1. ZASNOVA IN RAČUNSKA ANALIZA SOVPREŽNEGA CESTNEGA MOSTU RAZPONA 67,5 m IZ JEKLA S355Denis Lutar, 2015, diplomsko delo/naloga Opis: V diplomskem delu je obravnavana zasnova ter računsko analizo sovprežnega cestnega mostu razpona 67,5 m. Sovprežni cestni most je zgrajen iz armiranobetonske plošče ter jeklenih nosilcev, ki skupaj tvorijo sovprežno konstrukcijo. Nosilna armiranobetonska plošča je izdelana iz betona kvalitete C 40/50, jekleni nosilci, ki predstavljajo jekleni del mostne konstrukcije pa so sestavljeni iz jeklenih I profilov kvalitete materiala S355. Celotna mostna konstrukcija je dimenzionirana na podlagi evropskih predpisov za dimenzioniranje konstrukcij – Evrokodi. Ključne besede: cestni most, sovprežne konstrukcije, jeklene konstrukcije, analiza konstrukcij, dimenzioniranje Objavljeno v DKUM: 11.11.2015; Ogledov: 1403; Prenosov: 193 Celotno besedilo (3,41 MB) |
2. |
3. PROJEKTIRANJE SOVPREŽNEGA LOČNEGA MOSTU DOLŽINE 251,5MBojan Preložnik, 2013, magistrsko delo Opis: Magistrsko delo vsebuje projektiranje sovprežnega ločnega mostu. Projektiranje je narejeno v skladu z evropskimi standardi Evrokod. Most premošča ledeniško dolino in enotirno železniško progo z lokom. Prekladno konstrukcijo sestavljata dva jeklena škatlasta nosilca, preko katerih je zabetonirana armiranobetonska plošča.
Izvedena je analiza vseh faz gradnje, ki zajemajo gradnjo loka, narivanje glavnih jeklenih nosilcev in betoniranje betonske plošče na pomičnem opažu. Izvedla se je tudi analiza v fazi uporabe. Namen magistrskega dela je bila analiza sovprežnega ločnega mostu in spoznavanje programa Sofistik. Ključne besede: sovprežne konstrukcije, lok, most, Sofistik, projektiranje, Evrokod Objavljeno v DKUM: 08.01.2014; Ogledov: 2482; Prenosov: 468 Celotno besedilo (9,98 MB) |
4. SOVPREŽNI CESTNI MOST RAZPONA 42,5 MAndrej Jaušovec, 2013, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi je obravnavana zasnova in računska analizia sovprežnega cestnega mostu razpona 42.5 m. Zgrajen je iz jeklenih nosilcev in AB plošče širine 12.0 m. Jekleni del mostne konstrukcije je sestavljen iz jeklenih I-profilov materiala S355. Nosilna AB plošča je izdelana iz betona kvalitete C45/55. Jekleni nosilci in AB plošča so setavljeni skupaj v sovprežni sistem. Mostna konstrukcija je dimenzionirana na podlagi evropskih predpisov za dimenzioniranje konstrukcij – Evrokodov. Ključne besede: most, sovprežne konstrukcije, jeklene konstrukcije, analiza konstrukcij, dimenzioniranje Objavljeno v DKUM: 16.09.2013; Ogledov: 1952; Prenosov: 273 Celotno besedilo (10,02 MB) |
5. |
6. SOVPREŽNI MOST RAZPONA 55 MDejan Laketić, 2012, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi je obravnavan sovprežni most razpona 55,0 m. Zgrajen je iz jeklenih nosilcev in AB plošče širine 8,0 m. Jekleni del mostne konstrukcije je sestavljen iz jeklenih I profilov materiala S 275. Nosilna AB plošča je izdelana iz betona kvalitete C45/55. Jekleni nosilci in AB plošča so skupaj v sovprežnem sistemu. Mostna konstrukcija je dimenzionirana na podlagi evropskih predpisov za dimenzioniranje konstrukcij – Evrokodi. Ključne besede: most, sovprežne konstrukcije, jeklene konstrukcije, analiza konstrukcij, dimenzioniranje. Objavljeno v DKUM: 03.01.2013; Ogledov: 2545; Prenosov: 1036 Celotno besedilo (4,31 MB) |
7. SOVPREŽNI MOST RAZPONA 45 MMatej Duh, 2011, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je obravnavan sovprežni most, skupnega razpona 45.0 m in širine 11.0 m. Zgrajen je iz armiranobetonske plošče in jeklenih nosilcev. Nosilna armiranobetonska plošča je izdelana iz betona kvalitete C 45/55. Jekleni del mostne konstrukcije sestavljajo I profili kvalitete materiala S 355. Jekleni nosilci in armiranobetonska plošča skupaj tvorijo sovprežni sistem. Vsi sestavni deli mostu in stiki so dimenzionirani na podlagi evropskih predpisov za dimenzioniranje konstrukcij – Evrokodi. Ključne besede: most, sovprežne konstrukcije, jeklene konstrukcije, analiza konstrukcij, dimenzioniranje Objavljeno v DKUM: 15.12.2011; Ogledov: 3185; Prenosov: 814 Celotno besedilo (4,70 MB) |
8. UPORABA PROGRAMA DLUBAL RSTAB ZA PROJEKTIRANJE SOVPREŽNIH NOSILCEVMatej Ferlinc, 2011, diplomsko delo Opis: Predmet diplomskega dela je seznanitev s sovprežnimi konstrukcijami. V prvih poglavjih bomo predstavili splošne značilnosti sovprežnih konstrukcij, ki so v današnjem svetu vedno bolj popularne, in primere le-teh po svetu ter v Sloveniji. Na kratko bomo tudi predstavili slovenski predpis SIST EN 1994-1-1, ki je namenjen projektiranju sovprežnih konstrukcij. Kasneje pa se bomo seznanili s programom Dlubal Rstab in modulom Verbund, ki se uporablja za projektiranje sovprežnih nosilcev. S pomočjo njega bomo izvedli kontrolo analize sovprežnega nosilca, ki je podan v Priročniku za projektiranje sovprežnih konstrukcij iz jekla in betona [1], ter projektirali sovprežni nosilec s profilirano pločevino. Ključne besede: gradbeništvo, projektiranje, sovprežne konstrukcije, sovprežni nosilec, sovprežni nosilec s profilirano pločevino, Dlubal Rstab Objavljeno v DKUM: 15.09.2011; Ogledov: 3270; Prenosov: 522 Celotno besedilo (3,78 MB) |
9. Numerično modeliranje vpliva veznih sredstev na horizontalno nosilnost lesenih okvirnih stenskih elementovMilan Kuhta, 2010, doktorska disertacija Opis: Disertacija obravnava vpliv togosti veznih sredstev in vpliv obložnih plošč na nosilnost lesenih okvirnih stenskih elementov pod vplivom horizontalne sile. Okvirni stenski element predstavlja sovprežno konstrukcijo sestavljeno iz lesenega okvirja in obložnih plošč, ki so na okvir pritrjene z mehanskimi veznimi sredstvi - sponkami. Vpliv sponk smo raziskovali z različnimi razdaljami med sponkami in sicer na preizkušancih z razdaljo med sponkami s=3,75 cm, s=7,50 cm in s=15,00 cm. Vpliv obložnih plošč smo raziskovali z različnimi vrstami obložnih plošč in sicer z enojno mavčno - vlakneno oblogo, z dvojno mavčno - vlakneno oblogo in z oblogo z usmerjenim iverjem. Raziskave smo izvedli eksperimentalno, analitično in numerično (MKE).
Analitični in še posebej rezultati numeričnega MKE modela se dobro ujemajo z eksperimentalnimi meritvami. Razdalje med sponkami in različne vrste obložni plošč imajo pomemben vpliv na raziskovano silo ob pojavu prve razpoke obložne plošče, silo porušitve, pomik konzolnega dela panelne stene in na zdrs v nateznem in tlačnem območju priključne ravnine med lesenim okvirjem in obložno ploščo, kakor tudi na upogibno in strižno togost panelnih sten. Ključne besede: gradbeništvo, mehanika, sovprežne konstrukcije, leseni okvirni stenski elementi, mavčno vlaknaste plošče, plošče z usmerjenim iverjem, vezna sredstva, eksperiment, modeliranje, metoda končnih elementov Objavljeno v DKUM: 05.10.2010; Ogledov: 5067; Prenosov: 369 Celotno besedilo (7,46 MB) |
10. MEHANSKA ODPORNOST LESNO-BETONSKEGA SOVPREŽNEGA STROPUIztok Arnuga, 2010, diplomsko delo/naloga Opis: Diplomsko delo obravnava rekonstrukcijo lesenega stropu. Podano je potencialno število potrebnih rekonstrukcij lesenih stropov v Republiki Sloveniji. Nadaljnje so predstavljeni trije načini rekonstrukcije, izmed katerih je izbran najprimernejši.
Na primeru iz prakse so nato podane smernice kako z uporabo sovprege betona in lesa izboljšati nosilnost starejših lesenih stropov in jih zdimenzionirati tako, da zadostimo mejnemu stanju nosilnosti in uporabnosti po standardih, ki so skladni s Pravilnikom o mehanski odpornosti in stabilnosti objektov. Ključne besede: gradbeništvo, sovprežne konstrukcije, časovne deformacije, rekonstrukcija stropa, lesno-betonska sovprega Objavljeno v DKUM: 24.09.2010; Ogledov: 3731; Prenosov: 285 Celotno besedilo (2,57 MB) |