| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 21
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
INTERNETNO TRŽENJE GLASBE
Milena Hudernik, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je razdeljeno na pet poglavij. Najprej smo podrobneje opisali internet. Naredili smo zgodovinski pregled in opredelili njegove uporabnike. V nadaljevanju smo internet povezali s trženjem. Navedli smo značilnosti internetnega trženja, ter opisali njegove prednosti in slabosti. Internetno trženje smo v nadaljevanju povezali z glasbeno industrijo. V drugem delu diplomskega dela smo se osredotočili na glasbeno industrijo. Opisali smo, kako je bila skozi čas vedno povezana s tehnološkim razvojem. S pojavom interneta pa je dobila še povsem nove možnosti za trženje glasbe. V zadnjem poglavju diplomskega dela smo opisali, kako je internet vplival na spremembo poslovnih modelov glasbene industrije. Glasbena industrija je morala svoje poslovne modele prilagoditi spletnemu trženju. Vedno več glasbe se je začelo prodajati v digitalni obliki preko spletnih glasbenih trgovin. Diplomsko delo smo zaključili z opisom in medsebojno primerjavo dveh uspešnih spletnih glasbenih trgovin.
Ključne besede: internet, internetno trženje, glasbena industrija, poslovni modeli, spletne trgovine, iTunes Music Store, Musicload
Objavljeno: 08.12.2009; Ogledov: 2170; Prenosov: 342
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

2.
UPORABA STORITEV INTERNETA V POSLOVNE NAMENE
Marko Baš, 2009, diplomsko delo

Opis: Z razvojem pomembnejših storitev interneta smo ugotovili, da se je njegova uporaba začela množično večati po letu 1992 s prihodom World Wide Web-a, čeprav njegovi zametki segajo že v šestdeseta leta prejšnjega stoletja. Hiter razvoj interneta je ustvaril nove potrebe potrošnikov s tem pa tudi prisilil podjetja, da so temu sledila. Le-to je prineslo veliko prednosti tako za potrošnike kot tudi za podjetja sama. V diplomskem delu so, preko njegove zgodovine in razvoja pomembnejših storitev, predstavljeni štirje najpogostejši načini uporabe interneta. S pravimi informacijami ob pravem času podjetja vzpostavijo, ohranijo ali povečajo svojo konkurenčno prednost. V ta namen so podjetja začela uporabljati intranet, ki jim nudi večjo fleksibilnost in kreativnost, izboljšuje komunikacijo med zaposlenimi ter omogoča hrambo podatkov na enem mestu, s tem pa tudi časovni prihranek. Tudi uvedba elektronskega poslovanja v podjetje ni samo ena izmed možnosti do dobička, temveč je v današnjem svetu elektronskega poslovanja to velikokrat nujno. Ob današnjem hitrem načinu življenja se potrošniki velikokrat srečujejo s pomanjkanjem časa, predvsem pri nakupovanju luksuznih dobrin. S tem so začele nastajati internetne trgovine in pojavilo se je internetno nakupovanje. V zadnjih letih se veča število internetnih trgovin, s tem pa tudi delež ljudi, ki tam kupujejo. Tu pa ne smemo prezreti internetnega oglaševanja, ki ga podjetja že kar dolgo uporabljajo za promocijo izdelkov kot tudi podjetja samega. Tudi tu se je pokazala prednost interneta, ki omogoča, da si potrošnik sam poišče informacije in ima možnosti odločati, kaj si bo ogledal in kaj ne, kar je nasprotno od klasičnega oglaševanja, kjer prodajalci potrošnikom vsiljujejo oglase.
Ključne besede: Internet, zgodovina interneta, World Wide Web (www), elektronska pošta, spletni brskalnik, intranet, elektronsko poslovanje, spletne trgovine, internetno oglaševanje
Objavljeno: 20.11.2009; Ogledov: 1673; Prenosov: 241
.pdf Celotno besedilo (825,47 KB)

3.
E-POSLOVANJE B2C S POUDARKOM NA SPLETNIH TRGOVINAH
Ksenija Šošter, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju z naslovom E-poslovanje B2C s poudarkom na spletnih trgovinah, sem se nekako osredotočila na varnost nakupa v spletnih trgovinah. Na samem začetku sem pojasnila pojem e-poslovanja, zgodovino le tega, vrste in nekatere oblike ter prednosti in slabosti elektronskega poslovanja. Internet in elektronsko poslovanje hitro narašča, ne samo pri nas ampak po vsem svetu. Zaradi mnogih prednosti je torej elektronsko poslovanje zelo razširjena oblika poslovanja zato morajo podjetja kot tudi posamezniki ki uporabljajo takšno vrsto poslovanja poskrbeti tudi za ustrezno varnost le tega. Kot prednost lahko omenimo tudi večjo učinkovitost, nižje stroške, večjo udobnost in ponudbo, pridobivanje novih trgov, večja mobilnost, hitrejše nakupovanje in še veliko več. V nadaljevanju sem podrobneje raziskala spetne trgovine, njihove vrste, nekatere prednosti in slabosti ki se pojavljajo, kakšni so načini plačila v spletnih trgovinah ter tudi kako je z varnostjo spletnih trgovin. Najbolj pomembno je, da nikoli ne smemo kupovati v spletnih trgovinah katerim ne zaupamo, zato se moramo najprej dobro prepričati o varnosti le te. Torej kolikor je pomembna prednost nakupovanja preko interneta, toliko je pomembna tudi varnost pri tem nakupovanju. Na koncu sem preučila še spletno oglaševanje, ki je pomemben del spletne trgovine, saj le z dobrim spletnim oglaševanjem lahko podjetje pridobi in pritegne pozornost kupcev.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, Prednosti in slabosti, Spletne trgovine, Varnost spletnih trgovin, Spletno oglaševanje
Objavljeno: 08.12.2011; Ogledov: 1982; Prenosov: 283
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

4.
ELEKTRONSKO POSLOVANJE B2C - SPLETNE TRGOVINE
Katja Grubelnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Močan razcvet informacijske tehnologije je omogočil vsem podjetjem prisotnost na svetovnem spletu. Seveda pa je odvisno od posameznega podjetja, kako bo to izkoristilo. Elektronsko poslovanje je postalo pomemben dejavnik za uspeh podjetja, ki se želi uspešno vključiti na svetovno tržišče. Prav zaradi tega se elektronskega poslovanja ne bi smela posluževati samo velika podjetja temveč tudi mala podjetja in organizacije, katerim bi takšno poslovanje omogočilo razcvet. Elektronsko poslovanje je način poslovanja, kjer transakcije potekajo v elektronski obliki preko elektronskih omrežij. Gre torej za način, kjer se ne uporablja papirja, ampak se uporablja sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija. Močan razcvet je elektronsko poslovanje doseglo s pojavom in razmahom interneta. Veliko podjetij je še vedno skeptičnih do elektronskega poslovanja zaradi sprememb, ki sledijo in zaradi reorganizacije poslovanja. Najbolj so skeptična zaradi samega uvajanja tega načina poslovaja, ter zagonskih stroškov, ki so lahko precej visoki. Visoke stroške prinese nabava programske opreme, potrebna tehnologija ter izobraževanje kadra. Vendar pa kljub vsemu takšen način poslovanja dolgoročno podjetjem prinese veliko prednosti. In tega bi se podjetja morala zavedati, kajti potrebno je slediti trendom, ki jih narekuje konkurenca, tržišče in kupci. Elektronsko poslovanje ima veliko različni oblik. Največji obseg tega poslovanja je med podjetji, potem sledijo oblike poslovanja med podjetji in potrošniki, trgovanje med potrošniki (avkcijski sistemi), potrošniki s podjetji, država in državljani ter država in podjetja. Elektronsko poslovanje prinaša tako prednosti kot slabosti. Med prednosti lahko štejemo nižje stroške poslovanja, večja hitrost, fleksibilnost in učinkovitost. Pri slabostih pa govorimo o visokih stroških razvoja e-poslovanja, draga programska oprema, izobraževanja kadra in pomankljivost glede varnosti. Nakupovanje preko spleta se je v zadnjih letih močno razširilo in vedno več je uporabnikov, ki jim to postaja vsakdanji način nakupovanja. Spletno nakupovanje je enostavno in hitro, ter dostopno kar iz domačega fotelja. Optimizacija spletnih vsebin je danes najbolj pomembna naloga spletnih razvijalcev. Priti na prvo mesto, biti na prvi strani in biti najbolj viden, so želje vsakega naročnika. Takšne rezultate lahko dosežemo le z oziranjem na spletne standarde in ažurno vsebino spletnih strani. Trgi so danes vse zahtevnejši, kar pomeni, da je konkurenca velika in prav zaradi tega se morajo podjetja zavedati, da je takšen način poslovanja za njih nujno potreben. Za njihovo rast in uspešnost mora elektronsko poslovanje postati dolgoročen plan, kar pomeni večjo rast, boljši razvoj in uspeh na globalnem trgu.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, internet, spletne trgovine.
Objavljeno: 11.11.2010; Ogledov: 1874; Prenosov: 292
.pdf Celotno besedilo (5,54 MB)

5.
UVEDBA SPLETNE TRGOVINE V MALO PODJETJE
Anja Pregl, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Med številne ugodnosti, ki jih je splet prinesel v naše življenje, sodi tudi uvedba elektronskega trgovanja, ki je bil pogoj za pojav prvih spletnih trgovin. Te postajajo danes glavni vir globalnega trgovanja. Spletno prodajo vse pogosteje uvajajo v podjetjih, ki želijo uspešno poslovati. Za uspešno spletno prodajo nista dovolj zgolj objava spletne strani podjetja in pričakovanje, da se bodo izdelki samodejno prodajali prek spleta. Za uspeh morajo podjetja korenito spremeniti poslovne procese in poznati vse dejavnike, ki vplivajo na učinkovito spletno prodajo. Spletna prodaja malim podjetjem omogoča poslovanje na novih trgih, kjer lahko pridobijo stranke in dobavitelje, ki jih s klasičnim poslovanjem ne bi uspela doseči. Magistrsko delo obravnava spletne trgovine kot nov pristop k trženju izdelkov in storitev v malih podjetjih. Z nalogo želimo poudariti velik pomen, ki ga spletno trgovanje pridobiva v današnjem času, in se osredotočiti na pozitivne vidike uvedbe spletne trgovine v malo podjetje. Izpostavila sem koristi, ki jih podjetje pridobi ob uvedbi spletne trgovine. Te so prepoznavnost, konkurenčnost in povečanje prodaje. Cilj naloge je bil podrobneje predstaviti kriterije, ki jih morajo v podjetjih ob uvedbi spletne trgovine dobro analizirati, saj neposredno vplivajo na uspešnost in smotrnost projekta. V teoretičnem delu so predstavljena teoretična spoznanja o spletnem trgovanju, malih podjetjih in njihovem elektronskem poslovanju. V praktičnem delu na primeru podjetja Ets Pregl d.o.o. predstavljamo način uvedbe spletne trgovine v malo podjetje. V analizi primera podrobneje obravnavamo kriterije, ki jih mora vsako podjetje pred uvedbo spletne trgovine dobro poznati in z njihovo analizo ugotoviti kakšne so možnosti za uspeh ob trenutnem stanju v podjetju. Magistrsko delo zaključim s predstavitvijo sklepnih ugotovitev iz teoretičnega dela in vsebine analize primera.
Ključne besede: Ključne besede: elektronsko poslovanje, spletna prodaja, mala podjetja, uvajanje spletne trgovine v malo podjetje
Objavljeno: 11.05.2011; Ogledov: 1891; Prenosov: 281
.pdf Celotno besedilo (862,11 KB)

6.
STRATEGIJE IN UVAJANJE SPLETNIH TRGOVIN NA PRIMERU ALERGIJESTOP
Tomaž Herženjak, 2011, diplomsko delo

Opis: 7. POVZETEK Internet je postal medij prihodnosti, saj število uporabnikov iz dneva v dan narašča. S seboj je internet prinesel tudi elektronsko trgovanje. Za vzpostavitev elektronskega trgovanja je potrebno izpolniti veliko kriterijev. Izhajamo vedno iz neke ideje, ki jo je moč realizirati, kar dosežemo s predhodno oceno same ideje na podlagi tega ali rešuje neki problem in ali bo nudila obiskovalcu pozitivno izkušnjo. Na podlagi ideje je potrebno oblikovati spletno stran z upoštevanjem kriterijev in lastnosti dobrih spletnih trgovin. Za vzpostavitev spletnega trgovanja potrebujemo izoblikovano strategijo na dveh ravneh, in sicer na ravni poslovanja, v tako imenovani vrednostni verigi (podjetje-kupci-dobavitelji;partnerji) in na ravni uvedbe e- poslovanja (strateški plan uvedbe e- poslovanja). V spletni trgovini ima pomembno vlogo že začetna stran, saj je mnogokrat ključen že prvi vtis, ki ga dobi obiskovalec. Vsebine spletnih strani morajo biti ažurne in pregledne. V skladu s tema dvema izhodiščema dobre vsebine je zelo pomemben tehnični vidik, kot tudi primerna oblikovna podoba. Spletne strani morajo biti kompatibilne s spletnimi iskalniki ter se morajo hitro naložiti. Pri izdelavi spletne trgovine se lahko odločimo za komercialno ali odprtokodno rešitev. Stroškovno najbolj ugodna, predvsem za mala podjetja, je druga. Uporaba odprte kode se je v primeru naše spletne trgovine pokazala kot stvar, ki deluje brez večjih težav. Našo spletno trgovino sestavljajo strojna oprema, operacijski sistem Windows 7, MySQL podatkovni strežnik, paket za spletno gostovanje Hitrost 5G+, CMS Joomla!, VirtueMart in še nekatere dodatne aplikacije. Vendar namena spletna trgovina ne bo dosegla, če nihče ne ve zanjo. Lotiti se je potrebno ustreznih marketinških prijemov z izbiro dobre domene, optimizacijo za potrebe spletnih iskalnikov, uporabo elektronske pošte ter oglaševanjem v tradicionalnih medijih. Ustvariti si sliko o učinkovitosti in uspešnosti spletne trgovine, pomeni izvajanje aktivnosti merjenja in analiziranja.
Ključne besede: Ključne besede Spletna trgovina, zunanja optimizacija, notranja optimizacija, strategija, uvajanje, Joomla, analiza spletne trgovine.
Objavljeno: 15.07.2011; Ogledov: 1804; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

7.
SPLETNE TRGOVINE S POUDARKOM NA SPLETNIH DRAŽBAH
Janja Fras, 2011, diplomsko delo

Opis: V današnjem času napredne tehnologije se je nakupovanje preko spleta močno razširilo in vedno več je uporabnikov, ki jim to predstavlja vsakdanji način nakupovanja. Spletno nakupovanje je hitro, enostavno, ter dostopno kar iz domačega fotelja. Izdelava spletnih strani in internet sta postala nuja za podjetje. Za uspešnost spletnih strani je potreben aktivni spletni pristop. Optimizacija spletnih vsebin je danes najbolj pomembna naloga spletnih razvijevalcev. Priti na prvo mesto, biti na prvi strani in biti najbolj viden, so želje vsakega naročnika. Takšne rezultate pa lahko dosežemo le z oziranjem na značilnost vsebine celostnega koncepta, jezika, navigacijo, obliko in primernost informacij. Prav tako je pomemben vizualni izgled in usklajene ter privlačne barve, toda če portal drugače ni uporaben je to premalo. Od vsega tega je odvisno ali se bo spletni kupec odločil za nakup in se še kasneje vračal, ali pa je to njegov prvi in hkrati tudi zadnji obisk. Zato se mora vsako podjetje skrbno in sila premišljeno lotiti projekta predstavitve spletne strani. Pri tem pa mora jasno vedeti kaj želi in komu bodo spletne strani pravzaprav namenjene. E-tržnice predstavljajo idealno mesto za trgovsko menjavo, saj tako zbližujejo dobavitelje, prodajalce in kupce s podobnimi poslovnimi interesi. Trgi postajajo vse bolj zahtevnejši, kar pomeni, da je konkurenca velika in prav zaradi tega se morajo podjetja zavedati, da je takšen način poslovanja za njih nujno potreben. Tega se zavedajo tudi slovenske spletne trgovine – on-line dražbe (Bolha.com, e-Trg.com, Oglas.com), ki si medsebojno konkurirajo. Bolha.com je zajela celoten koncept spletnih stani, kar se odraža v tem da je najuspešnejša slovenska on-line dražba. To smo ugotovili s medsebojnim primerjanjem teh treh on-line dražb. Ugotovili smo tudi da so si vse tri on-line dražbe medsebojno zelo podobne, vendar e-Trg.com ni ažuren, zato ne more delati konkurence ostali dvema on-line dražb, saj je ažurnost poglavitna pri spletnih trgovinah. Vse tri on-line dražbe pa so osvojile koncept, jezika, navigacije, oblike in primernost informacij. Prav tako tudi vizualni izgled ter usklajenost in privlačne barve.
Ključne besede: • Internet • Spletne strani • Spletne trgovine • E-tržnica
Objavljeno: 03.11.2011; Ogledov: 1218; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (3,08 MB)

8.
ANALIZA POSLOVNE RABE INTERNETA NA PRIMERU E-NAKUPOVANJ V SLOVENIJI
Beti Vegi, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Internet je medij prihodnosti. Medij, ki nas spremlja skoraj na vsakem koraku. V vsakdanjem življenju nam omogoča pridobivanje informacij in podatkov, ki bi jih morda po drugih poteh težko pridobili. Slovenski statistični podatki kažejo, da skoraj v vsakem gospodinjstvu uporabljajo internet. Prav zaradi takih podatkov je smiselno razmišljati o spletni trgovini.
Ključne besede: internet, elektronsko poslovanje, spletne strani, spletne trgovine, kriteriji kakovostnih spletnih strani, analiza spletnih strani.
Objavljeno: 24.11.2011; Ogledov: 1510; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

9.
KAKOVOST SPLETNIH TRGOVIN NA PRIMERU SOM D.O.O.
Katja Zidar, 2011, diplomsko delo

Opis: Elektronsko poslovanje je iz dneva v dan bolj vpleteno v vsakdanje življenje posameznika tako doma kot v službi. Samo elektronsko poslovanje pa je odvisno od povezanosti oziroma same pokritosti internetnega omrežja, ki pa je prav tako iz dneva v dan prisoten skoraj v prav vsakem gospodinjstvu in podjetju. V samem diplomskem delu hočem predvsem poudariti, kako je sama kakovost spletne trgovine odvisna od njegove uspešnosti. Ključni elementi, ki se morajo pojaviti v vsaki spletni trgovini, da bo ta uspešna, pa je odvisna od vsakega posameznega podjetja, kako bo upošteval določene prednosti in slabosti, ki pripomorejo k uspešnejšemu poslovanju trgovine. Prav podjetje SOM d.o.o. s spletno trgovino som.si, bi se moral držati načel, ki označuje dobro spletno trgovino. Pri tem gre predvsem poudariti na samo osveževanje ponudbe v sami spletni trgovini, sama predstavitev izdelkov , pri tem je zelo pomemben opis in slika samega izdelka, saj se izdelki prodajajo preko spletne trgovine, dobra navigacija, sama zaloga spletne trgovine. Vsi ti osnovni pogoji, ki so navedeni za dobro spletno trgovino je prav v sami spletni trgovini som.si posvečeno premalo pozornosti oziroma se zaposleni predvsem premalo posvečajo na to,da bi samimi obiskovalcem spletne trgovine nudili več informacij in jim s tem omogočili lažji nakup.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, internet, kakovost spletnih trgovin, poslovni procesi spletne trgovine, podjetje SOM d.o.o., spletna trgovina som.si, prihodnost spletne trgovine som.si.
Objavljeno: 17.01.2012; Ogledov: 1692; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (815,35 KB)

10.
Nevarnosti in zlorabe uporabnikov med nakupovanjem na internetu : diplomsko delo univerzitetnega študija
Josip Lukenda, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava spletno nakupovanje in opredeljuje nevarnost in zlorabe, ki lahko nastanejo med nakupovanjem na spletu. Teoretični del predstavlja teoretična izhodišča, ki so vezana na spletno nakupovanje, na pojem varnosti in zasebnosti ter na nevarnosti, ki nastanejo med nakupovanjem na internetu. V empiričnem delu je predstavljena raziskava, ki temelji na pridobljenih podatkih iz anketnega vprašalnika in katere namen je bil ugotoviti, ali spletni kupci dojemajo spletno nakupovanje kot nevarno. Rezultati kažejo, da se uporabniki interneta, ki tudi kupujejo preko spleta, med nakupovanjem počutijo varne in niti ne razmišljajo o možnih nevarnostih.
Ključne besede: svetovni splet, spletne trgovine, osebni podatki, varnost, zasebnost, diplomske naloge
Objavljeno: 22.10.2012; Ogledov: 1917; Prenosov: 328
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici