| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 150
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Nakupno vedenje odjemalcev v prodajalni z oblačili
Ana Ledenik, 2024, diplomsko delo

Opis: V današnjem globaliziranem svetu, kjer se tržni trendi neprestano spreminjajo, je razumevanje nakupnega vedenja potrošnikov ključno za uspeh vsakega podjetja, še posebej tistih, ki delujejo v industriji oblačil. Nakupovanje oblačil ni zgolj funkcionalen proces, temveč kompleksen in večplasten fenomen, ki ga v veliki meri določajo subjektivni dejavniki, kot so osebne preference, moda in socialni vplivi. Diplomsko delo je posvečeno proučevanju in analizi nakupnega vedenja odjemalcev v prodajalni z oblačili. Razumevanje motivacij, preferenc in vzorcev potrošniškega obnašanja je ključnega pomena za tržno usmerjanje in oblikovanje učinkovitih marketinških strategij, ki bodo izpolnjevale pričakovanja kupcev in hkrati povečevale konkurenčno prednost prodajaln z oblačili na trgu. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika ugotavljali, kateri je najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na nakupno odločitev odjemalca, ali na izbiro oblačila vplivajo tudi trendi ali ne, kakšen vpliv imajo spletne prodajalne na fizične prodajalne in po čem anketiranci raje posežejo.
Ključne besede: nakupno vedenje, prodajalna, vplivni dejavniki, oblačila, spletna trgovina
Objavljeno v DKUM: 13.06.2024; Ogledov: 185; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

2.
Kriteriji kakovosti spletne trgovine : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Suzana Hrastelj, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali kriterije kakovosti spletne trgovine ter kaj je tisto, kar naključnega obiskovalca spletne trgovine spremeni v kupca. Zanimalo nas je, kateri so tisti kriteriji, ki vplivajo na končno odločitev potrošnika, da se odloči za nakup ravno v dotični spletni trgovini. V prvem delu diplomskega dela smo preučili literaturo s področja spletne trgovine ter raziskali kriterije, ki so pomembni pri odločitvi za nakup. Opisali smo različne tipe spletnih trgovin ter se osredotočili na prodajo med podjetji ter končnimi uporabniki (angl. Business to customer; v nadaljevanju: B2C). V drugem poglavju diplomskega dela smo izvedli anketo ter intervju s ciljno skupino. Anketa je bila namenjena vsem spletnim nakupovalcem, z njeno pomočjo smo izpostavili najpomembnejše kriterije, ki so pomembi za spletno trgovino ter uspešno izpeljane nakupe. Te odgovore smo skupaj z nakupovalci dotične spletne trgovine pregledali ter preverili, ali ima le-ta spletna trgovina vse kriterije, ki so pomembni za uspešno poslovanje ter zaključene nakupe. Poleg pregleda ter analize anketnega razvrščanja kriterijev smo določili še kriterije, ki so pomembni za nakup v dotični spletni trgovini. Ugotovili smo, da so za uspešno izpeljane nakupe zelo pomembni logistični kriteriji.
Ključne besede: spletna prodaja, spletna trgovina, kriteriji nakupovanja, potrošnik, nakup
Objavljeno v DKUM: 19.02.2024; Ogledov: 340; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

3.
Strategija spletnega marketinga spletne trgovine partylama.si
Urška Tomaž Sirk, 2023, magistrsko delo

Opis: V današnjem svetu je že velika večina podjetij prisotna na spletu. Osnova vsakega resnega podjetja je urejena spletna stran, ki končnemu porabniku že na prvi vtis da vedeti, kakšni so njegovi izdelki oz. storitve. Spletna stran mora biti dobro optimizirana, da uporabnik ob obisku točno ve, kaj se zahteva od njega. Spletna stran mora biti tudi dobro optimizirana za spletne iskalnike, da uporabniki lažje najdejo to, kar iščejo. Poleg spletne strani je za podjetja pomembno tudi, da vedo, kdo so njihovi ciljni kupci, in se v skladu s tem poskušajo povezati z njimi na najprimernejših družbenih omrežjih. Pomembnost družbenih omrežij in pomen vplivnežev bosta po napovedih strokovnjakov v prihodnjih letih samo še rastla, zato je pomembno, da podjetja stopijo v korak s trendi. Pomembno je tudi, da uporabljajo plačljivo oglaševanje na Facebooku in Googlu, saj tako v primerjavi s klasičnim oglaševanjem z manjšim vložkom povečajo svoj prihodek in bolje spremljajo analitiko porabljenega oglaševalskega denarja. Veliko vlogo igra tudi e-poštni marketing, ki je ena izmed najbolj zapostavljenih oblik oglaševanja, pa vendar je še vedno najučinkovitejše orodje in prinaša največje povračilo na investiran denar. V tem magistrskem delu je poudarek na prenovi strategije spletnega marketinga spletne trgovine.
Ključne besede: digitalni marketing, spletna stran, spletna trgovina, družbena omrežja
Objavljeno v DKUM: 16.11.2023; Ogledov: 477; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (3,17 MB)

4.
Izdelava spletne trgovine ročno izdelanih igrač
Anja Frantar, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na razvoj spletne trgovine. Trgovci s fizičnimi trgovinami vse pogosteje prehajajo na splet, da ohranjajo konkurenčnost. Uvod zajema kratek pregled teoretičnega vsebine, ki zajema prehod na splet ter načrtovanje in vzpostavitev spletne trgovine v nekaj korakih. Poleg tega je nekaj pozornosti namenjene tudi prodaji prek Facebooka, ki za maloprodajna podjetja postaja vse bolj priljubljena platforma za prodajo. Omogoča namreč hitro vzpostavitev trgovino in omogoča hiter začetek prodaje. Drugi del diplomskega dela pa predstavlja praktični del, kjer je prikazana izdelava spletne trgovine ročno izdelanih igrač. Želeli smo izgraditi spletno trgovine za podjetje, ki je doslej svoje izdelke prodajalo le prek objav na Facebooku in Instagramu. S pomočjo platforme Wordpress in vtičnika, namenjenega izgradnji spletnih trgovin, WooCommerc-a. Ustreznost spletne trgovine smo ocenili s SWOT analizo.
Ključne besede: spletna trgovina, digitalizacija, razvoj spletne trgovine, spletno nakupovanje
Objavljeno v DKUM: 01.08.2023; Ogledov: 596; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

5.
Odnos mladih do spletnega nakupovanja
Sara Hegler, 2023, diplomsko delo

Opis: V enaindvajsetem stoletju postaja spletno nakupovanje vse bolj priljubljeno, saj vedno več ljudi nakupuje preko spleta s svojimi pametnimi telefoni in drugimi digitalnimi napravami. Mladi so kljub nižji kupni moči pomemben del potrošniškega trga. Za trgovce je pomembno, da razumejo potrebe in želje mladih ter se prilagodijo njihovemu nakupnem vedenju, da bi zagotovili najboljšo možno izkušnjo nakupovanja in pritegnili mlade potrošnike k svojim izdelkom in storitvam. Namen te diplomske naloge je preučiti odnos mladih do spletnega nakupovanja. Ta naloga raziskuje spremenljivke, ki vplivajo na spletno nakupovanje pri mladih potrošnikih, in sicer spol, starost, zaposlitev, mesečni razpon sredstev, pomembnost različnih motivatorjev za nakup, vpliv medijev … Posebej nas je zanimalo, kako se odnos mladih razlikuje glede na spol, starost in vpliv epidemije kovida-19 na spletno nakupovanje. Izvedli smo spletno anketo in analizirali zbrane podatke. Empirične ugotovitve te študije kažejo, da so moški bolj nagnjeni k spletnemu nakupovanju in preko interneta nakupujejo večkrat kot ženske. Ženske pogosteje nakupujejo oblačila, čevlje, dodatke in kozmetiko, lepotne izdelke ali izdelke za sprostitev, moški pa računalnike, mobilne naprave, elektroniko in izdelke za šport, hobi ali vrt. Med mladimi generacijami ni statistično pomembnih razlik, opažamo pa, da starejše generacije dajejo več prednosti spletnemu nakupu pred fizičnemu in jim je bolj pomembna hitrost nakupa. Mlajše generacije dajejo prednost spletnemu nakupu zaradi nižjih cen in širše izbire. Nanje imajo večji vpliv za spletne nakupe različna družbena omrežja, priporočila družine, prijateljev ali različni influencerji oziroma ambasadorji. Poleg tega lahko zaključimo, da je epidemija kovida-19 vplivala na povečanje obsega spletnega nakupovanja.
Ključne besede: spletno nakupovanje, mladi potrošniki, e-poslovanje, odnos potrošnikov, spletna trgovina
Objavljeno v DKUM: 06.06.2023; Ogledov: 643; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

6.
Kako obiskovalca spletne trgovine prepričati v nakup : magistrsko delo
Andrej Hodnik, 2023, magistrsko delo

Opis: V tem magistrskem delu smo preučevali, kako obiskovalca spletne trgovine spremeniti v kupca. Zanimalo nas je torej, kaj vse vpliva na posameznikovo nakupno namero pri obisku spletne trgovine. V prvem poglavju dela smo preučevali dosedanjo literaturo s področja spletne prodaje. Opisali smo različne tipe poslovnih modelov, načine spletne prodaje ter najpogostejše marketinške kanale. Večji poudarek smo namenili sami uporabniški izkušnji obiskovalca spletne trgovine. Preučili smo pomen prilagajanja cen z uporabo spletnih kuponov, uporabo barv, uporabo animiranih slik, postavitev izdelkov, povezavo med ocenami izdelka ter prodajo in ceno izdelka, na kratko pa smo opisali tudi dostavo, Googlove smernice za kreiranje ciljne strani in Googlove smernice za ustvarjanje oglasa. V drugem poglavju smo izvedli anketo, kjer smo želeli pridobiti podatke, ki bi bili v korist spletnim trgovcem. Naša ciljna publika so bili vsi z dostopom do interneta. Prejeli smo 231 veljavnih anket in izmed vprašanih sta 202 (87 %) anketiranca že nakupovala preko spleta. Z anketo smo želeli ugotoviti posameznikov pogled na spletno nakupovanje. Zastavljali smo vprašanja, vezana na pogostost nakupov, izbiro trgovine, težo posameznih postavk, ki vplivajo na posameznikovo odločitev glede nakupa, vprašanja, vezana na uporabo družabnih omrežij in oglaševanja na njih, o branju elektronskih novic ter klikih na posamezni zadetek v spletnem iskalniku. Zanimalo nas je tudi, kaj se najpogosteje kupuje preko spleta, katero plačilno sredstvo se najpogosteje izbere in kateri brskalnik se najpogosteje uporablja. Vse rezultate smo statistično ustrezno obdelali in tudi grafično prikazali. Za tem smo preverili zastavljene hipoteze in prišli do ugotovitve, da lahko že izbira barv in postavitev spletne trgovine vplivata na posameznikovo namero o nakupu.
Ključne besede: spletna prodaja, spletna trgovina, konverzija, spletni trgovec, elektronsko poslovanje
Objavljeno v DKUM: 06.04.2023; Ogledov: 723; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (3,94 MB)

7.
Postavitev spletne trgovine za prodajo lesenih izdelkov
Ivan Peternelj, 2022, diplomsko delo

Opis: V današnjem svetu si podjetništva brez interneta ne moremo več predstavljati. S hitrim razvojem interneta in podjetništva se vse več podjetij odloča, da želijo izdelke ponuditi prek svoje spletne strani oz. prek spletne trgovine. Namen diplomskega dela je izdelava in optimizacija spletne trgovine za domačega obrtnika, ki se na področju mizarstva ukvarja z izdelavo lesenih izdelkov. Spletno trgovino smo izdelali s pomočjo orodja Wordpress in jo optimizirali za spletne brskalnike s pomočjo različnih orodij. Za optimizacijo je potrebna neprestana skrb, saj se optimizacija za spletne brskalnike nenehno razvija in spreminja. Na ta način smo spletno trgovino uvrstili med dobre rezultate iskanj na spletnih brskalnikih. Tako smo naročniku povečali prepoznavnost in prodajo prek spletne trgovine
Ključne besede: leseni izdelek, spletna trgovina, wordpress, woocommerce
Objavljeno v DKUM: 03.03.2023; Ogledov: 643; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

8.
Uporaba google adwords storitve za povečanje prodaje v spletni trgovini kwood
Luka Kočar, 2022, diplomsko delo

Opis: Zaradi vedno večje konkurence spletnih trgovin in vedno večje ponudbe izdelkov je danes ključnega pomena izbira novih tehnik in orodij digitalnega marketinga, saj tako lahko optimiziramo poslovanje podjetja in posledično tudi prepoznavnost znamke. V diplomskem delu smo predstavili uporabo Google Adwords storitve za pospeševanje prodaje v spletni trgovini www.kwood.si. Podrobno smo predstavili Google Adwords storitev ter izvedli meritve prodaje izdelkov za primerjanje različnih načinov digitalnega marketinga. Pri oglaševanju spletne trgovine smo uporabili brezplačno grafično orodje Canva, ter SEO optimizacijo, za brezplačen organski prihod strank na spletno mesto. V zaključku diplomske naloge so predstavljeni rezultati uporabe Google Adwords storitve v primerjalni tabeli, ki prikazuje povečanje prodaje za uporabo posameznega orodja za digitalni marketing. Na podlagi ugotovitev diplomske naloge smo podali priporočila za podjetje, za razširitev digitalnega oglaševanja na nova orodja digitalnega marketinga ter povečanje ponudbe izdelkov spletne trgovine.
Ključne besede: Google Adwords, spletna trgovina, povečanje prodaje, digitalni marketing
Objavljeno v DKUM: 23.02.2023; Ogledov: 678; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (5,87 MB)

9.
Inoviranje poslovnega modela za podjetje KZ Agraria Koper, Z.O.O.
Andrej Marsetič, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava podjetje KZ Agraria, pri katerem so želeli posodobiti svoj poslovni model s širitvijo poslovanja na svetovni splet. Cilj je bil vzpostaviti poslovni model spletne prodaje sestavljenih gajbic s sadjem in zelenjavo. Obravnavana teme vključuje preverbo obstoječega poslovnega modela. Na podlagi analize obstoječega stanja je bila sprejeta odločitev o prenovi poslovnega modela, za katero smo uporabili orodje poslovnega modela kanvas. Z metodo BPMN smo izdelali spletni nakupni proces. Na podlagi izdelane slike poslovnega modela smo izdelali prototip poslovnega modela. Prototip spletne trgovine je bil izdelan z uporabo žičnih diagramov. Oblikovan prototip smo realizirali v izbranem Wordpress CMS okolju. Poslovni model smo na koncu testirali na družbenem omrežju Facebook. S testiranjem smo ugotavljali, ali ima poslovni model potencial za uvedbo v praksi.
Ključne besede: inoviranje, poslovni model, spletna trgovina, sistem za upravljanje z vsebinami
Objavljeno v DKUM: 18.01.2023; Ogledov: 493; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

10.
Razvoj spletne trgovine za m&l equine
Blaž Kvasnik, 2022, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomskega dela opišemo ocenjevalni kriterij, predstavimo SWOT analizo in opis izbranih CMS-ov. Po opravljeni komparaciji izberemo CMS, s katerim izdelamo spletno trgovino in jo optimiziramo. Rezultat diplomskega dela je delujoča spletna trgovina izdelana po navodilih naročnika.
Ključne besede: CMS, SWOT, WordPress, spletna trgovina, vtičnik
Objavljeno v DKUM: 17.11.2022; Ogledov: 606; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

Iskanje izvedeno v 4.58 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici