| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza in razvoj mednarodne trženjske promocije Gradu Podsreda
Laura Kolar, 2022, diplomsko delo

Opis: Trženjsko komuniciranje predstavlja pomemben del delovanja podjetja, njegov pomen pa se s vplivom sodobnih digitalnih medijev še povečuje. Uporaba sodobnih komunikacijskih medijev ima vrsto prednosti, med drugim tudi lažji doseg ciljne skupine izbranega podjetja; internet namreč omogoča lažji in hitrejši dostop do informacij na stroškovno učinkovitejši način, kar je še posebej pomembno za podjetje. Privabljanje gostov je posebej pomembno za turistične destinacije, saj te s prihodom izključno domačih obiskovalcev enostavno ne bi mogle preživeti. V diplomskem delu se osredotočamo na koncept spletnega trženja na primeru izbrane turistične destinacije. V teoretičnem delu opredeljujemo trženjski splet aktivnosti in komunikacijo tako preko sodobnih kot tudi konvencionalnih medijev. Predstavljamo tudi prednosti spletnega trženja in način, kako učinkovito spletno tržiti produkt ali storitev. V empiričnem delu analiziramo oglaševalske pristope Gradu Podsreda. Primerjamo jih z oglaševalskimi aktivnostmi italijanskega gradu Spessa ter iščemo morebitne možnosti za razvoj. Diplomsko delo zaključujemo z opredelitvijo dodatnih priložnosti za razvoj trženjske promocije Gradu Podsreda na osnovi primerjave z izbranim gradom v Italiji in informacijami na drugih spletnih mestih.
Ključne besede: Trženjsko komuniciranje, spletno trženjsko komuniciranje, spletna stran, družbeni mediji, Kozjanski park, Grad Podsreda.
Objavljeno v DKUM: 28.11.2022; Ogledov: 76; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (2,63 MB)

2.
Primerjalna analiza spletnega trženjskega komuniciranja trajnostne potrošnje živil
Sergeja Juhart, 2021, diplomsko delo

Opis: V sklopu trajnostnega razvoja vse večjo pomembnost pridobiva trajnostna potrošnja živil. Zavedanje potrošnikov o pomenu trajnostnih in lokalnih prehrambnih izdelkov se zvišuje, s čimer se veča tudi število tako imenovanih trajnostnih potrošnikov. Trgovine z živili posledično vpeljujejo novosti na področje njihove ponudbe tipov živil in komunikacije ponudbe živil. Pri tem se prilagajajo novim potrebam potrošnikov in ponujajo vedno več ekoloških in lokalnih živil. Z izvajanjem trajnostnih projektov in trženjskih komunikacijskih kampanj, se trgovine z živili usmerjajo v trajnostno poslovanje. Sodobni potrošniki bodo informacije velikokrat pridobivali na spletnih straneh podjetij. Pomembno je, da podjetja oblikujejo ustrezno spletno trženjsko komuniciranje. V teoretičnem delu diplomskega dela smo proučili ključne vidike trajnostnega razvoja, pomen in razloge implementacije zelenega trženja ter značilnosti zelenega trženjskega spleta. Obravnavali smo trženjski komunikacijski splet, kjer smo se osredotočili na spletno trženje kot del digitalnega trženja. Proučili smo trajnostno potrošnjo ter značilnosti in vrste trajnostnega potrošnika. Zanimali so nas vloga in aktivnosti trgovin z živili za ozaveščanje potrošnikov o pomenu trajnostne potrošnje ter načini trajnostnega označevanja. V empiričnem delu smo analizirali spletne strani trgovin z živili Tuš, Hofer in Spar z vidika načina in obsega trženjskega komuniciranja trajnostne potrošnje. Osredotočili smo se na izdelke v njihovi ponudbi, vključujoč njihovo embalažo ter trajnostne blagovne znamke in oznake, na trajnostne projekte, ki so povezani z živili, na dodatno obveščanje potrošnikov o pomembnih tematikah, na umeščenost in obseg oglaševanja trajnostne ponudbe na spletnih straneh trgovin z živili ter na celovitost komuniciranja, ki ga odraža tudi poročilo o trajnosti. Ugotovili smo, da je ponudba trajnostnih živil močno prisotna v vseh obravnavanih trgovinah z živili. Zaznali smo tudi nekatere razlike pri obsegu ponudbe trajnostnih živil in načinih označevanja ter informiranja o tovrstnih živilih. Raziskovanje smo dopolnili z analizo spletnih strani matičnih podjetij trgovin z živili in spletnih strani izbranih trgovin z živili na Hrvaškem.
Ključne besede: trajnostna potrošnja živil, trajnostni potrošnik, spletno trženjsko komuniciranje, zeleno trženje, trgovine z živili.
Objavljeno v DKUM: 15.10.2021; Ogledov: 490; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

3.
Spletno oglaševanje na družbenih medijih kot instrument mednarodnega trženjskega komuniciranja
Maša Petrič, 2021, diplomsko delo

Opis: Oglaševanje postaja del našega vsakdana. Karkoli počnemo, se bomo nekje srečali z oglasi. Najbolj učinkovito in priljubljeno je postalo oglaševanje na družbenih medijih. Lahko bi rekli, da je že vsako podjetje prisotno na družbenih medijih oziroma na njih oglašuje. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo predstavili mednarodno trženjsko komuniciranje, komunikacijske medije in kanale ter instrumente trženjskega komunikacijskega spleta. Slednje smo nato povezali s spletnim oglaševanjem in družbenimi mediji. V empiričnem delu smo predstavili spletno oglaševanje dveh slovenskih in dveh tujih podjetij, ki delujejo na mednarodnih trgih in so iz dveh različnih panog. Nato smo opravili primerjalno analizo njihovega oglaševanja na družbenih medijih.
Ključne besede: mednarodno trženjsko komuniciranje, komunikacijski splet, oglaševanje, spletno oglaševanje, družbeni mediji
Objavljeno v DKUM: 14.10.2021; Ogledov: 570; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

4.
Marketinško komuniciranje podjetja Radenska Adriatic
Maja Cerovec Ertl, 2020, magistrsko delo

Opis: Podjetja morajo za svoj obstoj na trgu uspešno komunicirati s ciljnim občinstvom, da si zagotovijo svoj prostor. Na kakšen način naj to storijo? Sodobni uporabniki so namreč vedno bolj zahtevni, ker so dnevno izpostavljeni mnogim oglasom. Zato je še posebej pomembno načrtovanje, izvedba in vrednotenje celotnega marketinškega komuniciranja in uporabljenih instrumentov. Prav tako je potrebno instrumente marketinškega komuniciranja upravljati integrirano, da bodo prostorsko in časovno med seboj usklajeni, saj bodo le tako dosegli zastavljene cilje. Marsikatero podjetje se sooča z vprašanjem: »Kateri medij oglaševanja izbrati?« in/ali »Kako jih med seboj kombinirati?« Za oglaševanje lahko podjetje uporabi tradicionalne in digitalne medije. Prav zaradi tega mora dobro poznati bistvene značilnosti in prednosti posameznega medija, da uporabi ravno pravšnje, ki jih med seboj lažje kombinira. Kot pravi Kates (2013) »Staro brez novega ne gre oziroma pasivno oglaševanje spodbudimo k aktivnemu« Pojavljajo se novi načini življenja s spletom, ki mu sledijo tudi uporabniki, in jih je iz dneva v dan več. Na spletu preživljajo svoj prosti čas, se informirajo, nakupujejo ali povezujejo preko spletnih družbenih omrežij. Zato morajo temu trendu slediti tudi podjetja. Splet in spletna družbena omrežja jim omogočajo povezovanje s ciljno skupino, saj so uporabniki tam sproščeni in bolj pripravljeni na interakcijo. V magistrskem delu bomo predstavili marketinško komuniciranje podjetja Radenska Adriatic, ki je na slovenskem ozemlju prisotno že 150 let. Predstavili bomo njihov način marketinškega komuniciranja s ciljno skupino, z integriranim upravljanjem instrumentov ter oglaševanje s kombinacijo tradicionalnih in digitalnih medijev na primeru projekta Trojčki. Spletna družbena omrežja so medij, kjer se informacije širijo prav tako hitro kot virusi in nam omogočajo oglaševanje z nižjimi stroški kot tradicionalni mediji. Omogočajo nam tudi sprotno vrednotenje in s tem večji nadzor nad oglaševanjem. Vendar pa podjetje ne sme ves proračun oglaševanja nameniti samo digitalnim medijem, saj smo v magistrskem delu dokazali pomembnost televizijskih oglasov, katerih doseg ob enkratni frekvenci doseže več uporabnikov kot spletna družbena omrežja. Z oglasom, ki je bil predvajan na Kanalu A 28. 12. 2018, ob 18. uri, avtorice Mance Turk z naslovom »Trojno presenečenj«, smo ugotovili, da je mogoče doseči 352.419 gledalcev. Z oglaševanjem na spletnih družbenih omrežjih v Sloveniji nismo dosegli toliko uporabnikov kot z enkratnim oglasom na televiziji.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, integrirano marketinško upravljanje, oglaševanje, množični mediji oglaševanja, digitalno oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja
Objavljeno v DKUM: 25.08.2020; Ogledov: 712; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

5.
Analiza spletnega marketinga v spletni trgovini bogomolka
Tara Sel, 2018, magistrsko delo

Opis: Z marketingom se soočamo praktično vsak dan tako v poslovnem kot tudi v zasebnem življenju. Marketing je ključ do uspeha podjetja in ne zajema samo oglaševanja, temveč tudi cel spekter drugih pomembnih aktivnosti, kot so odnosi z javnostjo, promocije ter pospeševanje prodaje. Brez ustreznega marketinga lahko podjetje ponuja izjemne izdelke ali storitve, a z njimi ne bo želo uspeha, saj ljudje sploh ne bodo vedeli zanje. V magistrskem delu smo se osredotočili na najnovejšo vejo v marketingu – spletni marketing in z njim povezane aktivnosti, ki predstavljajo ključno orodje za doseganje konkurenčnosti. Spletni marketing postaja vedno bolj priljubljen zaradi tega, ker omogoča vzpostavitev in ohranjanje odnosov z odjemalci ter osebno komunikacijo, vse to pa z majhnimi stroški. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. Teoretični del je nadalje razdeljen na tri glavna poglavja. V prvem poglavju smo na kratko opredelili nekaj različnih opredelitev marketinga ter opisali glavne lastnosti marketinško naravnanega podjetja. V drugem poglavju sledita opredelitev marketinškega komuniciranja ter navedba njegovih ciljev, procesov in aktivnosti. V tretjem poglavju smo se osredotočili na spletni marketing, njegov pomen, prednosti in slabosti ter vrste spletnega marketinga. V praktičnem delu smo analizirali spletni marketing spletne trgovine Bogomolka, ki smo jo najprej na kratko predstavili. Temu sledi opis spletne strani z vidika najpomembnejših elementov, ki jih mora dobra spletna stran vsebovati. Potem smo se osredotočili na različne oblike oglaševanja, družbena omrežja in druge spletne marketinške aktivnosti, ki se jih podjetje poslužuje. Na koncu smo pripravili predloge za izboljšave ter preverili hipoteze, ki smo si jih uvodoma zastavili.
Ključne besede: spletni marketing, marketinške aktivnosti, marketinško komuniciranje, digitalni marketing, spletno oglaševanje
Objavljeno v DKUM: 10.05.2018; Ogledov: 1366; Prenosov: 265
.pdf Celotno besedilo (2,93 MB)

6.
Učinkovito spletno komuniciranje na primeru podjetja Nakitko d.o.o.
Matevž Šmajs, 2017, diplomsko delo

Opis: V današnjem času je svetovni splet postal vodilo globalizacije in komunikacije. Podjetja stremijo k doseganju svojih poslovnih ciljev, ki pa jih lahko lažje opravijo s pomočjo spleta. Skozi analizo literature in virov smo poizkušali ugotoviti, kateri elementi sestavljajo učinkovito spletno komunikacijo. Seznanili smo se z oblikami tržnega komuniciranja, strategijami spletne komunikacije in kanali spletne komunikacije. Ugotavljali smo, katera spletna orodja omogočajo podjetjem učinkovito spletno komunikacijo in skozi katere kanale komunicirajo ter kako. Ugotovitve smo primerjali s tistimi, ki smo jih pridobili z analizo podjetja Nakitko d.o.o., in jih poizkušali preučiti.
Ključne besede: učinkovita spletna komunikacija, spletno tržno komuniciranje, kanali spletne komunikacije, socialna omrežja
Objavljeno v DKUM: 24.10.2017; Ogledov: 909; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

7.
VPLIV VIRUSNEGA MARKETINGA NA VEDENJE POTROŠNIKOV
Luka Perčič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo se posvetili virusnemu marketingu. Opredelili smo prednosti in slabosti virusnega marketinga ter vzroke za njegovo uspešnost. V teoretičnem delu smo opisali spletno tržno komuniciranje ter virusni marketing. Opisali smo, katera orodja se uporabljajo, njihove prednosti in slabosti. V raziskovalnem delu smo z anketnim vprašalnikom preverili, kako pogosto se anketiranci srečujejo z virusnimi oglasi in kako pogosto tovrstne oglase širijo. Zanimalo nas je tudi, kakšen odnos imajo anketiranci do virusnega oglaševanja. Po opravljeni raziskavi smo prišli do zaključka, da je virusno oglaševanje nadpovprečno uspešno, saj je v primeru dobro zasnovane kampanje širjenje hitro in dosega veliko populacijo. Kljub temu lahko slabo zasnovana kampanja ter slaba komunikacija z uporabniki privede do negativnih rezultatov ter posledično slabega zgleda za podjetje. Vedno več posameznikov in podjetij se odloča za virusno oglaševanje, saj jim omogoča cenovno ugodno in zelo učinkovito širjenje oglasov. Vsi kazalniki kažejo na to, da bo prihodnost virusnega marketinga zelo svetla, vprašanje je le, kakšne nove ideje nas čakajo.
Ključne besede: Virusni marketing, oglaševanje, spletno komuniciranje, internet, socialna omrežja
Objavljeno v DKUM: 08.07.2016; Ogledov: 1072; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

8.
UPORABA SODOBNIH TEHNOLOGIJ SPLETNEGA OGLAŠEVANJA
Mateja Kostanjevec, 2016, diplomsko delo

Opis: Splet je postal za večino že skoraj nepogrešljiv del vsakdana. Na spletu iščemo informacije, delimo informacije, se družimo. Ker ogromno časa preživimo na spletu, je postalo zelo pomembno za podjetja, da so prisotna na spletu. Svoje potencialne kupce lahko na spletu dosežejo s postavitvijo spletnega mesta in spletnim oglaševanjem. V diplomskem delu smo najprej opredelili marketinško komuniciranje, katera so orodja in kako le ta vplivajo na potencialne kupce. Opredelili smo tudi oglaševanje in podrobno opisali spletno oglaševanje kot pomemben del marketinškega komuniciranja v sodobnem času. Preden začnemo oglaševalsko kampanjo se moramo odločiti med tradicionalnim ali spletnim oglaševanjem ali za kombinacijo obojega. Da lahko to storimo moramo seveda poleg proračuna poznati tudi prednosti in slabosti takšnega oglaševanja in kaj nam določene tehnologije omogočajo, saj ni cilj oglaševanja samo večja prodaja ampak tudi krepitev določene blagovne znamke in ohranjanje lojalnosti kupcev. Skozi diplomsko delo smo ugotovili, da se pri spletnem oglaševanju dosti stvari prepleta, da ni enostavno ločiti nekaterih pojmov, saj se med seboj dopolnjujejo s skupnim ciljem, kar je večja prikaznost spletnih oglasov točno določenim ljudem ob pravem času kar posledično pomeni tudi učinkovitejšo spletno oglaševalsko kampanjo. Za lažjo predstavo o tem zakaj se podjetja odločajo za spletno oglaševanje in kakšne tehnologije izberejo za doseganje svojih ciljev, smo v zadnjem poglavju opisali 5 različnih primerov dobre prakse. Ugotovili smo, da različni problemi zahtevajo različne pristope, ki pa jih na spletu ne manjka. Podjetja se zavedajo pomembnosti spletnega komuniciranja in v prihodnosti nameravajo v to področje vlagati še več sredstev. Največje spremembe lahko pričakujemo v spletnih družbenih omrežjih, spletnih straneh, večpredstavnostnih oglasih in trženju preko elektronske pošte.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, spletno oglaševanje, tehnologije spletnega oglaševanja, spletno mesto, odzivnost spletnega mesta
Objavljeno v DKUM: 06.06.2016; Ogledov: 1882; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (3,14 MB)

9.
VPLIV DRUŽBENIH OMREŽIJ NA INTENZIVNOST KOMUNIKACIJE VELIKIH DOGODKOV: PRIMER EVROPSKE PRESTOLNICE KULTURE MARIBOR 2012
Tina Žehelj, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili internet kot komunikacijski sistem ter se podrobneje osredotočili na komunikacijo v spletnih družbenih omrežjih. Internet je javno dostopen že 20 let in se še vedno spreminja, saj mediji postajajo vse bolj družbeni. Tudi med tistimi, ki dobro vedo, kako ga uporabljati, se vzorec uporabe še vedno spreminja. S pomočjo interneta se tako oblikujejo dodatni socialno-dialoški prostori, v katerih se posamezniki lahko srečujejo in med seboj združujejo, pogovarjajo in razpravljajo. Spletna družbena omrežja ponujajo nove možnosti družbenega vpliva. V diplomski nalogi smo izpostavili značilnosti spletnih družbenih omrežij – njihov vpliv in vlogo v družbi ter pri organizaciji dogodkov, podrobneje smo se dotaknili omrežja Tviter. Osredotočili smo se na komunikacijo Evropske prestolnice kulture Maribor 2012 na spletnem družbenem omrežju Tviter. Analizirali smo tako komunikacijo, ki so jo preko Tviterja posredovali v letu 2012, ko so se v okviru Evropske prestolnice kulture Maribor 2012 odvijala različna dogajanja, kot tudi komunikacijo pred in po letu 2012.
Ključne besede: spletna družbena omrežja, Evropska prestolnica kulture Maribor 2012, spletno komuniciranje, internet, organizacija dogodkov
Objavljeno v DKUM: 02.07.2014; Ogledov: 2115; Prenosov: 380
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

10.
TRŽNO KOMUNICIRANJE: ŠTUDIJA PRIMERA KREATIVNI NAJEMI D.O.O.
Matjaž Hüttl, 2014, diplomsko delo

Opis: Za uspešen nastop na trgu, uveljavitev izdelkov in povečanje prihodkov je za vsako podjetje pomembno, da razvije uspešno tržno komuniciranje v okviru celostnega pristopa k trženju. Vse večja konkurenca in v zadnjem času zaradi gospodarske krize še dodatno oteženi dejavniki poslovnega okolja izpostavljajo pomembnost tržnega komuniciranja. Za uspešno tržno komuniciranje je potrebno uveljaviti blagovno znamko, ustvariti zaupanje in prepoznavnost pri potrošnikih ter jih posledično tudi prepričati v nakup. Diplomsko delo govori o tržnem komuniciranju, razvoju trženjske strategije in ustvarjanju blagovne znamke. Zaradi kompleksnosti omenjenih področij je pri raziskovanju potreben multidisciplinaren pristop, zato se v diplomskem delu ukvarjamo tudi s celostno grafično podobo, z grafičnim in spletnim oblikovanjem ter oglaševanjem, ki je sestavni del uspešnega tržnega komuniciranja. Diplomsko delo se v prvem delu ukvarja s teoretičnimi izhodišči omenjenih področij, v drugem delu pa s praktičnim primerom razvoja tržnega komuniciranja podjetja Kreativni najemi d.o.o., katerega dejavnosti zajemajo prodajo novih in rabljenih vozil ter oddajanje oziroma financiranje le-teh. Za omenjeno podjetje v diplomski nalogi predstavljamo celostno grafično podobo in uveljavitev blagovne znamke Kreativni najemi. Kot glavno orodje tržnega komuniciranja je predstavljeno digitalno trženje in ostale aktivnosti tržne strategije kot so: osebna prodaja, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje in neposredno trženje. Ob koncu so predstavljeni učinki omenjenih strategij na prepoznavnost blagovne znamke in poslovne rezultate.
Ključne besede: tržno komuniciranje, trženje, blagovna znamka, oglaševanje, identiteta podjetja, grafično in spletno oblikovanje, orodja tržnega komuniciranja, trženjski splet
Objavljeno v DKUM: 22.05.2014; Ogledov: 3291; Prenosov: 628
.pdf Celotno besedilo (11,92 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici