| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Spletni agent za načrtovanje preživljanja prostega časa na mobilni platformi Android
Urška Nemet, 2016, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je izdelati aplikacijo na mobilni platformi Android, ki glede na uporabniški kontekst uporabniku predlaga določene možnosti preživljanja prostega časa v poljubnem letoviškem kraju po Sloveniji, npr. športne aktivnosti, aktualne dogodke, kulturne znamenitosti ipd.. V diplomskem delu opisujemo uporabljene tehnologije in razvojna orodja, v nadaljevanju opišemo razvoj spletnega agenta, funkcionalnosti, ki jih ponuja mobilna aplikacija in implementacijo teh. Na koncu demonstriramo uporabo mobilne aplikacije.
Ključne besede: spletni agent, mobilna aplikacija, Android, prostočasne aktivnosti
Objavljeno: 16.09.2016; Ogledov: 780; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (1,81 MB)

2.
Primerjava in razvoj pristopov računske inteligence za spletno platformo igre Travian: Kingdoms
Mitja Šantl, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu se ukvarjamo z nalogo spletnih agentov za igro Travian: Kingdoms. V ta namen razvijemo razširitev za brskalnik, ki deluje v brskalniku Google Chrome in ima sposobnost opravljanja osnovnih akcij v igri, na primer: gradnja, napadanje in trgovanje. Posebno pozornost posvetimo gradnji, kjer želimo poiskati optimalen vrstni red gradbenih nalog. Zaradi kompleksnosti naloge izdelave takega agenta preučimo aplikativnost domene računske inteligence za naš primer. Za spletno platformo igre Travian: Kingdoms tako razvijemo in primerjamo pristope s petimi algoritmi: algoritmom mehke logike, algoritmom diferencialne evolucije, naključnim algoritmom, algoritmom izčrpnega iskanje in požrešnim algoritmom. Na podlagi primerjave rezultatov pristopov ugotovimo, da ima vsak algoritem svoje prednosti in slabosti. V okviru naše naloge se najbolje odreže pristop z algoritmom diferencialne evolucije.
Ključne besede: računska inteligenca, spletni agent, razširitev spletnega brskalnika, računalniška igra Travian: Kingdoms, spletni brskalnik, večkriterijska optimizacija, računska inteligenca
Objavljeno: 08.11.2018; Ogledov: 356; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (2,86 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici