SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 28
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
SPLETNA STRAN PODJETJA SINET D.O.O.
Denis Tomše, 2010, diplomsko delo

Opis: Nedvomno se je z napredkom tehnologije zelo spremenilo življenje v celoti in z njim seveda tudi poslovni svet. Danes si preprosto ne moremo več zamišljati dela v pisarni brez uporabe računalnika, tako kot si pred 25 leti ni najbrž nihče mislil, da bo danes računalnik nepogrešljiv pripomoček pri delu skoraj slehernega izmed nas. Prav gotovo nam je nova informacijska tehnologija odprla nešteto možnosti in nam bistveno olajšala oziroma poenostavila življenje, saj lahko danes kupujemo dobesedno iz naslonjača, kar je bilo še nedolgo nazaj znanstvena fantastika. V okviru informacijske tehnologije je nedvomno internet tisti element, ki je dosegel največji razcvet. Prav zato danes velja rek, da kogar ni na internetu, ta ne obstaja. Še posebej to velja za podjetja, ki lahko z učinkovito predstavitvijo na internetu pridobijo veliko konkurenčno prednost pred ostalimi. Seveda pa obstaja velika razlika med predstavitvijo na internetu in učinkovito spletno stranjo, ki dejansko prinaša prednost pred konkurenco. Na žalost se večina podjetij še vedno ne zaveda, da je spletna stran namenjena njihovim strankam oziroma obiskovalcem spletne strani in ne njim samim.
Ključne besede: - Marketing - Internet - Učinkovita spletna stran - Spletni iskalniki
Objavljeno: 05.05.2010; Ogledov: 2160; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (8,15 MB)

3.
UPORABA INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJ PRI VSTOPU NA NOVA TRŽIŠČA
Goran Krajačić, 2010, diplomsko delo

Opis: Izbira pravilne poslovne strategije nastopa na spletu ni enostavna naloga. V delu smo predstavili poslovno strategijo, ki nas pelje skozi raziskavo tržišča, promocijo podjetja in izdelkov, ter konverzijo obiskovalcev v stranke. Definirali smo tudi pomen razvoja vsebin, storitev in produktov ter ga umestili v celovito strategijo. Posebej pa smo izpostavili tudi pomen upravljalnega podsistema podjetja pri planiranju, razvoju ter nadzoru. Definirano poslovno strategijo smo aplicirali in ovrednotili v dvajsetih tržnih nišah. Pri tem smo dobili rezultate, ki so potrdili uspešnost uporabljene strategije. Ugotovili smo, da nam še tako poglobljeno poznavanje strategij, orodij in metod ne zagotavlja uspeha. Vse to so le predpogoji, ki dajejo dobro podlago za uspeh v spletnem poslu. Ključnega pomena je, da za vse dejavnosti oblikujemo natančno definirane in sledljive poslovne procese, ki nato omogočajo optimizacijo celovite poslovne strategije.
Ključne besede: spletni marketing, optimizacija za spletne iskalnike, raziskava tržišča, spletna promocija, konverzija, informacijski produkti, optimizacija poslovnih procesov
Objavljeno: 06.04.2010; Ogledov: 1479; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (6,46 MB)

4.
DOBRA UPORABNIŠKA IZKUŠNJA IN DOSTOPNOST KOT KONKURENČNA PREDNOST SPLETNIH STRANI
Jurij Štukovnik, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu raziskujemo tematiko uporabniške izkušnje in konkurenčno prednost, ki jo zagotavlja dobra uporabniška izkušnja lastnikom spletnih strani, ki se tega zavedajo. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu razpravljamo o uporabniški izkušnji kot vedi: kje so njeni začetki, kako se je razvijala in v katero smer se bo razvijala v prihodnosti. V drugem delu pa uporabniško izkušnjo predstavimo tudi v praksi, na primeru načrtovanja in celovite izvedbe prenove konkretne spletne strani. Posebno poglavje namenjamo tesno povezani tematiki dostopnosti spletnih strani za slepe in slabovidne uporabnike.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, informacijska arhitektura, spletni marketing, PET design, dostopnost, uporabnost
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 12636; Prenosov: 842
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

5.
Poslovni potenciali spletnih iskalnikov na področju marketinga
Uroš Žohar, 2012, magistrsko delo/naloga

Opis: S hitro rastjo spleta in vsebin na spletu, smo se začeli soočati s težavo, kako iskano stvar na spletu hitro in enostavno najti. To nalogo so prevzeli spletni iskalniki, ki nam pomagajo pri iskanju po spletu. Raziskali smo kateri spletni iskalniki obstajajo ter kako delujejo. V magistrskem delu smo podrobneje raziskali, kako uporabniki iščejo s spletnimi iskalniki in na kakšen način klikajo na rezultate iskanja. Analizirali smo dejavnike, ki vplivajo na uvrstitev spletne strani med rezultati iskanja. Na uvrstitev naše spletne strani med rezultati iskanja, lahko vplivamo z optimizacijo le te. Pri optimizaciji gre za različne metode, kako spletno stran prilagoditi tako, da jo bodo potencialni kupci ali že obstoječe stranke najdejo. Raziskali smo tako optimizacijo na spletni strani in optimizacijo izven te. V zadnjem delu smo pregledali osnove analitike in merjenja rezultatov. Ta je ključnega pomena pri optimizaciji spletnih strani in nam omogoča konstantne izboljšave, tako pri uvrstitvi spletne strani v iskalnikih, kot tudi pri doseganju višje stopnje konverzije.
Ključne besede: spletni iskalnik, marketing, optimizacija spletnih strani, iskalni marketing, družbeni medij
Objavljeno: 23.05.2012; Ogledov: 1356; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (2,86 MB)

6.
POSLOVNA UPORABNOST SPLETNIH ISKALNIKOV
Nika Horvat, 2012, diplomsko delo

Opis: Svetovni splet se iz dneva v dan povečuje in pridobiva uporabnike. Podjetja pa se na trgu borijo, katera bodo bolj uspešna oziroma bodo imela več strank, saj to pomeni večjo prodajo. Način pridobivanja strank, se zaradi razvoja ekonomije in tehnologije spreminjajo. Podjetja morajo biti sposobno slediti tem trendom, zavedati se morejo njihovih potencialov. Podjetje mora posodabljati svoje procese, svoj marketing in prodajo in ker večina ljudi v današnjem svetu nima več toliko časa, da bi informacije pridobivala preko prodajalcev v trgovinah kot včasih, temveč raje te informacije o izdelkih poišče kar na spletu, saj je lažje in hitrejše, poleg tega pa lahko vidijo kako so ljudje zadovoljni z izdelkom preko forumov in blogov. Kar pa pomeni, da mora podjetje uporabljati splet za pridobivanje potencialnih strank s prodajo na spletu, oglaševanjem in optimizacijo spletne strani. Tako je podjetje vidno na spletu in predvsem konkurenčno na trgu. Podjetja, ki se tega ne zavedajo ne preživijo.
Ključne besede: Ključne besede: svetovni splet, spletni iskalniki, iskalni marketing, spletni brskalniki, spletno oglaševanje, oglaševanje, Google, spletno mesto, spletna stran, optimizacija spletnih mest
Objavljeno: 19.12.2012; Ogledov: 947; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

7.
UPORABA MULTIMEDIJSKIH VSEBIN IN DRUŽBENIH MEDIJEV ZA VEČJO PREPOZNAVNOST PODJETJA
Tine Verbole, 2013, diplomsko delo

Opis: Klasično oglaševanje v vedno večji meri ne dosega več potrošnikov. Ti postajajo imuni na tradicionalne oglase na televiziji, radiu in v časopisih, zato se tržniki obračajo k alternativnim komunikacijskim kanalom. V zadnjem času predvsem izredno priljubljenim družbenim medijem. Za podjetja to pomeni, da se morajo kar se da hitro prilagoditi zakonitostim teh novih okolij. Hipertekst, interaktivnost, multimedija, recipročnost, te osnovne lastnosti spleta so prinesle nove možnosti, izkušnje in izzive tako za uporabnike, kot za ustvarjalce. Produkcijska sredstva in kanali promocije, ki so bili prej izključno v domeni velikih medijskih organizacij in oglaševalskih agencij so sedaj na voljo vsakemu posamezniku ali podjetju. Usmerjeni virusni marketing ni realistična strategija za večino organizacij, poleg tega pa kljub velikim vložkom uspeh ni zagotovljen. Podjetja morajo raje poiskati način, kako izkoristiti potencial vzajemnosti in razvoja osebnih odnosov, ki jih omogočajo družabna omrežja in podobne strani. Zbujanje pozornosti z atraktivnimi vsebinami je šele začetek. Enako pomemben, morda še pomembnejši faktor pri vzpostavljanju trajne in uspešne spletne strategije, je pristna vsakodnevna komunikacija z obstoječimi uporabniki. Skupnost ki nastane, ima moč podjetje predstaviti novim potencialnim kupcem bolje kot katerikoli prodajni strokovnjak. To je tisti resnični odmik od tradicionalne oglaševalske forme, ki že desetletja velja v množičnih medijih.
Ključne besede: multimediji, družbeni mediji, družabna omrežja, Facebook, Facebook vpogledi, blog, spletni dnevnik, Youtube, spletni video, virusni marketing, podcast, poddaja, kodek, interaktivnost, spletni marketing, digitalni marketing, spletno oglaševanje
Objavljeno: 14.05.2013; Ogledov: 1216; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

8.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNEGA TRŽENJA ZAVAROVANJ NA PRIMERU ZAVAROVALNICE MARIBOR IN GENERALI
Maja Čeh, 2013, magistrsko delo

Opis: Internet predstavlja medij prihodnosti, saj se število uporabnikov iz leta v leto povečuje. Potrošniki se od klasičnih medijev zatekajo k internetu, zato velja dejstvo, da če podjetje ni prisotno na internetu, praktično ne obstaja. Spletno trženje zavarovanj prinaša zavarovalnicam številne prednosti, ima pa tudi določene slabosti. Slabosti spletnega trženja zavarovanj za zavarovalnice so predvsem v kompleksnosti določenih zavarovalnih storitev, težki dosegljivosti standardizacije reševanja škodnih primerov, neosebnem odnosu in nezaupanju uporabnikov v varnost elektronskega poslovanja. Prednosti spletnega trženja zavarovanj za zavarovalnice so v hitrem prilagajanju tržnim pogojem, ažurnem zajemanju podatkov o številu zavarovancev, globalni prisotnosti in nižjih stroških poslovanja ter oglaševanja. Nakupovanje prek interneta ima prednosti tudi za njegove uporabnike in sicer omogoča neomenjen delovni čas, večjo dostopnost do informacij, hitrejši odzivni čas in anonimnost. Za spletno trženje so primerna zavarovanja, ki so enostavna, neodvisna od preteklega dogajanja, obvezna, ne zahtevajo veliko osebnega svetovanja, imajo relativno nizko zavarovalno premijo, se pogosto obnavljajo, so drugačna po zasnovi, so prilagojena internetni poti in so primerna za masovni trg. V magistrski nalogi smo analizirali spletna portala Zavarovalnice Maribor in Zavarovalnice Generali, pregledali ponudbo njunih spletnih zavarovalnih storitev in predstavili primer sklenitve zavarovanja. Preverili smo na kakšen način zavarovalnici privabljata na svoj spletni portal obiskovalce in kako uspešni sta pri spletnem trženju zavarovanj. Rezultati so pokazali, da imata obe zavarovalnici učinkovit in pregleden spletni portal, na katerem ponujata številne informacije o zavarovanjih in različne spletne storitve. Uspešni sta pri spletnem trženju zavarovanj, vseeno pa smo opazili nekaj slabosti, za katere smo podali predloge za izboljšanje le-teh. Pomembno je, da se zavarovalnici zavedata pomena spletnega trženja zavarovanj in ga neprestano izboljšujeta ter nadgrajujeta, saj bosta tako gradili prepoznavnost blagovne znamke, izboljšali prodajo in povečali število svojih strank.
Ključne besede: zavarovalne storitve, zavarovalništvo, elektronsko poslovanje, trženje, internet, spletno trženje, spletni portal, spletno trženje zavarovanj, socialni marketing, zakup sponzoriranih povezav na iskalnikih, optimizacija spletne strani, spletne storitve, Zavarovalnica Maribor, Zavarovalnica Generali
Objavljeno: 16.10.2013; Ogledov: 1914; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

9.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH STRANI Z DNEVNO PONUDBO POPUSTOV
Snežana Vujanić, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljene izbrane spletne strani, katerih glavna dejavnost je skupinsko nakupovanje. Cilj je primerjava izbranih spletnih strani ter izbor najbolj kakovostne in dobičkonosne spletne strani na podlagi ključnih kriterijev, kot so obiskanost, zanimanje za spletno stran, videz, izbor ponudbe ter dosega morebitnih kupcev. V uvodu so opredeljene posamezne predpostavke, omejitve in metode dela ter sama problematika. Teoretični del zajema ključne pojme, ki se navezujejo na spletne strani, spletni marketing, nakupno odločanje potrošnikov in spletno skupinsko nakupovanje. V raziskovalnem delu je na podlagi analize izbranih spletnih strani izdelana primerjava in so izpostavljeni ključni elementi, ki so pomembni za take spletne strani, da izstopajo med konkurenčnimi ponudniki. Ni pomembna samo različna ponudba, ampak tudi inovativnost ter prilagajanje morebitnim kupcem glede na sezonsko povpraševanje.
Ključne besede: spletna stran, spletni marketing, vedenje potrošnikov, skupinsko nakupovanje
Objavljeno: 09.04.2014; Ogledov: 658; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

10.
MARKETING SPLETNE TRGOVINE GLOBEPOINT.SI
Gregor Černe, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: Skozi pisanje diplomskega dela, smo s pomočjo raziskave predlagali možne rešitve na področju marketinga spletne trgovine globepoint.si. V začetku diplomske naloge smo z različno literaturo opisali področje marketinga za potrebe spletne trgovine in področje marketinškega komuniciranja. Področje marketinga za potrebe spletne trgovine smo opisali iz več različnih zornih kotov, od tega kako naj podjetje komunicira z odjemalci, katere medije naj uporabi in katera orodja so jim na voljo, do tega kako naj pozicionira izdelke, ki jih prodaja v svoji spletni trgovini. Predstavili smo podjetje, kratko zgodovino podjetja ter okolje, v katerem posluje. V diplomskem delu smo poleg predstavitve podjetja identificirali in predstavili tudi konkurenco ter njihove marketinške aktivnosti. Skozi raziskavo smo prišli do informacij, ki so nam pomagale pri testiranju hipotez. Spraševali smo se, ali potencialni kupci zaupajo nakupom v spletnih trgovinah, preverjali njihovo aktivnost na socialnih omrežjih, ozaveščenost potencialnih kupcev o spletni trgovini globepoint.si in o njihovem zadovoljstvu. Na podlagi raziskave smo ugotovili, da je za podjetje GP d.o.o. najučinkovitejši način trženja preko Google AdWords orodja ter da mora podjetje pripraviti ustrezno strategijo za marketing na socialnih omrežjih.
Ključne besede: spletna trgovina, spletni marketing, spletno oglaševanje
Objavljeno: 26.01.2015; Ogledov: 1042; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici