| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
APLIKACIJA ANDROID - ASISTENT DROID
David Žalik, 2014, magistrsko delo

Opis: Pričujoče magistrsko delo predstavi pametni sistem za avtomatizirano pripravo, obdelavo, objavo in hranjenje podatkov za poljuben preizkus znanja. V sklopu dela je opisan odprtokodni sistem Android, na katerem temelji tudi mobilna aplikacija končnega izdelka. Končni sistem poleg mobilne aplikacije dopolnjujejo tudi namizna aplikacija, spletni servis in podatkovna baza. Kot celota nudi lažjo in hitrejšo obdelavo izpitnih pol za popravljavca, obenem pa skrbi za trajnejše hranjenje slikovnih dokazil o oddanih polah.
Ključne besede: Android aplikacija, spletni servis, podatkovna baza, SQLite, Eclipse, Android, obdelava zajete slike, iText, OpenCV, Java, C#.
Objavljeno: 28.03.2014; Ogledov: 941; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (4,03 MB)

3.
IZDELAVA VREMENSKEGA ALARMA ZA APLIKACIJE ANDROID
Peter Koprivc, 2014, diplomsko delo

Opis: Aplikacija deluje na telefonih z operacijskim sistemom Android. Namen aplikacije je, da pravočasno opozori uporabnika na vremenske nevarnosti in poleg naše lokacije prikaže trenutno vremensko stanje po Sloveniji. Za čim manjše obremenitve naprave, smo za obdelavo podatkov vključili spletno storitev, ki na zahtevo aplikacije pošlje končne rezultate. To omogoči hitrejše delovanje aplikacije.
Ključne besede: Android, spletni servis, vremensko stanje, radarska slika padavin
Objavljeno: 25.02.2015; Ogledov: 673; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

4.
Vzpostavitev spletnega servisa za usklajevanje cen zdravil
Blaž Hvalec, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu opisujemo in prikazujemo vzpostavitev spletnega servisa za usklajevanje cen zdravil. Prikazana je izgradnja spletnega servisa in spletnega portala od faze načrtovanja do končne uporabe. Na začetku predstavimo načrtovanje projekta, tehnične zahteve, izbiro orodij, podatkovni model in potrebne funkcionalnosti. Skozi diplomsko delo je prikazano zagotavljanje delovanja funkcionalnosti, ki jih spletni servis mora imeti. Končni izdelek je delujoč spletni servis, ki je primeren za uporabo v slovenskem zdravstvenem sistemu.
Ključne besede: spletni servis, ASP.NET, zdravila, spletni portal
Objavljeno: 20.10.2015; Ogledov: 542; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

5.
ANALIZA PORTALOV RAČUNOVODSKIH SERVISOV Z VIDIKA FUNKCIONALNOSTI DO UPORABNIKA
Jadranka Krajnc, 2016, diplomsko delo

Opis: Uporaba interneta je v današnjem času že globoko ukoreninjena v naše vsakdanje in poslovno življenje. Število njegovih uporabnikov je iz dneva v dan večje. Na njem njegovi uporabniki iščejo najrazličnejše informacije, zato je z vidika vseh poslovnih subjektov zelo pomembno, da imajo kakovostno oblikovan spletni portal. Ta mora biti uporaben in funkcionalen, saj bo le tako zadovoljil želje in potrebe uporabnika.Temu trendu informacijske tehnologije morajo slediti tudi računovodski servisi. Ali je temu res tako, smo podrobneje raziskali v okviru tega diplomskega seminarja. Že s pripravami na samo analizo in izbiro računovodskih servisov, katerih spletne portale smo želeli analizirati, smo prišli do spoznanja, da je v slovenskem prostoru še vedno veliko število takšnih računovodskih servisov, ki svoje spletne strani, kaj šele portala kot njene nadgradnje, sploh nimajo. Tako v bistvu ne izkoristijo enega od pomembnih orodij oglaševanja svojih storitev. Lahko torej sklepamo, da še vedno veliko računovodskih servisov ne vidi potrebe za takšnem način oglaševanja. Znotraj raziskave nas je naprej zanimalo, kakšni so portali tistih računovodskih servisov, ki svojo dejavnost vendar le predstavljajo na spletu. Podrobneje nas je zanimala njihova funkcionalnost z vidika uporabnika. Na podlagi, po našem mnenju dokaj osnovnih, opredeljenih kriterijev, smo prišli do spoznanja, da je veliko spletnih portalov računovodskih servisov z nizko stopnjo funkcionalnosti. Ne le to, spoznali smo tudi, da njihovih spletnih predstavitev sploh ne moremo opredeliti kot portal, ampak zgolj kot spletno stran. Z vidika opazovanja in analiziranja spletnih strani in portalov računovodskih servisov, lahko rečemo, da ti posvečajo bistveno premalo pozornosti pomembnosti oblikovanja spletnih strani ali portalov. Tekom analize smo namreč našli veliko takšnih spletnih strani in portalov, ki niso vsebovali niti nekaterih osnovnih podatkov o poslovnem subjektu, grafično slabo oblikovane, z neposodobljeno vsebino in podobno. Trženje izdelkov in storitev prek spleta je danes zelo razširjeno, zato se morajo računovodski servisi zavedati, da je ključnega pomena njihova predstavitev na spletu. Spletna stran ali portal družbe je nekakšno ogledalo podjetja. Obiskovalec si lahko s pomočjo spletnega portala ustvari sliko o samem poslovanju. Samo v kolikor bo spletni portal zadovoljil njegova pričakovanja, se bo ta odločil za sodelovanje, kar bi moral biti biti eden ključnih ciljev pri oblikovanju. Računovodskim servisom svetujemo, da strmijo k izboljšavam na tem področju.
Ključne besede: računovodstvo, računovodski servis, spletna stran, spletni portal, funkcionalnost, uporabnost
Objavljeno: 01.09.2016; Ogledov: 405; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (11,91 MB)

6.
Storitev za nadzor in obveščanje o napakah informacijskega sistema
Nikolaj Grobelšek, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu sta predstavljeni analiza in rešitev potrebe po samodejnem zaznavanju in obveščanju o napakah pri delovanju informacijskega sistema za elektronsko bančništvo v banki. Ker se informacijski sistem stalno razvija ter nadgrajuje, obenem pa je za svoje delovanje soodvisen od drugih podpornih servisov in storitev, se pogosto pojavljajo različne napake. Nastanejo lahko kot posledica napak v programu ali zaradi nedelovanja katerega od soodvisnih elementov. Napake navadno odkrijejo uporabniki, ker pa jih sporočijo le posamezniki, lahko čas od nastanka do začetka reševanja težave traja dlje časa. Predstavljena rešitev samodejno zazna napake, ki se pojavljajo med delovanjem informacijskega sistema in obvesti pristojne osebe na različne načine. Pristojni lahko opazujejo delovanje preko spletne aplikacije, lahko so obveščeni preko elektronske pošte ali celo tudi preko kratkega sporočila, katerega prejmejo na telefonski aparat. Pri diplomskem delu sem uporabil opisno oziroma deskriptivno metodo s študijo tuje literature, spletnih strani ter uporabo svojih dolgoletnih izkušenj, ki sem jih pridobil s svojem dolgoletnim sodelovanjem pri razvoju različnih programskih rešitev za večja podjetja. Izdelal sem programsko rešitev, ki temelji na sodobnih tehnologijah, ki so danes že uveljavljene v drugih informacijskih sistemih po celotnem svetu. Rešitev omogoča, da so skrbniki sistema nemudoma obveščeni o težavi ter o njenem izvoru. Izdelana rešitev bistveno skrajša čas reševanja in odkrivanja napak, ki nastanejo v informacijskem sistemu, saj skrbnikom sistema prihrani ogromno časa pri pridobivanju informacij o izvoru same napake, kakor tudi pri iskanju razloga za nastanek. Obenem pa se prihranijo tudi stroški dela, ki za samo podjetje nimajo dodane vrednosti. Predstavljena rešitev se lahko enostavno vključi v obstoječ informacijski sistem ter z manjšo prilagoditvijo končni stranki ponudi kot dodatno orodje za vzdrževanje informacijskega sistema.
Ključne besede: informacijski sistem, elektronsko bančništvo, spletan aplikacija, spletni servis, samodejno obveščanje, napake, varnost, odpravljanje težav, zanesljivost
Objavljeno: 17.11.2016; Ogledov: 298; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

7.
SPLETNI VMESNIK ZA SERVISNI NALOG
Davorin Sagadin, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen razvoj programske opreme za vodenje popravil na ogrevalnih sistemih. Predstavljen je problem pri posredovanju napak serviserju. Spletni vmesnik je napisan v programskih jezikih PHP, HTML, CSS in JavaScript, uporabljena pa je podatkovna baza MySQL. Z uporabo programa se bo izboljšal odnos s strankami. Serviser bo lažje opravljal svoje delo in možen bo pregled arhiva opravljenih storitev.
Ključne besede: sevisni nalog, servis, ogrevanje, spletni vmesnik
Objavljeno: 04.07.2016; Ogledov: 393; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (2,28 MB)

8.
PRENOS PODATKOV LOKALNIH NADZORNIH SISTEMOV BMS NA CENTRALNO ODDALJENO LOKACIJO
Primož Mahorič, 2016, diplomsko delo

Opis: Sodobne informacijske in komunikacijske naprave so vpete v vse pore sodobnega življenja. Njihovo delovanje je odvisno od računalniških centrov in njihovih oskrbnih sistemov. Te upravljamo z namenskimi nadzornimi sistemi, nameščenimi v lokalnem omrežju računalniškega centra. Obstaja neposredna povezanost med upravljanjem oskrbnih sistemov ter razpoložljivostjo informacijskih in komunikacijskih naprav v računalniških centrih. Krajši je čas prenosa informacij o kritičnih dogodkih in čim bolj je informacija o aktualnem stanju pravilna ter popolna, tem krajši je čas do odprave morebitne napake. V diplomskem delu smo analizirali zahteve ter z uporabo spletnih servisov zasnovali sistem za prenos podatkov iz nadzornih sistemov na oddaljen centralni nadzorni sistem. Spletne servise in ustrezne module sistema smo zasnovali tako, da omogočajo uporabo v različnih okoljih in niso odvisni od specifičnih rešitev v posamičnih računalniških centrih. Posebno skrb smo posvetili razvoju zanesljivega posredovanja in varovanja podatkov, s čimer smo preprečili njihovo izgubo ali zlorabo. V zaključku dela je bila izvedena analiza sistema glede na izhodiščne zahteve. Podali smo tudi usmeritve za nadaljnji razvoj.
Ključne besede: BMS, podatkovne zbirke, prenos podatkov, računalniški center, spletni servis
Objavljeno: 08.09.2016; Ogledov: 321; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (5,90 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici