| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SPLAVARJENJE V ZGORNJI DRAVSKI DOLINI SKOZI PRIZMO OSNOVNOŠOLSKIH PREDMETOV NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA TER DRUŽBA
Nina Deželak, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Splavarjenje v zgornji Dravski dolini skozi prizmo osnovnošolskih predmetov »Naravoslovje in tehnika« ter »Družba« je sestavljeno iz teoretičnega, empiričnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu so povzete glavne geografske značilnosti Dravske doline, prav tako teoretični del opredeljuje splavarjenje, njegove značilnosti in zgodovino splavarjenja. Poleg naštetega sta podrobneje predstavljena še predmeta naravoslovje in tehnika ter družba, predvsem cilji in vsebine, povezane s splavarjenjem. V empiričnem delu smo ugotavljali, v kolikšni meri učenci, če sploh, poznajo splavarjenje. Pri tem so nas zanimale razlike med učenci v spolu, starosti in lokaciji šole. Uporabljena je bila deskriptivno in kavzalno-neeksperimentalna metoda empiričnega raziskovanja. Uporabljeni so bili anketni vprašalniki za 492 učencev. Rezultati raziskave so pokazali, da učenci splavarjenje sicer poznajo, vendar prihaja do večjih razlik glede na starost učencev, saj so se petošolci pri odgovarjanju na vprašanja mnogo bolje odrezali kot četrtošolci. Prav tako smo v raziskavi ugotovili, da prihaja do razlik glede na lokacijo šole. Učencem osnovnih šol, ki so locirane višje v zgornji Dravski dolini, je splavarjenje bolj poznano kot učencem nižje lociranih osnovnih šol. Izkazalo se je, da učenci še vedno pogosto prvič za splavarjenje slišijo doma, bodisi od svojih staršev, starih staršev ali prijateljev. V praktičnem delu je predstavljen izvedbeni model naravoslovnega dne za učence petih razredov, ki bi jim približal tradicijo splavarjenja. Naravoslovni dan bi bil izveden v turistični vasici Javnik, kjer bi si učenci ogledali splavarski muzej in se skupaj s flosarji podali na pravo flosarsko rajžo po reki Dravi.
Ključne besede: splavarjenje, razredni pouk, nacionalni učni načrt, naravoslovje in tehnika, družba
Objavljeno: 24.11.2010; Ogledov: 1818; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici