| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UDEJANJANJE CILJEV SODOBNIH KONCEPTOV ZNANJA S POMOČJO PORTFOLIA PRI POUKU SOCIOLOGIJE
Tjaša Bevc, 2015, magistrsko delo

Opis: Sodobna šola upošteva sodobne koncepte znanja, temelječe na razvoju spretnosti in veščin, ki bodo učečim se koristile v nadaljnjem življenju. S tem sodobna šola v ospredje postavlja različne oblike učenja in poučevanja, ki pripomorejo k razvoju le-teh. V magistrski nalogi se ukvarjamo s problematiko udejanjanja sodobnih konceptov znanja v procesu učenja in poučevanja. Osredotočamo se predvsem na učenje in poučevanje s pomočjo portfolija. Glavni namen magistrske naloge z naslovom Udejanjanje ciljev sodobnih konceptov znanja s pomočjo portfolia pri pouku sociologije je s pomočjo pilotne raziskave na srednji šoli dokazati, da ima uvedba portfolia pozitivne učinke v smislu sprejemanja odgovornosti dijakov za usvajanje njihovega znanja, razvijanja samostojnosti v procesu učenja in v okviru tega ustvarjalnosti in samoiniciativnosti. Izhodišče magistrske naloge je predstavljala raziskava, izvedena pri pouku sociologije v tretjem in četrtem letniku srednje šole v šolskem letu 2014/2015. Magistrska naloga s pomočjo raziskave Vpeljava portfolia v pouk sociologije dokazuje, da učenje in poučevanje s pomočjo portfolia pozitivno vpliva na razvoj spretnosti in veščin dijakov in dijakinj.
Ključne besede: srednja šola, sociologija, sodobni koncepti znanja, portfolio, avtentična dejavnost, individualizacija.
Objavljeno: 22.12.2015; Ogledov: 655; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

2.
PORTFOLIO IN FORMATIVNO SPREMLJANJE DOSEŽKOV UČENCEV NA PRIMERU JUŽNE AFRIKE PRI POUKU GEOGRAFIJE V OSNOVNI ŠOLI
Tjaša Bevc, 2015, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi se ukvarjamo s problematiko udejanjanja ciljev sodobne šole v procesu učenja in poučevanja. Naloga je sestavljena iz dveh delov. Prvi del predstavlja teoretični okvir, ki je podlaga za izvedeno raziskavo Vpeljava kombinacije formativnega spremljanja in portfolia v pouk geografije, podrobno predstavljena v drugem delu magistrske naloge. V teoretičnem okvirju naloge smo na osnovi deskriptivne metode analizirali nove pristope k izobraževanju in s pomočjo že izvedenih raziskav ugotavljali prednosti in slabosti le-teh. Pri tem smo se osredotočili na izbrano strokovno gradivo, ki se ukvarja s formativnim spremljanjem in portfoliem. V okviru raziskave je bil v šolskem letu 2014/2015 izveden pouk geografije z učenci osmega razreda. Za namen pouka smo načrtovali izdelavo gradiv, izvedbo in evalvacijo raziskave Vpeljava kombinacije formativnega spremljanja dosežkov učencev in portfolia v pouk geografije na primeru Južne Afrike pri pouku geografije v osnovni šoli. Z raziskavo smo dokazali, da imajo sodobni koncepti znanja pozitivni vpliv na učence v smislu razvijanja spretnosti in veščin.
Ključne besede: Portfolio, formativno spremljanje, sodobni koncepti znanja, pouk geografije.
Objavljeno: 22.12.2015; Ogledov: 1925; Prenosov: 342
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici