| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pregled in primerjava sistemov za spletno analitiko : diplomsko delo
Timotej Vošinek, 2022, diplomsko delo

Opis: Spletno analitiko uporablja večina spletnih strani. Omogoča nam zbiranje in analizo podatkov o uporabi spletnih mest. V delu smo si ogledali razliko med notranjo in zunanjo analitiko. Pogledali smo najbolj pogosti metodi zbiranja podatkov, to sta označevanje strani in analiza strežniških zapisov. Pregledali smo šest sistemov za spletno analitiko, med njimi so Google Analytics, Adobe Analytics, Mixpanel, Plausible, Open Web Analytics in GoAccess. Ugotovili smo, da je potrebno plačati za uporabo večine orodij vsaj za večje število uporabnikov in funkcij. Večina sistemov z največjim tržnim deležem uporablja metodo označevanja strani. Uvedli smo Google Analytics in ugotovili, da sama uvedba ni zahtevna.
Ključne besede: spletna analitika, označevanje strani, zbiranje podatkov, sledenje uporabnikom
Objavljeno v DKUM: 20.10.2022; Ogledov: 671; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

2.
Spletni vmesnik za integracijo in vizualizacijo podatkov gibanja slovenskega prebivalstva : diplomsko delo
Matic Mesner, 2020, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je pridobiti podatke iz nacionalnega portala Odprti podatki Slovenije, jih vizualno predstaviti na spletni strani in učinkovito analizirati. Pri izbiri podatkov bomo omejeni na temo slovenskega prebivalstva. Podane bodo informacije o gibanju prebivalcev v Sloveniji in posameznih regijah. Pri pripravi spletne strani se bodo za pomoč uporabljale dosegljiva dokumentacija in dostopne knjižnice za vizualizacijo podatkov. V namene boljšega razumevanja priprave spletne rešitve se bomo spoznali tudi s fazami zbiranja, integracije, analize in vizualizacije podatkov. Končna rešitev daje enoten vpogled v različne zbirke podatkov, katerih analiza vodi do novih informacij glede naravnega in selitvenega gibanja slovenskega prebivalstva. Ob rednem posodabljanju podatkov na izvirnem viru bo rešitev vedno dajala vpogled v najnovejše podatke.
Ključne besede: podatki o prebivalstvu, uporaba podatkov, zbiranje in integracija podatkov, podatkovna analitika, spletna stran, vizualizacija podatkov, odprti podatki
Objavljeno v DKUM: 04.11.2020; Ogledov: 916; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (972,07 KB)

3.
Spletna analitika v digitalnem marketingu turizma
Mojca Vogrič, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Pojav in razvoj interneta predstavljata korenite spremembe na področju marketinga, saj je s tem pridobil spletno podobo. Za boljše in učinkovitejše poslovne rezultate pa ima velik pomen oglaševanje. Da bi z oglaševanjem dosegli tudi cilj, to je nakup izdelka ali storitve, morajo podjetja s pomočjo spletne analitike izbrati pravilne poslovne odločitve in strategije. V diplomski nalogi je obravnavana problematika, kdaj in kje je najbolj smiselno oglaševati. Cilj diplomske naloge je predvsem ugotoviti, kaj obiskovalce spletne strani najbolj zanima, da lahko na podlagi teh podatkov prilagodimo oglaševanje. Najprej smo s pomočjo domače in tuje literature pridobili vse potrebne informacije in podatke, ki smo jih potrebovali za teoretični del diplomske naloge. Nato pa smo z zbranimi podatki iz podjetja Forward in s pomočjo orodja Google Analytics ugotovili, katere strani na spletnem mestu so najbolj obiskane in kdaj. Po podrobni analizi pridobljenih rezultatov smo prišli do zaključkov, na podlagi katerih smo naročniku svetovali, kako naj v prihodnosti oglašuje.
Ključne besede: spletni marketing, spletna analitika, Google Analytics
Objavljeno v DKUM: 08.05.2019; Ogledov: 1483; Prenosov: 190
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

4.
Profiliranje in sledenje uporabnikom na spletu
Denis Vodišek, 2017, diplomsko delo

Opis: Na današnjem spletu je skorajda težko ostati neviden. Podjetja, mediji in posamezniki se čedalje bolj zavedajo, da lahko s poznavanjem svojih strank oziroma uporabnikov ugotovijo njihove želje, interese in omogočijo odlično uporabniško izkušnjo, saj je ravno to tisto, kar odloča o nadaljnjem ravnanju uporabnika na strani. V diplomskem delu smo vzpostavil storitev za sledenje uporabnikom z brezplačno storitvijo Google Analytics. Pridobljene podatke smo z orodjem za podatkovno rudarjenje R združili v skupine in ustvarili uporabniške profile. Zajeli smo glavne metodologije zbiranja podatkov, piškotke in orodje, ki jih bomo uporabili za spletno analitiko. Prav tako smo obravnavali tudi zasebnost uporabnika na spletu in načine sledenja ter profiliranja uporabnikov. V diplomskem delu smo tudi implementirali storitve na že obstoječo spletno stran in zbirali podatke s po meri ustvarjenimi razsežnosti in meritvami. Podatke smo obdelali v programu R in jih vizualno predstavili. Ugotovili smo, da lahko s spletno analitiko natančno odkrijemo, kaj uporabniki počnejo na strani, kaj jih zanima in na podlagi teh informacij ustvarili uporabniške profile. Tako lahko z ustvarjenimi profili uporabnikom iste skupine priporočamo podobne rezultate.
Ključne besede: Spletna analitika, sledenje, profiliranje, Google Analytics, splet, zbiranje podatkov, R, podatkovno rudarjenje
Objavljeno v DKUM: 09.10.2017; Ogledov: 1484; Prenosov: 217
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

5.
MERJENJE USPEŠNOSTI PRODAJNIH AKTIVNOSTI NA OSNOVI PROFILIRANJA IN SLEDENJA UPORABNIKOV PREKO STORITEV V OBLAKU
Bojan Kraut, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi na kratko opišemo tehnologijo oblaka, ter velikih podatkov, ki so osnova za tehnološko platformo, s katero je bila naloga izvedena. Dotaknemo se razvoja mobilne tehnologije, ki nas dandanes spremlja že na vsakem koraku, in kako jo oglaševalci uporabljajo sebi v prid, ter tudi prihajajočih tehnologij, kot je obogatena resničnost ter nosljive tehnologije. Usmerimo se v televizijsko oglaševanje, profiliranje uporabnikov ter spremljavo gledanosti, ki jo je mogoče preko digitalne televizije spremljati, hkrati pa opišemo sistem za masovno zajemanje spletnega prometa ter poiščem korelacije med podatki gledanosti digitalne televizije in spletnim obiskom oglaševalcev. Zaključimo s predstavitvijo rezultatov merjenja in statistično analizo pridobljenih podatkov. Z vrednotenjem potrdimo, da je preko televizije mogoče spremljati gledalca ter mu celo ponuditi personalizirane reklame.
Ključne besede: marketing, televizijsko oglaševanje, personalizacija uporabnika, profiliranje uporabnika, veliki podatki, storitve v oblaku, spletna analitika, korelacije med podatki, prodaja
Objavljeno v DKUM: 14.11.2016; Ogledov: 1241; Prenosov: 157
.pdf Celotno besedilo (7,08 MB)

6.
Vzpostavitev spletnega modela za izvajanje učinkovitega digitalnega marketinga produktov in storitev
Martin Knapič, 2016, magistrsko delo

Opis: Digitalni marketing v primerjavi s klasičnimi marketinškimi pristopi že nekaj časa opazno prevzema vlogo primarnega načina trženja. Doseg in strateški izbor, ki ju omogoča splet na tem področju, sta precej preprosteje postavljena pred druge načine trženja. Način dela med vzpostavljanjem spletnih modelov digitalnega marketinga in pozneje njegovega izvajanja se z ustreznimi e-orodji spremlja in izvaja tekoče ter sistemsko. Povezava med tehnološkimi rešitvami in marketinškimi dejavnostmi predstavlja v tem primeru logično korelacijo, ki zahteva smiselno in učinkovito projektno načrtovanje ter vodenje. Vzpostavitev digitalnega marketinga je lahko zapleten proces, ki ga je treba skrbno načrtovati in pri tem razumeti njegovo širino ob zastavljenih ciljih. Kompleksnost digitalnega marketinga potrjujejo novi trendi, ki se na tem področju spreminjajo ter preoblikujejo zelo hitro. Slednji tržnikom na eni strani omogočajo možnost izkoriščanja konkurenčne prednosti ali na drugi strani zamujene priložnosti, če se z njimi ne srečajo pravočasno. V magistrskem delu je predstavljen problem načrtovanja spletnega modela digitalnega marketinga, ki je v številnih pogledih značilen za širok spekter trženja produktov in storitev za različna tržna področja. Področje prodaje je postalo močan zaveznik marketinga, zato je poleg vsebinske opredelitve obravnavanih področij del magistrskega dela namenjen tudi konceptu marketinško-prodajnega načrta izvedbe. Večji poudarek je predvsem na poglavjih, ki se navezujejo na vzpostavitev spletnega modela in so v močni povezavi s tehnološkimi rešitvami. Poglavja so med seboj logično povezana tako, da tvorijo smiselno kronološko zaporedje dejavnosti in predstavljajo klasični pristop k izvedbi projektov. Pozornost posvečamo trenutnim aktualnim razmeram na trgu ter jih upoštevamo pri navajanju dejavnosti, ki so nujne za uspešno izvajanje digitalnega marketinga produktov in storitev. Med ključne dejavnosti uvrščamo tudi aktivno in sistemsko spremljanje ključnih kazalnikov uspešnosti in izvajanje ukrepov, ki nastanejo na osnovi analitičnih spoznanj.
Ključne besede: digitalni marketing, spletna stran, družbena omrežja, produkti in storitve, projektni management, analitika
Objavljeno v DKUM: 23.08.2016; Ogledov: 1754; Prenosov: 276
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

7.
ANALIZA POSTOPKOV SPLETNEGA OGLAŠEVANJA NA IEDC-POSLOVNI ŠOLI BLED
Vladimir Majkić, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Naloga obravnava procese spletnega oglaševanja. Podan je pregled literature s področja spletnega oglaševanja, napisani so primeri dobrih praks, analizirana je stara in nova spletna strategija. Izdelane so izboljšave procesov spletnega oglaševanja. Glavi učinki so: povečanje prodajnih interesov, povečanje kvalitete prodajnih interesov, izdelan proces in natančno določene odgovornosti posameznikov, natančen izračun stroškov, natančen izračun donosa glede na investicijo, natančen pregled uspešnosti oglaševanja.
Ključne besede: spletno oglaševanje, spletna analitika, analiza procesov oglaševanja, orodja spletnega oglaševanja, vloga it-podpore pri spletnem oglaševanju
Objavljeno v DKUM: 01.07.2016; Ogledov: 957; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

8.
Razvoj spletne aplikacije za analitiko podatkov v realnem času s Spring XD
Grega Vrbančič, 2015, diplomsko delo

Opis: Živimo v sodobni informacijski družbi, katera nevedoč, na vsakem koraku z uporabo trenutnih razpoložljivih tehnologij ter spleta, dnevno ustvari več eksabajtov podatkov v različnih oblikah. Želja po pridobivanju dodane vrednosti – znanja, iz na prvi pogled nepomembnih podatkov, je v gospodarstvu prisotna že dalj časa, kot so tudi že dalj časa prisotne tehnike, metode za analitiko podatkov. Te so se razvile do te mere, da nam lahko v sprejemljivem času ponudijo rezultate naših povpraševanj. Kljub temu pa ostaja želja po instantnem pridobivanju rezultatov, analitiki podatkov praktično v trenutku, ko se ti ustvarijo. V diplomskem delu smo se posvetili uporabi platforme Spring XD ter v povezavi z njo razvili spletno aplikacijo za analitiko podatkov v realnem času.
Ključne besede: analitika podatkov, spletna aplikacija, Spring XD, masovni podatki
Objavljeno v DKUM: 14.10.2015; Ogledov: 2026; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (4,80 MB)

9.
Iskanje izvedeno v 14.95 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici