| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 52
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza medijskih vsebin: primerjava spletnega portala in televizijske oddaje
Teja Koprivica, 2020, diplomsko delo

Opis: Konvergenca v medijih je poskrbela za pojav novih načinov podajanja novinarskih prispevkov. Z razvojem spleta so medijske organizacije uvedle spletne portale, kjer bi dosegle širše občinstvo in mu ponudile enostaven in hiter dostop do vsakodnevnih novic. V diplomski nalogi smo preučevali prispevke v dnevnoinformativni oddaji 24ur in na spletnem portalu 24ur.com. Ugotovili smo, da so novinarski prispevki na obeh medijih predstavljeni različno. Velik pomen pri predstavitvi novinarskih prispevkov ima multimedija, ki je za občinstvo izredno pomembna. Kljub temu da večji del občinstva bolj pogosto spremlja novice, podane na spletnem portalu, še vedno bolj zaupajo novicam v dnevnoinformativnih oddajah.
Ključne besede: spletni portal, dnevnoinformativna oddaja, konvergenca, novinarski prispevki
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 63; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (643,03 KB)

2.
Izdelava spletnega portala s sistemom za upravljanje vsebin MODX
Tomaž Obu, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem predstavil postopek izdelave spletnega portala z uporabo odprtokodnega sistema za upravljanje vsebin MODX. V delu sem najprej predstavil lastnosti in funkcije sistemov za upravljanje vsebin. Nato sem opisal CMS-sistem MODX, njegovo strukturo in funkcije ter naredil primerjavo s sorodnima sistemoma WordPress in Joomla. V nadaljevanju sem opisal postopek izdelave spletnega portala. Preveril sem tezo, ali lahko s sistemom za upravljanje vsebin MODX izpolnimo zahteve sodobnih portalov. Na praktičnem primeru sem prikazal izdelavo spletnega portala. Osredotočil sem se na prednosti in slabosti sistema za upravljanje vsebin MODX.
Ključne besede: MODX, CMS, sistem za upravljanje vsebin, spletni portal
Objavljeno: 14.11.2018; Ogledov: 594; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (718,03 KB)

3.
Elektronsko poslovanje komunalnih podjetij
Simon Pernovšek, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrsko delo opisuje problem uporabnikovega dostopa do informacij. Za izboljšanje komunikacije med komunalnim podjetjem in uporabnikom bi bilo smotrno uvesti dodatne komunikacijske kanale, ki uporabnikom ponujajo vpogled v uporabniške podatke in podajajo odgovore na vprašanja. Za čim bolj avtomatizirano posredovanje informacij, morajo komunalna podjetja dvigniti kakovost logistične podpore in s tem kvaliteto njihovih storitev. Uporabniki komunalnih storitev smo pri dostopu do podatkov časovno omejeni, saj ima komunalno podjetje določene uradne ure. V času uradnih ur smo lahko odsotni, zato se moramo s komunalnim podjetjem uskladiti, da bi prišli do želenih informacij ob pravem času in na pravem mestu. Vožnja do komunalnega podjetja je za zaposlene v drugih regijah okoljsko in časovno zamudna. Rešitev vidimo predvsem v načinih, ki bi uporabniku omogočala dostop do informacij in rešitev aktivnosti kjerkoli in kadarkoli. Z uvedbo spletnih portalov ima uporabnik možnost dostopa do informacij zgolj z dostopom do spleta in uporabniškimi podatki. Uporabnik lahko nemoteno uredi aktivnosti tudi ko komunalno podjetje nima uradnih ur. V magistrskem delu predstavljamo infrastrukturo in različne tehnologije, ki so vir informacij in jih spletni portal distribuira uporabniku. Z uvedbo takšnih tehnologij se digitalizirajo tudi delovni procesi in nadzor nad delom znotraj komunalnega podjetja. Nove tehnologije se razvijajo vsak dan, zato je uvedba takšnih tehnologij postala nujna.
Ključne besede: komunalno podjetje, gospodarska javna služba, oskrba s pitno vodo, odvajanje odpadne vode, čiščenje odpadne vode, ravnanje z odpadki, spletni portal, elektronsko poslovanje, geografski informacijski sistem, e-račun
Objavljeno: 24.05.2018; Ogledov: 516; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (8,77 MB)

4.
Pred izidom druge izdaje Slovarja slovenskega knjižnega jezika in odprtjem slovarskega spletišča Fran
Marko Snoj, 2014, strokovni članek

Opis: Prispevek v sklopu "Slovesnost ob 20-letnici Pleteršnikovega muzeja v Pišecah in okrogla miza Slovensko slovaropisje (Pišece, 2. 10. 2014)"
Ključne besede: slovenščina, slovaropisje, slovarji, Fran (spletni portal), jezikovni priročniki, jezikovni viri, e-viri
Objavljeno: 15.02.2018; Ogledov: 335; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (304,60 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Kakovost spletnih bančnih portalov
Sanja Koljić, 2017, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo se v prvem delu osredotoča na spletno bančništvo. Splošno sprejeta definicija je, da gre pri spletnem bančništvu za obliko elektronskega bančništva, ki se v današnjem času zelo hitro razvija. V ožjem pomenu pa je definicija spletnega bančništva način poslovanja strank z banko, ki se nanaša na storitve bančništva, ki ga uporabljamo s pomočjo spletnih strani. Obstaja tudi več drugih opredelitev. Spletno bančništvo omogoča bankam hiter, pregleden, varen, uporaben, učinkovit in cenejši način poslovanja, kot pa je poslovanje pri bančnem okencu. Storitve, ki jih banke ponujajo uporabnikom prek spletnega bančništva, se med seboj ne razlikujejo prav dosti. Spletne portale bi lahko definirali kot inovativne samopostrežne tehnologije, ki ponujajo enotno točko za dostop do vseh storitev, ki vsebujejo ogromno količino različnih vsebin. Spletni portali uporabnikom nudijo prednosti in raznolikost storitev, kar posledično pozitivno vpliva na zadovoljstvo uporabnikov. Razvoj tehnologije gre v korak s tempom življenja, zato se morajo banke zavedati, da je potrebno spletnim portalom posvečati veliko pozornosti, jih nenehno prilagajati, izboljševati in ažurirati, da se bodo njihovi uporabniki vedno znova vračali na njihove spletne strani. V svetu informatike je informacija zelo pomemben vir, zato je pomembno, katere informacije in na kakšen način jih bomo v bodoče ponudili uporabnikom. Danes, ko uporabnikom običajne in preproste spletne strani ne zadoščajo več in je izgradnja spletnih portalov v polnem zagonu, je potrebno, da ponudniki zelo dobro proučijo nove in raznolike tehnologije, s katerimi bodo kasneje gradili boljši spletni portal. V drugem delu magistrskega dela pa smo raziskovali kakovost spletnih bančnih portalov, kjer smo prišli do zanimivih ugotovitev. Ugotovitve so namreč pokazale, da imajo portali bank vse značilnosti dobro zasnovanih spletnih strani. Vseeno pa v prihodnosti ne smejo pozabiti na izboljšave in na nadgradnjo svojih spletnih strani.
Ključne besede: spletno bančništvo, spletni portal, kakovost spletnih strani
Objavljeno: 10.07.2017; Ogledov: 542; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (2,26 MB)

6.
Optimizacija spletnega portala čakalne dobe
Andraž Čevka, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrska naloga obravnava razvoj in potek procesa optimizacije za spletne iskalnike na primeru portala Čakalne dobe. Razvoj procesa pridobivanja informacij je v zadnjem času zelo napredoval. Še nedolgo časa nazaj je bil zanesljiv in skorajda edini vir relevantnih informacij knjižnica, kjer smo običajno s pomočjo knjižničarja med knjižnimi policami poiskali ustrezno literaturo. Danes večino informacij pridobimo preko svetovnega spleta. Za lažje iskanje informacij na spletu pa uporabljamo spletne iskalnike. Obiskanost spletnega mesta je v veliki meri odvisna od položaja spletne strani med iskalnimi rezultati na spletnem iskalniku (SERP). Proces, ki obsega aktivnosti za izboljšanje pozicije v spletnih iskalnikih, se imenuje optimizacija spletne strani za iskalnike (SEO). V sklopu magistrske naloge smo naredili pregled literature s področja optimizacije spletnih strani za iskalnike in izsledke teh raziskav uporabili na praktičnem primeru portala Čakalne dobe. S pomočjo optimizacije spletnega mesta smo dosegli znatno povečanje obiskov na portalu Čakalne dobe. Poleg spletne optimizacije smo raziskovali tudi vpliv plačljivega oglaševanja na spletnih iskalnikih in družabnih omrežjih. Za zaključek smo pripravili kratko obrazložitev rezultatov in smernice za razvijalce spletnih mest za optimiziranje spletnih strani.
Ključne besede: spletni portal, čakalne dobe, optimizacija za spletne iskalnike, marketing s pomočjo družabnih omrežij, vsebinska strategija, spletno oglaševanje
Objavljeno: 15.05.2017; Ogledov: 721; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (2,62 MB)

7.
ANALIZA UPORABNOSTI SPLETNEGA PORTALA SAFE MODE
Barbara Jeras, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Cilj diplomske naloge je ugotoviti, ali s pomočjo spletnega portala Safe Mode pripomoremo k dvigu stopnje ozaveščenosti uporabnikov in posledično k boljši informacijski varnosti v podjetjih. V teoretičnem delu so predstavljene osnove s področja spletnih portalov in s področja analize kakovosti programske opreme (ang. Software). Predstavljen je tudi spletni portal Safe Mode ter njegove storitve. V praktičnem delu sledi analiza uporabnosti koncepta Safe Mode, ki je potekala večplastno. Po eni strani smo kritično analizirali samo strukturo portala in njegovo vsebino, po drugi pa pridobili izkušnje obstoječih uporabnikov portala. Z ustreznimi vprašalniki smo ocenili stanje pred in po uporabi storitev spletnega portala Safe Mode. V tem delu se je pokazal tudi njegov dejanski vpliv na varnostno ozaveščenost in posledično na zagotavljanje informacijske varnosti v podjetjih. Kot rezultat dela na koncu podamo tudi predloge za izboljšavo obravnavanega portala.
Ključne besede: - Safe Mode spletni portal, – tehnična analiza, – vsebinska analiza, – analiza uporabnosti.
Objavljeno: 03.10.2016; Ogledov: 560; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

8.
UČINKI POSPEŠEVANJA PRODAJE Z UPORABO SPLETNIH PORTALOV ZA SKUPINSKO NAKUPOVANJE
Nina Pozeb, 2016, diplomsko delo

Opis: Z razvojem spletnih portalov za skupinsko nakupovanje, ki ponujajo visoke popuste za storitve in izdelke, se je spremenilo vedenje potrošnikov. Najprej so bili nakupi kuponov impulzivni, kupovalo se jih je na zalogo, potrošniki pa so ponudbam zaupali. Z večletno prisotnostjo portalov na trgu so se učinki pospeševanja prodaje s pomočjo tega orodja spremenili. Potrošniki so postali bolj previdni in racionalni. Osnovni namen objave ponudbe na portalu, pridobiti nove stranke, ki se bodo vračale, pa se je izgubil. V diplomski nalogi proučujemo učinke pospeševanja prodaje z uporabo tovrstnih spletnih portalov, za potrošnike in podjetja, ki se poslužujejo tega orodja.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, spletni portal, skupinsko nakupovanje, kupon, popust
Objavljeno: 22.09.2016; Ogledov: 588; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

9.
Uporaba (prednosti in slabosti) elektronske zemljiške knjige v praksi
Maja Miklič, 2016, diplomsko delo

Opis: Živimo v času napredne informacijske tehnologije, ko je pretok informacij velik, skoraj neomejen. Dostop do razno raznih informacij je lažji kot kadarkoli prej, predvsem po zaslugi internetne tehnologije, ki nudi povezavo in interakcijo med ljudmi na način, kot ga doslej še ni bilo. Po zaslugi interneta, ki spreminja svet v globalno vas se spreminja način razmišljanja ljudi. Odpira se nov virtualni svet v katerem je vse mogoče in v katerem imamo dostop do neomejenih količin podatkov. Uporaba interneta in pridobivanje podatkov na način, kot ga le-ta omogoča je postala uporabnikom samoumeven in vedno na razpolago. V diplomski nalogi bom prikazala kako informacijska tehnologija vpliva na razvoj in informatizacijo Zemljiške knjige in zemljiškoknjižnega prava. Z mesecem majem, leta 2011 so se začela uporabljati spremenjena pravila Zakona o zemljiški knjigi. Eden izmed poglavitnih namenov novele ZZK-1C je bila celovita informatizacija vseh poslovnih procesov v zvezi z odločanjem o vpisih v zemljiško knjigo oziroma racionalizacija poslovanja zemljiškoknjižnega sodišča (informatizacija glavne knjige). Z novelo ZZK-1C so se temeljito spremenila nekatera do sedaj veljavna pravila zemljiškoknjižnega postopka in pravila materialnega zemljiškoknjižnega prava. Živimo v času napredne informacijske tehnologije, ko je pretok informacij velik. Stari način vodenja zemljiške knjige je povozil čas, in na mestu je bilo, da se je tudi zemljiškoknjižno področje posodobilo, informatiziralo, tako kot so se pred njim že mnoga druga pravna področja. Zemljiškoknjižno pravo v Sloveniji velja za zelo ustaljeno področje, ki ga do leta 2011 niso pretresale velike spremembe in kot se za tako normirano pravno področje spodobi, je nov zakon temeljito posegel v omenjeno področje. Poleg vseh prednosti, ki jih prinaša tako napreden in sofisticiran informacijski sistem je ta hkrati prinesel tudi nove probleme in izzive. Z zemljiško knjigo se slej ko prej sreča vsak državljan, vsaj enkrat v življenju, mnogi povprečni (registrirani) uporabniki so mnenja, da je bila prejšnja ureditev preprostejša, sestava zemljiškoknjižnih izpiskov z listi A, B, C preglednejša in predvsem uporabnikom prijaznejša. Niso bile redke kritike, da se povprečni uporabnik v elektronski zemljiški knjigi (v nadaljevanju e-ZK), ki je začela delovati 1. maja 2011 ni znašel najbolje, saj je novela ZZK-1C ukinila vsem dobro znano sestavo zemljiške knjige. Na tem mestu izpostavljam, da so uporabniku zemljiške knjige na voljo zelo dobrodošla pojasnila k zakonu o zemljiški knjigi prof. Matjaža Tratnika in prof. Dr Renata Vrenčurja, nadalje uvodna pojasnila k ZZK-1 dr. Nine Plavšak. Nova ureditev predstavlja in uvaja veliko novosti na področju zemljiškoknjižnega prava, menim, da predvsem za mlajšo, informacijski tehnologiji naklonjeno generacijo, prav gotovo večino pozitivnih in zelo dobrodošlih. Sistem je odprt zelo širokemu krogu ljudi, ter od njih terja primerno informacijsko opremljenost in znanje. V diplomski nalogi se bom osredotočila na sam informacijski sistem ter predstavila širši vpogled v delo z nepremičninami, ki ga digitalna doba nudi. Na spletu lahko danes najdemo veliko različnih portalov, ki nudijo podatke o nepremičninah. Samo iskanje teh informacij je v veliki večini brezplačno, od uporabnika se zahteva le, da se registrira z uporabniškim imenom in geslom. Danes je na voljo veliko inštrumentov s katerimi se pridobi vpogled na trg nepremičnin. Razni spletni portali so uporabniku v veliko pomoč pri pridobivanju podatkov o nepremičninah, nekateri so tehnološko zelo dovršeni. Zemljiška knjiga kljub vsemu ostaja zlata krona zemljiškoknjižnega prava in kot taka edina zanesljiva in kredibilna evidenca, ki pa je v koraku s časom oziroma tehnološkim razvojem. Elektronska zemljiška knjiga zasleduje svoj namen in na podlagi sprememb in dopolnitev nadalje zasluženo nosi ime javna, morda bolj kot kadarkoli doslej.
Ključne besede: : elektronska zemljiška knjiga, ZZK-1C, Center za informatiko, e-sodstvo, spletni portal.
Objavljeno: 19.09.2016; Ogledov: 866; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (614,56 KB)

10.
ANALIZA PORTALOV RAČUNOVODSKIH SERVISOV Z VIDIKA FUNKCIONALNOSTI DO UPORABNIKA
Jadranka Krajnc, 2016, diplomsko delo

Opis: Uporaba interneta je v današnjem času že globoko ukoreninjena v naše vsakdanje in poslovno življenje. Število njegovih uporabnikov je iz dneva v dan večje. Na njem njegovi uporabniki iščejo najrazličnejše informacije, zato je z vidika vseh poslovnih subjektov zelo pomembno, da imajo kakovostno oblikovan spletni portal. Ta mora biti uporaben in funkcionalen, saj bo le tako zadovoljil želje in potrebe uporabnika.Temu trendu informacijske tehnologije morajo slediti tudi računovodski servisi. Ali je temu res tako, smo podrobneje raziskali v okviru tega diplomskega seminarja. Že s pripravami na samo analizo in izbiro računovodskih servisov, katerih spletne portale smo želeli analizirati, smo prišli do spoznanja, da je v slovenskem prostoru še vedno veliko število takšnih računovodskih servisov, ki svoje spletne strani, kaj šele portala kot njene nadgradnje, sploh nimajo. Tako v bistvu ne izkoristijo enega od pomembnih orodij oglaševanja svojih storitev. Lahko torej sklepamo, da še vedno veliko računovodskih servisov ne vidi potrebe za takšnem način oglaševanja. Znotraj raziskave nas je naprej zanimalo, kakšni so portali tistih računovodskih servisov, ki svojo dejavnost vendar le predstavljajo na spletu. Podrobneje nas je zanimala njihova funkcionalnost z vidika uporabnika. Na podlagi, po našem mnenju dokaj osnovnih, opredeljenih kriterijev, smo prišli do spoznanja, da je veliko spletnih portalov računovodskih servisov z nizko stopnjo funkcionalnosti. Ne le to, spoznali smo tudi, da njihovih spletnih predstavitev sploh ne moremo opredeliti kot portal, ampak zgolj kot spletno stran. Z vidika opazovanja in analiziranja spletnih strani in portalov računovodskih servisov, lahko rečemo, da ti posvečajo bistveno premalo pozornosti pomembnosti oblikovanja spletnih strani ali portalov. Tekom analize smo namreč našli veliko takšnih spletnih strani in portalov, ki niso vsebovali niti nekaterih osnovnih podatkov o poslovnem subjektu, grafično slabo oblikovane, z neposodobljeno vsebino in podobno. Trženje izdelkov in storitev prek spleta je danes zelo razširjeno, zato se morajo računovodski servisi zavedati, da je ključnega pomena njihova predstavitev na spletu. Spletna stran ali portal družbe je nekakšno ogledalo podjetja. Obiskovalec si lahko s pomočjo spletnega portala ustvari sliko o samem poslovanju. Samo v kolikor bo spletni portal zadovoljil njegova pričakovanja, se bo ta odločil za sodelovanje, kar bi moral biti biti eden ključnih ciljev pri oblikovanju. Računovodskim servisom svetujemo, da strmijo k izboljšavam na tem področju.
Ključne besede: računovodstvo, računovodski servis, spletna stran, spletni portal, funkcionalnost, uporabnost
Objavljeno: 01.09.2016; Ogledov: 644; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (11,91 MB)

Iskanje izvedeno v 0.37 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici