobrazbe nima vpliva. Problematiko smo aktualizirali z analizo spletnega postopanja pri delu od doma med epidemijo, ki ga zaposleni izvajajo pogosteje kot spletno postopanje na običajnem delovnem mestu. Poleg tega je spletno postopanje na običajnem delovnem mestu pozitivno povezano s spletnim postopanjem pri delu od doma. V zaključku podajamo smernice za nadaljnje raziskovanje in predloge organizacijam za upravljanje spletnega postopanja.
Ključne besede: zaposleni, delovni čas, delovno mesto, splet, spletno postopanje, delo od doma, covid-19, Slovenija, magistrska dela
Objavljeno: 28.07.2021; Ogledov: 196; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

3.
Prenova in optimizacija spletnega mesta omrežja CEEPUS
Gregor Bele, 2021, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu je predstavljena prenova in optimizacija spletnega mesta omrežja CEEPUS. Prenovljeno spletno mesto prikaže delovanje CEEPUS omrežja in članke o ženskih pisateljicah v zgodovini. Optimizacija in estetsko izboljšanje izgleda, mreži ponuja višje število bralcev in s tem poviša njihovo prepoznavnost. Prenova mestu doda večjo uporabnost za uporabnike mobilnih naprav in z estetskimi popravki poviša interaktivnost in zanimanje obiskovalcev. Spletno mesto CEEPUS je bilo izdelano s pomočjo sistema za upravljanje z vsebinami Wordpress. Optimizacijski del nalog smo opravili s pomočjo spletnega priročnika Moz in Google Webmaster guidelines. Za optimalno delovanje smo uporabili Wordpress vtičnike, kateri so mestu dodali varnostne, optimizacije in estetske popravke. Načrti za nadaljno delo temeljijo na poročanju naročniku o številu novih obiskovalcev in možnih dodatnih optimizacijskih popravkih.
Ključne besede: optimizacija, WordPress, spletno mesto, blog, oglaševanje
Objavljeno: 07.06.2021; Ogledov: 105; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (4,57 MB)

4.
Digitalna prisotnost malega trgovskega podjetja na primeru podjetja Avtosotla, d.o.o.
David Romih, 2020, magistrsko delo

Opis: Digitalizacija poslovanja in digitalna prisotnost sta danes eni ključnih strateških usmeritev podjetij. Hiter življenjski tempo narekuje nenehno prilagajanje podjetnikov na trgu. Za doseg in iskanje novih strank je v porastu uporaba digitalnih rešitev. V magistrskem delu predstavljamo digitalno prisotnost v malem trgovskem podjetju Avtosotla, d.o.o. in na njegovem primeru prikažemo možno uporabo digitalnih strategij prisotnosti. Natančneje predstavimo 3 digitalne strategije prisotnosti: spletno mesto in SEO optimizacija, družbeno omrežje Facebook in oglaševanje ter e- poštni marketing. Na primeru podjetja Avtosotla, d.o.o. prikažemo uporabo teh strategij, s katerimi želimo doseči naslednje cilje: povečanje prepoznavnosti podjetja in pošiljanje ponudb pravim kupcem, pridobivanje novih zvestih strank prek spleta in zagotavljanje ustreznih informacij na spletnem mestu ter povečanje obiska spletnega mesta. Nadalje ugotavljamo, ali se razlikuje upravljanje digitalne prisotnosti v malih in srednje velikih ter velikih podjetjih. Preverjamo hipotezo o tem, ali ima digitalna prisotnost podjetja pozitivne učinke na poslovanje, in o tem, ali so strategije spletno mesto, Facebook oglaševanje in e-poštni marketing primerne za uvedbo v malem trgovskem podjetju, ki se ukvarja s prodajo rezervnih delov za avtomobile.
Ključne besede: digitalna prisotnost, strategije digitalne prisotnosti, malo trgovsko podjetje Avtosotla, d.o.o., spletno mesto, družbena omrežja, e-poštni marketing
Objavljeno: 03.02.2021; Ogledov: 182; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (3,14 MB)

5.
Načrtovanje spletnega mesta športnega društva
Kevin Belšak, 2020, diplomsko delo

Opis: Organizacija je v digitalni dobi bistvenega (ključnega) pomena, saj z njo dosežemo zainteresirane strani in se lotimo konkurence. Velika večina preden vstopi v stik z organizacijo poišče spletno mesto le te in se vnaprej prepriča in pouči o organizaciji. Zato torej spletno mesto tako na nek način služi kot orodje za predstavitev organizacije potencialno novim obiskovalcem/ ljudem kot tudi drugim organizacijam. Sledeče velja ravno za športne klube, torej neprofitne organizacije in podjetja. Viri za razvoj spletnega mesta so običajno omejeni, zato smo v ta namen raziskali, da je s pomočjo uporabe nepoklicnih orodij in veščin mogoče razviti celotno spletno mesto. Raziskava je bila izvedena na primeru športnega kluba, pri čemer je bil preučevan postopek načrtovanja spletne strani. Ker športno društvo KMN Tomaž ŠIC bar še nima svojega spletnega mesta, smo se odločili, da s pomočjo spletne razvojne storitve WIX, z razvojem prototipa oblikujemo načrt spletnega mesta. Potrebe in želje smo zbrali v seriji delno strukturiranih intervjujev na podlagi katerih smo dobili za oblikovanje ustreznega prototipa in načrta za razvoj spletne strani dragocene in potrebne informacije. Med procesom oblikovanja smo upoštevali vse informacije o tem, kaj ljudem najbolj pade v oči, kaj na spletni strani pravzaprav iščejo in jih vključili v prototip. Tako bi lahko potrdili vse tri zastavljene hipoteze: - H1: Dobro načrtovano spletno mesto zadosti potrebam oseb, povezanih s spletnim mestom., - H2: Procesi načrtovanja spletnega mesta športnega društva imajo posebnosti in se razlikujejo od drugih spletnih mest. - H3: Spletno mesto športnega društva je mogoče izdelati brez profesionalne pomoči. S pomočjo naše spletne strani bi tako športni klub razširil svojo prepoznavnost in si pridobil nove navijače, ki bi se udeleževali tekem. Spletno mesto bi omogočalo tudi predvajanje in ogled tekem za navijače, ki se tekem ne bi mogli udeležiti v živo.
Ključne besede: načrtovanje, spletno mesto, splet, športno društvo, prototip.
Objavljeno: 08.12.2020; Ogledov: 246; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

6.
Primerjalna analiza platform za izdelavo spletnih mest na primerih Sway in Wix
Damjana Krampač, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Primerjalna analiza platform za izdelavo spletnih mest na primerih Swaya in Wixa smo opredelili namen spletnih mest in predstavili ter primerjali slednji platformi. Spletno mesto podjetij, organizacij in posameznikov je ključnega pomena za njihovo ciljno skupino. Spletno mesto mora biti kakovostno izdelano, da zadržimo ciljno občinstvo čim dalj na svoji strani. Načrtovati je treba vse od barv, velikosti besedila, slik, vsebine in seveda funkcionalnosti. S pomočjo spletne strani lahko širimo prepoznavnost svojega podjetja in izdelkov, pridobivamo nove uporabnike ter kupce. Ključnega pomena pri spletnih straneh je optimizacija, hitrost in odzivnost spletnih strani za dobro uporabniško izkušnjo. Na trgu ponudnikov izdelovalcev spletnih strani najdemo različne platforme za preprosto izdelavo spletnega mesta. Platformo izberemo glede na namen postavitve spletne strani, njene funkcionalnosti na spletni strani ter oblikovnosti le-te. Opredelili smo se na dve platformi in ju med seboj primerjali po njunih funkcionalnostih, oblikovni podobi, dostopnosti in enostavnosti. Obe platformi sta dostopni uporabnikom po sprejemljivi ceni in sta namenjeni izdelavi spletnih mest, predstavitev ter poročil majhnih podjetij in posameznikov.
Ključne besede: Spletno mesto, spletna orodja, platforma, Sway, Wix, primerjava
Objavljeno: 12.11.2020; Ogledov: 256; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

7.
Ocena kakovosti spletnega mesta podjetja H&M
Matej Slatinšek, 2020, diplomsko delo

Opis: Cilj naloge v teoretičnem delu je predstaviti kakovost z marketinškega vidika, opredelitev in nastanek spletnega mesta, pomen kakovosti spletnega mesta ter predstaviti vsebinski, grafični in tehnični vidik spletnega mesta. V empiričnem delu diplomske naloge je namen predstaviti podjetje H&M, ugotoviti, ali na svojem spletnem mestu ponujajo cenovno dostopne artikle, ali je spletno mesto enostavno za uporabo in na koncu tudi podati konkretne rešitve podjetju H&M o izboljšavi spletnega mesta. Empirični del diplomske naloge temelji na anketnem vprašalniku, s katerim smo pridobili mnenja uporabnikov spletnega mesta podjetja H&M. Na podlagi mnenj anketiranih smo sestavili rešitve oziroma izboljšave za spletno mesto.
Ključne besede: H&M, spletno mesto, kakovost, marketing
Objavljeno: 11.11.2020; Ogledov: 166; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (974,45 KB)

8.
Optimizacija spletnega mesta za prodajo podjetjem: analiza primera
Jaka Hrženjak, 2019, magistrsko delo

Opis: Optimizacija spletne strani je proces spreminjanja ter izboljševanja spletnih strani, zato da izboljšamo rezultate iskanj na spletnih iskalnikih ter da se naše spletno mesto čim prej in čim lažje najde na spletu. Na podlagi številnih dejavnikov iskalniki ocenijo ustreznost in berljivost spletnega mesta, preden mu dodelijo položaj ali uvrstitev na strani z rezultati iskalnika. Zato je to zelo pomemben dejavnik pri uspehu številnih podjetij, saj če te dandanes nekdo ne najde na spletu, je to skorajda enako kot, da sploh ne obstajaš. Cilj tega magistrskega dela je predstaviti problem optimizacije spletnih mest za spletne iskalnike ter prikazati, zakaj je optimizacija pomembna in kako se je lotimo. Optimizacija spletnega mesta je prikazana na primeru spletnega mesta podjetja Atriva z njihovim dovoljenjem. Najprej sem zbral teorijo o več različnih temah, kot so, kaj so prodajna spletna mesta, kako so videti dobra spletna mesta, vse o optimizaciji za iskalnike, kaj je uporabniška izkušnja, kako merimo uporabniško izkušnjo, primeri dobrih kontaktnih strani in še več. Nato sem naredil optimizacijo spletnega mesta podjetja Atriva. Najprej sem opravil nekaj meritev pred optimizacijo, nato samo optimizacijo, potem pa še nekaj meritev po optimizaciji. Nato sem predstavil rezultate, iz katerih je razvidno, da je optimizacija res zelo pomembna za spletna mesta. V petem poglavju sem pisal o svoji lastni uporabniški izkušnji na spletnem mestu Atriva. Preveril sem, kakšno je spletno mesto Atriva v primerjavi s teorijo o tem, kaj vsebuje dobro spletno mesto. Potem sem meril še uporabniško izkušnjo z uporabniškim testiranjem. To sem storil s tremi osebami, ki sem jim dal tri naloge in za vsako nalogo tri vprašanja. Zato lahko potrdim, da je uporabniška izkušnja zelo pomembna za uporabnike spletnih mest.
Ključne besede: spletno mesto, optimizacija, uporabniška izkušnja, spletni iskalniki
Objavljeno: 23.01.2020; Ogledov: 499; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (2,88 MB)

9.
Izdelava spletnega mesta za umetnika v sistemu WordPress
Maja Pučko, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena izdelava spletnega mesta za umetnika v WordPress sistemu. Osrednji področji sta izdelava spletnega mesta ter pregled in analiza vtičnikov . Temo smo si izbrali zato, ker nas objavljanje umetnin na socialnih omrežjih omejuje in smo si želeli večji nadzor nad spletno trgovino in spletno galerijo. Preden smo začeli z izdelavo spletnega mesta smo izbrali najustreznejša vtičnika za trgovino in galerijo s pomočjo testiranja in primerjanja glede na definirane zahteve. Spletno mesto smo nato namestili, mu izbrali temo, dodali personalizirane elemente, namestili vtičnike in vnesli vsebine. Na koncu smo izvedli analizo metrik uspešnosti v Google Analitiki.
Ključne besede: WordPress, spletno mesto, spletna galerija, spletna trgovina, metrike uspešnosti
Objavljeno: 22.11.2019; Ogledov: 422; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

10.
Prenova spletne strani za Športno plezalno društvo Korenjak
Katja Hrovatič, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je obravnavna prenova spletnega mesta Športno plezalnega društva Korenjak. Vodilni v društvu so se odločili za prenovo, ker obstoječe spletno mesto ne služi svojemu namenu. Vsebina spletnih strani ni aktualna, spletne strani se ne prilagajajo različnim velikostim zaslona in njihov izgled je zastarel. Prav tako se na spletnem mestu pojavljajo nedelujoče povezave in spletne strani. Prenove smo se lotili skozi zaporedje petih faz. Te si sledijo v naslednjem vrstnem redu: strategija, načrtovanje, oblikovanje, izdelava in zadnja faza testiranje, objava in vzdrževanje. V fazi strategije smo izvedli kritično analizo obstoječega spletnega mesta in analizo konkurence. S fazo načrtovanja smo zasnovali arhitekturo spletnega mesta. V fazi oblikovanja smo navigacijskim menijem in žičnim diagramom spletnih strani dodali slog spletnega mesta. Spletno mesto smo v fazi izdelave ustvarili s CMS-sistemom WordPress. Novo spletno mesto je odzivno, oblikovano po grafični podobi ŠPD Korenjak in uporabniku prijazno.
Ključne besede: spletna stran, spletno mesto, CMS-WordPress, prenova spletnega mesta, društvo
Objavljeno: 25.10.2019; Ogledov: 351; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (5,80 MB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici