| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Nakupno vedenje kupcev v spletnih prodajalnah
Eva Skok, 2021, diplomsko delo

Opis: Nakupi v spletnih prodajalnah predstavljajo eno izmed bolj priljubljenih aktivnosti, ki se odvijajo na spletu. Potrošnikom omogočajo hiter in enostaven nakup, podjetjem pa pomembne finančne prihranke, saj lahko dosežejo velik obseg kupcev s precej nižjimi stroški, kot bi jih zahtevala postavitev fizičnih prodajaln. Kljub možnim tveganjem, s katerimi se kupci soočajo ob nakupovanju na spletu, pa število spletnih kupcev čedalje bolj narašča. V diplomskem delu je obravnavano vedenje kupcev v spletnih prodajalnah ter dejavniki, ki vplivajo na kupčeve nakupne odločitve. Prav tako so podrobneje analizirane stopnje v procesu nakupnega vedenja, ki se začnejo s prepoznavanjem potrebe, čemur sledi iskanje informacij o izdelkih, ki jih posameznik smatra kot potencialne za zadovoljitev potreb. Iskanju informacij sledi vrednotenje alternativ, pri čemer vsak posameznik presoja niz alternativ po lastnih kriterijih. Ovrednotenju sledi nakupna odločitev, sam proces pa se konča z opuščanjem izdelka po njegovi iztrošenosti ali pa kadar preprosto ne zadovoljuje več posameznikovih potreb.
Ključne besede: marketing, spletno nakupovanje, spletne prodajalne, spletni kupci, nakupno vedenje.
Objavljeno v DKUM: 04.11.2021; Ogledov: 815; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (856,42 KB)

2.
SPLETNA TRGOVINA IN NJENO DELOVANJE NA PRIMERU MIMOVRSTE
Maja Blaj, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Internet je najbolj dramatična stvar, ki se je zgodila na področju poslovanja in trženja. Z razvojem spletnega načina nakupovanja se je razvila popolnoma nova ekonomija, ki je nam poznana pravila postavila na glavo. Kupec je z razvojem spletnega trgovanja dejansko postal kralj, saj mu je na enem mestu, na dosegu roke zbrana vsa konkurenca in podrobne informacije glede izdelkov. Ampak največja revolucija pa je prišla, ko se je pojavilo elektronsko poslovanje. Elektronsko poslovanje, ki je splošno znano kot e-poslovanje, e-trgovina, se nanaša na nakup in prodajo proizvodov ali storitev preko elektronskih sistemov, kot sta internet in računalniška omrežja. Vendar pa se izraz nanaša na mnogo več, kot pa le na nakup in prodajo izdelkov preko spletnih mest. Prav tako vključuje vse aktivnosti, ki so povezane z razvojem podjetja, nabavo, prodajo, dostavo, servisiranjem in plačilom izdelkov in storitev. V nalogi sem se tako najbolj osredotočila na opisovanje spletne trgovine, elektronskega poslovanja in predstavitvijo spletnega mesta Mimovrste.com. Za podjetje, ki se ukvarja izključno z spletno prodajo, je zelo pomembno, da je v koraku s časom. Razvijati se mora v skladu z razvojem tehnologij in zahtevami uporabnikov. Naš cilj v diplomskem seminarju je tako predstavitev pomembnih elementov spletne prodaje, ki znatno vpliva na prodajo, hkrati pa z raziskavo ugotoviti, kaj je tisto kar ljudi prepriča v nakup preko spleta.
Ključne besede: Internet, E-poslovanje, E-nakupovanje, Spletne strani, Spletna trgovina, Osnove spletne prodajalne, Procesi nakupovanja v spletni prodajalni, Prednosti in slabosti spletne prodajalne
Objavljeno v DKUM: 18.11.2011; Ogledov: 5660; Prenosov: 1141
.pdf Celotno besedilo (2,11 MB)

3.
ANALIZA USPEŠNOSTI E-TRGOVINE
Denis Stojko, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju sem se osredotočil predvsem na analizo spletne prodajalne, ki sem jo naredil z izbranimi spletnimi orodji. Vendar pa sem se moral do dobra spoznati tudi z drugimi dejavniki spletne prodajalne. Tako sem se v prvem delu osredotočil k teoriji spletne prodajalne, v drugem delu sem spoznal načine analiziranja spletne prodajalne, v tretjem delu diplomskega seminarja, pa sem izbrano spletno prodajalno analiziral. Če primerjamo med seboj spletno in klasično prodajalno vidimo, da ima spletna prodajalna določene prednosti. Tako na primer za nakup porabimo manj časa, nakup je enostavnejši, prav tako pa je tudi informiranost o produktih večja. Prav tako pa je pomembna tudi varnost. Spletne prodajalne so vedno bolj varne, kar se odraža tudi na zaupanju obiskovalcev do njih. To je le nekaj prednosti, ki jih premore spletna prodajalna glede na klasično. To so spoznali tudi slovenski kupci, saj se je od leta 2004 pa do danes število nakupov, ki se izvedejo na spletnih prodajalnah povečalo kar za 80%. Da lahko analiziramo spletno prodajalno je pomembno, da vemo na kakšen način se naj lotimo dela. Tako poznamo več vrst analize spletnih mest. Najbolj razširjena in tudi najbolj enostavna je tehnična analiza. Gre za analizo dnevniških datotek, programsko analizo ali slikanje zaslona. Jaz sem se odločil za programsko analizo. Pri analizi nam pomagajo določene aplikacije, katere beležijo najrazličnejše aktivnosti, ki se dogajajo na spletnem mestu. Predvsem so pomembne aktivnosti naših obiskovalcev, saj so le — ti ključen dejavnik za obstoj spletnega mesta, še zlasti to velja za spletno prodajalno. Pomemben dejavnik, ki sem ga omenil v diplomskem seminarju je tudi pojavljivost spletnih mest v spletnih iskalnikih. Veliko obiskovalcev pride na spletno mesto preko spletnih iskalnikov. Ti uporabljajo tako imenovane ključne besede. Če bo ključna beseda dovolj dobro povezana z našim spletnim mestom, se bo ta znašel zelo visoko v spletnem iskalniku, v nasprotnem primeru se to ne bo zgodilo, kar lahko privede do manjšega števila obiskovalcev na našem spletnem mestu. V zadnjem delu diplomskega seminarja sem na kratko predstavil aplikacije z katerimi sem analiziral spletno prodajalno Mimovrste, prikazal rezultate in analiziral dobljene rezultate. Pri analizi sem uporabil štiri spletne aplikacije. To so Alexa — The Web Information Company, Google page rank, Keyword density checker in pa Google trends. S pomočjo dobljenih podatkov sem nato analiziral spletno prodajalno, predstavil podatke in analizirane podatke tudi komentiral.
Ključne besede: Spletna prodaja, spletna prodajalna, analiza spletne prodajalne, internet, spletno nakupovanje
Objavljeno v DKUM: 04.11.2011; Ogledov: 2174; Prenosov: 295
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

4.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH STRANI SLOVENSKIH IN TUJIH SPLETNIH PRODAJALN
Alen Borošak, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Poslovanja podjetij si brez uporabe interneta skorajda ne moremo več zamisliti. Internet je eden ključnih kanalov, ki ga ne zanemarja nobeno podjetje, saj prinaša vrsto koristi. Podjetjem omogoča enostavnejše poslovanje in poslovno komuniciranje praktično po vsem svetu. Internet je postal ključno orodje predstavitve podjetja in grajenja blagovne znamke. Podjetja ga uporabljajo za pospeševanje prodaje, raziskovanje trga in upravljanje odnosov s strankami, saj so to področja, ki si jih brez ustrezne internetne povezave ne moremo zamisliti. Podjetja oblikujejo spletne strani v poslovne namene, saj se zavedajo, da so postale nepogrešljivi del poslovnega okolja podjetij. Njihova vloga je prerasla prepričanje, da so spletne strani namenjene zgolj predstavitvi podjetja. Trženje preko spleta in s tem povezano iskanje novih tržnih priložnosti sta področji, ki jima podjetja namenjajo veliko pozornosti. Sočasno z razvojem interneta so se ustanavljale tudi spletne prodajalne. Spletne prodajalne so se v zadnjih letih razvile do te mere, da na nekaterih področjih po prodajnih rezultatih počasi prehitevajo klasične prodajalne. Spletno nakupovanje izdelkov danes ni več nobena posebnost. Zneski spletnih nakupov so iz leta v leto večji, saj dandanes skorajda ni izdelka, ki ga ni mogoče kupiti preko spleta. Ljudje množično obiskujejo spletne prodajalne zaradi koristi, ki jim jih le-te nudijo, od udobja nakupovanja do prihranka časa. Tehnologija, ki omogoča spletnim prodajalnam enostavno vzdrževanje in osveževanje vsebine spletne strani, je pripomogla k pravi eksploziji nastanka spletnih prodajaln. Tiste najbolje zasnovane spletne strani obiskovalcem nudijo enostavno brskanje po vsebini in jim zagotavljajo dostop do želenih informacij na preprost način. Obiskovalec mora začutiti uporabno vrednost spletne strani, vsebina na njej mora biti ažurna, grafična podoba in izgled pa poskrbita, da se bo spletna stran obiskovalcu vtisnila v spomin. Spletne strani naj ne vsebujejo prevelikega števila grafičnih elementov, saj s tem podaljšujejo čas nalaganja posameznih strani, kar pa bo v najslabšem primeru obiskovalce spodbudilo k selitvi na drugo spletno stran. Spletne prodajalne veliko pozornosti posvečajo varovanju podatkov in iskanju tehnoloških in organizacijskih rešitev, ki zagotavljajo varnost spletnih nakupov. Zavedajo se, da se bodo le zadovoljni kupci vračali z željo po vnovičnem spletnem nakupu. Navade spletnega nakupovanja v Sloveniji ne zaostajajo veliko za tistimi v drugih državah sveta. Spletnih prodajaln je iz dneva v dan več, v okviru tega se pojavlja le vprašanje komu zaupati. V tem delu diplomskega seminarja smo ugotovili, da je elektronsko poslovanje in s tem povezano opravljanje spletnih nakupov zelo široko področje, ki zajema določene organizacijske, tehnološke in ekonomske značilnosti poslovanja. In prav trženje preko spleta je tisti kanal, ki omogoča podjetjem, da poslujejo globalno ter racionalizirajo in širijo poslovanje veliko enostavneje in hitreje. Podjetja se v današnjem času ne ukvarjajo več s smiselnostjo uvajanja spletnega poslovanja in izdelave spletnih strani, saj se zavedajo, da je to za njihov obstoj nujna in edina rešitev.
Ključne besede: Ključne besede: internet, spletne strani, spletne prodajalne, potencialni kupci, spletni nakup, elektronsko poslovanje.
Objavljeno v DKUM: 22.12.2010; Ogledov: 3094; Prenosov: 323
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici