1. Kako obiskovalca spletne trgovine prepričati v nakup : magistrsko deloAndrej Hodnik, 2023, magistrsko delo Opis: V tem magistrskem delu smo preučevali, kako obiskovalca spletne trgovine spremeniti v kupca. Zanimalo nas je torej, kaj vse vpliva na posameznikovo nakupno namero pri obisku spletne trgovine. V prvem poglavju dela smo preučevali dosedanjo literaturo s področja spletne prodaje. Opisali smo različne tipe poslovnih modelov, načine spletne prodaje ter najpogostejše marketinške kanale. Večji poudarek smo namenili sami uporabniški izkušnji obiskovalca spletne trgovine. Preučili smo pomen prilagajanja cen z uporabo spletnih kuponov, uporabo barv, uporabo animiranih slik, postavitev izdelkov, povezavo med ocenami izdelka ter prodajo in ceno izdelka, na kratko pa smo opisali tudi dostavo, Googlove smernice za kreiranje ciljne strani in Googlove smernice za ustvarjanje oglasa.
V drugem poglavju smo izvedli anketo, kjer smo želeli pridobiti podatke, ki bi bili v korist spletnim trgovcem. Naša ciljna publika so bili vsi z dostopom do interneta. Prejeli smo 231 veljavnih anket in izmed vprašanih sta 202 (87 %) anketiranca že nakupovala preko spleta. Z anketo smo želeli ugotoviti posameznikov pogled na spletno nakupovanje. Zastavljali smo vprašanja, vezana na pogostost nakupov, izbiro trgovine, težo posameznih postavk, ki vplivajo na posameznikovo odločitev glede nakupa, vprašanja, vezana na uporabo družabnih omrežij in oglaševanja na njih, o branju elektronskih novic ter klikih na posamezni zadetek v spletnem iskalniku. Zanimalo nas je tudi, kaj se najpogosteje kupuje preko spleta, katero plačilno sredstvo se najpogosteje izbere in kateri brskalnik se najpogosteje uporablja. Vse rezultate smo statistično ustrezno obdelali in tudi grafično prikazali. Za tem smo preverili zastavljene hipoteze in prišli do ugotovitve, da lahko že izbira barv in postavitev spletne trgovine vplivata na posameznikovo namero o nakupu. Ključne besede: spletna prodaja, spletna trgovina, konverzija, spletni trgovec, elektronsko poslovanje Objavljeno v DKUM: 06.04.2023; Ogledov: 144; Prenosov: 34
Celotno besedilo (3,94 MB) |
2. Postavitev spletne trgovine za prodajo lesenih izdelkovIvan Peternelj, 2022, diplomsko delo Opis: V današnjem svetu si podjetništva brez interneta ne moremo več predstavljati. S hitrim razvojem interneta in podjetništva se vse več podjetij odloča, da želijo izdelke ponuditi prek svoje spletne strani oz. prek spletne trgovine. Namen diplomskega dela je izdelava in optimizacija spletne trgovine za domačega obrtnika, ki se na področju mizarstva ukvarja z izdelavo lesenih izdelkov. Spletno trgovino smo izdelali s pomočjo orodja Wordpress in jo optimizirali za spletne brskalnike s pomočjo različnih orodij. Za optimizacijo je potrebna neprestana skrb, saj se optimizacija za spletne brskalnike nenehno razvija in spreminja. Na ta način smo spletno trgovino uvrstili med dobre rezultate iskanj na spletnih brskalnikih. Tako smo naročniku povečali prepoznavnost in prodajo prek spletne trgovine Ključne besede: leseni izdelek, spletna trgovina, wordpress, woocommerce Objavljeno v DKUM: 03.03.2023; Ogledov: 187; Prenosov: 52
Celotno besedilo (1,33 MB) |
3. Uporaba google adwords storitve za povečanje prodaje v spletni trgovini kwoodLuka Kočar, 2022, diplomsko delo Opis: Zaradi vedno večje konkurence spletnih trgovin in vedno večje ponudbe izdelkov je danes ključnega pomena izbira novih tehnik in orodij digitalnega marketinga, saj tako lahko optimiziramo poslovanje podjetja in posledično tudi prepoznavnost znamke. V diplomskem delu smo predstavili uporabo Google Adwords storitve za pospeševanje prodaje v spletni trgovini www.kwood.si. Podrobno smo predstavili Google Adwords storitev ter izvedli meritve prodaje izdelkov za primerjanje različnih načinov digitalnega marketinga. Pri oglaševanju spletne trgovine smo uporabili brezplačno grafično orodje Canva, ter SEO optimizacijo, za brezplačen organski prihod strank na spletno mesto. V zaključku diplomske naloge so predstavljeni rezultati uporabe Google Adwords storitve v primerjalni tabeli, ki prikazuje povečanje prodaje za uporabo posameznega orodja za digitalni marketing. Na podlagi ugotovitev diplomske naloge smo podali priporočila za podjetje, za razširitev digitalnega oglaševanja na nova orodja digitalnega marketinga ter povečanje ponudbe izdelkov spletne trgovine. Ključne besede: Google Adwords, spletna trgovina, povečanje prodaje, digitalni marketing Objavljeno v DKUM: 23.02.2023; Ogledov: 158; Prenosov: 0
Celotno besedilo (5,87 MB) |
4. Inoviranje poslovnega modela za podjetje KZ Agraria Koper, Z.O.O.Andrej Marsetič, 2022, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo obravnava podjetje KZ Agraria, pri katerem so želeli posodobiti svoj poslovni model s širitvijo poslovanja na svetovni splet. Cilj je bil vzpostaviti poslovni model spletne prodaje sestavljenih gajbic s sadjem in zelenjavo. Obravnavana teme vključuje preverbo obstoječega poslovnega modela. Na podlagi analize obstoječega stanja je bila sprejeta odločitev o prenovi poslovnega modela, za katero smo uporabili orodje poslovnega modela kanvas. Z metodo BPMN smo izdelali spletni nakupni proces. Na podlagi izdelane slike poslovnega modela smo izdelali prototip poslovnega modela. Prototip spletne trgovine je bil izdelan z uporabo žičnih diagramov. Oblikovan prototip smo realizirali v izbranem Wordpress CMS okolju. Poslovni model smo na koncu testirali na družbenem omrežju Facebook. S testiranjem smo ugotavljali, ali ima poslovni model potencial za uvedbo v praksi. Ključne besede: inoviranje, poslovni model, spletna trgovina, sistem za upravljanje z vsebinami Objavljeno v DKUM: 18.01.2023; Ogledov: 145; Prenosov: 33
Celotno besedilo (2,68 MB) |
5. Razvoj spletne trgovine za m&l equineBlaž Kvasnik, 2022, diplomsko delo Opis: V teoretičnem delu diplomskega dela opišemo ocenjevalni kriterij, predstavimo SWOT
analizo in opis izbranih CMS-ov. Po opravljeni komparaciji izberemo CMS, s katerim
izdelamo spletno trgovino in jo optimiziramo.
Rezultat diplomskega dela je delujoča spletna trgovina izdelana po navodilih naročnika. Ključne besede: CMS, SWOT, WordPress, spletna trgovina, vtičnik Objavljeno v DKUM: 17.11.2022; Ogledov: 194; Prenosov: 39
Celotno besedilo (1,84 MB) |
6. Metoda dropshipping v spletni trgoviniŽiga Jelen, 2022, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu Metoda dropshipping v spletni trgovini, smo najprej opisali teorijo spletne trgovine in to podkrepili s primeri različnih vrst le teh. V nadaljevanju smo opisali postopek izdelave spletne trgovine in s pomočjo teorije ter vodiča, v katerem smo to po korakih prikazali na spletni platformi Shopify. Na koncu smo razložili, kako poiskati donosno nišo za vaše lastno podjetje in predstavili postopek izbire pravega dobavitelja, kateri vam bo pomagal pri uresničevanju vaših načrtov. Ključne besede: metoda dropshipping, spletna trgovina, spletna prodaja Objavljeno v DKUM: 11.11.2022; Ogledov: 230; Prenosov: 61
Celotno besedilo (1,93 MB) |
7. Digitalizacija prodaje športnih oblačilJaka Bochl, 2022, diplomsko delo Opis: Obravnavamo problematiko reševanja potreb potrošniške družbe, ki vse bolj strmi k unikatnim, okolju prijaznim, a vseeno modernim izdelkom ali storitvam. Rešitev smo našli v novem idejnem podjetju Bullzy, v sklopu katerega bi s spletno trgovino, ki predstavlja orodje za najbolj razširjen način kupovanja, trgu predstavili izdelke iz bambusovih vlaken.
Namen diplomskega dela je raziskati spletno prodajo, se seznaniti z delovanjem in postaviti spletno trgovino, ki bo hkrati funkcionalna, pregledna in tako uporabnikom kot skrbniku enostavna za uporabo.
V teoretičnem delu smo s pomočjo pregleda literature opredelili pojem spletne prodaje, spletne trgovine in preučili sisteme za upravljanje spletnih vsebin, navedli vrste platform in se bolj podrobno seznanili z delovanjem platforme WordPress.
V praktičnem delu pa smo na osnovi pridobljenih znanj postavili spletno trgovino za idejno podjetje Bullzy, ki bo ponujalo nakup športnih oblačil iz bambusovih vlaken. Spletno trgovino smo izdelali na lokalnem strežniku XAMPP, v platformi WordPress, v sklopu katere smo v nadzorni plošči namestili sistem, izbrali želeno temo in vtičnike ter s pomočjo vizije in poslanstva idejnega podjetja oblikovali vsebino spletne trgovine. Ključne besede: spletna prodaja, spletna trgovina, WordPress, blagovna znamka Objavljeno v DKUM: 14.10.2022; Ogledov: 150; Prenosov: 21
Celotno besedilo (2,35 MB) |
8. |
9. Uporaba mobilne tehnologije za nakupne odločitve uporabnikovKatarina Črepinšek, 2022, diplomsko delo Opis: Mobilna tehnologija je v zadnjih letih postala del našega vsakdana. Uporabljamo jo praktično kjerkoli in kadarkoli. Pomaga nam pri izobraževanju, delu in v zadnjem času vedno bolj tudi pri nakupnih odločitvah. Tudi zaradi pandemije se je spletna trgovina pospešeno razvijala. Veliko trgovcev s fizičnimi trgovinami je bilo v povezavi z ukrepi za zajezitev virusa primoranih za nadaljevanje obratovanja, sploh med zaprtjem države, prestaviti poslovanje na splet.
V diplomskem projektu je predstavljena mobilna tehnologija. Opisana je vloga potrošnika in njegove nakupne navade ter modeli potrošnikovega odločanja. Ker je z nakupnimi odločitvami povezana tudi uporaba komunikacijske in informacijske tehnologije pa je v nalogi predstavljeno elektronsko poslovanje.
V empiričnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika ugotovili, da so se tradicionalnim kupcem na spletu pridružili tudi novi kupci. Primerjali smo razlike med vrstami izdelkov, ki jih kupujejo in ugotovili, da se jim zdi nakup na spletu bolj enostaven kot v fizični trgovini. Sklenili smo, da večini populacije strah pred okužbo ni poglaviten razlog za nakup na spletu, ampak prevladuje želja po prihranku časa in dostop do informacij o izdelkih in možnosti primerjave ponudbe. Ključne besede: mobilna tehnologija, spletna trgovina, epidemija covida-19, potrošniki, nakupne odločitve Objavljeno v DKUM: 12.07.2022; Ogledov: 281; Prenosov: 46
Celotno besedilo (1,50 MB) |
10. Nakupovanje v spletni trgovini About YouAnita Videc, 2022, magistrsko delo Opis: Zaradi napredka v informacijsko-komunikacijski tehnologiji posledično raste število ljudi, ki uporabljajo internet. S tem se hkrati povečuje število oseb, ki internet uporabljajo za nakupovanje izdelkov ali storitev. Tako posamezniki kot tudi podjetja se moramo tehnološkim spremembam prilagajati in jih nenehno spremljati. Že nekaj let zaznavamo rast uporabe spletnih trgovin, kar pa je v zadnjem obdobju močno spodbudila tudi epidemija covida-19. Kljub temu da uporaba spletne trgovine raste, velik delež uporabnikov še vedno raje nakupuje v klasičnih trgovinah. S primerjavo med nakupovanjem prek spleta in nakupovanjem v klasičnih trgovinah smo definirali prednosti in slabosti za obe vrsti nakupovanja. Iz tega je izhajal naš problem, tj. kako izboljšati izkušnjo spletnega nakupovanja za uporabnike. Na primeru ene izmed najhitreje rastočih modnih spletnih trgovin v Evropi About You smo analizirali, kako uporabniki dojemajo in se soočajo s procesom spletnega nakupovanja v njihovi spletni trgovini. Rezultati raziskave kažejo, da je pri spletnem nakupovanju še vedno najbolj priljubljen segment oblačil in da se v spletnih trgovinah povečuje zanimanje glede izdelkov za urejanje doma. Ugotovili smo, da obstaja šibka povezanost med starostjo uporabnikov in pogostostjo spletnega nakupovanja. Povečuje se nakupovanje prek pametnih telefonov, sodelujočim v anketi pa je najpomembnejši dejavnik kvaliteta izdelka, ki ga kupijo na spletu. Večina meni, da na njihove odločitve glede nakupov najbolj pripomorejo objave na družbenih omrežjih, ter da se bodo za nakup v spletni trgovini About You zelo verjetno ponovno odločili. V prihodnjih letih bomo priča poskusom premostitve razlik med digitalno in klasično nakupovalno izkušnjo. Podjetniki bodo vse bolj uporabljali kombinacijo med digitalnim in fizičnim svetom, pri čemer bodo morali v osrčje svojih marketinških strategij postaviti uporabnike, njihove želje, potrebe in navade. Ključne besede: nakupovanje, About You, spletna trgovina, marketing, elektronsko poslovanje, vedenje uporabnikov Objavljeno v DKUM: 01.06.2022; Ogledov: 425; Prenosov: 126
Celotno besedilo (3,10 MB) |