| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 554
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
E-IZOBRAŽEVANJE PRI POUKU SLOVENSKEGA JEZIKA IN KNJIŽEVNOSTI
Andreja Zalokar, 2010, diplomsko delo

Opis: Računalnik in svetovni splet postajata človekova zvesta spremljevalca v vsakdanjem življenju. Najbolj navdušeni uporabniki so mladi, ki prek svetovnega spleta sklepajo nova poznanstva, iščejo informacije in odkrivajo novosti. Zato so učitelji kmalu ugotovili, da mora tudi izobraževalni proces slediti trendom, če želi še naprej motivirati učence. Diplomsko delo z naslovom E-izobraževanje pri pouku slovenskega jezika in književnosti predstavlja možnosti uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije in e-izobraževanja pri poučevanju slovenskega jezika in književnosti tako na daljavo kot pri klasičnem pouku. Cilj je prikazati e-izobraževanje kot enega izmed možnih načinov obravnave snovi in ne kot sredstvo za izpodrivanje učitelja in njegove vloge v izobraževalnem procesu. Le-ta je z nekaterimi spremembami še zmeraj ključnega pomena. Predstavljena sta Slovensko izobraževalno omrežje in E-področna skupina RS za slovenščino, ki skupaj skrbita za dostopnost e-gradiv. Njim je posvečen osrednji del diplomskega dela, saj so temeljnega pomena za izvajanje e-izobraževanja. Prikazana sta primera dobrih e-gradiv za jezikovni in književni pouk. Diplomsko delo je med drugim zastavljeno tudi kot pomoč učiteljem slovenščine, ki šele uvajajo e-izobraževanje v pouk, zato prinaša nekatere enostavne rešitve v obliki predstavitev uporabnih spletnih strani, programov in primerov dobre prakse.
Ključne besede: Ključne besede: IKT, e-izobraževanje, e-šola, e-učilnica, e-kompetentni učitelj, e-gradiva, splet.
Objavljeno: 29.01.2021; Ogledov: 37; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (2,95 MB)

2.
Analiza nakupnih dejavnikov na primeru obiska nogometne tekme
Andraž Velkavrh, 2020, diplomsko delo

Opis: Številne obveznosti in dolžnosti krojijo naš način življenja, zato je sprostitev za vsakega izmed nas izrednega pomena. Eden od načinov sprostitve je zagotovo šport. Veliko ljudi se z njim ukvarja aktivno, bodisi rekreativno bodisi profesionalno, mnogi pa ga spremljajo pasivno, na primer prek televizijskih zaslonov ali v živo. Nogomet je prvovrstni primer športa, ki je popularen povsod po svetu, ter medijsko in ekonomsko odlično podprt. Obiskovanje nogometnih tekem predstavlja za nogometne navdušence strast, radost, zadovoljstvo in nepozabne spomine. Kljub temu ni vse tako idealno, saj nogometni funkcionarji opažajo, da primanjkuje ljudi na nogometnih stadionih. Nakupnih dejavnikov, ki vplivajo na ogled nogometnih tekem, je ogromno, na primer cene, kvaliteta nogometnih tekem, infrastruktura, vreme, lokacija, rezultati ter pripadnost določenemu klubu. V prvem delu diplomskega projekta (tj. teoretični del) se bomo osredotočali predvsem na marketinško teorijo. Najprej bomo spoznali marketinški splet (4P), in sicer izdelek, ceno, marketinško komuniciranje ter marketinške poti. Spoznali bomo tudi nakupni proces ter njegovih 6 faz – od prepoznavanja potreb do ponakupnega vedenja. Odjemalčevo vedenje bomo podrobneje predstavili kasneje, ko bomo govorili o psiholoških, osebnih, kulturnih in družbenih dejavnikih, ki nanj vplivajo. V praktičnem delu bomo spoznali vprašalnik, ki smo ga uporabili za našo raziskavo. Odkrivali smo tiste dejavnike, ki vplivajo na obiskovanje nogometne tekme. Kaj je tisto, kar ljudi privabi na tekmo, ter obratno, kaj jih odbija od le-te. Izkazalo se je, da je najpomembnejši dejavnik sama vsebina tekme, kvaliteta tekme, nenazadnje je pomembno tudi, ali gre za derbi ali ne. V zaključku bomo pregledali zastavljene hipoteze, jih potrdili oziroma zavrgli ter predlagali, kako zmanjšati problem nizke udeležbe na nogometnih prizoriščih.
Ključne besede: nogomet, marketinški splet, nakupni proces, odjemalčevo vedenje, vprašalnik, nakupni dejavniki
Objavljeno: 07.01.2021; Ogledov: 76; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

3.
Načrtovanje spletnega mesta športnega društva
Kevin Belšak, 2020, diplomsko delo

Opis: Organizacija je v digitalni dobi bistvenega (ključnega) pomena, saj z njo dosežemo zainteresirane strani in se lotimo konkurence. Velika večina preden vstopi v stik z organizacijo poišče spletno mesto le te in se vnaprej prepriča in pouči o organizaciji. Zato torej spletno mesto tako na nek način služi kot orodje za predstavitev organizacije potencialno novim obiskovalcem/ ljudem kot tudi drugim organizacijam. Sledeče velja ravno za športne klube, torej neprofitne organizacije in podjetja. Viri za razvoj spletnega mesta so običajno omejeni, zato smo v ta namen raziskali, da je s pomočjo uporabe nepoklicnih orodij in veščin mogoče razviti celotno spletno mesto. Raziskava je bila izvedena na primeru športnega kluba, pri čemer je bil preučevan postopek načrtovanja spletne strani. Ker športno društvo KMN Tomaž ŠIC bar še nima svojega spletnega mesta, smo se odločili, da s pomočjo spletne razvojne storitve WIX, z razvojem prototipa oblikujemo načrt spletnega mesta. Potrebe in želje smo zbrali v seriji delno strukturiranih intervjujev na podlagi katerih smo dobili za oblikovanje ustreznega prototipa in načrta za razvoj spletne strani dragocene in potrebne informacije. Med procesom oblikovanja smo upoštevali vse informacije o tem, kaj ljudem najbolj pade v oči, kaj na spletni strani pravzaprav iščejo in jih vključili v prototip. Tako bi lahko potrdili vse tri zastavljene hipoteze: - H1: Dobro načrtovano spletno mesto zadosti potrebam oseb, povezanih s spletnim mestom., - H2: Procesi načrtovanja spletnega mesta športnega društva imajo posebnosti in se razlikujejo od drugih spletnih mest. - H3: Spletno mesto športnega društva je mogoče izdelati brez profesionalne pomoči. S pomočjo naše spletne strani bi tako športni klub razširil svojo prepoznavnost in si pridobil nove navijače, ki bi se udeleževali tekem. Spletno mesto bi omogočalo tudi predvajanje in ogled tekem za navijače, ki se tekem ne bi mogli udeležiti v živo.
Ključne besede: načrtovanje, spletno mesto, splet, športno društvo, prototip.
Objavljeno: 08.12.2020; Ogledov: 112; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

4.
Vpliv internetnih piškotkov na oglase in našo zasebnost
Tomaž Bauman, 2020, diplomsko delo

Opis: Svetovni splet danes ni le vir informacij, temveč tudi prava zakladnica znanja ter mesto zabave, druženja in sprostitve. Kot vodilni medij je razširjen zlasti med mlajšimi generacijami. Kljub temu pa ni povsem varen, kot misli večina njegovih uporabnikov. Diplomsko delo obravnava morebitne pasti in nevarnosti, ki prežijo na uporabnike spleta in se jih večina sploh ne zaveda. Najprej smo se poglobili v nastanek svetovnega spleta. Opisali smo protokole, ki jih uporabljamo na spletu. Osredotočili smo se na spletne piškotke, s katerimi se srečujemo pri brskanju po domala vseh spletnih straneh. Ugotavljali smo, katere vrste spletnih piškotkov obstajajo in kako vplivajo na naše osebne podatke. Izpostavili smo njihove pozitivne lastnosti in kako se lahko koristno uporabljajo. Predstavili smo tudi, kako popolnoma izklopiti sledenje piškotkov ter se jim izogniti pri zbiranju osebnih podatkov. V drugem sklopu diplomskega dela smo obravnavali zasebnost na spletu. Predstavili smo, kako doseči popolno anonimnost s pomočjo brskalnikov, ki se uporabljajo na temnem spletu. Osvetlili smo področje globokega in temnega spleta nasploh. Ugotovili smo, da je popolna anonimnost na spletu sicer mogoča, vendar potrebujemo za to ustrezne brskalnike. Prav tako smo ugotovili, da piškotki vplivajo na zasebnost uporabnikov spleta. Lahko so celo vezni člen pri vdoru v naše uporabniške račune. Vse pridobljene informacije z obiskanih spletnih mest lahko pridejo v napačne roke in vodijo do različnih zlorab. To je bil tudi povod za vzpostavitev zaostrene zakonodaje na tem področju.
Ključne besede: Splet, internetni piškotki, funkcije piškotkov, vrste internetnih piškotkov, zasebnost, zasebnost na spletu, globoki splet, temni splet.
Objavljeno: 02.12.2020; Ogledov: 77; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (617,68 KB)

5.
Primerjalna analiza strategij storitvenih znamk
Katja Košti, 2020, diplomsko delo

Opis: Tema ter problem diplomske naloge je bilo analizirati in razčleniti strategije ponudnikov mobilnih storitev najprej po raziskovalnih metodah in nato še glavna razčlenitev po razširjenem marketinškem spletu. Cilji naloge so bili ugotoviti ali je opaziti velike razlike med ponudniki ali so njihove strategije med seboj različne ali zelo podobne in s katerimi strategijami želijo pritegniti kupce.
Ključne besede: Primerjalna strategija, storitve, blagovna znamka, razširjen marketinški splet, strateški management, marketinške strategije in mobilne storitve.
Objavljeno: 30.11.2020; Ogledov: 71; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (600,92 KB)

6.
Preference potencialnih odjemalcev do papirne embalaže z logotipom I Feel Slovenia
Mojca Zidarič, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu obravnavamo problematiko sestavin marketinškega spleta na primeru izida nove linije izdelkov z logotipom I Feel Slovenia v podjetju Papirol d.o.o. V projektu na kratko predstavimo teorijo marketinškega spleta, ki nam pomaga pri analizi njegovih komponent (izdelka, cene in prostora) na konkretnem primeru izdelkov podjetja Papirol d.o.o. Za potrebe analize preferenc odjemalcev do embalaže z logotipom I Feel Slovenia smo sestavili krajši vprašalnik in ga poslali skupini potencialnih odjemalcev, ki sedaj v podjetju Papirol d.o.o. kupujejo embalažo brez logotipa. Analiza odgovorov je pokazala, da potencialni odjemalci v pričakovani meri kažejo zanimanje za nove izdelke in prav tako, da je podjetje dobro načrtovalo dimenzije ter pakiranje izdelkov in njihovo distribucijo.
Ključne besede: marketinški splet, papirna embalaža, nova linija izdelkov, preference odjemalcev, študija primera
Objavljeno: 13.11.2020; Ogledov: 41; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

7.
Primerjava pristopov k izgradnji progresivnih spletnih aplikacij
Uroš Gomilšek, 2020, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomskega dela smo razložili, kaj je progresivna spletna aplikacija ter kaj jo ločuje od navadne spletne in mobilne aplikacije. V nadaljnih poglavjih smo se posvetili obrazložitvam tehnologij ki se uporabljajo pri progresivni spletni aplikaciji. Zadnji del diplomskega dela je posvečen osnovni izgradnji progresivnih spletnih aplikacij v različnih, trenutno najpopularnejših, ogrodjih za izgradnjo tovrstnih aplikacij.
Ključne besede: splet, ogrodje, mobilno, PWA
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 81; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (3,44 MB)

8.
Analiza vsebin na temnem spletu
Denis Bobovnik, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo analizirali področje temnega spleta z osredotočenjem na TOR. Temni splet smo definirali in ga razločili od globokega ter površinskega spleta. Izdelali smo vodič varnega dostopa do temnega spleta in s pomočjo spletnega pajka za temni splet pripravili lastno raziskavo vsebin, ki jih lahko najdemo na temnem spletu. Na koncu smo podali ugotovitve glede stigme, da so na njem v večini zlonamerne oz. nelegalne vsebine.
Ključne besede: temni splet, skrite storitve, TOR
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 79; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

9.
Oglaševanje aplikacije mobilne banke na primeru banke x
Vasja Petrovič, 2020, diplomsko delo

Opis: Da lahko banke sodobne storitve približajo svojim odjemalcem, morajo za to poseči po določenih instrumentih marketinškega spleta, saj bodo le na ta način dosegle zastavljene cilje poslovanja. V diplomskem seminarju se tako posvečamo prav področju marketinškega komuniciranja s posebnim poudarkom na oglaševanju in marketingu bančnih storitev. Zapisano teoretično podlago zrcalimo oz. primerjamo s predstavitvijo oglaševanja mobilne banke na primeru izbrane banke X in zaključimo s kritično diskusijo in predvidevanji za prihodnost. Digitalizacija in spremembe na trgu, kot so npr. sprejetje GDPR direktive, pojav novih tehnologij, velike gospodarske in družbene spremembe ipd., ne vplivajo zgolj na ponujene izdelke oz. storitve bank, ampak se odražajo tudi v uporabi drugih, novih medijev oglaševanja, kot so npr. socialne platforme, video kanali itd. Torej se spremembam poleg ponujenih izdelkov prilagaja tudi marketing organizacij. V našem delu na primeru oglaševanja mobilne banke izbrane banke X ugotavljamo, da ima obravnavana organizacija več različnih zastavljenih ciljev komuniciranja, ki so prilagojeni različnim opredeljenim ciljnim skupinam. Temu primerno so oblikovana tudi sporočila, ki so večinoma razumske narave. Proračun oglaševanja mobilne banke je opredeljen znotraj letnega proračuna za vse marketinške aktivnosti banke X, medtem ko se učinkovitost izvedenih oglaševalskih aktivnosti preverja z marketinškimi raziskavami.
Ključne besede: marketinški splet, bančne storitve, mobilna banka, oglaševanje, marketinško komuniciranje
Objavljeno: 14.10.2020; Ogledov: 92; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (651,12 KB)

10.
Načrt marketinškega komuniciranja s podporo spletnih medijev
Teja Lešnik, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo se ukvarjali z opredelitvijo marketinškega komuniciranja, načrta komuniciranja ter opredelitvijo spleta in družbenih omrežij. Načrt marketinškega komuniciranja s podporo spletnih medijev smo pripravili za podjetje Bonatura, s. p., in sicer pripravili smo ga za mesec avgust 2019. Podjetje se ukvarja z razvojem in prodajo vzglavnikov naravnih polnil ter izdelkov za zdravje. Ker so njihovi izdelki dobro marketinško razviti, se v podjetju zavedajo, da je za uspešno prodajo potrebno tudi učinkovito marketinško komuniciranje. Torej, zavedajo se, da morajo komunicirati z že obstoječimi kot tudi s potencialnimi odjemalci, prav tako pa tudi z ostalimi javnostmi. Kadar govorimo o uspešnem marketinškem komuniciranju, je pomembno, da poznamo njegove aktivnosti (oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi). Šele nato, ko smo seznanjeni s tem, lahko določimo ciljne skupine in cilje, ki jih želimo doseči, ter tako pripravimo načrt komuniciranja. V teoretičnem delu diplomskega projekta se bomo ukvarjali predvsem z opredelitvijo marketinškega komuniciranja, načrta komuniciranja ter spleta, v empiričnem delu pa se bomo ukvarjali s pripravo načrta marketinškega komuniciranja s podporo spletnih medijev za podjetje Bonatura, s. p. Podjetje je na trgu prisotno od leta 2012, kar pomeni, da ima za seboj že kar nekaj let izkušenj, vendar pa se zavedajo, da je za uspešnost podjetja potrebno tudi uspešno komuniciranje. Po izpeljanem komunikacijskem načrtu bi rezultate, pridobljene s pomočjo orodij Facebook pixel in Google analitike, primerjali z zadanimi cilji ter ugotovili, ali smo bili uspešni ter učinkoviti. Seveda pa je potrebno nenehno slediti novim trendom na področju zdravja, kar pa podjetje z iskanjem in ponujanjem novih izdelkov zagotovo dosega.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, načrt komuniciranja, podjetje Bonatura, s. p., splet, družbena omrežja
Objavljeno: 17.03.2020; Ogledov: 421; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (631,20 KB)

Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici