| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primer nalog za elektronsko utrjevanje frazeologije
Nina Cvikl, 2019, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu z naslovom Primer nalog za elektronsko utrjevanje frazeologije smo predstavili primer dobre prakse uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v visokošolskem izobraževanju. Za frazeološke vsebine, ki jih pokriva predmet Besedoslovje in frazeologija na univerzitetnem študijskem programu 1. stopnje Slovenski jezik in književnost, smo v učnem e-okolju Moodle izdelali inovativno spletno učilnico, ki je namenjena strukturiranemu samostojnemu delu za utrjevanje znanja s področja frazeologije za 7. poglavij. Pripravljene naloge je preizkusilo 20 testirancev. Na podlagi njihovih rezultatov reševanja in odgovorov na vprašalnik smo pridobili podatke o potrebnih izboljšanjih nalog bodisi v vsebinskem ali tehničnem smislu. Hkrati pa prejeli povratne informacije o prednostih in slabostih takega dela v spletni učilnici. Odzivi študentov so pokazali, da jim je tovrstno delo zanimivo in dobrodošlo ter da si želijo, da bi ga pri svojih predmetih uporabljalo čim več profesorjev. Opažene pomanjkljivosti smo pri nalogah izboljšali in nove generacije študentov bodo spletno učilnico ob sprotnem posodabljanju uporabljale za utrjevanje, hkrati pa bodo pridobile pozitivno izkušnjo ter motivacijo za nadaljnjo uporabo v lastni pedagoški praksi.
Ključne besede: frazeologija, paremiologija, e-izobraževanje, spletna učilnica Moodle
Objavljeno: 18.10.2019; Ogledov: 489; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

2.
VZPOSTAVITEV SPLETNE UČILNICE MOODLE V IZOBRAŽEVALNEM ZAVODU
Nina Savšek, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je predstavljen razvoj spletne učilnice v okolju Moodle. Okolje Moodle je bilo za razvoj spletne učilnice izbrano zaradi enostavnosti in pogostosti uporabe v sodobnih učnih okoljih. Moodle učitelju oz. upravljavcu spletne učilnice omogoča preprosto dodajanje dejavnosti in virov, ki jih študenti oz. udeleženci lahko uporabljajo v spletni učilnici. V spletni učilnici je na voljo več različnih dejavnosti, ki omogočajo aktivno vključevanje udeležencev, viri pa predstavljajo gradiva, iz katerih udeleženci črpajo informacije. Uporaba spletne učilnice Moodle je prikazana na konkretnem primeru uporabe v izobraževalnem zavodu. Predstavljeni so postopek namestitve in postopki razvoja posameznega gradnika v učnem okolju.
Ključne besede: E-izobraževanje, spletna učilnica, Moodle
Objavljeno: 12.10.2016; Ogledov: 1648; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)

3.
IMPLEMENTACIJA E-IZOBRAŽEVANJA V ŠOLSTVU
Dina Žižek, 2015, magistrsko delo

Opis: V času hitro spreminjajočega se sveta je kvalitetno in trajno pridobljeno znanje, ki si ga posameznik v življenju pridobi, postane neprecenljivo. Znanja, ki si ga lahko pridobimo v različnih institucijah, predstavljajo vedno večji dejavnik uspeha. Na izbiro imamo veliko načinov izobraževanja, kot je klasično izobraževanje, izobraževanje na daljavo oz. današnje izobraževanje, ki mu pravimo e-izobraževanje. E-izobraževanje posamezniku nudi časovno učinkovito izobraževanje v trenutku, ko ga potrebuje. Moderne tehnologije omogočajo posamezniku takojšen stik z informacijo, ki jo posameznik potrebuje. Med moderno tehnologijo štejemo vsekakor osebni računalnik, prenosni in žepni računalnik, tablični računalnik, pametni mobilni telefoni, elektronske knjige, spletne učilnice, s katerimi si pomagamo do učinkovitega e-izobraževanja. Pri e-izobraževanju prihranimo pri stroških, času, svobodni smo pri izbiri vsebine, imamo večjo svobodno pri učenju in večjo ustvarjalnost, hitreje pridobivamo podatke preko spleta. Zaradi vseh teh naštetih dejavnikov potrebujemo implementacijo e-izobraževanja, za izpeljavo in pravilno delovanje le-tega pa ustrezno tehnologijo in programsko opremo. Tako je implementacija e-izobraževanja odvisna od tehnološkega razvoja, upoštevati moramo tudi potrebe izobražencev, učne procese in učna gradiva, dodatna usposabljanja, vsebinsko in tehnološko podporo. V nalogi smo želeli predstaviti, kateri so vsi ključni elementi, ki pripomorejo k boljšemu in hitremu e-izobraževanju. Na kaj vse moramo biti pozorni, da bo naše e-izobraževanje kvalitetno in obstojno v poslovnem svetu. Podrobneje smo se osredotočili na implementacijo e-izobraževanja v šolstvu in predstavili spletne učilnice v šolstvu, kako so spletne učilnice zgrajene, kaj vse vsebujejo in kaj vse nam omogočajo za učinkovito e-izobraževanje.
Ključne besede: e-izobraževanje, implementacija, informacijsko-komunikacijska tehnologij, e-gradiva, spletna učilnica.
Objavljeno: 22.12.2015; Ogledov: 1423; Prenosov: 217
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

4.
Vnos informacijsko komunikacijske tehnologije in e-preverjanja znanja pri predmetu kemija
Klavdija Černelč, 2015, magistrsko delo

Opis: Živimo v času globalizacije in hitrih sprememb na področju informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT). Tako na svetovnem kot tudi slovenskem področju se IKT hitro širi v vse stopnje vzgojno-izobraževalnega procesa. IKT omogoča e-učenje (e-izobraževanje), ki vnaša v učni proces inovativnost in možnost širjenja znanja učitelja in učenca. Za učinkovito izvedbo je potrebno usvojiti nova znanja in spretnosti, saj tak način dela zahteva skrbno načrtovanje. Za kakovostno e-preverjanje znanja je potrebno kreirati banko nalog oziroma vprašanj na različnih taksonomskih ravneh, oblikovati kviz, seznaniti učence z izvajanjem e-preverjanja znanja ter pripraviti strojno in programsko opremo za izvedbo. V prvem letu mora učitelj vložiti veliko truda, časa in dodatnega dela v nov način poučevanja, vendar se ta trud povrne v naslednjih letih. Pri delu je izrednega pomena povezanost skupine ljudi, ki so odgovorni za učinkovito e-preverjanje znanja. Skupina naj bi sestavljali računalničar, laborant in učitelj. V nalogi je predstavljena sistematična pot vnosa IKT in e-preverjanja znanja v devetem razredu Osnovne šole Šmarje pri Jelšah pri predmetu kemija. Raziskava je potekala dve šolski leti. Prvo leto sta v raziskavi sodelovala dva oddelka, drugo leto pa štirje oddelki devetega razreda. V raziskavi smo se prednostno osredotočili na elektronsko preverjanje znanja, ki smo ga izvedli s pomočjo spletne učilnice Moodle, dejavnosti Kviz. Svoje mnenje o novem načinu preverjanja znanja so učenci podali v anketnem vprašalniku ob koncu obeh, v raziskavo vključenih, šolskih let.
Ključne besede: IKT, e-učenje, e-učno okolje, e-preverjanje znanja, spletna učilnica, Moodle, kemija
Objavljeno: 29.10.2015; Ogledov: 1296; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (3,59 MB)

5.
UVEDBA E-IZOBRAŽEVANJA V TERMOELEKTRARNI ŠOŠTANJ
Aleš Rednjak, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Za doseganje poslovnih ciljev in izvajanje strategije poslovanja v Termoelektrarni Šoštanj so postavljeni kratkoročni in dolgoročni cilji podjetja. Te cilje dosegamo tudi z dobro usposobljenostjo in razpoložljivostjo kadrov. To nam uspeva z obnavljanjem obstoječih in pridobivanjem novih potrebnih znanj, veščin in kompetenc v okviru internega procesa usposabljanja in izobraževanja. V diplomski nalogi predstavljamo projekt prenove internega procesa izobraževanja in usposabljanja zaposlenih v Termoelektrarni Šoštanj z uvedbo e-poslovanja in e-izobraževanja v ta proces. Verjamemo, da z uvajanjem e-izobraževanja v interni proces izobraževanja omogočamo zaposlenim dostopnejše in fleksibilnejše izobraževanje, podjetju pa nižje stroške izobraževanja, manjšo poraba časa in večjo učinkovitost izobraževanja. Diplomska naloga zajema analizo obstoječega stanja na področju internega izobraževanja v podjetju, predstavitev e-učnega okolja MOODLE, izvedbo projekta e-izobraževanja ter vrednotenje učinkov uvedbe e-izobraževanja.
Ključne besede: e-izobraževanje, spletna učilnica, učenec, učitelj (tutor v e-izobraževanju), podjetje
Objavljeno: 26.06.2015; Ogledov: 849; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (2,84 MB)

6.
SPLETNA PODPORA UČENJU MATEMATIKE
David Zakelšek, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo spletno aplikacijo, ki nudi podporo učenju. Omejili smo se na področje matematike, ki zajema srednješolsko literaturo. Aplikacija ni namenjena le srednješolcem, ampak tudi učiteljem in inštruktorjem, saj jo lahko vključijo v učni proces. Namen spletne rešitve je trženje svojih storitev v zameno za plačilo. Vsebina diplomske naloge zajema preučevanje že obstoječih rešitev, predstavitev tehnologij, ki so omogočile izdelavo spletne strani, ter opis postopka izgradnje od analize zahtev do predstavitve in uporabe posameznih komponent. Prav tako so predstavljeni problemi, na katere smo naleteli v fazi razvoja.
Ključne besede: spletna učilnica, PHP, Warpit
Objavljeno: 13.09.2013; Ogledov: 1367; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (2,11 MB)

7.
PREVERJANJE ZNANJA S POMOČJO RAČUNALNIKA
Ines Goger, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomskego delo obravnava preverjanje znanja s pomočjo računalnika. Najprej je predstavljen razvoj preverjanja znanja s pomočjo računalnikov. Opisana je uporaba spletnih učilnic v slovenskih šolah in predstavljena sta najbolj uporabljena programska paketa HotPotatoes in Learningware. Opisane so značilnosti programskega jezika Java, v katerem je napisan program za testiranje znanja. Poleg programske kode programa za testiranje znanja je prikazana tudi uporaba tega programa. V zaključku so predstavljene prednosti in slabosti uporabe Jave in v zadnjem poglavju je še podan nadaljni razvoj programa za testiranje znanja, ki je podan v diplomski nalogi.
Ključne besede: Java, programska oprema, preverjanje znanja, HotPotatoes, Learningware, spletna učilnica
Objavljeno: 19.10.2009; Ogledov: 2065; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici