| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 37
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza, preiskovanje suma korupcije in drugih nepravilnosti pri gradnji Termoelektrarne Šoštanj bloka 6
Predrag Rajčić, 2016, specialistično delo

Opis: Tema specialistične naloge se osredotoča na preiskovanje suma korupcije in drugih nepravilnosti pri gradnji TEŠ bloka 6, ki je ena izmed največjih investicij v zgodovini Slovenije. Ob porastu korupcije, ki je ne nazadnje ena izmed posledic novodobnega sveta, v katerem je materializem izrazito poudarjen, je toliko bolj pomembno, da so tovtstni porjekti pripravljeni skrbno in premišljeno. V nalogi so analizirana dejstva in argumenti, ki bi lahko pripomogli k jasnejši sliki o dogodkih gradnje bloka 6. Glavna težava pri TEŠ 6 je, da je celoten projekt od njene same priprave, izvedbe do končne realizacije bil netransparenten in zavajajoč. Javnega konsenza nikoli ni bilo, prav tako je primanjkovalo javnih razprav, primerjalnih analiz in aletrnativnih scenarijev. Spopad interesov posameznikov, podjetij in političnih strank je bil v času gradnje bloka 6 vseskozi močno prisoten, kar je eden glavnih razlogov za nastalo škodo v višini nekaj sto milijonov evrov, ki jih bomo plačali davkoplačevalci. Ves čas gradnje bloka 6 je prihajalo do izrazitih sumov kaznivih dejanj korupcije, kjer je bil projekt skorajda na dnevnem redu medijev, pravosodnih organov in organov pregona. Koruptivna dejanja so se najverjetneje zgodila in za svoja dejanja je nekaj oseb kazensko odgovarjalo. Večina odgovornih in glavnih akterjev pa je znala izkoristiti pomanjkljivosti predvsem sodnega sistema in se tako izmakniti etični, moralni in kazenski odgovrnosti. Projekt TEŠ 6 je pravzaprav pokazal na nezmožnost in nefunkcionalnost države ter njenih institucij za uspešno reševanje problema korupcije, kar ne nazadnje kaže na stanje demokracije v državi.
Ključne besede: Termoelektrarna Šoštanj, TEŠ 6, gradnja, korupcija, gospodarska kriminaliteta, specialistične naloge
Objavljeno: 20.12.2016; Ogledov: 1106; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

2.
Preklic pogojne obsodbe
Majda Medved, 2016, specialistično delo

Opis: Specialistična naloga se dotakne bistva aktualne kazenskopravne tematike. Obravnava institut pogojne sankcije – tj. eno izmed sodobnih vrst kazenskih sankcij, ki obsega pogojno obsodbo in njeno obogateno različico pogojno obsodbo z varstvenim nadzorstvom, institut preklica pogojne obsodbe, hkrati pa tudi institut probacijske službe in pomen probacijske dejavnosti. Predmetna specialistična naloga se ukvarja s tezo, da je kaznovalna politika naših sodišč preveč naklonjena izrekanju pogojnih obsodb. Da je temu tako potrjujejo statistični podatki, ki nazorno izkazujejo velik delež pogojnih obsodb v strukturi vseh kazenskih sankcij. Slednje je v očeh splošne javnosti še posebej problematično, saj tozadevnim kazenskim sankcijam ne zaupajo in jih razumejo kot nekaznovanost. Po drugi strani pa ni bilo mogoče spregledati povsem drugačne slike, ki se riše pri oplemeniteni različici osnovne pogojne obsodbe – tj. pogojni obsodbi z varstvenim nadzorstvom. Statistični podatki več kot očitno kažejo, da je pogojna obsodba z varstvenim nadzorstvom, postavljena na stranski tir. Pričujoč prispevek poskuša najti razloge za opisano stanje. Poseben del razprave je med drugim namenjen institutu preklica pogojne obsodbe s pomočjo katerega je mogoče deloma preveriti učinkovitost in upravičenost izrečenih pogojnih sankcij. Ob razpravi smo trčili na problem dostopa do podatkov o preklicih pogojnih sankcijah, saj Vrhovno sodišče RS ne razpolaga z vnaprej pripravljenimi standardiziranimi statističnimi podatki. Vsled tega smo se bili primorani posluževati tudi povezanih informacij in analogije. Nekaj prostora razprava namenja tudi institutu probacijske službe, ki se nam obeta v bližnji prihodnosti in bi utegnila izboljšati prakso pri izrekanju in izvrševanju pogojnih sankcij. Namreč pomanjkljivosti, ki se tičejo izvedbene ravni varstvenega nadzorstva, kličejo po potrebnih spremembah.
Ključne besede: kazenske sankcije, pogojna obsodba, varstveno nadzorstvo, preklic, probacija, specialistične naloge
Objavljeno: 12.12.2016; Ogledov: 1717; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

3.
Zadovoljstvo prebivalcev romskega naselja Vejar z delom policije
Vinko Ribič, 2016, specialistično delo

Opis: Specialistična naloga obravnava romsko tematiko, in sicer natančneje področje zadovoljstva prebivalcev romskega naselja Vejar v občini Trebnje z delom policije in same Občine Trebnje. V teoretičnem delu so na kratko predstavljeni zgodovinski pregled obravnavanja romske tematike na območju Republike Slovenije, položaj in demografske značilnosti Romov v Republiki Sloveniji, njihov pravni položaj, splošne težave in ovire pri vključevanju romske etnične skupnosti v širšo družbo. V nadaljevanju je kratka predstavitev območij v občini Trebnje, kjer živijo pripadniki romske skupnosti, ter podrobnejša predstavitev največjega romskega naselja Vejar. Predstavljeni so nekateri predpisi, ki tako ali drugače obravnavajo oziroma urejajo položaj Romov v Republiki Sloveniji, ter vsebina Rotterdamske listine (1996), ki na nek način predstavlja osnovo za izvajanje moderne policijske dejavnosti v večetnični skupnosti. Vsakodnevne aktivnosti, ki jih v omenjenem naselju izvaja policija, dejansko predstavljajo velik prispevek k večji varnosti v samem naselju, strpnejši komunikaciji ter tudi k uspešnejšemu reševanju problemov, ki nastajajo v naselju. S samo prisotnostjo policistov v naselju se krepi tudi zaupanje v delo policije. Kot zelo pomemben dejavnik pri reševanju problemov v omenjeni romski skupnosti je vsekakor prispevek Občine Trebnje, predvsem pri urejanju bivalnih in socialnih razmer same romske populacije. Empirični del naloge temelji na raziskavi, ki je bila z anketiranjem opravljena med prebivalci romskega naselja Vejar, ki se srečujejo s postopki policije. Raziskava temelji na vzorcu 50 anketiranih Romov. Med drugim je bilo ugotovljeno, da je več kot polovica anketiranih Romov zadovoljna z delom policije. Večina anketirancev (72 %) meni, da policija opravlja svoje delo strokovno. Dobra polovica anketirancev (54 %) pa meni, da policija delo opravlja objektivno. Ugotovljeno je bilo, da anketiranci poklica policista ne dojemajo kot zelo uglednega. Večina anketirancev (82 %) je imela stik s policijo v preteklem letu. Od vseh Romov, ki so imeli stik s policijo, je bilo kar 64 % zadovoljnih z delom policije. Ugotovljeno je bilo tudi, da Romi ocenjujejo policiste v postopkih kot urejene, vljudne, komunikativne, strokovne in dostopne. Slabše pa so ocenili zaupljivost policistov v postopkih. Velika večina (86 %) anketiranih Romov ocenjuje, da policisti v postopkih ravnajo spoštljivo.
Ključne besede: policija, policijsko delo v skupnosti, Romi, romska naselja, prebivalci, zadovoljstvo, javno mnenje, specialistične naloge
Objavljeno: 12.12.2016; Ogledov: 1220; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (867,71 KB)

4.
Pregled in regeneracija podatkov z rabljenih računalniških trdih diskov
Peter Močnik, 2016, specialistično delo

Opis: Osebni računalniki tudi v 21. stoletju ostajajajo pomemben dejavnik pri zbiranju, obdelavi in hranjenju podatkov. Uporabljajo se v zasebnih in državnih podjetjih, v raziskovalnih ustanovah, v državni upravi, v ekonomsko razvitih delih sveta so našli pot tudi v že skoraj vsak dom in Slovenija pri tem ni izjema. Popolne varnosti ni in nivo nadzora nad podatki na našem računalniku je odvisen od varnostnih ukrepov vsakega uporabnika posebej. Vprašanje, ki se ob tem postavlja, pa je, kako uporabnik poskrbi za podatke, ko spominski medij zamenja ali odvrže. Ali se zaveda možnosti zlorabe podatkov in ali je sploh seznanjen z možnostjo dokončnega izbrisa podatkov? Izbris podatkov iz Koša namreč ni dovolj in podatke je mogoče priklicati nazaj. Da bi preverili varnostno kulturo uporabnikov, smo za to nalogo zbrali večje število rabljenih odvrženih trdih diskov. Njihovo vsebino smo pregledali z enotno sistematizacijo dela, za obnovitev izbrisanih podatkov pa izbrali programsko opremo, ki je brezplačna in prosto dostopna na spletu. Želeli smo namreč preveriti, ali je brez visokotehnološke opreme in finančnih vložkov obnova podatkov z odvrženih diskov mogoča do te mere, da lahko predstavlja grožnjo uporabnikom z nizko varnostno kulturo. V nalogi opisujemo tudi zgradbo in delovanje trdega diska in obravnavamo možnosti in težave pri revitalizaciji podatkov. Ugotovili smo, da večina uporabnikov podatkov s svojih diskovnih medijev ne zbriše, preden jih odvrže, in da je v večini primerov najdene podatke mogoče povezati z uporabnikom.
Ključne besede: informacijska varnost, trdi diski, obnovitev podatkov, revitalizacija podatkov, osebni podatki, specialistične naloge
Objavljeno: 12.12.2016; Ogledov: 1115; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (2,22 MB)

5.
Celovit pristop zagotavljanja informacijske varnosti podatkovnega DATA centra v veliki poslovni organizaciji
Matej Hočevar, 2016, specialistično delo

Opis: Dokument prestavlja osnovno strukturo podatkovnega centra, ki je specializiran prostor za strojno opremo informacijske tehnologije in pomemben porabnik električne energije. Cilj specialistične naloge je predstaviti osnovne zahteve za postavitev podatkovnega centra in načine optimizacije porabe električne energije podatkovnega centra, ki deluje neprekinjeno in generira pomemben del stroškov organizacije. V dokumentu so prikazani različni modeli postavitve podatkovnega centra, njegovega fizičnega prostora, načinov postavitve strojne opreme informacijske tehnologije, načini izvedbe ožičenja in modeli postavitve relevantnega sistema klimatizacije tega specifičnega prostora. Prikazana je standardizacija področja, ki opredeljuje izgradnjo podatkovnih centrov in njihovo delovanje. Predstavljene so osnove zagotavljanja energetske učinkovitosti podatkovnega centra ter podani predlogi za optimizacijo delovanja. Drugi del naloge predstavlja izvedeno anketo o energetski učinkovitosti podatkovnih centrov večjih poslovnih organizacij v Republiki Sloveniji. Anketirane so kompetentne osebe IT sektorjev organizacij, podatki so pridobljeni in obdelani iz prejetih odgovorov. Rezultati ankete izkazujejo, da so organizacije, ki imajo v lasti podatkovne centre, dobro osveščene o pojmu energetske učinkovitosti, vendar upoštevajo različne pristope k njenemu izpolnjevanju. To pomeni, da se na eni strani z energetsko učinkovitostjo zelo natančno ukvarjajo in merijo njene parametre, ali nasprotno, večjo pozornost namenjajo zanesljivosti delovanja podatkovnega centra kot stroškovni optimizaciji. Vendar se vse organizacije zavedajo, da je energetska učinkovitost pomemben faktor njihovih podatkovnih centrov in operativnih stroškovnih planov ter so si enotne, da so zmožne obstoječe stanje energetske učinkovitosti podatkovnih centrov še izboljšati.
Ključne besede: informacijska varnost, podatkovni centri, poslovne organizacije, neprekinjeno poslovanje, specialistične naloge
Objavljeno: 12.12.2016; Ogledov: 976; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

6.
Postopek hišne preiskave - res zgolj tehnologija?
Jasmina Krapež, 2016, specialistično delo

Opis: Institut hišne preiskave močno posega v ustavno zagotovljene človekove pravice do zasebnosti, zato že Ustava Republike Slovenije (Ustava RS) določa pogoje, pod katerimi je takšen poseg v posameznikovo zasebnost dopusten. Konkretneje ta institut ureja Zakon o kazenskem postopku (ZKP), ki določa tako vsebinske kot formalne pogoje za izvedbo hišne preiskave, potek hišne preiskave, ureja pravice osebe, pri kateri se hišna preiskava opravlja, navzočnost določenih oseb pri hišni preiskavi ter protokolacijo opravljene hišne preiskave in zaseženih predmetov. Odgovore na vprašanja, ki so se pri izvedbi hišne preiskave v praksi izpostavili, predstavlja sodna praksa, in sicer tako glede specifičnih prostorov, ki naj se preiščejo (sefa, nočne omarice, zapuščenih prostorov, odvetniške pisarne, sedeža politične stranke in državnega zbora), kot tudi glede oseb, ki sodelujejo pri hišni preiskavi oziroma pri katerih se opravlja; nadalje vsebine odredbe o hišni preiskavi, vprašanja dokaznega standarda ter razlike med ogledom in hišno preiskavo, med pregledom prevoznih sredstev, prtljage in potnikov ter preiskavo, vprašanja kaj je skriti prostor in kaj spada pod izraz stanovanje in drugi prostori, ki naj se preiščejo. Vsa ta vprašanja, ki so se izpostavila tekom uporabe instituta hišne preiskave nakazujejo, da pri hišni preiskavi res ne gre zgolj za tehnologijo, temveč za hud poseg v človekovo pravico do nedotakljivosti stanovanja in do pričakovane zasebnosti zato mora biti tak poseg sorazmeren, utemeljen in zakonit.
Ključne besede: kriminalistika, kriminalistično preiskovanje, hišne preiskave, specialistične naloge
Objavljeno: 06.10.2016; Ogledov: 1024; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (779,15 KB)

7.
Ocenjevanje delovne uspešnosti policista s pomočjo BARS ocenjevalne lestvice
Primož Senica, 2016, specialistično delo

Opis: Kakor v javni upravi, je tudi v policiji ocenjevaje delovne uspešnosti eden izmed najpomembnejših opravil kadrovskega menedžmenta. Pomembnosti ocenjevanja pa se zavedajo tudi delavci, saj je od tega odvisno njihovo napredovanje in posledično tudi višja plača. Skladno z navedenimi dejstvi so na začetku naloge opredeljeni temeljni pojmi, ki se nanašajo na ocenjevanje delovne uspešnosti. V nadaljevanju so prikazane najpogostejše metode in tehnike ocenjevanja delovne uspešnosti. V samem jedru naloge, pa je predstavljena zakonska ureditev ocenjevanja delovne uspešnosti v javni upravi in sicer v obdobju od leta 1994, ko je bila sprejeta prva zakonodaja in vse do danes. Zaradi pomanjkljivosti trenutnega sistema ocenjevanja javnih uslužbencev smo v empiričnem delu specialistične naloge predstavili ocenjevalno tehniko in po strukturiranem postopku izdelali ocenjevalno lestvico »Na vedenje sidrana ocenjevalna lestvica (BARS – Behaviorally Anchored Rating Scales), s katero bo možno oceniti javnega uslužbenca v policiji. Navedeno je bilo tudi namen specialistične naloge in sicer, da se za potrebe ocenjevanja delovne uspešnosti javnega uslužbenca, ki zaseda delovno mesto »policist« na policijski postaji, izdela ocenjevalna lestvica.
Ključne besede: policija, policijsko delo, policisti, delovna uspešnost, specialistične naloge
Objavljeno: 05.10.2016; Ogledov: 1503; Prenosov: 192
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

8.
Enakopravna zastopanost spolov v mirovnih procesih : specialistično delo
Matjaž Mravlja, 2013, specialistično delo

Opis: Specialistično delo obravnava teoretska in empirična spoznanja o zastopanosti spolov v mednarodnih civilnih misijah. V delu so najprej predstavljeni in pojasnjeni pojmi, ki se med seboj povezujejo in razlagajo tematiko, kot so Organizacija združenih narodov, mednarodne mirovne misije, aktivne mirovne misije danes, dosedanja vključenost Slovenske Policije v MCM, oboroženi spopadi, mirovni proces in resolucija varnostnega sveta št. 1325, ki predpisuje enako zastopanosti spolov v mednarodnih mirovnih misijah. Specialistično delo zato obravnava zainteresiranost slovenskih policistk za sodelovanje v mednarodnih mirovnih misijah in njihovem mnenju o njihovi strokovni usposobljenosti. V empiričnem delu je s pomočjo kvalitativnega pristopa predstavljena izvedba ankete in njene ugotovitve. Predstavljeni so pridobljeni rezultati ankete o policistkah v slovenski policiji zainteresiranih za delo v mednarodnih mirovnih procesih. Predstavljena je dosedanja vključenost policistk, kot tudi sedanje stanje njihovega vključevanja v mednarodne mirovne misije. Iz analize ankete je razvidno, da ima Slovenska Policija trenutno zadostno število zainteresiranih policistk, ki bi bile pripravljene sodelovati v mednarodnih mirovnih misijah. Poleg zainteresiranih policistk je analiza ankete pokazala, da so te tudi ustrezno strokovno usposobljene. S to ugotovitvijo je potrjeno, da policija lahko izpolni pogoje/usmeritve resolucije varnostnega sveta Združenih narodov št. 1325, ki govori o enaki zastopanosti moških in žensk v mirovnih procesih.
Ključne besede: policija, policijsko delo, policisti, policistke, enakost med spoloma, mirovne misije, specialistične naloge
Objavljeno: 06.11.2013; Ogledov: 1229; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

9.
Revizija postopkov policije v primeru izbruha nevarno nalezljivih kužnih bolezni - zadostno in potrebno celovito? : specialistično delo
Franc Pavlin, 2013, specialistično delo

Opis: Izbruh nevarno nalezljivih kužnih bolezni, ki se prenašajo na človeka in se okuženost z boleznijo pojavlja v večjem obsegu, predstavlja krizne razmere, ki lahko resno ohromijo delovanje države. Nenadzorovano širjenje bolezni v večjem obsegu in ne obvladovanje nastalih kriznih razmer, lahko predstavlja nevarnost za delovanja sistema nacionalne varnosti. Sobivanje človeštva v času globalizacija je olajšano in organizirano s tesno medsebojno povezanostjo na nadnacionalni in med kontinentalni ravni. Z dnevno migracijo ljudi, transportom živali in drugimi živili v prehranski industriji, se bistveno povečuje tveganje za širjenje virov ogrožanja. Republika Slovenija ima urejeno delovanje in odzivanje sistema nacionalne varnostni. Krovni akt na področju zagotavljanja sistema nacionalne varnosti v RS je Resolucija o strategiji nacionalne varnosti Republike Slovenije, ki je podlaga za celoto uravnoteženih zakonskih in podzakonskih aktov, načrtov, programov in dejavnosti vseh struktur delovanja naše države. Obvladovanje kriznega dogodka uvrščamo v podsistem varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami. Ureja ga Zakon o varstvu pred naravnimi in drugimi nesrečami. V zakonu so opredeljeni ukrepi in naloge posameznih subjektov nacionalne varnosti, ki jih je potrebno izvajati v pred-kriznem, kriznem in post-kriznem obdobju. Najpomembnejše strukture obvladovanja kriznih dogodkov so Uprava RS za zaščito in reševanje, Civilna zaščita, gasilske in reševalne službe, Slovenska vojska in Slovenska policija. Policija ima kot civilna institucija pri soočanju in takojšnjem zaznavanju kriznih dogodkov zagotovo eno pomembnejših vlog. Za potrebe obvladovanja oziroma ukrepanja v kriznih razmerah ima podlago v spremenjeni policijski zakonodaji in opredeljeno v načrtih pripravljenosti, ki so prilagojeni raznolikosti virov ogrožanja. Predvideni postopki in ukrepi, ki jih je treba izvajati ob zaznavi kriznega dogodka, so v Policiji dobro definirani in dobro normativno urejeni. Ugotavljamo pa, da niso zadostno in potrebno celoviti. Da bomo izboljšali stanje pripravljenosti za potrebe obvladovanja kriznih dogodkov, bo potrebno posodobiti in dopolniti program izobraževanja ter usposabljanja na vseh ravneh policijskega delovanja. Preoblikovati bo treba koncept delovanja posameznih služb znotraj policije in Ministrstva za notranje zadeve. Da se bo celoten sistem zagotavljanja nacionalne varnosti sposoben uspešno zoperstavljati različnim virom ogrožanja, je v prihodnje potrebna večja povezanost in medsebojno sodelovanje. Samo tako se bomo lahko zadostno in celovito soočali s kriznimi dogodki in izvajali potrebne ukrepe za obvladovanje nastalih razmer.
Ključne besede: policija, policijsko delo, policijski postopki, kužne bolezni, nalezljive bolezni, epidemije, specialistične naloge
Objavljeno: 08.05.2013; Ogledov: 1671; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (710,73 KB)

10.
Upravljanje varnostno nadzornega centra na bazi standarda SIST BS 5979:2005 : študij primera (empirični del): Zadovoljstvo uporabnikov z varnostnimi storitvami podjetja SINET d.o.o.
Helena Zaletel, 2012, specialistično delo

Opis: Varnostno nadzorni center (VNC) v podjetju, ki nudi storitve zasebnega varovanja uporabnikom teh storitev, je »srce« tega podjetja, saj vanj prihajajo vsa alarmna sporočila, ki jih je potrebno potem obdelati. Iz VNC-ja gredo vsi obdelani podatki naprej do varnostnikov-interventov, po potrebi tudi do drugih intervencijskih služb (policijo, gasilce,…). VNC nudi pomoč ostalemu varnostnemu osebju, jim sporoča o potrebnih podatkih, s katerimi razpolagajo. Prav tako se pa tudi naročniki varnostnih storitev, ki imajo kakršnokoli vprašanje v zvezi z varnostnimi storitvami, obračajo na VNC – operaterje VNC. Kar pomeni, da ni dovolj, da se v VNC-ju nahaja potrebna oprema za sprejem vseh podatkov, ampak morajo delovati v njem tudi zelo usposobljeni, strokovni, iznajdljivi in dinamični operaterji VNC. Za upravljanje z VNC je potrebno pridobiti licenco, kar pomeni, da morajo podjetja upoštevati veljavno zakonodajo na področju zasebnega varovanja, mednarodne veljavne standarde, posebno standard SIST BS 5979. Pridobiti morajo ustrezno dokumentacijo za upravljanje z VNC, zagotoviti ustrezno lokacijo in prostore, izbrati usposobljen kader, ki bo strokovno ravnal z vsemi prejetimi sporočili in obvladoval te dogodke ter imel pregled nad dogajanjem na varovanih objektih in območjih. Podjetje SINET d.o.o. izvaja tudi dejavnost zasebnega varovanja. Pridobljene ima licence za varovanje ljudi in premoženja, prevoz in varovanje gotovine ter drugih vrednostnih pošiljk, upravljanje z varnostno-nadzornim centrom (VNC) in izvajanje sistemov tehničnega varovanja. Rezultati raziskave o zadovoljstvu uporabnikov zasebnega varovanja podjetja SINET d.o.o. kažejo na to, da je kar 97 odstotkov anketirancev zadovoljnih z varnostnimi storitvami. Anketiranci so zadovoljni z dosegljivostjo VNC-ja, operaterji VNC pa jim podajo zadostno količino podatkov ob klicih v VNC v zvezi z različnimi dogodki (vlom, požar, alarm z izklopom, nevklop sistema, idr.). Uporabniki so zadovoljni tudi s strokovnostjo in odzivnostjo varnostnih tehnikov in varnostnikov-interventov. Raziskava je tudi pokazala, da skoraj tretjina anketirancev ni seznanjena s časom, v katerem se varnostniki-interventi odzovejo na alarmna sporočila (vlomi, požar, nepooblaščeni pristopi,…).
Ključne besede: tehnično varovanje, varnostno nadzorni centri, VNC, standardi, specialistične naloge
Objavljeno: 17.12.2012; Ogledov: 2026; Prenosov: 186
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici