| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 25
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza temnih vzorcev na slovenskih spletnih straneh
Elena Osrajnik, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo preučili različne oblike temnih vzorcev, ki se pojavljajo na straneh slovenskih spletnih trgovin. Opisali smo kategorije in vrste vzorcev glede na kognitivne pristranskosti, ki jih izkoriščajo v potrošniku, in glede na pet temeljnih oblikovanj vzorcev. To smo storili z ročnim pregledom več kot petdeset spletnih strani, katere smo primerjali s temnimi vzorci na tujih spletnih trgovinah. Ugotovili smo, da so temni vzorci na slovenskih spletnih trgovinah v primerjavi s tujimi precej razširjeni, vendar vseh oblik vzorcev med pregledom nismo zaznali.
Ključne besede: temni vzorci, manipulacija, spletne trgovine, potrošniki
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 90; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

2.
Komunikacija spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev
Lucija Skutnik, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo raziskuje komunikacijo spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev. S pomočjo študije primera in delno strukturiranih intervjujev dveh slovenskih spletnih trgovin Malince in Treecelet ugotavljamo, da spletne trgovine z rabo družbenih medijev povečujejo svojo prepoznavnost in ugled ter vzdržujejo komunikacijo. Aktivna komunikacijo skozi različne družbene medije je ključnega pomena za ohranjanje obstoječih in hkrati širjenje kroga novih sledilcev ter posledično pridobivanje potencialnih strank. Aktivna komunikacija vključuje redno objavljanje vsebin na družbenih medijih, pošiljanje e-novic, komunikacijo preko zasebnih sporočil itd.
Ključne besede: družbeni mediji, komunikacijska strategija, spletne trgovine, marketing
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 179; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (682,25 KB)

3.
Rešitve digitalnega marketinga kot del uspešnega poslovanja spletnih trgovin
Tamara Duh, 2020, magistrsko delo

Opis: Podjetja morajo za svoj obstoj in konkurenčnost uporabljati vedno nove tehnike, kako se približati kupcu in mu olajšati nakupne odločitve. Ker je razvoj interneta in uporabe novih digitalnih medijev v porastu, se morajo podjetja truditi, da sledijo novim trendom in da te digitalne medije tudi uporabljajo. Spletne trgovine se morajo zato truditi, da lahko njihove stranke dostopajo do njih preko različnih medijev. Na drugi strani pa tudi, da lahko spletne trgovine oglašujejo in opozarjajo na svoj obstoj preko različnih kanalov. Spletne trgovine morajo skrbeti za dobro optimizacijo svojih spletnih strani, saj lahko le zgolj s tem pripomorejo k uvajanju različnih rešitev digitalnega marketinga. Spletne trgovine se med seboj lahko zelo razlikujejo, zato se je treba seznaniti z njihovimi osnovnimi značilnostmi in s prednostmi ter slabostmi, ki jih lahko za seboj prinesejo. Hkrati na to je treba navezati ključne dejavnike, ki so potrebni za uspešnost določene spletne trgovine in ugotoviti, kako se to odraža na področju različnih rešitev digitalnega marketinga. V magistrskem delu smo se seznanili z osnovnimi značilnostmi spletnih trgovin in z rešitvami digitalnega marketinga, ki ga podjetja lahko uporabljajo za promocijo svojih izdelkov in za opozarjanje na svoj obstoj. Hkrati pa smo v praktičnem delu na treh različnih spletnih trgovinah ugotavljali, katere rešitve digitalnega marketinga uporabljajo za doseganje svojih kupcev ter katere so morebitne rešitve, da bi svoje izdelke lahko bolje predstavili svojim strankam.
Ključne besede: spletna trgovina, rešitve digitalnega marketinga, digitalni marketing, spletno nakupovanje, oglaševanje, dejavniki uspešnosti spletne trgovine, razsežnosti digitalnega marketinga
Objavljeno: 20.08.2020; Ogledov: 284; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (3,45 MB)

4.
Vpliv rešitev digitalnega marketinga na uspešnost spletnih trgovin
Kaja Kapun, 2019, magistrsko delo

Opis: Spletnih trgovin je na internetu ogromno. Skoraj vsaka fizična trgovina že ima svoje spletno mesto s katerim predstavi svoje podjetje, svoje izdelke in storitve, ki jih ponuja. Na tak način se predstavi na spletu in si povečuje svojo prepoznavnost. S tem se začne digitalni marketing. S količino spletnih trgovin se veča tudi konkurenca na spletnem trgu, kar pomeni, da se moramo potruditi, če želimo biti uspešni. To kar je danes pomembno pri spletnem poslovanju morda čez mesec dni več ne bo, zato moramo kar se da ažurno spremljati trg in trende ter svoje delovanje in ponudbo prilagoditi v skladu s takratnim povpraševanjem. Pri spletnih trgovinah moramo biti pozorni, da so spletne strani pravilne oblike, da spletna trgovina izgleda kar se da privlačno in da ima kvalitetno vsebino. Pomembna je tudi optimizacija spletnega mesta, s katero se izboljšuje pozicioniranje na iskalnikih. Ne smemo pozabiti tudi na dobre odnose s strankami in obojestransko komunikacijo. Pri tem nam lahko v največji meri pomagajo družbena omrežja, s katerimi si povečujemo prepoznavnost in ohranjamo stik s potencialnimi in obstoječimi strankami. V magistrskem delu smo opredelili digitalni marketing in njegove rešitve. Opisali smo uvajanje rešitev digitalnega marketinga in na kakšen način spletne trgovine merijo uspešnost digitalnega marketinga. Predstavili smo komponente dobrega spletnega mesta in analizirali dve spletni trgovini z vidika oblike, vizualizacije, funkcionalnosti in njune dejavnosti na družbenih omrežjih.
Ključne besede: Digitalni marketing, spletne trgovine, rešitve digitalnega marketinga, optimizacija spletnih strani, iskalniški marketing, vsebinski marketing, e-poštni marketing, ključni kazalci uspešnosti.
Objavljeno: 25.11.2019; Ogledov: 536; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

5.
Razvoj spletne trgovine na platformi wordpress
Jani Nedeljko, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sta predstavljena razvoj in uporabnost vtičnikov na platformi WordPress, kot dodatek k zelo priljubljenemu vtičniku za spletno trgovino, WooCommerce. Med drugim si ogledamo sistem za upravljanje vsebin WordPress, vtičnik WooCommerce ter izdelavo in integracijo vtičnikov v sistem. Predstavimo tudi napotke za vzpostavitev lastne spletne trgovine in implementiramo lasten vtičnik, ki dopolni WooCommerce. Izdelali smo vtičnik, ki lastnika trgovine in kupca o nakupu v trgovini obvesti s SMS-sporočilom, omogoča shranjevanje kupcev v seznam in brisanje iz tega seznama ter funkcije, kot so pošiljanje SMS-sporočil izbranim strankam, izvoz in uvoz strank.
Ključne besede: spletne trgovine, WordPress, WooCommerce, vtičniki
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 664; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

6.
UPORABA ODPRTOKODNIH SISTEMOV ZA IZDELAVO SPLETNIH TRGOVIN
Matej Koren, 2016, diplomsko delo

Opis: Odprtokodni sistemi za izdelavo spletnih trgovin nam lahko znižajo stroške izdelave spletne trgovine. Obstaja veliko tovrstnih sistemov, zato smo v diplomskem delu predstavili in primerjali najbolj razširjene sisteme za izdelavo spletnih trgovin. Podrobneje smo predstavili sistem OpenCart, s pomočjo katerega smo izdelali spletno trgovino. Prav tako smo s pomočjo ankete 48 spletnih razvijalcev, ki izdelujejo spletne trgovine na odprtokodnih sistemih, ugotovili, da je glavni kriterij za izbiro sistema prav njegova razširljivost v smislu modulov, vtičnikov in predlog.
Ključne besede: odprtokodni sistemi, spletne trgovine, opencart
Objavljeno: 27.10.2016; Ogledov: 824; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (4,03 MB)

7.
Analiza spletnega mesta za prodajo slovenskih izdelkov
Marko Kolar, 2016, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je, ustvariti dobro spletno mesto, ki vzbudi v slehernem obiskovalcu željo po povpraševanju ali nakupu, analizirati spletno mesto Slovenika.eu in podati predloge, s katerimi lahko povečamo spletno prodajo. Diplomsko delo predstavi teorijo spletnih mest, izdelavo in zgradbo ter značilnosti dobrih spletnih mest. Predstavljene so tudi spletna trgovina, razvoj, prednosti in slabosti le-te ter predlogi za povečanje spletne prodaje. Pridobljeno teoretično znanje nam pomaga pri izboljšanju spletne strani Slovenika.eu in predstavi predloge za povečanje podaje. Preučili smo prednosti in slabosti spletne prodaje, na katere morajo biti podjetja pozorna, da bo njihovo spletno mesto uspešno. Na osnovi študije literature smo spoznali, da je potrebno vzdrževanje, sprotno nadgrajevanje in izboljševanje spletnega mesta glede na potrebe uporabnika, zgodba pa se ne zaključi z objavo spletne strani.
Ključne besede: Spletna mesta, značilnosti dobrih spletnih mest, spletne trgovine, modeli e-poslovanja, slovenika.eu, povečanje prodaje.
Objavljeno: 06.09.2016; Ogledov: 510; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

8.
DRUŽBENA ODGOVORNOST KOT NETEHNOLOŠKA INOVACIJA V SPLETNIH TRGOVINAH V SLOVENIJI
Martina Kušnik, 2016, magistrsko delo

Opis: Podjetja pri svojem poslovanju ne upoštevajo več le ekonomskih vidikov poslovanja, temveč tudi okoljske in socialne, saj okolje v vedno večji meri to od njih zahteva. Družbeno odgovornost podjetij zahtevajo potrošniki, ki so vse bolj osveščeni, podjetja opozarjajo na njihovo vlogo v okolju in opominjajo, da je nujno družbeno odgovorno ravnanje. Od podjetij okolje zahteva, da proizvajajo varne in okolju prijazne izdelke; s sodobno tehnologijo, postopki in materiali želijo zmanjšati negativen vpliv proizvodnje na okolje, delujejo družbeno odgovorno do zaposlenih, ter se aktivno vključujejo v lokalno skupnost s podporo različnim organizacijam, društvom ter tako prispevajo pomemben del k razvoju okolja, v katerem delujejo. Trendi in spremembe silijo podjetja, da se prilagodijo in inovirajo način poslovanja, saj jih ljudje kot ekonomski subjekti vidijo kot del okolja, v katerem lahko bistveno pripomorejo k materialnemu blagostanju družbe in dobremu življenju ljudi, kar je težje doseči brez družbene odgovornosti. Družbena odgovornost podjetja postaja vse bolj aktualna tema, ki pride do izraza sploh v zaostrenih pogojih poslovanja, ki jih je prinesla zadnja gospodarska kriza, po letu 2008. Večina podjetij je bila prisiljenih v zniževanje stroškov poslovanja na minimum, s tem pa tudi sredstva, namenjena družbeno odgovornemu ravnanju. V nalogi smo se osredotočili na družbeno odgovorno poslovanje spletnih trgovin. Zanimalo nas je, ali spletne trgovine v Sloveniji poznajo družbeno odgovorno ravnanje, ali menijo, da delujejo družbeno odgovorno, ali ob takšnem ravnanju nastajajo stroški, in to, kako po njihovem mnenju družbeno odgovorno ravnanje vpliva na poslovanje podjetja. Rezultati naše raziskave so pokazali, da slovenske spletne trgovine smatrajo za družbeno odgovorno ravnanje predvsem skrb za zadovoljstvo do zaposlenih in etično ravnanje. Ugotovili smo, da skoraj polovica vprašanih meni, da delujejo družbeno odgovorno. Slovenske spletne trgovine na osnovi naše raziskave podpirajo družbeno odgovorno ravnanje predvsem s sodelovanjem pri humanitarnih akcijah, vendar opažamo, da so takšne akcije premalo medijsko podprte (tudi s strani podjetij samih). Podjetja menijo, da družbeno odgovorno ravnanje pozitivno vpliva na poslovanje podjetja. Med vprašanimi so večinoma pozitivno naravnana podjetja in menijo, da bodo v naslednjih petih letih dobro poslovala, in da spodbujanje inovativne družbene odgovornosti pripomore k trajnostnem razvoju podjetja.
Ključne besede: družbena odgovornost podjetja, inovacije, ne-tehnološke inovacije, spletne trgovine
Objavljeno: 30.06.2016; Ogledov: 727; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

9.
PRIMERJAVA PLATFORM MAGENTA IN OPENCART ZA IZDELAVO SPLETNE TRGOVINE
Lovro Bosnar, 2015, diplomsko delo

Opis: V sodobnem času veliko ljudi nakupuje preko spleta, zato je hitrost delovanja in razvoj spletnih trgovin zelo pomembna. Razvijalci spletne trgovine večinoma ne razvijajo samostojno oziroma od začetka, temveč posežejo po vnaprej pripravljenih platformah za izgradnjo spletne trgovine in jo razvijejo ter preoblikujejo po željah lastnika oziroma naročnika. V diplomskem delu bomo izdelali dve spletni trgovini v platformah Magento in OpenCart. Primerjali bomo hitrost in težavnost razvoja in nastavitev osnovnih funkcij za izgradnjo spletne trgovine.
Ključne besede: izgradnja spletne trgovine, Magento, OpenCart, spletna trgovina, brezplačna platforma
Objavljeno: 28.09.2015; Ogledov: 1832; Prenosov: 262
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

10.
DEJAVNIKI USPEŠNOSTI SPLETNE TRGOVINE NA PRIMERU PODJETJA ZOO MARKET REX
Maja Duh, 2014, magistrsko delo

Opis: Internet je v današnjem času skupek ene najbolj rastočih tehnologij. Elektronski način komunikacije je vse bolj uporaben, hkrati že skoraj nuja ob tako natrpanih delavnikih v našem vsakdanu. Na internetu poteka cela skupina storitev, brez katerih si našega življenja preprosto ne moremo več predstavljati. Med te storitve lahko zagotovo uvrstimo tudi spletne trgovine, katere so zmeraj bolj priljubljene in posledično tudi številčnejše. Da bi lahko izstopali iz konkurence, je potrebno veliko več kot le ustvarjati vrednost za kupca. V magistrskem delu bomo poskušali določiti dejavnike, kateri so pomembni za uspešnost spletne trgovine. Za začetek bomo predstavili elektronsko poslovanje (v nadaljevanju e-poslovanje) na splošno s poudarkom na poslovnih modelih. Spoznali bomo prednosti in slabosti e-poslovanje, vrste e-poslovanje ter poslovne modele e-poslovanja. V tretjem poglavju se bomo podrobneje posvetili spletni trgovini, ki je tudi glavni predmet obravnave v magistrskem delu. Opredelili bomo vrste spletnih trgovin, določili njihov pomen v primerjavi s klasičnimi trgovinami in spoznali spletne uporabnike. Ker je glavni namen magistrskega dela raziskati dejavnike uspešnosti spletnih trgovin, se bomo v četrtem poglavju posvetili zgolj samo njim. Določili bomo najpogostejše dejavnike, ki vplivajo na uspešnost posamezne spletne trgovine, ter jih podrobneje spoznali. Vse dejavnike bomo v zadnjem poglavju prikazali in analizirali na konkretnem primeru podjetja Zoo Market Rex, Zlatko Hraš, s.p.. Magistrsko delo bomo zaključili s sklepom, kjer bomo dokazali pomembnost upoštevanja ključnih dejavnikov uspešnosti spletne trgovine.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko trgovanje, spletna trgovina, uporabniška izkušnja, optimizacija spletne trgovine, socialna omrežja
Objavljeno: 24.07.2014; Ogledov: 1501; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (3,22 MB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici