| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 37
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA SPLETNEGA MESTA NA PRIMERU WWW.DILE.SI
Sašo Kure, 2009, diplomsko delo

Opis: Svetovni splet povezuje dnevno okoli 22 odstotkov svetovne populacije, ki obiskuje po raziskavi spletne družbe Netcraft skorajda 190,000.000 spletnih mest. Glede na ekspanzijo spletnih strani v začetnih letih novega tisočletja je glede na razvoj interneta sedaj potrebno spletne strani prenoviti. Internet nudi nove funkcionalnosti in tisti, ki vsaj deloma ne sledi trendom, je obsojen vsaj na neizkoriščen delež marketinških aktivnosti. Prvi korak k prenovi spletne strani predstavlja analiza obstoječega spletnega mesta s pomočjo določenih kvantitativnih in kvalitativnih metod ocenjevanja. Na podlagi teh ocen lahko podjetje pridobi pomembne informacije, ki služijo za nadaljnje odločitve, kako izboljšati spletno mesto in izkoristiti potencial spleta. V okviru družbe Konik, d.o.o., so se v poslovni enoti Dile v letu 2007 odločili za prenovo obstoječe trženjske strategije, v katero spada tudi prenova obstoječega spletnega mesta www.dile.si, nastale v letu 2004. Glavni cilj prenove spletnega mesta je posodobitev zunanje podobe, izboljšanje možnosti pridobivanja informacij o njihovih produktih kot tudi o informacijah, ki se navezujejo na zdravje. Namen diplomske naloge je predstavitev analize izbranega spletnega mesta www.dile.si s pomočjo izbranih kvalitativnih in kvantitativnih metod ocenjevanja in predstaviti predlog prenovljenega spletnega mesta.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: internet, spletno mesto www.dile.si, prenova spletnega mesta, metode analiziranja spletnega mesta, predlog spletnega mesta.
Objavljeno: 10.07.2009; Ogledov: 2363; Prenosov: 261
.pdf Celotno besedilo (656,65 KB)

2.
POSLOVNO KOMUNICIRANJE PREKO SPLETA V PODJETJU MERKUR, D.D.
Darja Zupančič, 2009, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje je v informacijski dobi za uspeh podjetja izrednega pomena. Predstavniki vseh javnosti pričakujemo odkrito, pošteno in sprotno obveščanje o poslovanju določenega podjetja, ki vpliva na naše delo, premoženje, kakovost in uresničevanje naših potreb. Podjetja lahko s svojimi ciljnimi kupci, zaposlenimi in poslovnimi partnerji komunicirajo na različne načine. Dandanes prevladuje spletno komuniciranje, saj je dostopno povsod in ob vsakem času. E-komuniciranje se je tudi v Sloveniji začelo vse bolj uveljavljati, saj se komunikatorji vedno bolj zavedajo, da se novih medijev in komunikacijskih kanalov ne morejo več izogibati. V diplomski nalogi se bomo osredotočili na spletno komuniciranje v podjetju Merkur, d. d., kjer skušajo z odprtim komuniciranjem zadovoljiti potrebe po informacijah vseh javnosti, ki imajo stik z njihovim podjetjem. Posebno pozornost posvečajo kupcem, finančni javnosti z lastniki ter medijem in njihovim zaposlenim. Namen oz. cilj diplomske naloge je raziskati njihovo spletno komuniciranje, podrobno raziskati, kako v podjetju Merkur komunicirajo prek spleta, kdo je zadolžen za izvajanje in vsebino spletnega komuniciranja, katera orodja uporabljajo, kakšna je njihova statistika, ugotoviti želimo, ali je spletno komuniciranje v podjetju Merkur že temelj uspešnega poslovanja podjetja. Raziskali bomo spletno oglaševanje, kakšni so načini za obračunavanja stroškov spletnega oglaševanja in kako poteka oglaševanje prek spletnih iskalnikov. Vire za teoretični del smo črpala iz domače in tuje literature. V praktičnem delu bomo ugotavljali, kako poteka spletno komuniciranje v podjetju Merkur, katere so njihove interesne skupine, kakšni so bili začetki spletnega komuniciranja. Skozi diplomsko nalogo smo ugotovili, da v podjetju Merkur največ komunicirajo prek spleta, da spletne strani podjetje najbolje predstavijo. Njihove interesne skupine, s katerimi komunicirajo, so posredni kupci, poslovni partnerji, obiskovalci, končni kupci, ponudniki storitev, iskalci sponzorstev, iskalci zaposlitev, študenti in druga strokovna javnost. Ugotovili smo tudi, da v podjetju Merkur uporabljajo posebna orodja spletnega komuniciranja, in sicer promocije, prek katerih še dodatno povečujejo komuniciranje prek spleta. Raziskali smo, kdo jim ureja vsebine na spletu in vodi statistiko. Za ta področja imajo zaposlene svoje delavce v marketingu, včasih pa si pomagajo tudi z zunanjimi izvajalci, kot so lektorji, prevajalci. Ugotovili smo, da imajo izdelan zelo dober program, prek katerega komunicirajo s poslovnimi partnerji. Program je enostaven in prilagodljiv za vsakega poslovnega partnerja, ki si želi takšnega komuniciranja. Ugotovili smo tudi, da vsebine na spletu podjetja Merkur nimajo določenega roka, koliko časa mora biti vsebina na spletu; ko uredniki in skrbniki ugotovijo, da je zastarela in da je ogled teh vsebin upadel, enostavno odstranijo vsebino in jo nadgradijo z novostjo. Življenjski cikel vsebine na spletu ni določen, ampak je odvisen od narave vsebine; nekatere trajajo dalj časa, druge pa malo manj.
Ključne besede: spletno mesto, intranet, ekstranet, e-pošta, spletno oglaševanje.
Objavljeno: 20.10.2009; Ogledov: 2963; Prenosov: 281
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

3.
UPORABNOST E-POSLOVANJA NA PRIMERU KMETIJSKE DEJAVNOSTI
Urška Dvornik, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava vzpostavitev elektronskega poslovanja na kmetiji »Dvornik«. Naloga ima dva poglavitna dela, in sicer v prvem je predstavljeno elektronsko poslovanje in modeli e-poslovanja. V drugem delu pa je predstavljena zasnova spletnega mesta kmetije »Dvornik«. Elektronsko poslovanje je predstavljeno predvsem s splošnimi dejstvi, izpostavljeni so cilji elektronskega poslovanja in ravni na katerih se lahko nahajajo podjetja ali drugi subjekti ob določeni stopnji integracije elektronskega poslovanja v svoje poslovanje. Sledi predstavitev različnih modelov elektronskega poslovanja, ki pa so na kratko povzeti po nekaj znanih avtorjih. V razdelku zasnove spletnega mesta kmetije »Dvornik« najdemo podroben opis izdelave spletne strani, kot tudi način podajanja vsebine. Predhodna analiza trenutnega stanja nas prepriča v nujen razvoj in izrabo potencialov, ki nam jih ponuja uvedba elektronskega poslovanja na kmetiji »Dvornik«. V sklepnem delu diplomske naloge smo ugotovili, da je uvedba spletnega mesta kmetije »Dvornik« primerna, in ob želeni prepoznavnosti in zagotavljanju neposrednega stika s potencialnimi gostu tudi nujna za doseganje uspešnih rezultatov v današnjem vseskozi razvijajočemu se času.
Ključne besede: Ključne besede: kmetija »Dvornik«, turistična kmetija, spletno mesto, spletna stran, elektronsko poslovanje, turistična ponudba.
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 1404; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

4.
SharePoint kot šolsko spletno mesto
Tomaž Stropnik, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo možnosti Windows SharePoint Services 3.0 kot spletno mesto šole. V prvem delu predstavimo izobraževalno lokalno omrežje, kaj vse ga sestavlja in kje vse se uporablja ter prikažemo njegove prednosti. V nadaljevanju se seznanimo s sestavo Windows SharePoint Services, njegovo zgodovino in njegovo uporabo. V naslednji točki povežemo obe prejšnji točki z uporabo orodja Windows SharePoint Services v izobraževalne namene. V zadnji točki imamo predstavljen praktični del Šolsko spletno mesto na Srednji zdravstveni šoli Murska Sobota. Pri tem smo upoštevali in poizkusili vključiti čim več možnosti izobraževalnega interneta. Opisali smo prednosti in slabosti uporabe sistema SharePoint v izobraževalne namene.
Ključne besede: Izobraževalni internet, Windows SharePoint Services, Portal, Spletno mesto, Internet, Intranet
Objavljeno: 22.10.2010; Ogledov: 1953; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (2,12 MB)

5.
VZPOSTAVITEV KORPORACIJSKEGA SPLETNEGA MESTA - PRIMER: ŠTUDENTSKI DOMOVI MARIBOR
Barbara Majcen, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Internet in svetovni splet dosegata hiter razvoj in rast, kar gre predvsem pripisati dodajanju vedno novih vsebin, razvoju novih tehnologij in poslovnih modelov. Smiselno se bi bilo prilagoditi temu razvoju, saj predstavlja za organizacije nove izzive in priložnosti. Pri tem ne gre le za gospodarske družbe, marveč tudi za državne ustanove, dobrodelne organizacije in druge, ki lahko internet in svetovni splet izkoristijo sebi v prid. Pomembno je tudi dejstvo, da imajo vsi zelo podobne možnosti uspeha. Zavedati se moramo, da je ne glede na zahteve in želje uporabnikov, smiselno izhajati iz ciljev lastnika. Spletna mesta, ki dolgoročno ne izpolnjujejo ciljev lastnikov praktično ne morejo obstati. Poslanstvo je torej doseganje dolgoročnih ciljev organizacije, kar je možno doseči zgolj z upoštevanjem ciljev vseh deležnikov. Organizacija izpolnjuje svoje cilje s pomočjo spleta ne glede na izbrano vizijo in strategijo. Poznamo najrazličnejše oblike spletnih mest, ki služijo različnim namenom – od tistih najenostavnejših »biti zraven« do najbolj ambicioznih, vizionarskih ali celo tveganih. Organizacije bi morale moč in potencial interneta doumeti čimprej. Internet res ponuja velike možnosti, vendar samo pojavnost na spletu ni dovolj. Zlasti velike korporacije in državne institucije se srečujejo s problemom prilagajanja novim načinom delovanja in razmišljanja. E-poslovanje kot nadgradnja sistema, bi bila v marsikaterem spletnem mestu več kot dobrodošla.
Ključne besede: Spletno mesto, kriteriji kakovostnih spletnih strani, SWOT analiza, e-poslovanje, ERP, intranet.
Objavljeno: 06.07.2011; Ogledov: 1096; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (2,53 MB)

6.
METODOLOGIJA SPLETNEGA OBLIKOVANJA
Tomaž Geršak, 2011, diplomsko delo

Opis: Za spletne strani lahko upravičeno trdimo, da so zaradi tehnološkega napredka in vedno večje osveščenosti del vsakdana. Tokrat smo se postavili na drugo stran, na stran snovalcev, kjer si bomo v teoriji in praksi dodobra ogledali nekaj koristnih oblikovalskih prijemov, ki nam bodo pomagali ustvariti prijetnejši izgled in prav gotovo tudi razširili obiskanost. Ta je v spletnem poslovnem svetu še kako pomembna! V okviru diplomske naloge smo izdelali tudi detajlen prikaz izdelave spletne strani, vse od pridobivanja informacij od, v našem primeru, komercialnega naročnika, do finalne postavitve z več različicami, ki se med seboj razlikujejo v majhnih, a ključnih detajlih.
Ključne besede: Spletna stran, spletno mesto, oblikovanje, mreža, navigacija, kontrast, ločljivost, zaslon, barve, barvna shema, tekstura, vzorec, ozadje, tipografija, pisava, besedilo
Objavljeno: 03.01.2012; Ogledov: 2119; Prenosov: 238
.pdf Celotno besedilo (5,40 MB)

7.
KRITIČNA OCENA IN PREDLOG PRENOVE SPLETNEGA NOVIČARSKO-MEDIJSKEGA PORTALA
Miha Popovič, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi povzemam kritične lastnosti spletnega mesta zurnal24.si ter jim določam pozitivne in negativne vplive na uporabniško izkušnjo obiskovalca in novinarja. Skupek posameznih lastnosti nato vrednotim in ocenjujem za možno prenovo in integracijo v novem sistemu ali pa za popolno opustitev, ki je odvisna od ocene uporabnosti s strani uporabnikov samih (novinarjev in obiskovalcev). Pri tem sem uporabil napreden anketni sistem, ki je omogočal izpostavo določenih problemov in točen prikaz stanja posameznih lastnosti. Spletno mesto je postavljeno v okolje, ki zahteva nenehno nadgrajevanje in izboljšavo uporabniške izkušnje, hkrati pa mora predstavljati orodje, ki omogoča hitro in učinkovito delo novinarjev, saj je tekma s konkurenčnimi spletnimi mesti neomajna. V nalogi je zasnovana idejna prenova spletne strani, katere namen je pomoč pri izbiri ponudnika ter definiranju podrobne specifikacije in projektnega načrta prenove.
Ključne besede: spletno mesto, spletne tehnologije, uporabniška izkušnja, vrednotenje funkcionalnosti
Objavljeno: 01.06.2012; Ogledov: 1103; Prenosov: 45
URL Povezava na celotno besedilo

8.
Kakovost spletnih mest
Urška Korošec, 2012, magistrsko delo

Opis: Predstavitev ključnih lastnosti, ki naj bi se jih držali pri vzpostavitvi spletnih portalov. Na osnovi teh lasnosti analiza treh naključno izbranih spletnih portalov.
Ključne besede: spletni portal, spletno mesto, internet
Objavljeno: 20.08.2012; Ogledov: 1395; Prenosov: 249
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

9.
Poslovno komuniciranje preko spleta : diplomsko delo univerzitetnega študija
Barbara Franko, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: svetovni splet, spletno mesto, komuniciranje
Objavljeno: 04.06.2012; Ogledov: 1916; Prenosov: 43

10.
RAZVOJ IN UVEDBA SPLETNE TRGOVINE
Tea Šumandl, 2012, diplomsko delo

Opis: Delo diplomskega seminarja govori o spletnih mestih in spletnih trgovinah. Spletna mesta in spletne trgovine so med seboj povezana, saj je vsaka spletna trgovina vrsta spletnega mesta. Tako število spletnih mest kot tudi število spletnih trgovin v zadnjem času naglo raste, saj kot trdimo, vedno več ljudi uporablja internet in zaupa varnosti spletnega nakupovanja. Dandanes smo lahko priča trendu, ko si lahko vsakdo privošči biti podjetnik. Z razvojem spletne trgovine so se vstopni stroški na trg storitev in izdelkov znižali. Možnost cenejše strojne opreme, brezplačne programske opreme in hiter dostop do interneta so omogočili lažjo nadgraditev prodaje in povečanje dobička že tradicionalnim, fizičnim prodajalcem, kot tudi začetnikom, ki pred tem niso imeli dovolj visokega kapitala za odprtje trgovine. Kljub temu pa se moramo zavedati, da je razvoj in uvedba spletne trgovine zapletena naloga, ki ji marsikdo ni kos. Zato se lahko še zmeraj srečamo z nemalim številom slabo oblikovanih in nekvalitetnih spletnih mest. V delu diplomskega seminarja smo se zato posvetili predvsem značilnostim, ki jih morajo imeti dobre spletne trgovine in spoznali, kakšen je postopek razvoja in uvedbe spletne trgovine. Ugotovili smo, da je le-ta zelo kompleksen in ga lahko razdelimo v glavne faze: od zasnove spletnega mesta do njegove izdelave, prenosa na spletni strežnik in objave v spletnih iskalnikih. Vedeti moramo, da proces s tem še zdaleč ni zaključen, saj je redno vzdrževanje spletne trgovine ključna naloga, s katero ohranjamo uspešno in dobičkonosno spletno mesto. Dandanes smo lahko priča trendu, ko si lahko vsakdo privošči biti podjetnik. Z razvojem spletne trgovine so se vstopni stroški na trg storitev in izdelkov znižali. Možnost cenejše strojne opreme, brezplačne programske opreme in hiter dostop do interneta so omogočili lažjo nadgraditev prodaje in povečanje dobička že tradicionalnim, fizičnim prodajalcem, kot tudi začetnikom, ki pred tem niso imeli dovolj visokega kapitala za odprtje trgovine. Kljub temu pa se moramo zavedati, da je razvoj in uvedba spletne trgovine zapletena naloga, ki ji marsikdo ni kos. Zato se lahko še zmeraj srečamo z ne malim številom slabo oblikovanih in nekvalitetnih spletnih mest. V delu diplomskega seminarja smo se zato posvetili predvsem značilnostim, ki jih morajo imeti dobre spletne trgovine in spoznali, kakšen je postopek razvoja in uvedbe spletne trgovine. Ugotovili smo, da je le ta zelo kompleksen in ga lahko razdelimo v glavne faze: od zasnove spletnega mesta do njegove izdelave, prenosa na spletni strežnik in objave v spletnih iskalnikih. Vedeti moramo, da proces s tem še zdaleč ni zaključen, saj je redno vzdrževanje spletne trgovine ključna naloga, s katero ohranjamo uspešno in dobičkonosno spletno mesto.
Ključne besede: spletno mesto, spletna stran, spletna trgovina, spletna prodaja, razvoj in uvedba spletne trgovine, razvoj in uvedba spletnega mesta
Objavljeno: 11.12.2012; Ogledov: 2609; Prenosov: 375
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici