| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 40
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Kriteriji kakovosti spletne trgovine : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Suzana Hrastelj, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali kriterije kakovosti spletne trgovine ter kaj je tisto, kar naključnega obiskovalca spletne trgovine spremeni v kupca. Zanimalo nas je, kateri so tisti kriteriji, ki vplivajo na končno odločitev potrošnika, da se odloči za nakup ravno v dotični spletni trgovini. V prvem delu diplomskega dela smo preučili literaturo s področja spletne trgovine ter raziskali kriterije, ki so pomembni pri odločitvi za nakup. Opisali smo različne tipe spletnih trgovin ter se osredotočili na prodajo med podjetji ter končnimi uporabniki (angl. Business to customer; v nadaljevanju: B2C). V drugem poglavju diplomskega dela smo izvedli anketo ter intervju s ciljno skupino. Anketa je bila namenjena vsem spletnim nakupovalcem, z njeno pomočjo smo izpostavili najpomembnejše kriterije, ki so pomembi za spletno trgovino ter uspešno izpeljane nakupe. Te odgovore smo skupaj z nakupovalci dotične spletne trgovine pregledali ter preverili, ali ima le-ta spletna trgovina vse kriterije, ki so pomembni za uspešno poslovanje ter zaključene nakupe. Poleg pregleda ter analize anketnega razvrščanja kriterijev smo določili še kriterije, ki so pomembni za nakup v dotični spletni trgovini. Ugotovili smo, da so za uspešno izpeljane nakupe zelo pomembni logistični kriteriji.
Ključne besede: spletna prodaja, spletna trgovina, kriteriji nakupovanja, potrošnik, nakup
Objavljeno v DKUM: 19.02.2024; Ogledov: 158; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

2.
Poslovanje brez lastne zaloge - poslovni model dropshipping
Aleksander Breznikar, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo opredeljevali poslovni model dropshipping, preučili njegov izvor, kako je nanj vplival pojav interneta, preučili smo njegove prednosti in slabosti, kako lahko podjetnik ustanovi spletno trgovino, kaj pri tem potrebuje in kakšen je splošni postopek ustanovitve podjetja. Nato smo opisali podjetje Alibaba Group Holding Limited, ki predstavlja eno večjih svetovnih podjetij, usmerjenih v spletno prodajo. Spoznali smo vizijo in misijo podjetja ter pomembne mejnike v zgodovini njegovega delovanja, da smo lahko v empiričnem delu bolje razumeli nekatere ugotovitve. V teoretičnem delu smo poleg poslovnega modela dropshipping raziskali tudi druge poslovne modele, ki temeljijo na poslovanju brez lastne zaloge. V empiričnem delu smo s pomočjo orodja Google Trends raziskali popularnost ključne besede »dropshipping« v spletnem brskalniku Google. Spoznali smo napovedi rasti razširjenosti poslovnega modela dropshipping v prihodnosti. Preučili smo rast sredstev, dobička in prihodkov podjetja Alibaba Group Holding Limited za opazovano obdobje in ugotavljali povezavo med rastjo prihodkov podjetja in večanjem popularnosti ključne besede »dropshipping« po zgoraj omenjenem postopku. Preučevali smo tudi sestavo prihodkov podjetja Alibaba Group Holding Limited.
Ključne besede: dropshipping, poslovanje brez lastne zaloge, podjetništvo, Alibaba Holding Group Limited, internet, analiza podjetja, spletna prodaja
Objavljeno v DKUM: 16.10.2023; Ogledov: 253; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

3.
Vloga vplivnežev pri spletni prodaji ženskih oblačil
Maša Pučnik, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu bomo opredelili definicijo marketinga, kaj je njegov namen in temeljni cilj ter kakšno povezavo ima z ženskimi oblačili. Ugotovili bomo tudi, katera družbena omrežja so najbolj primerna za vplivnostni marketing. Dotaknili se bomo tudi spletne prodaje, in sicer njenega samega začetka, našteli in opisali pa bomo tudi njene prednosti in slabosti ter predstavili nekaj pomembnejših spletnih trgovin z ženskimi oblačili. V nadaljevanju bomo opisali tudi vplivnosti marketinga v modni industriji, ki je zelo razširjen. Kot pa nakazuje že naš naslov, bomo veliko pozornost namenili vplivnežem, ki sodelujejo s spletnimi trgovinami, ki prodajajo ženska oblačila. Dejstva bomo povzeli in nekatere ugotovitve preverili s pomočjo intervjujev, na katere bodo odgovorile vplivnice Teja Jugovic, Anja Širovnik in Gaja Hribernik ter lastnici spletnih trgovin, in sicer Lena Zgonec in Fiona Čuček. Skozi intervjuje bomo dobili realno sliko vplivnostnega marketinga pri spletni prodaji ženskih oblačil. Treba se je zavedati, da je vplivnostni marketing še posebej pomemben v modni industriji, kjer modni vplivneži igrajo ključno vlogo pri oglaševanju in promociji ženskih oblačil.
Ključne besede: vplivnostni marketing, vplivneži, spletna prodaja, družbena omrežja, ženska oblačila.
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 376; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

4.
Kako obiskovalca spletne trgovine prepričati v nakup : magistrsko delo
Andrej Hodnik, 2023, magistrsko delo

Opis: V tem magistrskem delu smo preučevali, kako obiskovalca spletne trgovine spremeniti v kupca. Zanimalo nas je torej, kaj vse vpliva na posameznikovo nakupno namero pri obisku spletne trgovine. V prvem poglavju dela smo preučevali dosedanjo literaturo s področja spletne prodaje. Opisali smo različne tipe poslovnih modelov, načine spletne prodaje ter najpogostejše marketinške kanale. Večji poudarek smo namenili sami uporabniški izkušnji obiskovalca spletne trgovine. Preučili smo pomen prilagajanja cen z uporabo spletnih kuponov, uporabo barv, uporabo animiranih slik, postavitev izdelkov, povezavo med ocenami izdelka ter prodajo in ceno izdelka, na kratko pa smo opisali tudi dostavo, Googlove smernice za kreiranje ciljne strani in Googlove smernice za ustvarjanje oglasa. V drugem poglavju smo izvedli anketo, kjer smo želeli pridobiti podatke, ki bi bili v korist spletnim trgovcem. Naša ciljna publika so bili vsi z dostopom do interneta. Prejeli smo 231 veljavnih anket in izmed vprašanih sta 202 (87 %) anketiranca že nakupovala preko spleta. Z anketo smo želeli ugotoviti posameznikov pogled na spletno nakupovanje. Zastavljali smo vprašanja, vezana na pogostost nakupov, izbiro trgovine, težo posameznih postavk, ki vplivajo na posameznikovo odločitev glede nakupa, vprašanja, vezana na uporabo družabnih omrežij in oglaševanja na njih, o branju elektronskih novic ter klikih na posamezni zadetek v spletnem iskalniku. Zanimalo nas je tudi, kaj se najpogosteje kupuje preko spleta, katero plačilno sredstvo se najpogosteje izbere in kateri brskalnik se najpogosteje uporablja. Vse rezultate smo statistično ustrezno obdelali in tudi grafično prikazali. Za tem smo preverili zastavljene hipoteze in prišli do ugotovitve, da lahko že izbira barv in postavitev spletne trgovine vplivata na posameznikovo namero o nakupu.
Ključne besede: spletna prodaja, spletna trgovina, konverzija, spletni trgovec, elektronsko poslovanje
Objavljeno v DKUM: 06.04.2023; Ogledov: 593; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (3,94 MB)

5.
Metoda dropshipping v spletni trgovini
Žiga Jelen, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Metoda dropshipping v spletni trgovini, smo najprej opisali teorijo spletne trgovine in to podkrepili s primeri različnih vrst le teh. V nadaljevanju smo opisali postopek izdelave spletne trgovine in s pomočjo teorije ter vodiča, v katerem smo to po korakih prikazali na spletni platformi Shopify. Na koncu smo razložili, kako poiskati donosno nišo za vaše lastno podjetje in predstavili postopek izbire pravega dobavitelja, kateri vam bo pomagal pri uresničevanju vaših načrtov.
Ključne besede: metoda dropshipping, spletna trgovina, spletna prodaja
Objavljeno v DKUM: 11.11.2022; Ogledov: 492; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

6.
Digitalizacija prodaje športnih oblačil
Jaka Bochl, 2022, diplomsko delo

Opis: Obravnavamo problematiko reševanja potreb potrošniške družbe, ki vse bolj strmi k unikatnim, okolju prijaznim, a vseeno modernim izdelkom ali storitvam. Rešitev smo našli v novem idejnem podjetju Bullzy, v sklopu katerega bi s spletno trgovino, ki predstavlja orodje za najbolj razširjen način kupovanja, trgu predstavili izdelke iz bambusovih vlaken. Namen diplomskega dela je raziskati spletno prodajo, se seznaniti z delovanjem in postaviti spletno trgovino, ki bo hkrati funkcionalna, pregledna in tako uporabnikom kot skrbniku enostavna za uporabo. V teoretičnem delu smo s pomočjo pregleda literature opredelili pojem spletne prodaje, spletne trgovine in preučili sisteme za upravljanje spletnih vsebin, navedli vrste platform in se bolj podrobno seznanili z delovanjem platforme WordPress. V praktičnem delu pa smo na osnovi pridobljenih znanj postavili spletno trgovino za idejno podjetje Bullzy, ki bo ponujalo nakup športnih oblačil iz bambusovih vlaken. Spletno trgovino smo izdelali na lokalnem strežniku XAMPP, v platformi WordPress, v sklopu katere smo v nadzorni plošči namestili sistem, izbrali želeno temo in vtičnike ter s pomočjo vizije in poslanstva idejnega podjetja oblikovali vsebino spletne trgovine.
Ključne besede: spletna prodaja, spletna trgovina, WordPress, blagovna znamka
Objavljeno v DKUM: 14.10.2022; Ogledov: 396; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (2,35 MB)

7.
Spletna prodaja personaliziranih čokolad
Žan Smrkolj, 2021, diplomsko delo

Opis: Z željo po izdelavi in prodaji personaliziranih čokolad preko spletne trgovine na bolj atraktiven način, kot je vizualno urejanje, smo se odločili izdelati spletno trgovino. Naša želja je predvsem ta, da si lahko kupec preko vizualnega urejevalnika ustvari čokolado, ki mu je pisana na kožo. Potem, ko si kupec sam uredi čokolado pa mu jo izdelamo točno takšno s pomočjo rezkarja. Izdelek nato shranimo v ustrezno embalažo in jo pošljemo kupcu. Cilj diplomskega dela je vzpostaviti spletno trgovino s funkcionalnim vtičnikom za vizualno urejanje čokolad. Za izdelavo diplomske naloge smo uporabili deskriptivno metodo dela, s katero smo opredelili osnovne značilnosti, procese in pojme naše teme. V teoretičnem delu smo opisali okolje WordPress ter zakaj smo se zanj odločili. Nato smo opredelili zakaj smo izbrali določeno temo in vtičnik za vizualno urejanje izdelkov ter to naredili še za ostale vtičnike, ki smo jih uporabili pri izdelavi spletne strani. V praktičnem delu smo predstavili postopek izdelave spletne strani z uporabljenimi vtičniki. V zaključnem delu pa smo naredili analizo uspešnosti spletne strani s spletnim orodjem Google Lighthouse.
Ključne besede: spletna prodaja, personalizirane čokolade, programska oprema WordPress
Objavljeno v DKUM: 01.12.2021; Ogledov: 839; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

8.
Inovacijski trendi v trgovini na drobno
Katja Kojc, 2021, diplomsko delo

Opis: Za obstoj na konkurenčnem trgu trgovcev na drobno se podjetja poslužujejo različnih tehnik nadgradnje obstoječih sistemov in privabljanja kupcev. Sledenje trendom, ki trenutno obstajajo in uvajanje inovacij pa trgovini omogočata storiti le to. Premik iz tradicionalne fizične oblike trgovin na spletno prodajo je eden najbolj tipičnih primerov digitalizacije v gospodarstvu in družbi. Sistemi, ki so tehnološko sodobno podprti in se konstantno razvijajo, uporabnikom omogočajo učinkovitejše delovanje, lažji in boljši dostop do večjega števila informacij ter razvijanje. Prej poznana oblika trgovine na drobno, ki se je začela razvijati v času merkantilizma, je skozi zgodovino spreminjala gospodarstvo in se je skupaj z družbami tudi spreminjala.
Ključne besede: trgovina na drobno, digitalizacija, spletna prodaja, Industrija 4.0, inovacije, pandemija.
Objavljeno v DKUM: 10.11.2021; Ogledov: 891; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

9.
Oblikovanje prodajnega načrta za "Balloon box"
Peter Tomaž, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo vključuje načrtovanje prodaje in oblikovanje prodajnega načrta. V prvem delu je na podlagi literature opredeljena prodaja s posebnim poudarkom na posameznih korakih načrtovanja prodaje in vsebini prodajnega načrta. Teoretično-analitični del diplomskega dela vključuje opredelitev analize obsega prodaje, analize stroškov in dobičkonosnosti, analizo prodajnega osebja, prodajnih cen, plačil in analizo zadovoljstva kupcev. V praktičnem delu je najprej predstavljeno izbrano podjetje ter izdelek, ki je kasneje predmet načrtovanja prodaje in oblikovanje prodajnega načrta. Načrtovanje prodaje je podrobno opisano po korakih ter rezultat načrtovanja prodaje natančno opredeljen prodajni načrt.
Ključne besede: podjetje, prodaja, spletna prodaja, proces načrtovanja prodaje, prodajni načrt.
Objavljeno v DKUM: 09.11.2021; Ogledov: 949; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

10.
Spletna prodaja oblačil v času epidemije covid-19
Lea Kukovec, 2021, diplomsko delo

Opis: Epidemija novega koronavirusa je od modnih trgovcev oblačil zahtevala znatne spremembe v načinu poslovanja, delovanja in komuniciranja s potrošniki. Temeljito preoblikovanje in reorganizacija dosedanjih poslovnih procesov ter posledičen prehod na elektronsko poslovanje so modnim podjetjem zaradi zaprtja fizičnih prodajaln omogočili preživetje in omilitev vseh negativnih posledic epidemije. Uporaba spletnih trgovin z oblačili je tako postala neizogibna praksa modnih prodajalcev. Skladno s spletnimi prodajalnami so se razvili tudi novi načini interakcije z odjemalci, nove metode pospeševanja prodaje in nove tehnike oglaševanja, ki smo jih podrobneje predstavili v diplomskem delu. Poleg tega smo v pogovoru z uspešno poslovno žensko in znano slovensko vplivnico, Tejo Jugovic, poznano pod imenom Coolmamacita, spregovorili o tem, kakšna je bila med epidemijo vloga influencerjev, ki so sodelovali z modnimi blagovnimi znamkami. S podatki lastne raziskave o nakupnih navadah potrošnikov v času epidemije covida-19 smo ugotovili, da so spletne trgovine z oblačili učinkovit, efektiven in dokaj priljubljen način nakupovanja oblačil, ki bo zagotovo cvetel tudi po koncu epidemije. Razlog pa so predvsem spremenjene nakupne navade potrošnikov, vse pogostejša uporaba spletnih družbenih platform in vse bolj digitaliziran svet, v katerem živimo.
Ključne besede: spletna prodaja, oblačila, spletna trgovina, epidemija covida-19, modni trgovci, potrošniki
Objavljeno v DKUM: 05.11.2021; Ogledov: 1809; Prenosov: 248
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

Iskanje izvedeno v 0.36 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici