| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NAPOVEDOVANJE VREDNOSTI Z ALGORITMOM K NAJBLIŽJIH SOSEDOV
Andrej Meh, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili uporabo algoritma k najbližjih sosedov za napovedovanje vrednosti predmetov glede na njihove lastnosti. Implementirali smo testni program in preučili delovanje algoritma na podatkih iz resničnega sveta. S pomočjo testnega programa smo ocenili učinkovitost algoritma. Predlagali smo še nekaj možnih izboljšav za naš program.
Ključne besede: napovedovanje vrednosti, kolektivna inteligenca, algoritem kNN, spletne dražbe
Objavljeno: 25.09.2009; Ogledov: 1457; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (704,05 KB)

2.
ANALIZA INOVATIVNOSTI PODJETJA: PRIMER EBAY
Tamara Majcenić, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V delu diplomskega seminarja smo najprej proučili osnovne koncepte inovativnosti in inovacij, ki smo jih nato proučevali v empiričnem delu. V ta namen smo podrobneje opredelili inovacije, pojasnili kako jih delimo po vrstah in lastnostih, kdaj govorimo o inovacijski dejavnosti v podjetju ter na kratko predstavili še strategije inovacij in vidike inovacijskih procesov. V empiričnem delu smo želeli teorijo predstaviti na realnem primeru podjetja eBay. Podjetje smo najprej opisali, predstavili njegov način delovanja ter na koncu analizirali inovacijske dejavnosti v podjetju in podali sklepe, kako se teorija sklada z izbranim podjetjem.
Ključne besede: notranje podjetništvo, inoviranje, inovacije, eBay, Paypal, spletne dražbe
Objavljeno: 29.11.2011; Ogledov: 2084; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

3.
SPLETNE DRAŽBE
Mia Novak, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Tema diplomskega seminarja se nanaša na spletne dražbe. Spletne dražbe so danes ena izmed podskupin elektronskih dražb, kjer prodaja in nakup dražbenih predmetov, potekata preko svetovnega spleta. Ene izmed najpopularnejših in najprepoznavnejših spletnih dražb so posredniške spletne dražbe, kjer se transakcije pojavljajo med posamezniki.
Ključne besede: spletne dražbe, e-poslovanje, varnost na spletnih dražbah, Bolha.com, eBay, tipi prevar na spletnih dražbah, poslovni modeli spletnih dražb
Objavljeno: 28.11.2011; Ogledov: 2259; Prenosov: 157
.pdf Celotno besedilo (766,50 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici