| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V DELAVSKI HRANILNICI D.D.
Daliborka Mijić, 2009, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je povezava med organizacijo in zunanjim svetom, še posebej s kupci izdelkov oziroma storitev, in vključuje vse marketinške aktivnosti. Marketinško komuniciranje ima odločilen pomen pri oblikovanju pozitivne podobe o blagovni znamki in o podjetju, pri ustvarjanju zavesti o obstoju izdelka ali storitve in pri pospeševanju prodaje. Deli se na štiri področja : oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja in odnosi z javnostjo.Določitev ciljnega občinstva, opredelitev ciljev komunikacije, oblikovanje sporočila, izbira komunikacijskih kanalov, določitev celotnega proračuna za promocijo, izbira promocijskega spleta, merjenje učinkovitosti promocije so poglavitni koraki pri načrtovanju in izvajanju marketinškega komuniciranja.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, komunikacijski splet, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi, ciljna skupina, oglasno sporočilo, proračun.
Objavljeno: 15.07.2009; Ogledov: 2478; Prenosov: 346
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

2.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE MED ORGANIZACIJAMI
Anja Nadvežnik, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Medorganizacijski trgi so trgi izdelkov in storitev, ki jih kupujejo podjetja, vladne organizacije in institucije, z namenom vgradnje, porabe, uporabe ali preprodaje. Porabnike izdelkov za poslovno rabo sestavljajo proizvodna in pridelovalna podjetja ter distributerji, ki kupujejo in prodajajo drugim industrijskim in institucionalnim porabnikom iz številnih panog. Najpomembnejše značilnosti, ki veljajo za medorganizacijski trg so manjše število odjemalcev oziroma poslovnih subjektov, visoka geografska koncentracija, tako na globalni kot tudi na regionalni ravni. Značilna je obsežna celotna prodaja ter posledično tudi obsežnejši nakupi. Na medorganizacijskem trgu se pojavlja manjše število močnejših kupcev, ter tesna povezanost med dobavitelji in strankami. Med medorganizacijskim in porabniškim trgom obstajajo nekatere znatne razlike in dejavniki, po katerih se medorganizacijski trg ločuje od porabniškega, te so: manj kupcev, večji nakupi, tesni odnosi med dobavitelji in odjemalci, geografska osredotočenost kupcev, izpeljano povpraševanje, neprožno in nestalno povpraševanje, strokovno kupovanje, ter več dejavnikov, ki vpliva na nakup. Med njih uvrščamo na primer ljudi, nakupne komisije, idr. Kljub nekaterim razlikam še vedno lahko trdimo, da imata medorganizacijski in porabniški trg kar nekaj podobnosti in prav zato lahko večino trženjskih metod in orodij, ki jih uporabljamo na porabniškem trgu, z rahlimi spremembami prenesemo tudi na medorganizacijski trg. Marketinški splet je skupek trženjskih orodij, ki jih podjetje uporablja, da doseže svoje trženjske cilje na ciljnem trgu. Med marketinški splet na medorganizacijskem trgu uvrščamo štiri ključne dejavnike, tako imenovane 4P: izdelke, distribucija, marketinško komuniciranje in cena. Organizacije, med katerimi potekajo menjalni procesi, sestavljajo ljudje oziroma osebnosti z različnimi lastnostmi. Vključevanje mnogih posameznikov iz različnih funkcij in hierarhičnih ravni organizacij, povečuje kompleksnost medorganizacijskega marketinga. Vloge, ki jih »igrajo« ljudje na medorganizacijskem trgu lahko razdelimo v šest različnih skupin in sicer so to uporabniki, vplivneži, odločevalci, potrjevalci, nakupovalci in čuvaji. Na medorganiazcijskem trgu se oblikujejo dolgoročni odnosi med organizacijskimi kupci. Medorganizacijski trg sestavljajo različni segmenti medorganizacijskih kupcev. Heterogenost pa zahteva od prodajalcev oblikovanje primarnega marketinškega spleta za vsak posamezni tržni segment. Na medorganizacijske kupce vplivajo najrazličnejši vplivi, tako okolje, kot tudi sama organizacija v kateri se nahajajo, skupine, ter osebni dejavniki. Omrežja medpodjetniških odnosov so zaznamovana z različnimi teorijami. S proučevanjem posameznih razmerij ne moremo celostno analizirati dogodkov na medorganizacijskih trgih, zato je primernejše proučevanje omrežje odnosov. Glede na predstavljena omrežja medpodjetniških odnosov z vidika različnih teorij ugotavljamo, da je kljub različnim raziskovalnim metodam osnovna enota proučevanja pravzaprav skupna vsem teorijam, to je odnos med dvema udeležencema. Celoten komunikacijski splet podjetja, imenovan tudi promocijski splet, je sestavljen iz ustrezne mešanice oglaševanja, osebne prodaje, pospeševanja prodaje, stikov z javnostmi in orodji neposrednega trženja. Oglaševanje delimo na tisto oglaševanje, kjer oglašujemo izdelke ali storitve in na korporativno oglaševanje. Najpomembnejši način spodbujanja povpraševanja v marketinškem komunikacijskem spletu je osebna prodaja. Odnosi z javnostmi so zelo primeren instrument marketinškega komunikacijskega spleta zaradi treh dejavnikov, ti so visoka prepričljivost, neopaznost in dramatizacija. Med neposredno marketinško komuniciranje pa uvrščamo telemarketing, direktno pošto in oglaševanje z neposrednim odzivom.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, Medorganizacijski trg, Marketinški splet, Udeleženci medorganizacijskega trga, Instrumenti marketinškega komuniciranja, Medpodjetniški odnosi
Objavljeno: 25.11.2011; Ogledov: 1934; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (362,77 KB)

3.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE POSLOVNO-KONGRESNEGA TURIZMA V TERMAH MARIBOR: PRIMER HOTELA HABAKUK
Timotej Semenič, 2012, magistrsko delo

Opis: Če želi podjetje v času varčevalnih ukrepov in vse hujše konkurence na trgu ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, je nujno, da zna svojo ponudbo ciljni javnosti kakovostno komunicirati. S potrošniki mora vzpostaviti učinkovit in dolgotrajen dialog, ki bo temeljil na zaupanju ter ustvariti ugled in zgraditi močno blagovno znamko. V magistrskem delu smo preučevali marketinško komuniciranje poslovno-kongresnega turizma v hotelu Habakuk. Natančno smo preučili specifike poslovnega turizma in kongresne dejavnosti ter ugotovili, da ima organizacija kongresov pozitivne ekonomske, družbene, znanstvene in politične učinke, ki se odražajo na celotni turistični destinaciji. Podrobno smo opredelili teoretične postulate marketinga v kongresni dejavnosti in ugotovili, da turistični delavci zaradi specifičnih lastnosti storitev potrošnikom nudijo predvsem doživetja, ki jih morajo posredovati z ustrezno kombinacijo elementov destinacijskega trženjskega spleta. Ključno pri tem je marketinško upravljanje z naravnimi in turističnimi privlačnostmi ter imidžem kraja. Podrobno smo razdelali in preučili program marketinškega komuniciranja v Habakuku in ugotovili, da orodja komunikacijskega spleta uporabljajo koordinirano in med njimi dosegajo sinergijske učinke. Kljub temu smo pri uporabi posameznih instrumentov opozorili na nekatere pomanjkljivosti in predlagali, na kakšen način jih je mogoče odpraviti.
Ključne besede: poslovni turizem, kongresna dejavnost, marketinško komuniciranje, turistična destinacija, marketing v turizmu, marketinški splet, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, Terme Maribor, hotel Habakuk.
Objavljeno: 23.08.2012; Ogledov: 1565; Prenosov: 335
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

4.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU DANONE
Petra Klavž, 2012, diplomsko delo

Opis: Del uspeha pri poslovanju podjetja je tudi marketinško komuniciranje, ki se osredotoča na celoten trg, od konkurence, trgovine, posrednikov do odjemalcev in vseh zainteresiranih na trgu. Z marketinškim komuniciranjem podjetje sporoča o svojem obstoju, lastnostih in prednostih, obvešča, opominja in prepričuje odjemalce na ciljnem trgu o svojih izdelkih, neposredno tudi olajšuje menjavo dobrin, prav tako pa tudi oblikuje, gradi in povečuje svoj ugled. Pri vsem tem pa moramo dobro poznati kdo, komu, kaj sporoča, po kateri poti in s kakšnim učinkom. Moja glavna tema, pospeševanje prodaje, je del spleta marketinškega komuniciranja, ki ga sestavljajo tudi oglaševanje, osebna prodaja, stiki z javnostmi in neposredni marketing. Pospeševanje prodaje je zbirka aktivnosti, ki jih potrebujemo za spodbujanje, zlasti kratkoročnih, da spodbudimo hitrejše in večje nakupe določenega izdelka oziroma storitve s strani odjemalcev ali trgovine. Vključuje vrste pospeševanja prodaje odjemalcem (kuponi, vračilo denarja, promocijske cene, programi zvestobe, vzorčenje, tekmovanja, nagradne igre, bonus pakiranja, garancije…), vrste pospeševanja prodaje trgovcem (nadomestila, brezplačno blago, cenovni popust) in vrste poslovnega pospeševanja prodaje (Konvencije in poslovni sejmi, prodajna tekmovanja, posebno oglaševanje). To orodje marketinškega komuniciranja izvaja tudi podjetje Danone, ki sem si ga izbrala za primer podjetja v diplomskem seminarju. Je zelo dobro poznana blagovna znamka, tako izven meja kot tudi v Sloveniji. Poznani so predvsem po mlečnih izdelkih (Activia, Actimel, Obstgarten, Fruchtzwerge, Na planincah…), prav tako pa so tudi zelo uspešni pri komuniciranju, kar se tudi pozna pri obsegu prodaje.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, splet marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, vrste pospeševanja prodaje, cilji pospeševanja prodaje
Objavljeno: 19.11.2012; Ogledov: 1631; Prenosov: 227
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici