SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 17
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
RAZVOJ SPLETNE APLIKACIJE ZA DINAMIČNO RAZPOREJANJE PROIZVODNJE V MALIH IN SREDNJE VELIKIH PODJETJIH
Andrej Knaflič, 2009, doktorska disertacija

Opis: Raziskava obravnava razvoj spletne aplikacije za potrebe dinamičnega razporejanja proizvodnje v malih in srednjih podjetjih. Medtem ko večja podjetja lahko investirajo v ljudi in ustrezno tehnologijo, ki podpira aktivnosti razporejanja, številna mala in srednja podjetja trpijo prav zaradi pomanjkanja podpore pri upravljanju le-teh. Glavni cilj je bil razvoj stroškovno ugodne, učinkovite rešitve za potrebe razporejanja proizvodnje v malih in srednjih podjetjih s poudarkom na dostopnosti, neodvisnosti od platform in enostavnosti uporabe. Zaradi tega smo se odločili za razvoj spletne rešitve, pri kateri je bil glavni poudarek na razvoju inteligentnega in dinamičnega uporabniškega vmesnika. Rešitev je zgrajena modularno in omogoča dinamično razporejanje naročil v proizvodnjo na podlagi metode umetne inteligence - genetskih algoritmov. Rešitev je razvita kot samostojen informacijski sistem, ki preko administracijskega vmesnika omogoča upravljanje praktično vseh aktivnosti razporejanja. Tako lahko posameznim uporabniškim skupinam določamo ustrezne dostopne pravice in s tem uporabnikom omogočamo izvajanje posameznih aktivnosti. Poleg tega je v nalogi zajetih še pet glavnih funkcionalnosti, ki podpirajo dejavnosti razporejanja. Tako rešitev omogoča popisovanje sredstev s katerimi podjetje razpolaga, uporabo le-teh v procesu planiranja proizvodnje, zbiranje podatkov o proizvodnih aktivnostih, ažurno razpečevanje informacij in izvajanje nadzora nad dogajanjem v sistemu.
Ključne besede: Dinamično razporejanje proizvodnje, Razvoj spletne rešitve, Spletni uporabniški vmesnik, WAMP (Windows, Apache, MySQL, PHP), Majhna in srednje velika podjetja (MSP)
Objavljeno: 31.08.2009; Ogledov: 3764; Prenosov: 344
.pdf Polno besedilo (1,23 MB)

4.
ANALIZA IN RAZVOJ SISTEMA ZA UPRAVLJANJE SPLETNIH VSEBIN
Luka Semolič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo sisteme za urejanje spletnih vsebin. Ključna prednost takšnih sistemov je, da za njihovo delovanje ni potrebno imeti predhodno naloženih nobenih programskih paketov, saj sta zato potrebna samo brskalnik in povezava z internetom. V nadaljevanju primerjamo tri odprtokodne sisteme za urejanje spletnih vsebin, in sicer Drupal, Wordpress in Joomla. Vsi trije so v letu 2009 dobili nagrado za najboljše odprtokodne PHP sisteme. Analiza je pokazala, da so med seboj zelo izenačeni. Skozi praktični del prikazujemo razvoj lastnega sistema za urejanje spletnih vsebin, ki smo ga razvili za potrebe podjetja.
Ključne besede: spletni urejevalniki, CMS, razvoj aplikacije, PHP, splet 2.0
Objavljeno: 20.12.2010; Ogledov: 1477; Prenosov: 116
.pdf Polno besedilo (4,09 MB)

5.
VPLIV SOCIALNIH MREŽ NA INTERNETNO POSLOVANJE NA SVETOVNEM SPLETU
Jože Aristovnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Dandanes se vsi trudimo, da naše poslovne ideje čim uspešnejše predstavimo potencialnim kupcem. Eden od pogosto rabljenih vzvodov je svetovni internet. Vendar zaradi velike konkurence ni več dovolj zgolj odlična internetna stran z vsemi informacijami, ki jih potencialni kupci potrebujejo, če ne najdejo do nje. Google in njemu podobni iskalniki krojijo poslovno uspešnost mnogim podjetjem širom sveta. Torej lahko govorimo v pravem boju za prikaz na prvi strani vseh zadetkov. Ravno za to je potrebno izkoristiti vse načine, katere nam omogoča napredek v tehnologiji. Eden od teh načinov so socialni mediji, katere je potrebno sistematično vpeljati v našo stran. Govorimo o socialnih medijih kot so: Facebook, Youtube, Flicker, Twitter in še bi lahko naštevali. Ti se nenehno razvijajo in rastejo. Poslovanje pa praviloma raste vzporedno z njimi, če jim le namenimo dovolj pozornosti. Pri sami optimizaciji s socialnimi mediji pa se je potrebno držati nekateri pravil, da dosežemo želeni učinek. Predvsem pa je potreben čas in veliko potrpežljivosti. Ob upoštevanju vseh smernic, kako uspešno vplesti uporabnike v samo zgodbo, uspeh prav gotovo ne bo izostal!
Ključne besede: socialni mediji, Facebook, Twitter, Flicker, Youtube, blog, vrste blogov, Google, spletni forum, strategije, optimizacija spletnih strani, spletni pajek, ključne besede, promocija, marketinško komuniciranje, Hubspot, razvoj socialnih omrežij, strategija spremljanja, organsko iskanje, razvrščanje zadetkov
Objavljeno: 07.12.2012; Ogledov: 1349; Prenosov: 102
.pdf Polno besedilo (1,39 MB)

6.
RAZVOJ SPLETNE APLIKACIJE SPA Z OGRODJEM ANGULARJS
Rene Cimerlajt, 2014, diplomsko delo

Opis: Uporaba spletnih aplikacij se iz dneva v dan povečuje in posledično se spreminjajo tudi zahteve po novih in boljših načinih njihove implementacije. V diplomski nalogi se bomo osredotočili na spletne aplikacije, ki se izvajajo znotraj ene spletne strani (angl. single page applications; kratica: SPA). Omogočajo nam tekoče prehode med stranmi v aplikaciji, zagotavljajo odzivnejšo in boljšo uporabniško izkušnjo ter procesiranje podatkov na odjemalcu. Za gradnjo takšnih spletnih aplikacij lahko uporabimo različna ogrodja. Med njimi najbolj izstopa AngularJS, ki s svojo arhitekturo in načinom uporabe prekaša konkurenco. V diplomskem delu je predstavljen princip delovanja aplikacij SPA, ki temelji na uporabi Javascript ogrodja AngularJS. Zajeti so osnovni koncepti SPA ter podroben opis ogrodja. Njegovo uporabo smo predstavili na praktičnem primeru spletne aplikacije za prikaz vremenskih podatkov.
Ključne besede: računalništvo, razvoj spletnih aplikacij, JavaScript, AngularJS, SPA, aplikacija na eni spletni strani
Objavljeno: 22.05.2015; Ogledov: 928; Prenosov: 139
.pdf Polno besedilo (1,90 MB)

7.
RAZVOJ NOVIH IZDELKOV V TERMAH ČATEŽ
Jure Švent, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem poizkušal prikazati, kako lahko organizacija za potrebe preverjanja in selekcioniranja idej v procesu razvoja novega izdelka uporabi orodje spletnega anketiranja na socialnem omrežju – v našem primeru smo kot platformo uporabili Facebook. Gre za hitro, finančno nezahtevno in ob reprezentativnem vzorcu tudi realno študijo odjemalcev, ki je nepogrešljiv sestavni del organizacijskih aktivnosti. Teorija razvoja novega izdelka sicer ponuja preverjene koncepte, ki so se v preteklosti že izkazali kot uporabni, vendar je kreativen pristop k novim prijemom testiranja koncepta razvijajočega se izdelka, še kako dobrodošel. V sodobni družbi se mora organizacija hitro prilagajati okolju v katerem diha, zato je razumevanje socialnih omrežij, kot nove priložnosti komunikacije s svojimi odjemalci, bistveno. Terme Čatež so na tem področju napredno usmerjena organizacija, saj so na tem področju zelo aktivni. V razvoju svojih izdelkov se do zdaj še niso lotili spletnega anketiranja preko socialnih omrežij, zato lahko rečem, da diplomska naloga v tem pogledu odpira nove možnosti. Služi lahko kot pilotski primer uporabe spletnega anketiranja na socialnih omrežjih za identificiranje potreb in želja odjemalcev.
Ključne besede: Razvoj novega izdelka, Facebook, Terme Čatež, tematsko-zabaviščni park, spletni anketni vprašalnik.
Objavljeno: 29.08.2012; Ogledov: 770; Prenosov: 121
.pdf Polno besedilo (1,76 MB)

8.
UVEDBA SPLETNEGA MESTA ZA MAJHNO PODJETJE NA PRIMERU AVTOPRALNICE ŽIŽEK
Tadej Žižek, 2013, diplomsko delo

Opis: Z diplomskim seminarjem, z naslovom Uvedba spletnega mesta za majhno podjetje na primeru Avtopralnice Žižek, smo želeli ubrati novo komunikacijsko pot do naših strank. Za to pot smo si izbrali internet, ki je v današnjih dneh že na ravni televizijskih in radijskih medijev. Diplomski seminar nam tako predstavi teorijo, katera je povezana z internetom, spletnimi mesti, spletnimi portali in spletnimi stranmi, predstavljene so pa tudi vrste spletnih mest ter zgradba le-teh. Pridobljeno teoretično znanje nam diplomski seminar poskuša zaključiti s primerom uvedbe spletnega mesta za manjše podjetje. V današnjem času je za podjetja, ki želijo uspeti, ali pa le obstati na trgu, izrednega pomena to, da so v nenehnem stiku s svojimi strankami, najbolj dostopen medij za to pa vse bolj postaja internet.
Ključne besede: internet, splet, spletno mesto, spletna stran, spletni portal, uvedba spletnega mesta, internet ter njegov razvoj, zgradba spletnih mest, vrste spletnih mest
Objavljeno: 30.10.2013; Ogledov: 651; Prenosov: 44
.pdf Polno besedilo (1,15 MB)

9.
RAZVOJ SPLETNIH ODJEMALCEV NA PLATFORMI VISUAL WEBGUI
Davorin Panič, 2013, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je opis in seznanitev s platformo za izdelavo spletnih aplikacij, imenovano Visual WebGui. Opisali smo vse lastnosti platforme in koncepte njenega delovanja. Podrobneje smo si ogledali osnovni in najpomembnejši lastnosti platforme: postavitev razvoja spletnih aplikacij na raven zahtevnosti razvoja namiznih aplikacij ter prenos obstoječih aplikacij odjemalec-strežnik na splet, oblak in mobilna okolja brez tveganega in dragega vnovičnega razvoja ali reinženiringa. Izkaže se, da platforma Visual WebGui nalogo v celoti izpolni in na nekaterih področjih tudi preseže.
Ključne besede: razvoj programske opreme, spletne aplikacije, spletni odjemalci, mobilne naprave, platforma Visual WebGUI, ogrodje .NET
Objavljeno: 31.05.2013; Ogledov: 721; Prenosov: 38
.pdf Polno besedilo (3,45 MB)

10.
ZASNOVA E-TRŽNICE ZA SAMOSTOJNE STROKOVNJAKE S PODROČJA INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJ
Grega Jelenc, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava razvoj spletne programske rešitve, ki predstavlja e-tržnico za samostojne strokovnjake s področja informacijskih tehnologij. Podan je pregled obstoječih naprednih spletnih e-tržnic. V diplomskem delu je izdelana poenostavljena spletna e-tržnica, ki podjetjem ali posameznikom omogoča objavo njihovih projektov, za katere iščejo zunanje izvajalce. Na te projekte pa se nato lahko prijavijo samostojni strokovnjaki s področja informacijskih tehnologij ter oddajo svoje ponudbe. Naročnik projekta lahko izbere izvajalca. Uporabljena je prototipna metoda razvoja. Spletno e-tržnico smo razvili s pomočjo programskega jezika PHP, ogrodja CodeIgniter, knjižnice JQuery ter podatkovne baze MySQL. V diplomskem delu so prikazani: razvoj aplikacije, struktura podatkovnega modela, opis funkcij ter možnosti nadgradnje. Izdelan prototip je mogoče uporabiti kot povsem funkcionalno in varno spletno rešitev.
Ključne besede: e-tržnica, samostojni strokovnjaki, spletni razvoj, PHP, MySQL
Objavljeno: 12.08.2013; Ogledov: 545; Prenosov: 30
.pdf Polno besedilo (1,73 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici