| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
NAČRTOVANJE IN OCENJEVANJE SPLETNEGA UČNEGA MESTA ZA GLUHE IN NAGLUŠNE
Ines Kožuh, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili načrtovanje spletnega učnega mesta za gluhe in naglušne, ki smo ga razvili na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko v Mariboru v okviru projekta DEAFVOC 2. Problem, ki se pojavlja, je namreč pomanjkanje e-gradiv, prilagojenih gluhim in naglušnim. Uporabnost sistema smo ocenjevali s pomočjo vprašalnika SUS, pedagoško bogatost sistema pa s prilagojenim pedagoškim indeksom učinkovitosti. Na osnovi dveh ocenjevanj se je izkazalo, da so mlajši uporabniki, ki so internet uporabljali pogosteje, uporabnost sistema ocenili bolje od starejših, manj rednih uporabnikov interneta. Ugotovili smo tudi, da se z večmodalnim pristopom izboljšuje pedagoška bogatost sistema. Na koncu smo analizirali predstavitev spletnega učnega mesta za gluhe in naglušne javnosti na novinarski konferenci, ki se je izkazala za učinkovito medijsko komunikacijsko orodje.
Ključne besede: e-izobraževanje, e-gradivo, spletno učno okolje, gluhi in naglušni, znakovni jezik, odnosi z mediji
Objavljeno: 04.01.2011; Ogledov: 9493; Prenosov: 234
.pdf Celotno besedilo (7,43 MB)

3.
OBLIKOVANJE ERGONOMSKO PRILAGOJENEGA SPLETNEGA MESTA O PLAVANJU GIBALNO OVIRANIH OSEB
Eva Jelovčan, 2012, diplomsko delo

Opis: Plavanje za najtežje gibalno ovirane osebe pomeni edino aktivnost, pri kateri jim je povsem ali delno omogočeno samostojno gibanje. Primeren obseg gibanja v vodi pozitivno vpliva na srčno-žilni, dihalni, hormonalni, mišično-skeletni, živčni in energetski sistem. Fizikalne lastnosti vode nudijo posebne pogoje, v katerih gibalno ovirane osebe lahko dokaj samostojno ali ob pomoči asistenta premikajo mišične sklope in s tem telesne segmente. Zaradi tega plavanje še posebej vpliva na samopodobo in samozavest teh oseb. Za izvajanje različnih terapij in pomoči gibalno oviranim pri plavanju so nujni tudi asistenti, ki poznajo to področje. Tudi za gibalno ovirane osebe je pomembno, da se še pred izvajanjem plavanja ali gibanja v vodi s to tematiko seznanijo in se tako laže znebijo strahu pred nečem novim. Izobraževalne vsebine o plavanju gibalno oviranih so običajno dosegljive le v tiskani obliki, kar pa jim predstavlja nepremostljivo oviro. Najenostavnejša pot do prebiranja različnih vsebin za gibalno ovirane osebe je vsebina, predstavljena v elektronski obliki, kjer si bralec pomaga z uporabo različnih oblik mišk. S pomočjo SWOT analize (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) smo pridobili potrebne informacije in celovito oceno o trenutnem stanju podajanja informacij in literature o plavanju gibalno oviranih oseb. Na osnovi SWOT analize smo strukturirali še TOWS matriko in razvili strategije, ki so pokazale možnosti za zmanjšanje slabosti in nevarnosti ter pokazale nove poti izobraževanja o plavanju gibalno oviranih. Ugotovitve smo uporabili pri razvoju spletnega portala, ki smo ga oblikovali s pomočjo 3D spiralnega modela, in to na osnovi štirih prostorskih polj: določi, ovrednoti, planiraj in razvijaj, ter skozi štiri nivoje: razvoj koncepta projekta, razvoj novega produkta, rast produkta in vzdrževanje produkta. Za analizo vsebine spletnega portala smo uporabili Lindičev model CUT (Contents, Usability, Technology). S SWOT analizo smo ugotovili, da na področju izobraževanja o plavanju gibalno oviranih oseb ne obstaja veliko literature. Večino izobraževalne vsebine najdemo v tiskani obliki, na spletu in v slovenskem jeziku pa jih praktično ni. TOWS matrika nam ponuja strategije, ki dovoljujejo organizacijo večjega števila izobraževanj, objavljanje literature in novosti v elektronski obliki ter sodelovanje različnih strokovnjakov s področja plavanja gibalno oviranih oseb z različnimi fakultetami in raziskovalnimi centri. Razvoj spletne strani je potekal s pomočjo spiralnega modela in načel ergonomije spletnih strani. V zadnjem delu smo oblikovali spletno mesto, namenjeno izobraževanju o plavanju gibalno oviranih ljudi. Pri oblikovanju smo se osredotočili na preprostost in berljivost strani, saj želimo, da je razumljiva čim širšemu krogu ljudi. Upoštevali smo tudi druga ergonomska načela pri izdelavi spletne strani, kot so hitrost, interaktivnost, prilagodljivost, prilagojenost in dostopnost. Primernost vsebine na spletnem portalu smo dokazali z uporabo Lindičevega modela CUT.
Ključne besede: gibalno ovirani, plavanje, spletno mesto, ergonomija, izobraževanje
Objavljeno: 31.01.2013; Ogledov: 1289; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

4.
UPORABA E-GRADIV V SPLETNEM UČNEM OKOLJU MOODLE
Irena Lončar, 2014, diplomsko delo

Opis: Informacijsko-komunikacijska tehnologija je postala del našega vsakdanjika in računalnik je postal nepogrešljivi del skoraj vsakega gospodinjstva. Spremembe na področju IKT so v zadnjih dveh desetletjih spremenile tudi načine učenja. Kombinacija elektronskega in tradicionalnega učenja je postala standardna. Ne samo elektronska gradiva, ampak tudi spletne učilnice so postale pomemben del izobraževalnega procesa. Kombinacija slednjega nam omogoča večjo interaktivnost gradiv in sodelovanje študentov. V diplomski nalogi bomo opisali osnove e-gradiv ter e-učenja. Osredotočili se bomo predvsem na to, kako v programu Xerte Online Toolkits izdelana gradiva prenesti v spletno učno okolje Moodle (verzija 2.5). Opisali bomo načine in postopke, ki smo jih uporabili. Za boljše razumevanje postopkov smo dodali tudi zaslonske slike.
Ključne besede: E-izobraževanje, E-gradiva, Xerte Online Toolkits, Spletno učno okolje, Moodle
Objavljeno: 09.10.2014; Ogledov: 1115; Prenosov: 157
.pdf Celotno besedilo (2,60 MB)

5.
Distance education models and new communication trends in education
Ivan Gerlič, 2007, izvirni znanstveni članek

Opis: Last decade's technological development in the field of information technology has boosted the range of varieties of its use in the distance education and given new dimensions to this type of education. Distance-learning nowadays is practised by several theory's, each differing from the other in its formal access, in the analyse of its teaching and learning materials, in its ways and range of counselling and the range of its communication with the participants, as well as in its didactic concept of preparing and forming learning materials, etc. Distance education is important criterion for new communication trends in education. Therefore it shall be covered more thoroughly in this work.
Ključne besede: vzgoja in izobraževanje, izobraževanje na daljavo, učenje na daljavo, modeli učenja, didaktični modeli, komunikacijski modeli, spletno izobraževanje, education, distance education, distance learning, teaching models, didactic models, communication models, web-based education
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 668; Prenosov: 29
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici