1. Razvoj in promocija znamke lust'r : magistrsko deloMaša Belič, 2022, magistrsko delo Opis: Cilj magistrske naloge je oblikovanje celostne podobe znamke Lust'r, njene prodajne spletne strani ter promocije na družbenih omrežjih. Teoretične osnove vsebujejo strnjen pregled osnov oblikovanja celostne podobe, prodajne spletne strani in promocije na družbenih omrežjih ter pregled trga in že obstoječih izdelkov. Predstavljen je proces oblikovanja elementov celostne podobe, to so zgodba, slogan znamke, logotip, barvna paleta, tipografija, embalaža in etiketa. S pomočjo teh elementov je oblikovana prodajna spletna stran in izdelane smernice za ustvarjanje promocijskih vsebin na družbenih omrežjih. Celoten proces oblikovanja temelji na teoretskih osnovah in značilnostih znamke. Opisan je tudi postopek struženja s svojimi omejitvami in lesne vrste, ki so za struženje primerne. V sledečih poglavjih je proces razvoja in izdelave izdelkov Lust'r natančno opisan in prikazan na primeru enega lestenca. Magistrska naloga služi kot prikaz najpomembnejših korakov, od ideje do vstopa izdelka na trg. Proces je razložen teoretično in tudi prikazan na praktičnem primeru znamke Lust'r. V zaključku so podane ideje in usmeritve za nadaljnjo delo in razvoj znamke. Ključne besede: razvoj, znamka, celostna podoba, promocija, družbena omrežja, prodajna spletna stran Objavljeno v DKUM: 30.06.2022; Ogledov: 555; Prenosov: 71
Celotno besedilo (4,61 MB) |
2. Spletna promocija domačije pr`VrhovcŽan Stanonik, 2018, diplomsko delo/naloga Opis: V diplomski nalogi smo se osredotočili na prenovo spletne promocije domačije pr`Vrhovc. Domačija je imela na spletu le spletno stran, ki je bila nespremenjena že od leta 2010 in narejena v HTML formatu. To pomeni, da je takratni izdelovalec vso kodo spletne strani verjetno spisal sam, njeno urejanje pa je bilo praktično nemogoče. Spletna stran je imela starinski in estetsko ne najlepši videz, njena vsebina je bila potrebna prenove, poleg tega pa nekatere funkcije na spletnem mestu sploh niso več delovale. Stranke na domačiji v večini za spletno stran niso vedele in so sem prihajale zaradi priporočila drugih. Naš cilj je bil, da uredimo spletno promocijo tako, da bo lastniku na čim lažji način omogočeno aktivno promoviranje domačije na spletu, kar pa bi lahko povečalo obisk na domačiji. Najprej smo se osredotočili na obstoječe stanje in skupaj z lastnikom domačije naredili smernice spletne promocije v prihodnje. S pomočjo odprtokodnega sistema za upravljanje spletnih vsebin Wordpress smo prenovili spletno mesto domačije in spletno promocijo razširili tudi na socialni omrežji Facebook in Instagram. Socialna omrežja smo povezali med seboj in tudi z novo spletno stranjo. Med izdelovanjem spletne strani smo se osredotočili predvsem na to, da bo spletna stran čim bolj prilagojena za pametne telefone, ki so danes glavni vir uporabnikov spleta. Po posvetu z lastnikom domačije smo posodobili tudi logotip domačije. Ključne besede: Spletna promocija, spletna stran, socialna omrežja, optimizacija spletne strani Objavljeno v DKUM: 17.09.2018; Ogledov: 1135; Prenosov: 68
Celotno besedilo (2,85 MB) |
3. Promocija zdravega načina življenja na Facebooku v povezavi s samopodobo, samospoštovanjem in zadovoljstvom z življenjemSimona Kapl, 2017, magistrsko delo Opis: Spletna socialna omrežja so v zadnjem času pritegnila pozornost raziskovalcev zaradi razširjenosti svojega socialnega in psihološkega učinka. Večina študij je osredotočenih na Facebook, ker je eno izmed največjih in najpopularnejših omrežij. V magistrskem delu smo ugotavljali povezavo med uporabo Facebooka in promocijo zdravega načina življenja. Želeli smo raziskati, kako je uporaba Facebooka povezana s posameznikovim zadovoljstvom z življenjem in kako promoviranje zdravja na Facebooku s samospoštovanjem in samopodobo posameznega uporabnika. Vzorec je zajemal 323 udeležencev, ki so reševali spletni vprašalnik. Od tega je bilo 84 moških in 239 žensk, starih od 14 do 66 let. Izpolnjevali so Lestvico intenzivnosti uporabe Facebooka (FIS), Rosenbergovo lestvico samospoštovanja (RSES), Vprašalnik samopodobe (SDQ III) in Lestvico zadovoljstva z življenjem (SWLS), zraven pa so še odgovorili na vprašanja o promociji zdravega načina življenja na Facebooku. Statistična analiza je pokazala, da sta intenzivnost uporabe Facebooka in zadovoljstvo z življenjem negativno povezana. Več časa, kot je posameznik aktiven na Facebooku, manj je zadovoljen s svojim življenjem. V načinu življenja glede na spremljanje promocij ni statistično pomembnih razlik. Rezultati so pokazali, da spremljanje promocij ni motiv za večjo uporabo Facebooka. Prav tako ni statistično pomembnih razlik med spoloma pri odločanju za bolj zdrav način življenja, edino ženske se pogosteje kot moški odločijo za izvajanje vaj, ki jih zasledijo pri spremljanju promocij. Ugotovili smo tudi, da se samopodoba in samospoštovanje posameznikov, ki spremljajo promocije o zdravem načinu življenja na Facebooku, ne razlikujeta statistično pomembno od samopodobe in samospoštovanja tistih, ki teh promocij ne spremljajo. Rezultati vsekakor kažejo na pomembnost raziskovanja povezave Facebooka in zdravega načina življenja. Ključne besede: Promocija zdravja, zdrav način življenja, uporaba Facebooka, spletna socialna omrežja, socialno vplivanje, zadovoljstvo z življenjem, samopodoba, samospoštovanje Objavljeno v DKUM: 11.01.2018; Ogledov: 1567; Prenosov: 207
Celotno besedilo (1,06 MB) |
4. NAČINI UPORABE SPLETNIH DRUŽBENIH OMREŽIJ ZA PROMOCIJO MALIH PODJETIJRobert Ribič, 2013, diplomsko delo Opis: Zaradi zniževanja stroškov in ogromnega števila ljudi, ki imajo profil na spletnih družbenih omrežjih, Facebook profil ima kar 750.000 Slovencev, vidijo podjetja spletna družbena omrežja, kot preprosto rešitev za doseganje njihovih marketinških ciljev. To tehniko uporabi veliko malih podjetij, ki nima velikih vsot namenjenih izključno za promocijo, saj jim predstavlja stroškovno učinkovito rešitev. Vendar se hitro pojavijo problemi, kot so ogromno vloženega časa brez konkretne prodaje, malo število sledilcev, itd.
Problemi se pojavljajo večino časa zaradi nepoznavanja delovanja spletnih družbenih omrežij in nedovršene strategije digitalnega marketinga, saj velja narobno prepričanje med podjetniki, da bodo ljudje kar sami prihajali do njih in jim sledili, kadar se pojavijo na spletnih družbenih omrežjih. Realnost je, da morajo podjetja vložiti ogromno časa in kvalitetnega dela za, ter da se veliko direktne prodaje ne zgodi preko spletnih družbenih omrežij. Ta nam bolj služijo kot vir informacij za naše stranke in kot način komuniciranja z njimi.
Z tem diplomskim seminarjem smo želeli predstaviti osnove digitalnega marketinga in delovanja spletnih družbenih omrežij za manjša podjetja in podjetnike, ki se srečujejo z problemi pri promociji na njih. Predstavili smo strategije digitalnega marketinga in kakšne možnosti promocije imajo podjetja na svetovnem spletu. Prav tako smo pregledali različna spletna družbena omrežja in njihova delovanja. Izpostavili smo spletna družbena omrežja Facebook in LinkedIn, ter smo jih natančneje analizirali in predstavili prednosti in slabosti le teh.
Prav tako smo praktično prikazali vzpostavitev spletnih profilov podjetja TARROS d.o.o. na spletnih družbenih omrežjih LinkedIn in Facebook, ter naredili primerjavo profesionalnosti izgleda profilov. Ključne besede: spletna družbena omrežja, socialna omrežja, digitalni marketing, TARROS d.o.o., promocija podjetja, Facebook, LinkedIn Objavljeno v DKUM: 06.08.2014; Ogledov: 2858; Prenosov: 701
Celotno besedilo (3,29 MB) |
5. IZDELAVA SPLETNE STRANI ZA KRAJEVNO SKUPNOST STRAŽIŠČEGašper Jančar, 2013, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo opisuje izdelavo spletne strani za Krajevno skupnost Stražišče. Spletna stran je eno od ključnih orodij pri promociji ponudbe nekega podjetja ali organizacije. Cilj diplomskega dela je bil izboljšati povezovanje in dostop do informacij krajevne skupnosti za krajane. Spletno stran je krajevna skupnost želela imeti že nekaj časa. Krajani si želijo pridobivati informacije s strani krajevne skupnosti na bolj sodoben in priročen način, kot je izdaja krajevnega glasila Sitar nekajkrat letno, prav tako pa to velja za naročnika. Za ta namen je bila izdelana spletna stran krajevne skupnosti. Spletna stran je izdelana na podlagi analize želja in potreb krajanov, ki so bile ugotovljene z izvedbo ankete v krajevnem glasilu. Poleg ankete smo naredili tudi pregled spletnih strani krajevnih skupnosti po slovenskih mestnih občinah. Večina spletnih strani krajevnih skupnosti je namenjena podajanju informacij javnega značaja. Večina od analiziranih spletnih strani krajevnih skupnosti je izdelanih v sistemih za upravljanje vsebin. Poleg spletne strani krajevne skupnosti je bila izdelana Facebook stran, kjer smo oglaševali dogodke, podajali informacije ter zbirali všečke, komentarje za pridobitev čim večjega kroga ciljnih uporabnikov. Izdelali smo tudi QR kodo za oglaševanje spletne strani v krajevnem glasilu. Ključne besede: Spletna stran, Krajevna skupnost, Sistemi za upravljanje vsebin, Promocija Objavljeno v DKUM: 23.09.2013; Ogledov: 2330; Prenosov: 154
Celotno besedilo (4,13 MB) |
6. E-POSLOVANJE ZAVODA ZA KULTURO, TURIZEM IN RAZVOJNives Brezovnik, 2011, diplomsko delo Opis: Razvoj informacijskih tehnologij je tako kot na drugih področjih odločujoče spremenil poslovanje in trženje tudi na področju turizma. V turistični panogi se zavedamo, da se je v današnjem svetu poslovanja potrebno neprestano in hitro prilagajati spremembam na trgu, ki silijo v vpeljevanje vedno novih tehnologij in sistemov kar omogoča ohranitev obiskovalcev, ki imajo vedno večje in vse bolj specifične želje. Uporaba e-poslovanja in e-trženja prinaša zbliževanje obeh tako potrošnikov kot ponudnikov. Potrošniki lahko z e-poslovanjem na učinkovit način predstavijo želje in njihove potrebe, ponudniki pa lahko z e-poslovanjem nadzorujejo zmožnost uresničevanja želja in potreb potrošnikov. V svetu e-trženja je danes kupec tisti, ki odloča kaj želi videti, kdaj, kje in koliko časa. Kupec pokaže zanimanje za določen turističen produkt že z obiskom spletne strani na kateri lahko brez vsiljevanja raziskuje informacije o turistični destinaciji, ki jo želi obiskati.
V diplomski nalogi smo vsa predstavljena dejstva upoštevali pri integraciji e-poslovanja in e-trženja na področje zavoda za kulturo, turizem in razvoj. Integracije smo se lotili s temeljitim pregledom prednosti in slabosti tako e-poslovanja kot e-trženja. Bralcu smo v diplomski nalogi orisno predstavili dejavnost turističnih storitev zavoda ter opisali turistične produkte, ki jih ponujamo predvsem za lažje razumevanje potreb vključevanja e-poslovanja in e-trženja na področje zavoda. E-poslovanje smo vključili tudi na podlagi pobud obiskovalcev, katerih mnenja in predloge smo raziskali z anketno raziskavo. Sledil je razvoj spletne promocije za vse dejavnosti, ki jih ponuja zavod (Muzej na prostem Rogatec, Dvorec Strmol in Športna dvorana Rogatec). E-poslovanje smo vključili na področje zavoda z razvojem informacijskega spletnega portala, ki vključuje naslednje spletne aplikacije: e-rezervacije in razpored zaposlenih, e-seznami inventarne opreme, e-seznami kontaktnih podatkov in e-arhiviranje. Spletne aplikacije informacijskega portala so integrirane na spletne strani zavoda tako, da dajejo celovitejšo podobo. Omenjene spletne aplikacije bodo pomembno pripomogle k boljši organiziranosti dela zaposlenih in preglednosti podatkov na zavodu.
Spletna prodajalna predstavlja novo obliko kataloške prodaje oziroma e-trženja s to razliko, da je katalog izdelkov predstavljen v obliki spletnih tehnologij. Obiskovalci spletne prodajalne si lahko ogledajo katalog izdelkov in nato izbrane izdelke tudi naročijo. Glavna prednost spletne prodajalne oziroma e-trženja je dostopnost ciljnih kupcev saj je spletno ponudbo spletne prodajalne mogoče videti vsakomur, ki ima dostop do spleta. V zavodu smo na podlagi prednosti, ki jih prinaša spletna prodajalna in na podlagi povpraševanja obiskovalcev po spletnem nakupovanju izdelkov odločili vpeljati Muzejsko spletno prodajalno e-Lodn. V ponudbi spletne prodajalne e-Lodn je mogoče najti izdelke mojstrov domače in umetne obrti iz širše okolice Rogatca. Ključne besede: turistična ponudba, e-poslovanje, e-trženje, zavod za kulturo, turizem in razvoj, spletna promocija, družabna omrežja, informacijski portal, spletna prodajalna. Objavljeno v DKUM: 03.11.2011; Ogledov: 2362; Prenosov: 176
Celotno besedilo (9,80 MB) |
7. UPORABA INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJ PRI VSTOPU NA NOVA TRŽIŠČAGoran Krajačić, 2010, diplomsko delo Opis: Izbira pravilne poslovne strategije nastopa na spletu ni enostavna naloga. V delu smo predstavili poslovno strategijo, ki nas pelje skozi raziskavo tržišča, promocijo podjetja in izdelkov, ter konverzijo obiskovalcev v stranke. Definirali smo tudi pomen razvoja vsebin, storitev in produktov ter ga umestili v celovito strategijo. Posebej pa smo izpostavili tudi pomen upravljalnega podsistema podjetja pri planiranju, razvoju ter nadzoru. Definirano poslovno strategijo smo aplicirali in ovrednotili v dvajsetih tržnih nišah. Pri tem smo dobili rezultate, ki so potrdili uspešnost uporabljene strategije. Ugotovili smo, da nam še tako poglobljeno poznavanje strategij, orodij in metod ne zagotavlja uspeha. Vse to so le predpogoji, ki dajejo dobro podlago za uspeh v spletnem poslu. Ključnega pomena je, da za vse dejavnosti oblikujemo natančno definirane in sledljive poslovne procese, ki nato omogočajo optimizacijo celovite poslovne strategije. Ključne besede: spletni marketing, optimizacija za spletne iskalnike, raziskava tržišča, spletna promocija, konverzija, informacijski produkti, optimizacija poslovnih procesov Objavljeno v DKUM: 06.04.2010; Ogledov: 2168; Prenosov: 190
Celotno besedilo (6,46 MB) |
8. |
9. Prilagajanje spletne trgovine za potrebe elektronskega poslovanja na tujem trgu : diplomsko deloBoštjan Čolnik, 2005, diplomsko delo Ključne besede: elektronsko poslovanje, mednarodni trg, mednarodno trženje, spletna trgovina, nakup, WWW, World Wide Web, komuniciranje, nova ekonomija, internet, marketing, trženje, trgovinsko podjetje, računalniške komunikacije, uporabniki, potrošnik, prodaja, računalniške mreže, metodologija, uporaba računalnika, on-line, informacijska tehnologija, procesna informatika, promocija, strategija trženja, storitve Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 3055; Prenosov: 107 |
10. Razvoj spletnega nakupovalnega centra podjetja Comtron d.o.o. : diplomsko deloRenato Pulko, 2003, diplomsko delo Ključne besede: nakup, WWW, World Wide Web, komuniciranje, nova ekonomija, internet, marketing, trženje, trgovinsko podjetje, spletna trgovina, neposredna prodaja, direktno trženje, računalniške komunikacije, uporabniki, potrošnik, prodaja, računalniške mreže, elektronsko poslovanje, pospeševanje prodaje, metodologija, uporaba računalnika, on-line, informacijska tehnologija, tržne raziskave, podatki, procesna informatika, izdelki, promocija, strategija trženja, storitve Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 4722; Prenosov: 458
Celotno besedilo (1,60 MB) |