| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA KOMUNIKACIJE MED PODJETJEM IN POTROŠNIKOM NA PRIMERU PODJETJA PERUTNINA PTUJ
Tina Čuš, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se loteva zelo širokega področja komunikacije med podjetjem in potrošnikom. Obravnavali bomo, kako pomembno je, da je ta komunikacija enotna, načrtovana, kakovostna, in kako velik vpliv ima na odnos, ki ga oblikuje med podjetjem in potrošnikom. Opisali bomo pomembnejše vidike oblikovanja dobrega odnosa ter opozorili na to, kako pomemben je ta za ugled in uspešnost podjetja. Kot primer bomo obravnavali podjetje Skupina Perutnina Ptuj.
Ključne besede: komunikacija, blagovna znamka, komunikacijski modeli, spletna stran, Skupina Perutnina Ptuj
Objavljeno: 18.12.2012; Ogledov: 4522; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

2.
IZDELAVA SPLETNE TRGOVINE ZA PRODAJO UNIKATNIH SLOVENSKIH ŠIVANIH IZDELKOV
Alenka Jezeršek, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je zajet celoten postopek izdelave spletne trgovine za prodajo unikatnih šivanih izdelkov. S pomočjo podjetja Dotkomp d.o.o. smo ustvarili novo blagovno znamko, za katero smo izdelali spletno trgovino. Na samem začetku smo podrobno raziskali trg ter tako dobili veliko koristnih informacij za naše izdelke, ki jih bomo ponudili v spletni trgovini. V nalogi je predstavljen celoten postopek izdelave spletne trgovine. Pred izborom pravega trgovinskega sistema smo raziskali štiri trgovinske sisteme, ki jih v nalogi tudi podrobneje predstavljam. Predstavljen je postopek grafične izdelave spletne trgovine, izbira barvne kombinacije, logotipa blagovne znamke ter različni plačilni sistemi, ki bodo delovali v spletni trgovini. Za boljše spoznavanje kupcev smo sestavili tudi elektronsko spletno anketo. Anketa nam je dala koristne podatke o tem, kaj kupci želijo in pričakujejo ob nakupu na spletu ter kako marketinško izdelati spletno trgovino. Rezultate smo porabili ob sami izdelavi spletne trgovine in upoštevali njihove želje pri poslovanju. Namen diplomskega dela je ustvariti spletno trgovino za kvalitetno blagovno znamko unikatnih šivanih izdelkov, ki se bodo prodajali samo na spletu, na Slovenskem, predvsem pa na tujem trgu. Ker smo tudi sami proizvajalci unikatnih šivanih izdelkov, smo si s spletno trgovino odprli novo prodajno pot.
Ključne besede: Spletna trgovina, Spletno oglaševanje, Barvna lestvica, Blagovna znamka, Prodaja.
Objavljeno: 09.01.2013; Ogledov: 1491; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (3,83 MB)

3.
KOMUNIKACIJA BLAGOVNE ZNAMKE V SPLETNIH DRUŽBENIH OMREŽJIH. PRIMER KEKCA NA FACEBOOKU
Monika Horvat, 2014, magistrsko delo

Opis: Namen naloge je preučiti komunikacijo blagovne znamke, še posebej na spletnih družbenih omrežjih, ter izvesti in analizirati komunikacijo blagovne znamke Kekec pašteta na Facebooku. V teoretičnem delu smo predstavili zgodovino spletnih družbenih omrežij, nato smo se posvetili Facebooku, njegovim značilnostim in možnostim, kako na njem ustvarjati publiciteto. V ta namen smo analizirali komunikacijo blagovnih znamk Coca-Cola, Cockta in Argeta. Ugotovitve tega dela smo uporabili v empiričnem delu, kjer smo ustvarili Facebook stran Kekec - TA PRAVA in z natančno pripravljenim načrtom objav ter oglaševanjem preverili odzive Facebook uporabnikov iz Slovenije. V zaključku ugotavljamo, da z dobro načrtovano Facebook stranjo lahko prav tako kot z oglaševanjem dosežemo zadovoljive rezultate.
Ključne besede: blagovna znamka, spletna družbena omrežja, komunikacija
Objavljeno: 26.02.2015; Ogledov: 1016; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (3,57 MB)

4.
SLOVENSKE ORGANIZACIJE ZA ZAŠČITO ŽIVALI IN UPORABA NOVIH MEDIJEV
Andreja Roškar, 2016, diplomsko delo

Opis: Slovenske organizacije za zaščito živali so majhne in imajo za svoje delo zelo omejena sredstva, pomoči potrebnih živali pa je vedno veliko. Zato je pomembno, da s čim nižjimi stroški v kratkem času dosežejo veliko število ljudi, ki nato postanejo posvojitelji živali, donatorji, prostovoljci, podporniki ... Najenostavnejši način za to je uporaba spleta in družbenih medijev, predvsem Facebooka. Z uporabo vsebinske analize smo raziskali, kako za komunikacijo uporabljajo spletne strani in Facebook, kako uspešne so pri ustvarjanju lastne spletne znamke ter kako za oglaševanje živali, zbiranje sredstev, informiranje javnosti, pa tudi aktivizem, izkoriščajo vse prednosti, ki jih spletne tehnologije ponujajo.
Ključne besede: neprofitne organizacije, zaščita živali, Facebook, spletna znamka
Objavljeno: 05.07.2016; Ogledov: 596; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (6,65 MB)

5.
NAKUPNE ODLOČITVE SLOVENSKEGA POTROŠNIKA PRI NAKUPU V TRGOVSKI VERIGI SPAR
Tina Gosar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Obravnavamo področje nakupnih odločitev potrošnikov, ki nakupujejo v trgovski verigi Spar Slovenija d.o.o.. Predstavljamo potrošnika v njegovi vlogi in dejavnikih, ki vplivajo nanj. Opredeljujemo potrošnika, dejavnike, procese in odločitve, ki vplivajo na nakup, ter jih podrobneje razdelamo. Opredeljujemo tudi trenutne trende in trende v prihodnosti. Zanima nas potrošnik in njegova izhodišča za nakup. V ospredju se nam vedno pojavlja kupec, ki bodisi deluje kot potrošnik, porabnik, bodisi kot kupec in ne porabnik.
Ključne besede: Nakupne odločitve, nakupni proces, dejavniki vplivanja na nakup, cena, država porekla, promocije, izkušnje z izdelkom, zdravstvena varnost izdelka, priporočila prijateljev in znancev, kvaliteta, embalaža, storitve prodajnega osebja, blagovna znamka, oglaševanje, okus, označevanje izdelkov, izgled prodajnega mesta, kupec, potrošnik, Spar Slovenija d.o.o., spletna trgovina, trendi nakupovanja, marketing, prodaja, segmentacija
Objavljeno: 06.10.2016; Ogledov: 598; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici