| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Izvedba kakovostnega spletnega anketiranja: analiza spletne ankete o zadovoljstvu strank z računovodskimi servisi
Maruša Krajnc, 2015, diplomsko delo

Opis: Razvoj tehnologije in vsakodnevna uporaba interneta sta dejavnika, ki sta najbolj vplivala na razvoj spletnega anketiranja. Spletno anketo anketirani izpolnjujejo brez prisotnosti anketarja, izdelana pa je v spletnem orodju, ki je dostopno na internetu. Pripravi in oblikuje jo lahko vsakdo, ki ima osnovno računalniško znanje. Anketiranci prejmejo povabilo za izpolnjevanje, spletno anketo pa lahko izpolnjujejo v času, ki jim ustreza. Diplomski projekt je sestavljen iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili razvoj spletnih anket, značilnosti spletnega raziskovanja, načela pri izdelavi spletnih anket in oblikovanje spletnega vprašalnika. Podrobneje smo obravnavali napake, ki se lahko pojavijo, in prednosti ter slabosti spletnega anketiranja. V praktičnem delu smo preučevali spletni orodji 1KA in Google, ki sta brezplačno dostopni. Anketa zadovoljstva strank z računovodskimi servisi, ki smo jo pridobili iz spletne strani Gospodarske zbornice Slovenija, nam je bila v pomoč, da smo prikazali vrste vprašanj, ki jih spletni orodji 1KA in Google podpirata. Dokazali smo, da se lahko spletne ankete uporabljajo tudi v zvezi z računovodstvom. Na koncu diplomskega projekta smo še naredili primerjavo uporabljenih spletnih orodij.
Ključne besede: spletno anketiranje, spletna anketa, spletni vprašalnik, spletno orodje.
Objavljeno v DKUM: 04.11.2015; Ogledov: 3807; Prenosov: 568
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

2.
RAZVOJ NOVIH IZDELKOV V TERMAH ČATEŽ
Jure Švent, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem poizkušal prikazati, kako lahko organizacija za potrebe preverjanja in selekcioniranja idej v procesu razvoja novega izdelka uporabi orodje spletnega anketiranja na socialnem omrežju – v našem primeru smo kot platformo uporabili Facebook. Gre za hitro, finančno nezahtevno in ob reprezentativnem vzorcu tudi realno študijo odjemalcev, ki je nepogrešljiv sestavni del organizacijskih aktivnosti. Teorija razvoja novega izdelka sicer ponuja preverjene koncepte, ki so se v preteklosti že izkazali kot uporabni, vendar je kreativen pristop k novim prijemom testiranja koncepta razvijajočega se izdelka, še kako dobrodošel. V sodobni družbi se mora organizacija hitro prilagajati okolju v katerem diha, zato je razumevanje socialnih omrežij, kot nove priložnosti komunikacije s svojimi odjemalci, bistveno. Terme Čatež so na tem področju napredno usmerjena organizacija, saj so na tem področju zelo aktivni. V razvoju svojih izdelkov se do zdaj še niso lotili spletnega anketiranja preko socialnih omrežij, zato lahko rečem, da diplomska naloga v tem pogledu odpira nove možnosti. Služi lahko kot pilotski primer uporabe spletnega anketiranja na socialnih omrežjih za identificiranje potreb in želja odjemalcev.
Ključne besede: Razvoj novega izdelka, Facebook, Terme Čatež, tematsko-zabaviščni park, spletni anketni vprašalnik.
Objavljeno v DKUM: 29.08.2012; Ogledov: 1710; Prenosov: 212
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

Iskanje izvedeno v 2.39 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici