| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen vizualne percepcije na spletni promet spletnega dnevnika
Larisa Fekonja, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo se osredotočili na percepcijo obstoječega spletnega dnevnika v namen zvišanja spletnega prometa. Glede na načela in dobre prakse percepcijskega oblikovanja spletnih strani smo omenjeni spletni dnevnik vizualno izboljšali. Glede na izbrane metrike uspešnosti smo nato z orodjem Google Analytics izmerili spletni promet pred in po izboljšavi. Pokazali smo, da imajo percepcijske izboljšave vpliv na sam promet spletnega mesta. V postopku merjenja smo namreč dosegli 45,19 % izboljšanje pri ogledih strani ter 59,24 % izboljšanje pri številu uporabnikov.
Ključne besede: spletni dnevnik, percepcija, percepcijsko oblikovanje, spletni promet, Google Analytics
Objavljeno v DKUM: 30.01.2019; Ogledov: 1474; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (5,33 MB)

2.
ANALIZA RAZUMEVANJA VSEBIN KOMUNIKACIJSKEGA VMESNIKA ZA SPLETNE POIZVEDOVALNIKE O POTOVANJIH Z JPP "OD VRAT DO VRAT"
Tomaž Borko, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je analizirano razumevanje informacijskega sistema EFA/DIVA, s pomočjo katerega so si uporabniki načrtovali različna potovanja z JPP na območju Maribora. S primerjavo različnih IS se je opazovalo predvsem zanimivosti in pomanjkljivosti, na podlagi katerih so bili narejeni predlogi za izboljšavo programskega paketa DIVA za mesto Maribor. Podrobneje je opisana struktura informacijskega sistema, izpostavljene pa so določene lastnosti sistema, zaradi katerih uporabniki naletijo na težave pri načrtovanju poti. Z nadgradnjo takšnega sistema bi uporabnikom omogočili preprostejšo uporabo JPP na podlagi želenih informacij.
Ključne besede: Ključne besede: javni potniški promet, potovalni informacijski sistem, spletni poizvedovalniki, komunikacijski vmesnik, avtobusna postajališča, »od vrat do vrat«.
Objavljeno v DKUM: 21.12.2009; Ogledov: 3130; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (2,67 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici