| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PROGRAMSKE REŠITVE ZA RAZVOJ SPLETNIH TRGOVIN
Matic Podgornik, 2015, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je raziskati področje elektronskega poslovanja v okviru spletnih trgovin, ki vse bolj prodirajo na trg in konkurirajo klasičnim. Osredotočil se bom na razvoj spletne trgovine s programsko rešitvijo OpenCart. V teoretičnem delu diplomske naloge bom predstavil razvoj elektronskega poslovanja, začetek spletnih trgovin ter s tem nakupovanja preko interneta. Opisal bom prednosti in slabosti spletnih trgovin, nevarnosti, ki jim pretijo, ter ključ do njihove uspešnosti. V praktičnem delu diplomske naloge predstavljam zasnovo načrta spletne trgovine za prodajo športnih izdelkov, opis funkcij ter implementacije programske rešitve.
Ključne besede: spletna stran, spletna trgovina, spletni urejevalnik, potrošnik
Objavljeno v DKUM: 14.10.2015; Ogledov: 1639; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (2,95 MB)

2.
VEDENJE SLOVENSKIH POTROŠNIKOV PRI SPLETNEM NAKUPOVANJU
Jasmina Kos, 2015, magistrsko delo

Opis: Težko bi rekli, da bo spletno nakupovanje izpodrinilo klasično nakupovanje v fizičnih trgovinah in trgovskih centrih, vendar pa kljub temu lahko rečemo, da pričakujemo v naslednjih letih na spletu še več trgovin in povečano rast spletnih potrošnikov. Spletne trgovine imajo namreč mnogo prednosti, saj lahko udobno iz naslonjača kadarkoli in kjerkoli (dokler imamo internetno povezavo) kupimo izdelek, ki ga želimo, brez vsiljevanja prodajalčevega mnenja, čakanja na blagajni, iskanja parkirnega prostora in skrbi, kako bomo blago odnesli do našega doma. Vse to nam je na dosegu roke in z samo nekaj kliki imamo lahko naročen izdelek naslednji dan že doma. Nakupovanje še nikoli ni bilo tako udobno in enostavno. V magistrskem delu smo se osredotočili predvsem na vedenje slovenskih potrošnikov, ki nakupujejo prek spleta. Magistrsko nalogo smo razdelili v štiri temeljne sklope, v katerih smo skušali opisati, raziskati in prikazati realno stanje slovenskih potrošnikov, ki nakupujejo prek spleta. Prvi del magistrske naloge je namenjen opredelitvi spletne trgovine, spoznavanju dejavnikov dobre spletne trgovine in njene varnosti, prikazali smo različne vrste plačil ter opisali dostavo in prevzem naročila. V drugem delu smo podrobneje obravnavali vedenje potrošnikov pri nakupovanju prek spleta. Najprej smo prikazali dejavnike, ki vplivajo na nakupno vedenje potrošnika, nato smo se posvetili osnovnim stopnjam v procesu nakupnega vedenja in obravnavali nakupno vedenje potrošnika. V tretjem delu smo opredelili spletno nakupovanje, izpostavili njegovev prednosti in slabosti, prikazali nekaj statističnih podatkov spletnega nakupovanja v Sloveniji in na območju EU ter podrobneje opisali možna tveganja in nevarnosti pri spletnem nakupovanju. Zadnji del magistrske naloge je namenjen prikazu in analizi spletne ankete. V tem delu prikazujemo dejansko stanje slovenskih spletnih potrošnikov in ga zaključujemo s podajanjem sklepnih ugotovitev.
Ključne besede: Spletna trgovina, spletni potrošnik, vedenje potrošnikov, nakupno vedenje, spletno nakupovanje, spletni nakup.
Objavljeno v DKUM: 18.05.2015; Ogledov: 21246; Prenosov: 810
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici