| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 26
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Pospeševanje spletne prodaje v podjetju moduli sg d. o. o. na programih šivanje in krojenje
Larisa Merzdovnik, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu obravnavam pospeševanje spletne prodaje v izbranem podjetju. V prvem delu diplomskega projekta sem opredelila teoretična izhodišča o orodjih marketinškega komuniciranja in se še posebej osredotočila na opredelitev, razlago ciljev, prednosti in slabosti ter tveganja pospeševanja prodaje. Predstavila sem tudi promocijska orodja spletne prodaje in njene ključne elemente ter orodja. V nadaljevanju sledi tudi predstavitev podjetja. V raziskovalnem delu pa s pomočjo anketnega vprašalnika in izvajanja nagradne igre povzamem ugotovitve in podam sklep na zastavljene hipoteze.
Ključne besede: spletna prodaja, pospeševanje prodaje, šivanje, krojenje, spletna mesta, socialna omrežja.
Objavljeno v DKUM: 26.10.2021; Ogledov: 402; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

2.
Koncept izdelave sodobnega spletnega mesta
Kristina Klemenčič, 2021, magistrsko delo

Opis: Internet dandanes kroji življenje vseh nas, saj večina izmenjav informacij poteka preko njega. Svetovni splet postaja glavni vir prenosa informacij. Podjetje oziroma organizacija tako rekoč ne obstaja, če ni prisotna na spletu. Predstavitev podjetja in informacij na družbenih kanalih je torej postala nujna, v kolikor želimo uspeti in postati prepoznavni na trgu. Tako tudi večina turistov brska za informacijami o potencialnem dopustu preko spleta. Tu lahko enostavno, z nekaj računalniškimi kliki primerjajo različne destinacije, ponudnike namestitev, ceno storitev in brskajo po forumih s priporočili. Svoj dopust lahko rezervirajo zelo enostavno preko agencijskega portala ali že znanega rezervacijskega sistema. Tako je naše podjetje Made3 d.o.o., katero trenutno oddaja turistične enote preko znanega portala Booking.com, prepoznalo potrebo po lastnem spletnem mestu. Naročnik ima željo po večji prepoznavnosti in težnjo po rezervacijah na lastnem spletnem mestu. Želi si enostavno spletno mesto sodobnega videza z osnovnimi informacijami o namestitvah, cenikom ter kontaktnim obrazcem. Skozi izdelavo sodobnega spletnega mesta smo se spoznali z evolucijo spleta, opredelili vrste spletnih mest in raziskali aktualne trende na tem področju. Analizirali smo spletna mesta naše konkurence. Z brezplačnim orodjem Wordpress smo za našega naročnika izdelali sodobno spletno mesto. Sledili smo konceptu izdelave po sledečem vrstnem redu: zasnova, analiza, oblikovanje in razvoj, optimiziranje, testiranje, domena in vzdrževanje. Opazovali smo rangiranje v brskalniku in mesto dodatno optimizirali z vtičnikom All in One SEO Pack. Uvedba je bila uspešna in lahko smo sprejeli hipotezo, da je izdelava sodobnega spletnega mesta mogoča brez naprednega znanja programiranja.
Ključne besede: spletno mesto, optimizacija, wordpress, spletna stran, izdelava spletnega mesta, splet.
Objavljeno v DKUM: 01.09.2021; Ogledov: 595; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (4,25 MB)

3.
Analiza spletne trgovine mehanizacije miler d.o.o., preko odprtokodne spletne platforme nopcommerce
Lucija Brajnik, 2020, magistrsko delo

Opis: Podjetja vse pogosteje uporabljajo računalniško in internetno tehnologijo za lažje poslovanje. Internet v sodobnem svetu ponuja ogromno priložnosti podjetjem za uspešno vodenje poslovanja. E-poslovanje vključuje široko paleto elektronskih dejavnosti, v katerih lahko podjetje sodeluje. Spletna trgovina omogoča nakup in prodajo blaga ali storitev prek interneta in je bistvena za sodobna podjetja. Z naraščajočo priljubljenostjo spletne trgovine v današnjem svetu se morajo podjetja naučiti strategij za privabljanje in zadrževanje spletnih kupcev na svoji spletni strani. Prav tako morajo prilagoditi svoje spletne strani, da se prilagodijo potrebam svojih strank. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela. V teoretičnem delu smo opisali, kaj so spletna mesta, njihov nastanek, arhitekturo ter vrste spletnih mest ter trende, ki so zaznamovali leto 2020. Razložili smo tudi, kaj so spletne trgovine, njihovo zgodovino, vrste ter njihove prednosti in slabosti. Dotaknili smo se različnih vrst platform za izdelavo spletnih trgovin in se v naslednjem poglavju osredotočili na samo platformo nopCommerce, na kateri temelji spletna trgovina Mehanizacije Miler. V analitičnem delu magistrske naloge je predstavljeno podjetje Mehanizacija Miler d.o.o. Analizirali smo njihovo spletno trgovino z vidika uporabniške izkušnje ter predstavili izgled zaledja platforme nopCommerce.
Ključne besede: Spletna mesta, spletna trgovina, platforma nopCommerce, Mehanizacija Miler.
Objavljeno v DKUM: 11.12.2020; Ogledov: 2819; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

4.
Prenova spletne strani za Športno plezalno društvo Korenjak
Katja Hrovatič, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je obravnavna prenova spletnega mesta Športno plezalnega društva Korenjak. Vodilni v društvu so se odločili za prenovo, ker obstoječe spletno mesto ne služi svojemu namenu. Vsebina spletnih strani ni aktualna, spletne strani se ne prilagajajo različnim velikostim zaslona in njihov izgled je zastarel. Prav tako se na spletnem mestu pojavljajo nedelujoče povezave in spletne strani. Prenove smo se lotili skozi zaporedje petih faz. Te si sledijo v naslednjem vrstnem redu: strategija, načrtovanje, oblikovanje, izdelava in zadnja faza testiranje, objava in vzdrževanje. V fazi strategije smo izvedli kritično analizo obstoječega spletnega mesta in analizo konkurence. S fazo načrtovanja smo zasnovali arhitekturo spletnega mesta. V fazi oblikovanja smo navigacijskim menijem in žičnim diagramom spletnih strani dodali slog spletnega mesta. Spletno mesto smo v fazi izdelave ustvarili s CMS-sistemom WordPress. Novo spletno mesto je odzivno, oblikovano po grafični podobi ŠPD Korenjak in uporabniku prijazno.
Ključne besede: spletna stran, spletno mesto, CMS-WordPress, prenova spletnega mesta, društvo
Objavljeno v DKUM: 25.10.2019; Ogledov: 674; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (5,80 MB)

5.
Primerjalna analiza spletnega mesta in varnosti internetnega bančništva med nlb in dbs banko
Sara Sarjaš Kraner, 2019, magistrsko delo

Opis: Naša tema magistrskega dela je primerjava spletnih mest in varnosti NLB in DBS banke. Zaradi lažje primerjave smo ločili osebno in poslovno storitev internetnega bančništva NLB in DBS banke. Za to temo smo se odločili, da spoznamo internetno bančništvo, kakovost spletnih mest in varnost teh, saj v današnjem času brez internetnega bančništva ne gre. Dan danes je toliko bank in internetnega bančništva, da uporabniki gledajo tudi kakovost spletnih mest internetnega bančništva in varnosti spletnih mest in njihovih podatkov. V magistrskem delu smo si ogledali internetno bančništvo, spletna mesta, kakovost spletnih mest in varnost. Za lažjo primerjavo smo ločili in primerjali osebni spletni mesti in varnost NLB Klika in DBS NET-a in poslovni osebnih spletnih mest in varnost NLB Proklik-a in DBS PRONET-a. Za analizo kakovosti spletnih mest smo uporabili kriterije: oblikovna podoba, vsebina, navigacija, uporabnost in tehnični vidik. Kakovost spletnih mest je pomembna za uporabnike, še bolj je pa za uporabnika pomembna varnost spletnih mest, zato smo pri varnosti spletnih mest NLB in DBS banke primerjali različna načina vstopa v spletno bančništvo, saj se mehanizmi varnosti razlikujejo. Pri NLB Klik-u in NLB Proklik-u smo uporabili za vpis kvalificirano digitalno potrdilo pri DBS NET-u in DBS PRONET-u pa vpis s OTP generatorjem. Obe banki se dobro zavedata da je internetno bančništvo postalo nepogrešljivo za uporabnike, zato tudi skrbita, da so spletna mesta internetnega bančništva kakovostna, da se jih nadgrajuje in predvsem, da je uporaba spletnih mest varna. Saj je zaupanje in zadovoljstvo uporabnikov najpomembnejša. Vendar tudi uporabnike prosita za previdnost.
Ključne besede: Internetno bančništvo, spletna mesta, kakovost spletnih mest, varnost, NLB, DBS.
Objavljeno v DKUM: 21.05.2019; Ogledov: 760; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (2,66 MB)

6.
Sodobni koncept izdelave spletnega mesta na primeru e-poslovanja
Tanja Perko, 2018, magistrsko delo

Opis: V nekaj desetletjih, od nastanka prvih spletnih mest, se je splet preoblikoval iz preprostega prebiranja besedila in preverjanja elektronske pošte, do ključnega komunikacijskega in informacijskega orodja. Vedno več ljudi se namreč za informacije obrača na splet. Zato se pojavlja vedno večja potreba po spletnih mestih. Vsebina spletnega mesta je razdeljena na posamezne spletne strani, da bi preprečila preveliko obremenjenost uporabnika z preveliko količino informacij. Poznavanje jezikov spletnega programiranja lahko predstavlja precejšnjo oviro pri izdelavi spletnega mesta. Vendar je na srečo na voljo vedno več brezplačnih ali plačljivih orodij za izdelavo sodobnih, odzivnih spletnih mest. Za uporabo takšnih orodij poznavanje spletnih programskih jezikov kot so HTML, CSS ali JavaScript ni potrebno, ali pa je le delno potrebno – zato takšna orodja vedno bolj pridobivajo na svoji priljubljenosti, ker lahko z njimi enostavno in hitro izdelamo spletno mesto, ki ima profesionalni izgled in veliko funkcionalnosti. Seveda moramo pri izdelavi spletnega mesta z orodjem prav tako upoštevati pravila oblikovanja, dostopnosti, odzivnosti, uporabniške izkušnje in ostala načela dobrih spletnih mest. V tem magistrskem delu smo predstavili definicije spletnih mest, vrste spletnih mest, njihovo strukturo, kakšna so načela dobrih spletnih mest, uporabniško izkušnjo, odzivnost in optimizacijo. Opredelili smo faze izdelave spletnih mest in možne metodologije razvoja. Nato smo razdelali razlike med uporabo orodij in spletnega programiranja za razvoj in oblikovanje spletni mest. Opredelili smo kako poteka testiranje spletnega mesta, njegovo lansiranje in nadaljnje vzdrževanje. Obravnavali smo izdelavo spletnega mesta na primeru katedre za e-poslovanje. Katedra za e-poslovanje se je odločila za izgradnjo spletnega mesta z orodjem. Vedno več študentov se odloča za študij na podlagi informacij, ki jih lahko pridobijo na spletu. Namen spletnega mesta je privabiti bodoče študente, informirati zdajšnje študente, nadaljnji stik s bivšimi diplomanti, ki lahko na tak način ostanejo na tekočem glede aktivnosti katedre, nuditi informacije poslovnim partnerjem in predstaviti svoje delo širši javnosti. Analizirali smo orodja Sharepoint, Wordpress in Wix. Slednje orodje je bilo izbrano za razvoj in oblikovanje, ker omogoča hitro izdelavo in vzdrževanje ter je preprost za uporabo s svojim uporabniškim vmesnikom. Predstavili smo zasnovo strukture spletnega mesta, njegovo izdelavo, testiranje in optimizacijo ter potek lansiranja in nadaljnjega vzdrževanja. Podali smo oceno celotnega projekta in predloge za izboljšave.
Ključne besede: spletna mesta, razvoj spletnih mest, oblikovanje spletnih mest, CMS, Wix
Objavljeno v DKUM: 20.11.2018; Ogledov: 771; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (4,33 MB)

7.
Primerjalna analiza platform za izdelavo spletnih mest google sites wix
Mateja Orešek, 2017, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega seminarja je izdelava spletnih mest s pomočjo brezplačnih orodij. V današnjem času podjetja nujno potrebujejo spletno mesto, saj večina ljudi pridobi informacije na svetovnem spletu in za nekatera podjetja je strošek izdelave spletnega mesta prevelik, zato smo v diplomskem projektu preverjali, ali lahko izdelamo spletno mesto brez znanja programiranja in ali je spletno mesto, izdelano z brezplačnimi orodji, vseeno lahko videti profesionalno. Namen diplomskega projekta je primerjava funkcionalnosti dveh brezplačnih orodij za izdelavo spletnega mesta. Testirali smo orodji Google Sites in Wix. Ti sta si v veliki meri med seboj zelo podobni, uporabniški vmesnik se sicer rahlo razlikuje, funkcionalnost orodij pa kar precej. Da smo lahko orodji primerjali, smo v skladu s fazami življenjskega cikla izdelave spletnih mest izdelali dve podobni spletni mesti in to nato primerjali.
Ključne besede: spletno mesto, spletna stran, brskalnik, vrste spletnih mest, brezplačna orodja za izdelavo spletnih mest, izdelava spletnega mesta, trendi spletnih mest.
Objavljeno v DKUM: 01.12.2017; Ogledov: 1187; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

8.
IZBOLJŠANJE UPORABNIŠKE IZKUŠNJE NA PRIMERU JAVNEGA AVTOBUSNEGA PODJETJA MARPROM
Uroš Zierer, 2016, magistrsko delo

Opis: Dobro organizirani javni mestni potniški promet predstavlja resno alternativo osebnemu motornemu prometu ter prispeva k boljši vključenosti različnih družbenih skupin, trajnostnemu razvoju in k večji enakopravnosti na področju splošne mobilnosti. V magistrskem delu ugotavljamo možnosti izboljšanja uporabniške izkušnje na primeru javnega podjetja Marprom (Mestna občina Maribor), in sicer s pomočjo sodobnih informacijskih tehnologij, kot so kakovostno spletno mesto, uporaba spletnih socialnih omrežij in aplikacije za pametne mobilne naprave.
Ključne besede: javni promet, uporabniška izkušnja, spletna mesta, mobilne aplikacije, spletna socialna omrežja
Objavljeno v DKUM: 27.10.2016; Ogledov: 1175; Prenosov: 234
.pdf Celotno besedilo (4,15 MB)

9.
NAKUPNE ODLOČITVE SLOVENSKEGA POTROŠNIKA PRI NAKUPU V TRGOVSKI VERIGI SPAR
Tina Gosar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Obravnavamo področje nakupnih odločitev potrošnikov, ki nakupujejo v trgovski verigi Spar Slovenija d.o.o.. Predstavljamo potrošnika v njegovi vlogi in dejavnikih, ki vplivajo nanj. Opredeljujemo potrošnika, dejavnike, procese in odločitve, ki vplivajo na nakup, ter jih podrobneje razdelamo. Opredeljujemo tudi trenutne trende in trende v prihodnosti. Zanima nas potrošnik in njegova izhodišča za nakup. V ospredju se nam vedno pojavlja kupec, ki bodisi deluje kot potrošnik, porabnik, bodisi kot kupec in ne porabnik.
Ključne besede: Nakupne odločitve, nakupni proces, dejavniki vplivanja na nakup, cena, država porekla, promocije, izkušnje z izdelkom, zdravstvena varnost izdelka, priporočila prijateljev in znancev, kvaliteta, embalaža, storitve prodajnega osebja, blagovna znamka, oglaševanje, okus, označevanje izdelkov, izgled prodajnega mesta, kupec, potrošnik, Spar Slovenija d.o.o., spletna trgovina, trendi nakupovanja, marketing, prodaja, segmentacija
Objavljeno v DKUM: 06.10.2016; Ogledov: 1407; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

10.
Analiza spletnega mesta za prodajo slovenskih izdelkov
Marko Kolar, 2016, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je, ustvariti dobro spletno mesto, ki vzbudi v slehernem obiskovalcu željo po povpraševanju ali nakupu, analizirati spletno mesto Slovenika.eu in podati predloge, s katerimi lahko povečamo spletno prodajo. Diplomsko delo predstavi teorijo spletnih mest, izdelavo in zgradbo ter značilnosti dobrih spletnih mest. Predstavljene so tudi spletna trgovina, razvoj, prednosti in slabosti le-te ter predlogi za povečanje spletne prodaje. Pridobljeno teoretično znanje nam pomaga pri izboljšanju spletne strani Slovenika.eu in predstavi predloge za povečanje podaje. Preučili smo prednosti in slabosti spletne prodaje, na katere morajo biti podjetja pozorna, da bo njihovo spletno mesto uspešno. Na osnovi študije literature smo spoznali, da je potrebno vzdrževanje, sprotno nadgrajevanje in izboljševanje spletnega mesta glede na potrebe uporabnika, zgodba pa se ne zaključi z objavo spletne strani.
Ključne besede: Spletna mesta, značilnosti dobrih spletnih mest, spletne trgovine, modeli e-poslovanja, slovenika.eu, povečanje prodaje.
Objavljeno v DKUM: 06.09.2016; Ogledov: 792; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici