| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 31
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
ZASNOVA IN RAČUNSKA ANALIZA SOVPREŽNEGA CESTNEGA MOSTU RAZPONA 67,5 m IZ JEKLA S355
Denis Lutar, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je obravnavana zasnova ter računsko analizo sovprežnega cestnega mostu razpona 67,5 m. Sovprežni cestni most je zgrajen iz armiranobetonske plošče ter jeklenih nosilcev, ki skupaj tvorijo sovprežno konstrukcijo. Nosilna armiranobetonska plošča je izdelana iz betona kvalitete C 40/50, jekleni nosilci, ki predstavljajo jekleni del mostne konstrukcije pa so sestavljeni iz jeklenih I profilov kvalitete materiala S355. Celotna mostna konstrukcija je dimenzionirana na podlagi evropskih predpisov za dimenzioniranje konstrukcij – Evrokodi.
Ključne besede: cestni most, sovprežne konstrukcije, jeklene konstrukcije, analiza konstrukcij, dimenzioniranje
Objavljeno v DKUM: 11.11.2015; Ogledov: 1403; Prenosov: 193
.pdf Celotno besedilo (3,41 MB)

2.
DIMENZIONIRANJE KONTINUIRNEGA CESTNEGA SOVPREŽNEGA MOSTA PREKO DVEH RAZPONOV 31 m IZ JEKLA S355
Aljaž Golub, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava dimenzioniranje kontinuirnega cestnega sovprežnega mosta, preko dveh razponov 31 m. Sovprežni sistem mostne konstrukcije sestavljajo jekleni varjeni I-nosilci kvalitete S355 in nosilna Armiranobetonska plošča kvalitete C 40/50. Dimenzioniranje mostne konstrukcije je izvedeno v skladu z evropskimi predpisi za dimenzioniranje konstrukcij – EVROKODI. Analiza konstrukcije je narejena z programom TOWER 7 demo.
Ključne besede: cestni most, sovprežne konstrukcije, jeklene konstrukcije, analiza konstrukcij, dimenzioniranje
Objavljeno v DKUM: 21.09.2015; Ogledov: 1236; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (2,65 MB)

3.
PROJEKTIRANJE SOVPREŽNEGA LOČNEGA MOSTU DOLŽINE 251,5M
Bojan Preložnik, 2013, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo vsebuje projektiranje sovprežnega ločnega mostu. Projektiranje je narejeno v skladu z evropskimi standardi Evrokod. Most premošča ledeniško dolino in enotirno železniško progo z lokom. Prekladno konstrukcijo sestavljata dva jeklena škatlasta nosilca, preko katerih je zabetonirana armiranobetonska plošča. Izvedena je analiza vseh faz gradnje, ki zajemajo gradnjo loka, narivanje glavnih jeklenih nosilcev in betoniranje betonske plošče na pomičnem opažu. Izvedla se je tudi analiza v fazi uporabe. Namen magistrskega dela je bila analiza sovprežnega ločnega mostu in spoznavanje programa Sofistik.
Ključne besede: sovprežne konstrukcije, lok, most, Sofistik, projektiranje, Evrokod
Objavljeno v DKUM: 08.01.2014; Ogledov: 2482; Prenosov: 468
.pdf Celotno besedilo (9,98 MB)

4.
SOVPREŽNI CESTNI MOST RAZPONA 42,5 M
Andrej Jaušovec, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je obravnavana zasnova in računska analizia sovprežnega cestnega mostu razpona 42.5 m. Zgrajen je iz jeklenih nosilcev in AB plošče širine 12.0 m. Jekleni del mostne konstrukcije je sestavljen iz jeklenih I-profilov materiala S355. Nosilna AB plošča je izdelana iz betona kvalitete C45/55. Jekleni nosilci in AB plošča so setavljeni skupaj v sovprežni sistem. Mostna konstrukcija je dimenzionirana na podlagi evropskih predpisov za dimenzioniranje konstrukcij – Evrokodov.
Ključne besede: most, sovprežne konstrukcije, jeklene konstrukcije, analiza konstrukcij, dimenzioniranje
Objavljeno v DKUM: 16.09.2013; Ogledov: 1952; Prenosov: 273
.pdf Celotno besedilo (10,02 MB)

5.
SOVPREŽNI CESTNI MOST RAZPONA 55 M IZ JEKLA S355
Kristijan Mesarič, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je obravnavan sovprežni most razpona 55,0 m. Zgrajen je iz jeklenih nosilcev in AB plošče širine 10,50 m. Jekleni del mostne konstrukcije je sestavljen iz jeklenih I profilov materiala S 355. Nosilna AB plošča je izdelana iz betona kvalitete C45/55. Jekleni nosilci in AB plošča so skupaj v sovprežnem sistemu. Celotna mostna konstrukcija je dimenzionirana na podlagi evropskih predpisov za dimenzioniranje konstrukcij – Evrokodi.
Ključne besede: cestni most, sovprežne konstrukcije, jeklene konstrukcije, analiza konstrukcij, dimenzioniranje.
Objavljeno v DKUM: 05.06.2013; Ogledov: 2012; Prenosov: 331
.pdf Celotno besedilo (4,46 MB)

6.
SOVPREŽNI MOST RAZPONA 55 M
Dejan Laketić, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je obravnavan sovprežni most razpona 55,0 m. Zgrajen je iz jeklenih nosilcev in AB plošče širine 8,0 m. Jekleni del mostne konstrukcije je sestavljen iz jeklenih I profilov materiala S 275. Nosilna AB plošča je izdelana iz betona kvalitete C45/55. Jekleni nosilci in AB plošča so skupaj v sovprežnem sistemu. Mostna konstrukcija je dimenzionirana na podlagi evropskih predpisov za dimenzioniranje konstrukcij – Evrokodi.
Ključne besede: most, sovprežne konstrukcije, jeklene konstrukcije, analiza konstrukcij, dimenzioniranje.
Objavljeno v DKUM: 03.01.2013; Ogledov: 2545; Prenosov: 1036
.pdf Celotno besedilo (4,31 MB)

7.
SOVPREŽNI MOST RAZPONA 45 M
Matej Duh, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je obravnavan sovprežni most, skupnega razpona 45.0 m in širine 11.0 m. Zgrajen je iz armiranobetonske plošče in jeklenih nosilcev. Nosilna armiranobetonska plošča je izdelana iz betona kvalitete C 45/55. Jekleni del mostne konstrukcije sestavljajo I profili kvalitete materiala S 355. Jekleni nosilci in armiranobetonska plošča skupaj tvorijo sovprežni sistem. Vsi sestavni deli mostu in stiki so dimenzionirani na podlagi evropskih predpisov za dimenzioniranje konstrukcij – Evrokodi.
Ključne besede: most, sovprežne konstrukcije, jeklene konstrukcije, analiza konstrukcij, dimenzioniranje
Objavljeno v DKUM: 15.12.2011; Ogledov: 3185; Prenosov: 814
.pdf Celotno besedilo (4,70 MB)

8.
UPORABA PROGRAMA DLUBAL RSTAB ZA PROJEKTIRANJE SOVPREŽNIH NOSILCEV
Matej Ferlinc, 2011, diplomsko delo

Opis: Predmet diplomskega dela je seznanitev s sovprežnimi konstrukcijami. V prvih poglavjih bomo predstavili splošne značilnosti sovprežnih konstrukcij, ki so v današnjem svetu vedno bolj popularne, in primere le-teh po svetu ter v Sloveniji. Na kratko bomo tudi predstavili slovenski predpis SIST EN 1994-1-1, ki je namenjen projektiranju sovprežnih konstrukcij. Kasneje pa se bomo seznanili s programom Dlubal Rstab in modulom Verbund, ki se uporablja za projektiranje sovprežnih nosilcev. S pomočjo njega bomo izvedli kontrolo analize sovprežnega nosilca, ki je podan v Priročniku za projektiranje sovprežnih konstrukcij iz jekla in betona [1], ter projektirali sovprežni nosilec s profilirano pločevino.
Ključne besede: gradbeništvo, projektiranje, sovprežne konstrukcije, sovprežni nosilec, sovprežni nosilec s profilirano pločevino, Dlubal Rstab
Objavljeno v DKUM: 15.09.2011; Ogledov: 3270; Prenosov: 522
.pdf Celotno besedilo (3,78 MB)

9.
Numerično modeliranje vpliva veznih sredstev na horizontalno nosilnost lesenih okvirnih stenskih elementov
Milan Kuhta, 2010, doktorska disertacija

Opis: Disertacija obravnava vpliv togosti veznih sredstev in vpliv obložnih plošč na nosilnost lesenih okvirnih stenskih elementov pod vplivom horizontalne sile. Okvirni stenski element predstavlja sovprežno konstrukcijo sestavljeno iz lesenega okvirja in obložnih plošč, ki so na okvir pritrjene z mehanskimi veznimi sredstvi - sponkami. Vpliv sponk smo raziskovali z različnimi razdaljami med sponkami in sicer na preizkušancih z razdaljo med sponkami s=3,75 cm, s=7,50 cm in s=15,00 cm. Vpliv obložnih plošč smo raziskovali z različnimi vrstami obložnih plošč in sicer z enojno mavčno - vlakneno oblogo, z dvojno mavčno - vlakneno oblogo in z oblogo z usmerjenim iverjem. Raziskave smo izvedli eksperimentalno, analitično in numerično (MKE). Analitični in še posebej rezultati numeričnega MKE modela se dobro ujemajo z eksperimentalnimi meritvami. Razdalje med sponkami in različne vrste obložni plošč imajo pomemben vpliv na raziskovano silo ob pojavu prve razpoke obložne plošče, silo porušitve, pomik konzolnega dela panelne stene in na zdrs v nateznem in tlačnem območju priključne ravnine med lesenim okvirjem in obložno ploščo, kakor tudi na upogibno in strižno togost panelnih sten.
Ključne besede: gradbeništvo, mehanika, sovprežne konstrukcije, leseni okvirni stenski elementi, mavčno vlaknaste plošče, plošče z usmerjenim iverjem, vezna sredstva, eksperiment, modeliranje, metoda končnih elementov
Objavljeno v DKUM: 05.10.2010; Ogledov: 5067; Prenosov: 369
.pdf Celotno besedilo (7,46 MB)

10.
MEHANSKA ODPORNOST LESNO-BETONSKEGA SOVPREŽNEGA STROPU
Iztok Arnuga, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo obravnava rekonstrukcijo lesenega stropu. Podano je potencialno število potrebnih rekonstrukcij lesenih stropov v Republiki Sloveniji. Nadaljnje so predstavljeni trije načini rekonstrukcije, izmed katerih je izbran najprimernejši. Na primeru iz prakse so nato podane smernice kako z uporabo sovprege betona in lesa izboljšati nosilnost starejših lesenih stropov in jih zdimenzionirati tako, da zadostimo mejnemu stanju nosilnosti in uporabnosti po standardih, ki so skladni s Pravilnikom o mehanski odpornosti in stabilnosti objektov.
Ključne besede: gradbeništvo, sovprežne konstrukcije, časovne deformacije, rekonstrukcija stropa, lesno-betonska sovprega
Objavljeno v DKUM: 24.09.2010; Ogledov: 3731; Prenosov: 285
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

Iskanje izvedeno v 3.66 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici