| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
E-ZAVAROVALNIŠTVO
Mateja Gorjanc, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Neosebno neposredno trženje kot tržni(marketinški) koncept vse bolj prežema naše življenje na vseh področjih in tako čedalje bolj tudi na področju zavarovalništva. Seveda smo pri nas storili pri uvajanju in uporabi teh sodobnih tržnih oblik, tehnik in poti šele prve korake, v razvitem zavarovalniškem svetu pa je za mnoge zavarovalne vrste, predvsem za množična zavarovanja tak način promocije in distribucije hkrati že kar ustaljen način dela in konkurenčne bitke za obstoj in razvoj. V literaturi obstajajo številne različne definicije in opredelitve zavarovalniških pojmov ter elektronskega poslovanja. Te različne pojme smo tudi mi predstavili v diplomskem seminarju. Napredek v informacijski tehnologiji in večji boj s konkurenti sta pripeljala podjetja do novega načina poslovanja-elektronskega poslovanja, ki se širi na vsa poslovna področju. Elektronsko poslovanje pa prinaša številne prednosti in pomanjkljivosti. Nekatere prednosti e-poslovanja preko interneta so: potrebe strank se lažje razumejo zaradi neposredne komunikacije preko omrežja, informacije se oblikujejo glede na izkazane potrebe uporabnikov-potrošnikov, pri elektronskih storitvah se odjemalcu ni potrebno srečati s prodajalci ali se izpostaviti prepričevanju in čustvenim dejavnikom. Največji pomanjkljivosti, ki ju glede poslovanja omenjajo strokovnjaki, sta varnost in standardizacija. Druge pomanjkljivosti so še: pomanjkljivi sistem varnosti in zaupnosti, še vedno razvijajoča se programska oprema, dodatni stroški povezani z nabavo specializirane opreme e-poslovanja itd.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, e-zavarovalništvo, zavarovalnica, spletne strani zavarovalnic, tržni delež, analiza poslovanja
Objavljeno: 30.11.2010; Ogledov: 2876; Prenosov: 288
.pdf Celotno besedilo (1010,34 KB)

2.
E- ZAVAROVALNIŠTVO
Vesna Krope, 2011, diplomsko delo

Opis: V svojem diplomskem delu sem poglobila svoje teoretično znanje o zavarovalništvu, elektronskem poslovanju in dobrih spletnih straneh. Na podlagi teh znanj sem analizirala pet spletnih strani naših zavarovalnic ( Generali, Triglav, Maribor, Adriatic Slovenica, Kd Življenje) .Elektronsko poslovanje nam prihrani ogromno časa, saj nam ni potrebno odditi od doma in se srečati s ponudniki. Vse uredimo doma pred računalnikom. Potrebe strank se lažje razumejo zaradi neposredne komunikacije preko omrežja. Spletna stran je tako imenovan živi sistem, ki ga je potrebno neprestano prilagajati, osveževati in izboljševati, da pritegne uporabnike. Na dobrih spletnih straneh se kaže, da je internet dvosmerni kanal. Analizirane spletne strani so tudi v tej smeri pokazale, da so dobre spletne strani.
Ključne besede: zavarovalništvo, vrste zavarovanj, elektronsko poslovanje, spletne strani, optimizacija spletnih strani, analiza spletnih strani zavarovalnic
Objavljeno: 20.06.2012; Ogledov: 1219; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (748,95 KB)

3.
E-ZAVAROVALNIŠTVO
Tara Sel, 2012, diplomsko delo

Opis: Zavarovalništvo je pomembna gospodarska panoga ter pomemben del finančnega sistema, katerega osnovna funkcija je zbiranje denarnih sredstev. Nedavni napredek v tehnologiji je korenito vplival na zavarovalništvo, saj je veliko zavarovalnic začelo splet uporabljati v veliki meri za ustvarjanje prodaje in večanje števila svojih strank. E-poslovanje pomeni elektronsko izmenjavo podatkov in vključuje uporabo vseh oblik informacijske in komunikacijske tehnologije. Z uvajanjem elektronskega poslovanja želijo podjetja doseči predvsem širjenje tržišča ter vstop na globalni trg, ustvarjanje novih poslovnih priložnosti in nižje stroške poslovanja. E-zavarovalništvo lahko opredelimo kot uporabo interneta in informacijskih tehnologij v proizvodnji in distribuciji zavarovalnih storitev. Zavarovalnice se pri uvajanju elektronskega zavarovalništva srečujejo z določenimi ovirami kot so stališča njihovih strank ter kompleksnost zavarovalnih polic. Uspeh prodaje zavarovalnih storitev preko spleta je odvisen predvsem od oglaševanja, ki vključuje zraven pasivnih medijev še razne oglaševalske pasice, elektronsko pošto ter spletne kupone. Z uvajanjem e-poslovanja si zavarovalnice prizadevajo čim ceneje in uspešnejše izvesti poslovne procese.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko zavarovalništvo, zavarovalništvo, spletne strani zavarovalnic, zavarovalnica, slovenske zavarovalnice
Objavljeno: 06.12.2012; Ogledov: 1205; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

4.
E - ZAVAROVALNIŠTVO
Luka Ravnjak, 2012, diplomsko delo

Opis: Poslovanje in trženje preko interneta postaja v modernem času stalnica. Seveda pa morajo zavarovalnice v Sloveniji, ki se odločajo za takšno vrsto poslovanja, še veliko narediti. Elektronsko zavarovalništvo in potrebe posameznikov se spreminjajo, zato je potreben konstanten razvoj elektronskega poslovanja v podjetju. Vedno je potrebno poiskati še boljše načine, ki prinašajo več strank in posledično večji dobiček. Tako se elektronsko zavarovalništvo korenito uvaja na slovenskem trgu, vendar še ni tam, kjer so nekatere države, ki so glavne v svetu zavarovalništva. Napredek elektronskega zavarovalništva pa prinaša dobro razvita informacijska tehnologija v podjetju oz. zavarovalnici. Boljša tehnologija prinaša boljšo elektronsko poslovanje in posledično tudi elektronsko zavarovalništvo. Seveda pa ima elektronsko zavarovalništvo svoje prednosti in slabosti. Prednosti so definitivno hitrost, dostopnost in enostavnost, kar je za uporabnike danes ključnega pomena. Takšen način poslovanja zavarovalnic tako prihrani čas zavarovalnici in tudi stranki. Vendar takšno poslovanje skriva v sebi tudi slabosti. Ena izmed glavnih slabosti je ta, da je na internetni strani, kjer uporabnik sklepa zavarovanje, vse predstavljeno v določenih osnovnih informacijah. Tako uporabnik ne predvidi vsega, saj ve samo tisto, kar mu je kot informacija dano na spletni strani. V živo pa poteka zavarovanje preko t.i. zavarovalnih zastopnikov, pri katerih lahko uporabnik iz prve roke izve vse potrebne informacije, ter na lažji način predvidi morebitna tveganja. Druga slabost so tudi vse večji stroški informacijske tehnologije, ki jih zavarovalnice izboljšujejo zaradi večje konkurenčnosti.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronsko zavarovalništvo, zavarovalniško poslovanje, spletne strani zavarovalnic, analiza poslovanja, tržni delež.
Objavljeno: 22.11.2012; Ogledov: 1904; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (985,69 KB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici